عوارض تا $6.60 پیشنهاد جدید برای C-470 خطوط به افتتاح نزدیک

رانندگان با استفاده از بیان خطوط همراه به تازگی گسترده تر کشش C-470 جنوب دنور — مجموعه ای برای باز کردن این بهار پس از یک سال-به علاوه تاخیر می پرداخت تا $6.60 به گذشتن از 12.5 کیلومتر از این بزرگراه از طریق ارتفاعات در مرتع پرورش احشام و لیتلتون.

و فراموش نکنید که در مورد بارگذاری تا ماشین با چندین مسافر — و یا حتی یک زن و شوهر ده دلقک ها — برای فرار از عوارض وجود خواهد داشت هیچ سواری رایگان برای اشغال وسایل نقلیه در C-470 تلفات خطوط.

مقامات با کارایی بالا شرکت حمل و نقل یک بخش در CDOT در حال تنظیم نهایی نرخ در ماه آینده برای منطقه مترو جدیدترین پرداخت خطوط. کارکنان به ارائه پیشنهاد نرخ تلفات به HPTE هیئت مدیره است که حداکثر در $6.60 برای westbound شب ساعت شلوغی سفر بین ایالتی 25 و Wadsworth بلوار و پایین در $1.95 برای اوج سفر است.

در رو به مشرق سمت عوارض خواهد بالا در $4.85 هنگام صبح عجله و مخروطی به $2.50 در طول زمان ساکت تر از روز, با توجه به پیشنهاد tolling برنامه به دست آمده توسط دنور پست. کمتر از مقدار شارژ خواهد شد به مردم ترک بزرگراه در بین خروجی.

تلفات مقادیر فرض استفاده از یک ExpressToll منتقل می کند. برای رانندگان بدون عوارض شارژ از طریق یک وسیله نقلیه پلاک می تواند به عنوان بالا به عنوان $13.72 که همان westbound شب سفر.

“تلفات نرخ بر اساس آنچه ارائه خواهد شد قابل اعتماد سفر و بسیاری از عوامل تعیین نرخ” گفت کلرادو وزارت حمل و نقل سخنگوی تامارا Rollison.

آنچه که مردم در حال شارژ, او گفت: بر اساس “ترافیک و درآمد هوا مدل.” بزرگراه فدرال مقامات نیاز است که ترافیک در بیان خطوط در C-470 حرکت در 45 مایل در ساعت 90% از زمان و یا عوارض باید مطرح CDOT می گوید.

هیچ HOV در C-470

هدف از C-470 بیان خطوط پروژه به unclog یک کشش از بزرگراه ساخته شده در سال 1980 به عنوان اولین بخش از یک کمربندی در اطراف دنور که تبدیل به معروف متراکم در ساعت عجله. دلار 276 میلیون تلاش پژواک تراکم-امداد تلاش CDOT انجام شده در I-25 شمال و جنوب دنور در I-70 طریق آیداهو چشمه و در ایالات متحده 36 بین تخته سنگ و دنور.

در هر یک از این دالان بیان اجرای خطوط موازی به منظوره خطوط که به صورت رایگان به درایو. ایده این است که اگر رایگان خطوط باتلاق با ترافیک مسافران که می خواهند برای جلوگیری از خیره در یک مجموعه از روشن چراغهای عقب حرکت می کند به بیان لین برای سریع تر سفر — برای یک قیمت.

C-470 به دنبال خواهد I-70 کوه Express Lane مدل در شارژ هر وسیله نقلیه با استفاده از پرداخت خطوط به جز موتور سیکلت تلفات مهم نیست که چگونه بسیاری از مردم در خودرو هستند. همه دالان دیگر با مدیریت خطوط مترو در منطقه به مردم اجازه می دهد با سه یا بیشتر سرنشینان در خودرو شناخته شده به عنوان HOV3 — برای سفر بدون هیچ هزینه.

CDOT سخنگوی پریسلی فاولر گفت که به دلیل تجزیه و تحلیل مالی انجام می شود و پنج سال پیش در C-470 پروژه نشان داد که یکی از هر سه خودرو در بیان خطوط پیش بینی شده بود برای حمل سه یا بیشتر سرنشینان. به آنها HOV وضعیت او گفت: آیا کاهش تلفات درآمد 15٪.

“هنگامی که تجزیه و تحلیل مالی انجام شد C-470 بازگشت در سال 2015 این پروژه در آینده تا 40 میلیون دلار کوتاه با HOV3” فاولر گفت.

درآمد از تلفات خطوط حیاتی هستند به بودجه C-470 تعمیرات اساسی. بالا عملکرد حمل و نقل شرکت صادر $161.7 میلیون دلار در اوراق قرضه برای این پروژه در حالی که بیش از 100 میلیون دلار در وام های فدرال بودجه نیز در دسترس ساخته شده است.

اما تولید کافی عوارض به بازپرداخت آن اوراق قرضه در زمان به یک نگرانی شده است به تازگی, به خصوص که این پروژه را افتتاح کرده است تضعیف بیشتر رو به جلو در تقویم. ساخت و ساز آغاز شد و در سال 2016 و C-470 را بیان خطوط در ابتدا برنامه ریزی شده برای باز کردن در اواخر سال 2018 است.

پیمانکار Flatiron/AECOM سرزنش آخرین بهار آب و هوای نامساعد و کمبود مواد برای کاهش سرعت. CDOT تابستان گذشته فرستاده Flatiron/AECOM اطلاع از به طور پیش فرض آن را متهم به ارائه “غلط و مادی گمراه کننده نمایندگی” در مورد مهلت و تاخیر.

پس از از دست رفته اتمام مهلت Aug. 2, 2019, Flatiron/AECOM شده است وضع بین $38,000 و $51,000 یک روز در ضربات پنالتی و در مجموع حدود 8.5 میلیون نفر تا کنون. تاخیر چراغ اعتباری رتبه آژانس Fitch در رتبه بندی به بزرگراه وصله پینه کردن یک “امتیاز منفی” در سال گذشته.

“ما باید متمرکز منابع قابل توجه در C-470 پروژه همکاری نزدیک با CDOT پروژه صاحب” گفت: Michael Swenson سخنگوی پیمانکار است. “ما در حال پیشرفت بزرگ نسبت به تکمیل به عنوان ما به دنبال به پایان رساندن پروژه با خیال راحت و به سرعت.”

در واقع این پروژه 92 درصد کامل در این مرحله با توجه به CDOT. که منجر Fitch در اواخر ماه گذشته برای حذف آن منفی دیده بان به جای اختصاص یک “چشم انداز منفی” در بدهی.

“ما باید اعتماد به نفس آنها خواهد شد و تکمیل این پروژه گفت:” ماریو Angastiniotis یک تحلیلگر با Fitch در.

Acclimatizing به عوارض

در حالی که هیچ تاریخ مشخصی اعلام شده است برای راه اندازی از بیان خطوط نگرانی در حال حاضر این است که چگونه زمانی که “ramp-up” دوره اجرا خواهد شد قبل از رانندگان نشان می دهد تمایل به استفاده از مدیریت خطوط بر یک پایه منسجم ،

“هنگامی که شما شروع به یک نام تجاری جدید بزرگراه وجود دارد یک دوره از زمان برای مردم برای دریافت استفاده می شود به پرداخت پول برای آن” Angastiniotis گفت. “شما به طور موثر باید برای تبدیل شدن به فاقد تطابق به پرداخت عوارض.”

چه کمک خواهد کرد که با راننده آشنایی هستند راهروها در حال حاضر در وجود در داخل و اطراف منطقه دنور مترو — راه — است که یا به طور کامل یا جزئی tolled. همچنين رانندگان خواهد بود قادر به استفاده از همان ExpressToll عبور در C-470 است که استفاده از آنها در جاهای دیگر به صورت الکترونیکی صدا درآمده اند.

هیقلندس رنچ ساکن بکی Talley گفت: او نا امید شده و با طولانی مدت ساخت و ساز در C-470 که او گفت: ساخته شده سفر خطرناک به عنوان خطوط را تنگ و منتقل اطراف.

او نه به فروش می رسد با استفاده از بیان خطوط زمانی که آنها در یک زن و شوهر از ماه اما به رسمیت می شناسد که حجم ترافيک در هر روز داده شده به احتمال زیاد خواهد شد که تصمیم گیری را برای او.

“اگر آن را فوق العاده مشغول, من به کسانی که خطوط,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im