“ما مردم”: در وصول هنرمند ناری بخش مواد حقایق

Nari بخش “ما مردم” از سال 2011 نوشته شده است بند کفش به طور مستقیم بر روی دیوار در وصول. (ری را علامت Rinaldi ویژه به دنور پست)

“ما مردم” نظرسنجی از 25 سال از هنرمند ناری وارد می کنند و این نمایشگاه شده است و سفر به این کشور برای بیش از یک سال, اما این غیر ممکن است برای دیدن گذشته نگر آخرین تجسم از طریق هر چیزی غیر از فیلتر در شش هفته گذشته به عنوان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش جاروب کشور است.

بخش کار است به طور مداوم مورد بررسی قرار Black تجربه در امریکا به طور خاص از طریق لنز فیزیکی واقعی از زندگی و در راه است که آن را متصل inescapably به پل لحظه ای که خود ریشه در فیزیکی یعنی مرگ مینیاپولیس ساکن جورج فلوید که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس مارس 25.

به عنوان یک هنرمند بخش آثار در نمادها و استعاره. نمایشگاه همنام قطعه قابل توجه دیواری مجسمه “ما مردم” ساخته شده است از هزاران جفت از بازیافت بند کفش است که در خدمت به عنوان پایه-قابل فهم برای انسان پا که ممکن است باید آنها را پوشیده. صدها نفر از غرق و رها کالسکه نوزاد, جمع آوری شده از چند دهه پیش در خیابان هارلم و مونتاژ هم برای نصب و راه اندازی “گریس شگفت انگیز” به معنای به نمایندگی واقعی زندگی تجارب کودکان آنها انجام شده و یا بعد بی خانمان در نیویورک است که با استفاده از آنها را به سبد خرید در اطراف اموال خود را.

و سوراخ حفر شده به سطوح مس از بخش دو بعدی “تنفس محافل” از سری مجموعه در همان الگوهای به عنوان سوراخ قطع به floorboards جنوبی کلیسا که به عنوان پناهگاه در راه آهن زیرزمینی در قرن 19. فرار بردگان مخفی زیر آن floorboards و سوراخ آنها اجازه نفس.

اگر شما بروید

“ناری بخش: ما مردم” همچنان از طریق سپتامبر. 20 در موزه هنرهای معاصر دنور واقع در 1485 Delganey سنت به پایان رسیده پیشبرد بلیط مورد نیاز با توجه به زمان بیماری همه گیر. اطلاعات در 303-298-7554 یا mcadenver.org.

در حال وصول است و همکاری با نارنجی بشکه رسانه به ارائه ناری بخش قطعه جدید “لازاروس فانوس دریایی” خواهد بود که پیش بینی شده بر روی دیوار بیرونی دانیلز و فیشر Clocktower در 16 و Arapahoe, خیابان, سه شنبه تا یکشنبه شب از طریق Aug. 30. قطعه قرض متن از Emma Lazarus’ 1883 شعر “جدید Colossus,” آشنا برای ظاهر شدن بر روی پایه مجسمه آزادی.

“بودن یک فرد از رنگ آن همواره مورد ارزش و بدن و ارتباط آن دو چیز” بخش گفت: در مصاحبه روز شنبه.

“این لحظه از wokeness — این هیجان انگیز چون من گفتم:” بله, بله,, این چیزی است که من صحبت کردن در مورد.'”

بنابراین این نمایشگاه فقط پس از رسیدن به موزه هنرهای معاصر دنور است به احتمال زیاد برای دریافت یک پذیرایی متفاوت از آن را هنگامی که آن را برای اولین بار در جدید موزه در منهتن در ماه فوریه 2019 و یا در طول آن بیشتر اخیر توقف در موزه هنرهای معاصر در هوستون.

وقایع کنونی در حال حاضر یک فرصت خوش آمدید برای “یک هنرمند است که علاقه مند در آوردن مردم با هم اما همچنین داشتن آنها را تجدید لحظه ای آنها موجود, در,” او گفت:.

نه این که بخش تا به حال مشکل گرفتن توجه مردم است. این هنرمند که متولد جامائیکا و زندگی و کار در نیویورک بوده است در ردیف بالا از بین المللی مجسمه سازان از سال 1990s به دست آوردن توجه گسترده ای با “گریس شگفت انگیز” که او برای اولین بار در مجموعه ای رها شده در ایستگاه اتش نشانی.

این قطعه را در کالسکه در حال تنظیم در دو گروه مرتب به یک بیضی. در این مرکز ده ها تن از واگن که چرخ و صندلی ها خراب طریق استفاده و کار دیگر. اطراف آنها را در همه طرف در حال صدها نفر دیگر هر چند حلقه بیرونی از کالسکه در حال شکل بهتر باقی می ماند و کاربردی است. بینندگان پیاده روی را از طریق قطعه به آرامی با استفاده از یک مسیر مخاطره آمیز ساخته شده از شیلنگ آتش نشانی. وجود دارد یک حس سالم سالم مردم شاهد تجربه دیگران در پریشانی.

این یک مثال از بخش زنان و انحراف حتی زرق و برق دار, عادت ایجاد هنر “با جمع آوری مقدار متناوب از فروتن مواد و repurposing آنها را در به طور مداوم راه تعجب آور” را به عنوان وصول توضیحات از آثار مفصل آن را قرار می دهد.

“خروج” توسط Nari Ward, از سال 1993 است. (عکس از وس Magyar ارائه شده توسط وصول دنور)

که روند درایوهای تجربه meandering از طریق زمان نمایشگاه. بینندگان کشیده شده در توسط ماکرو از بخش تر از زندگی اشیاء است که نشستن بر روی زمین و بر در و دیوار آویزان از وصول بزرگ, گالری, اما آنها اسیر توسط خود شیفتگی با میکرو — نمرات بیش از حد آشنا بیت ها و قطعه است که در خدمت به عنوان منبع مواد است.

یک مثال: “ما مردم” متن مبتنی بر قطعه ای است که الهام گرفته از نمایش عنوان و است که می تواند جزئیات از دور به عنوان مقدماتی عبارت از قانون اساسی ایالات متحده.

اما از نزدیک آن را یک کل شی مختلف به بینندگان می آیند به درک که بند کفش استفاده می شود به آن طلسم خارج شد هر نصب به طور مستقیم به دیوار. نمرات از سوراخ کوچک نیاز به حفر و موزه کارگران تا به حال به جای هر یک تسمه به صورت جداگانه به آن نقطه دقیق. که در زمان چند روز.

“مواد بزرگ اکولایزر در راه چون همه ما تجربه خود را با آنها گفت:” بخش.

البته این فقط در مورد جمع آوری این مواد; آن را در مورد ساخت آنها مرتبط است. “ما مردم” که در استخدام laces از سبک متفاوت, اشکال و رنگ ها را به چالش می کشد مفهوم که “مردم” هستند که این کشور را جمعیت و نشان می دهد که آن را بسیار متنوع تر از بسیاری از شهروندان اذعان کرد.

Nari بخش “گریس شگفت انگیز از سال 1993 ساخته شده است از صدها دور انداخته کالسکه. (عکس از وس Magyar ارائه شده توسط وصول دنور)

“هنگامی که شما در ربودن مغزی بخش, چگونه می توانم شما را بیشتر غریزی و گفت و گو؟,” بخش می پرسد.

که او بدان معنی است هنگامی که شما قلاب مردم چگونه شما آنها را در اطراف به شما نقطه ؟

وارد می کند که از طریق حرکت می کند که به طور متناوب روشن و ظریف است. آن را سخت برای دیدن پیام ها در مورد مهاجرت و refugeeism در سال 1993 قطعه “خروج” است که بسته نرم افزاری از آنچه به نظر می رسد به اموال شخصی پراکنده در سراسر زمین به عنوان اگر در حال انتظار برای حمل و نقل به برخی امن تر زمین. بخش موجب سرخوردگی و درماندگی و همچنین پشتکار از مردم در حال حرکت است.

بیشتر تجزیه مورد نیاز است برای سال 1995 به “آهن آسمان” که ارائه یک شمع سوخته بیس بال خفاش ها در مقابل یک زمینه خالدار پخت تابه شده اند که بازیافت شده از کوره های.

برای Ward, خفاش ها به عنوان نمادی از خشونت است که مرتکب در کمتر قدرتمند از جمله آمریکایی های سیاه و سفید. و تابه های کوچک نقطه های سفید بیرون کشیدن آسمان شب یک پوشش برای بسیاری از خشونت های که صورت گرفته در طول تاریخ.

“آهن آسمان” به وضوح خود را نگران طرف هر چند بخش در فرایند مونتاژ نقش آن به عنوان یک نوع از درمان مراسم.

هر بت آراسته شده است با قطعه پنبه استریل شده اند که آغشته به شکر. این مواد می توانند به عنوان منابع برای قرن ها از اموال برده داری.

Nari بخش 2015, مجسمه سازی “زمین (در حال پیشرفت)” ساخته شده است 700 آجر چادری در مس. )عکس از وس Magyar ارائه شده توسط وصول دنور)

اما بخش نیز می خواهد ما را به دیدن آنها را به عنوان نمادهای بازیابی. استریل و پنبه اشاره دارویی است ابزار.

که پنهانی از امیدواری عمدی است و این ارقام به یک مقدار زیادی از کار. مهاجر بسته نرم افزاری ویژه در “مهاجرت” به عنوان مثال همه به نظر می رسد به دنبال در یک ماندالا که قرار داده شده بر روی دیوار — آنها به رهبری نسبت به چیزی پر از نور و دور از آن.

“آهن آسمان” از سال 1995 به ارمغان می آورد با هم پخت تابه استریل و پنبه و سوخته بیس بال خفاش ها. (عکس توسط اشعه علامت Rinald ویژه به دنور پست)

همچنین در پس زمینه از “گریس شگفت انگیز” با آن مجروح کالسکه وجود دارد یک موسیقی متن از Chris Jackson آواز که واقعی آهنگ. وجود دارد یک حس است که رستگاری امکان پذیر است.

آهنگ بود و در اواخر علاوه بر این به کار بخش گفت. “این اتفاق افتاد چون من تا به حال به تعادل آن را احساس بسیار تاریک و بسیار سنگین و به من گفت:” من چه کاری باید انجام دهید به جلو و این بازگشت به نور آن را به جلو و عقب به یک فضای انتظار?”

که خوش بینی در خدمت به عنوان یک مومیایی از انواع است که ممکن است کمک به حمل بینندگان از طریق زمان ترومای اجتماعی که در اطراف این نمایشگاه است.

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش به ارمغان می آورد به صورت گسترده آگاهی بسیاری از چیزهایی که وارد شده است محور خود بحث های عمومی در اطراف برای یک مدت زمان طولانی. برای بسیاری از مردم — بیشتر افرادی که سیاه و سفید نیست — جنبش مجبور آگاهی از خشونت جابه جایی و وجودی انکار که مردم رنج می برد در آمریکا برای قرن ها.

بسیاری از تعجب: چه می آید بعدی ؟ آنچه در پی به رسمیت شناختن و پذیرش?

بخش ارائه نمی دهد یک مسیر دقیقا و نه است وجود دارد یک حس است که راه حل های آسان روی میز هستند. “ما مردم” ساکن در وحشت بسیار واقعی و پایدار سرکوب و هر قطعه خود را روایت منجر به پایین تاریک ترین جاده ها.

اما بخش های کوچکتر حرکت می کند — توپ پنبه خود را ماندالا خود Chris soundtrack — نشان می دهد همه از دست داده است.

عضویت در خبرنامه هفتگی ما در برای دریافت اخبار سرگرمی ارسال مستقیم به صندوق پستی خود را.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de