چه چیزی را در ذهن نگه دارید برای سلامت خود را هنگامی که شما کار از خانه

چه چیزی را در ذهن نگه دارید برای سلامت خود را هنگامی که شما کار از خانه – سبک زندگی

به روز شده: May 24, 2020, 11:39 IST | اواسط روز خبرنگار آنلاین | بمبئی

به هر دلیل ممکن برای ‘راه دور’, وجود دارد راه برای اطمینان از شما در حال مولد و سالم و خوشحال در حالی که کار از خانه

This picture has been used for representational purposes

این تصویر استفاده شده است بازنمودی اهداف

به عنوان COVID-19 همه گیر نوردد جهان شرکت ها موظف اند از خانه کار برای کارکنان خود را. به هر دلیل ممکن برای ‘راه دور’, وجود دارد راه برای اطمینان از شما در حال مولد و سالم و خوشحال در حالی که کار از خانه.

تنظیم یک برنامه و چوب به آن. کار تعیین ساعت و سپس توقف زمانی که از این ساعت تا مغز خود را با هم به کار و زمان استراحت است. درست مثل در محل کار خودتان را می شکند فوق العاده مهم به شما اجازه مغز و بدن را شل کنید. یک پیاده روی 15 دقیقه باید وعده های غذایی خود را هیدراته کنید گرفتن تا با شما عزیزان در گوشی – نگاهی به شکستن و دور از صفحه نمایش نشست و کار می کنند.

غفلت نکنید سلامت جسمی و روانی. انجام آنچه در آن طول می کشد برای مراقبت از بدن و ذهن خود را. وضعیت جسمی خود را باید به یک اولویت مهم نیست که چقدر از یک معتاد شما ادعا می شود. در حالی که شما باقی می ماند در میز کار خود را در تمام طول روز وجود دارد کمی فعالیت است که بدن در حال انجام است و پس از آن یک شانس برای سوزاندن چربی های غیر ضروری.

در خانه قبل از این کار برنامه شروع به انجام سرپوشیده تمرینات برای اقامت مناسب و سالم است. با شروع تمرینات گرم کردن مانند نقطه آهسته دویدن, بازو, شانه, گردن و چرخش و سمت خم به بهبود گردش خون و روان مفاصل و بهبود انعطاف پذیری را برای 5 تا 10 دقیقه.

امتداد مانند ‘tadasan’ چرخاندن پا – دست زدن و پنج دور suryanamaskar بزرگ هستند. تمرینات قدرتی مانند squats lunges و فشار یو پی اس, مورب بحران و آساناهای یوگا مانند ‘bhujangasana’, ‘naukasana’ و ‘dhanurasana’ بزرگ برای تناسب اندام به طور کلی. در نهایت آرامش در ‘آن’ و چند دقیقه را صرف انجام تمرینات تنفس عمیق.

همه از این خواهد شد در حدود 30-40 دقیقه و نیازی نیست که هر گونه تجهیزات. آن است که توصیه می شود که شما این کار را انجام زیر راهنمایی در ابتدا.

زندگی سرود است برای بهینه سازی آنچه شما حداکثر رساندن سلامتی خود را با برنامه ریزی و تلاش و تحول و تکامل به بیشتر انرژی شما.

به همان اندازه مهم است سلامتی است که بیشتر در مورد احساس خوب و سالم با خوردن حق و ورزش و خواب خوب. تنها زمانی که تمام این جعبه ها علامت می تواند ما واقعا می گویند که ما در مسیر سلامتی کامل.

تمرکز را باید در شیوه زندگی و اصلاحات برای افزایش سلامت به طوری که سلامت مطلوب در ذهن, بدن و روح می تواند تجربه.

اثرات چنین شیوه زندگی احساس می شود در بسیاری از راه های بهبود گردش خون و تعادل هورمونی کاهش فشار خون و بهبود هضم, عاطفی, سلامتی, تعادل روحی و روانی و افزایش ایمنی. این مراحل ساده را به سوی تحول و تکامل و آزادی از بیماری است.

یک نگرش مثبت و نظم و قوام نخست محرکها برای یک ذهن سالم و بدن و روح. برو جلو تغییر شیوه زندگی خود را در حالی که شما کار از خانه. اجازه دهید کار خود را از خانه دریافت بهینه سازی زندگی Mickeymized!!!

دکتر میکی مهتا – جهانی پیشرو جامع سلامت گورو و شرکت های بزرگ مربی زندگی.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de