ماهانه عرضه شادی

ماهانه عرضه شادی – زندگی

به روز رسانی: 28 ژوئن 2020, 08:01 IST | Aastha Atray بنان | بمبئی

به عنوان اقتصاد با یک رکود و مشاغل در حال ضربه خواهد اشتراک کسب و کار برای زنده ماندن ؟ این همه بستگی دارد به اعتقاد ناظران است که واسطه آنچه که ما “باید”

Vishakha Naware has swapped her TataSky membership for a Kindle Unlimited subscription as it's a more productive way to spend time with her son

Vishakha Naware به تعویض او TataSky عضویت برای روشن شدن اشتراک نامحدود آن را به عنوان یک مطلب تولیدی راه برای صرف زمان با پسرش

که تصور کرده اید که یک بحران بهداشتی می کنند هر کس را کاملا در نظر گرفتن آنچه آنها نیاز دارند و صرف. سفارش به خوردن از بازدید از محله میخانه که حتی عضویت در بدنسازی است که در حال حاضر تحت بررسی. اگر شما برای پرداخت سه OTT, سیستم عامل, دو جریان موسیقی, نرم افزار, یک مد سایت ارائه می شود که لباس یک بار در سه ماهه یک وب سایت است که می فرستد به یک راز جعبه اسباب بازی و ماهانه خود را رفع تازه و قهوه بو داده شده و این احتمال وجود دارد که شما تصمیم به جمع اوری این فهرست است.

در مقاله مورخ دسامبر 2019, Amandeep Singh, کسب و کار, مدیر VMLY&R هند گفت که اشتراک کسب و کار گزارش شده است که رشد در هند بیش از 300 درصد بیش از هفت سال گذشته. “ثبت نام به عنوان یک مفهوم است که به اشتباه در کشور ما توسط مصرف کنندگان و همچنین به عنوان بسیاری از صاحبان کسب و کار که طبقه بندی آن را به صورت یک جعبه و یا اجاره. اما در قلب اشتراک نهفته مشتری مداری. این است همه چیز در مورد قرار دادن مصرف کنندگان درست در مرکز و ایجاد یک تجربه شخصی برای آنها فعال شده توسط فن آوری.” در واقع او با بیان چشم انداز مثبت برای سال 2020 با “من انتظار می رود برای دیدن افزایش نه تنها فیزیکی خدمات اشتراک بلکه new-tech گزینه را فعال کنید که در آن هوش مصنوعی است استفاده می شود به منظور افزایش تجارب روزمره.”

Jigar Ibrahim بنیانگذار Scriberr یک اشتراک کسب و کار جمع آوری می گوید که با توجه به زنجیره تامین بودن مختل طول lockdown اشتراک کسب و کار است آهسته. “Normalisation را ماه. ما را دیده اند محصولات زیبایی ضربه سخت. اما ملزومات مانند تجهیزات بهداشتی و قهوه هنوز هم به خوبی انجام می دهند.” محصولات که مصرف کنندگان بر این باورند که آنها نیاز خواهد ادامه پیدا کند به نفع دلیل اشتراک را کاهش می دهد نیاز به گام برای خرید. “اما ما نمی بینیم مردم سفارش جوراب یا لباس و یا لباس زیر زنانه. اما ما آنها را سفارش ماسک عرضه تازه می آید که در هر ماه است. ما مجبور به تغییر مدل کسب و کار به مشتریان ملزومات است که افزودن ارزش به زندگی خود را. اشتراک مدل های که کار می کنند کسانی هستند که به ارائه راه حل برای مشکلات است.”

Dhimaan Shah of StyleCracker, which delivers personalised and curated fashion boxes to your doorstep, says that growth will be slow till 2021, seeing a spike only during Diwali
Dhimaan شاه StyleCracker که ارائه شخصی و سرپرستی مد جعبه به آستان شما می گوید که رشد آهسته خواهد بود تا 2021 دیدن سنبله تنها در طول دیوالی

زمانی که این نویسنده رسیده به کامپیوتر در جعبه های شخصی, تکنولوژی, جعبه, خدمات, ما از دریافت یک پست الکترونیکی است که گفت: آنها را به حالت تعلیق در عملیات. Dhimaan شاه از بنیانگذاران StyleCracker مد پورتال است که هدف خود را به سبک شخصی شما ارسال منظم محموله از لباس و لوازم جانبی معتقد است که “عادی” خرید نمی بازگشت قبل از پایان سال است. و در عین حال او روشن خود را قوی اشتراک پایه نگه داشته است ، “بعد از مستند بود به خصوص برداشته ما تجربه انتقام خرید اما در حال حاضر آن است که کاهش پایین. باید آن را انتخاب کنید تا در اطراف دیوالی شاید. ما این را به عنوان یک دوره از ‘عجله به آرامی و استفاده از آن برای ایجاد ارتباط با موجود پایه. ما انجام شده است شخصی که در آن جلسات ما سبک بگویم ما اعضای چگونه به سبک چیزی است که آنها در حال حاضر خود را. ما نمی خواهد ببینید, رشد, اما ما کار ما راه خروج از آن است.”

Matt Chitharanjan of Blue Tokai says coffee subscription has remained stable as it’s a routine people find comfort in
مت Chitharanjan آبی Tokai می گوید قهوه اشتراک باقی مانده است پایدار آن را به عنوان یک روال مردم برای پیدا کردن آرامش در

بر خلاف محصولات تو رفتگی در دیوار ضروری دسته اشتراک کسب و کار به نظر می رسد پررونق است. مت Chitharanjan های دهلی نو-بر اساس بنیانگذاران آبی Tokai, قهوه, می گوید که اشتراک خود را نمی کاهش یافته است از آنجا که اکثر مردم در حال حاضر ترجیح می دهند نوشیدن قهوه در خانه. آنلاین کسب و کار قهوه آغاز شده بود با قصد popularise کمتر شناخته شده در حال رشد قهوه در مزارع در هند. “هنگامی که شما شروع به نوشیدن برخی از قهوه شما تمایل به چوب به آن. می شود آن را ضروری و معمول است که به نظر می رسد ارائه یک آشنا راحتی در زمانی که زندگی ما مختل شود.”

Sarvesh Shashi of Sarva Yoga says their app installs have gone up 360 per cent from April to May
Sarvesh شاشی از Sarva یوگا می گوید برنامه خود را نصب رفته اند تا 360 درصد از آوریل تا مه

محصولات و خدمات به سلامتی و تناسب اندام از این رو نیز شاهد بهره. یک سخنگوی شرکت در CureFit سلامتی, پورتال ارائه می دهد که خوردن تمیز و تناسب اندام, خدمات, می گوید: “هنگامی که این مستند شروع ما در ابتدا به ارائه دسترسی رایگان به ما زندگی می کنند و تمرین در کلاس های درمان.متناسب با برنامه است. پاسخ عالی بود. در ماه ژوئن ما راه اندازی شد monetised نسخه ما فرقه است.کلاس های زنده از جمله یک محاکمه رایگان برای کاربران جدید است. در حال حاضر ما در حال ارائه سه ماه شش ماه و 12 ماه بسته به صورت دیجیتالی ما ارائه شده است. ما آفلاین موجود مشترکین با مدرک معتبر اشتراک از فرقه است.مناسب و ذهن است.مناسب دریافت افتخاری دسترسی به همان. عضویت ما رشد کرده است از آنجایی که ما شروع به فروش ما فرقه است.زنده بسته آنلاین. و از آنجا که هنوز هم بسیار کمی وضوح در زمانی که تناسب اندام مراکز را دوباره باز کنید ما برنامه ای برای ادامه این مدل است.” حتی آنلاین, یوگا, یک, مورد علاقه, دیده است یک تجدید حیات. این SARVA برنامه ارائه می دهد که انواع مختلفی از یوگا محتوای رایگان قرار داده شده ایمنی سازنده برنامه پشت paywall. Sarvesh Shashi موسس آن می گوید که نصب رشد از آوریل تا مه سال 2020 شده است 360 درصد است. “عضویت است که قطعا در حال رشد در یک سرعت سریع و تعدادی از عوامل از جمله جنبش محدود در حال انجام مستند علاقه در اطراف بین المللی یوگا روز و علاوه بر این از محتوا مانند Sarva ویژگی های است که در یک کلاس آموزش سری. ما شاهد حداکثر کشش برای کلاس های زنده در این برنامه با یک نرخ تکرار بیش از 91 درصد است.”

با تئاتر و در عین حال برای باز کردن کانال های تلویزیونی telecasting دوباره اجرا می شود و در صورت عدم وجود مطالب تازه با توجه به ممنوعیت عکسبرداری از آن است که OTT سیستم عامل است که پدید آمده روشن برندگان در بخش سرگرمی. تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل شرکت سرعت MR انجام یک نظرسنجی در این مستند که نشان داد که 75 درصد سرخپوستان حال کردم خود اشتراک جدید برای پورتال مانند آمازون و Netflix بکشد و Hotstar. ما همچنین مطلع شدند که Spotify در هند که زد اواسط سال پیشنهاد اشتراک در هند به تازگی بهره مند از آن را دیدم بسیاری از مشترکین جدید هیئت مدیره در آمد.

Freelance event management professional Craig Afonso and his three friends share their solo Netflix subscription, in a bid to save;
مستقل مدیریت رویداد حرفه ای کریگ آفونسو و سه نفر از دوستان خود را به اشتراک بگذارید, انفرادی, Netflix اشتراک در یک پیشنهاد برای صرفه جویی در

برخی از کاربران در حال ایالات—این مستند ساخته شده است که آنها ارزش زمان و پول خود را. کریگ آفونسو مستقل مدیریت رویداد حرفه ای می گوید که او لغو همه اشتراک ها به جز Netflix, Hotstar و Spotify در. “من یک مترجم آزاد هستم و نه گرفتن حقوق دیگر. بنابراین من به جای استفاده از منابع هست. دوستان من و من های یک Netflix اشتراک. چهار نفر از ما از آن استفاده کنید. بنابراین ما به اشتراک گذاری هزینه است.”

Jhanvi Thakkar, who lives alone, has got herself additional OTT memberships
Jhanvi Thakkar که به تنهایی زندگی می کند دارای کردم خودش اضافی OTT عضویت

در حالی که Jhanvi Thakkar, 28, که با این نسخهها کار با یک MNC در بنگلور امضا برای OTT اشتراک زیرا “شاد فیلم ارائه می دهد و من امیدوارم که در زمانی که من به تنهایی”. زبان آلمانی مربی Vishakha Naware داد تا بر او تاتا آسمان اشتراک زمانی که او متوجه “هیچ کس به تماشای آن” و تعویض آن برای روشن شدن اشتراک نامحدود به طوری که او می تواند به عنوان خوانده شده با پسرش. “همچنین در مورد آنچه ما کمک می کند تا مولد.” دقیقا به همین دلیل روابط عمومی مشاور Sahana رای لغو تمام OTT اشتراک او در یک بروید. “من کار نمی کند برای من مطلوب از آنجایی که من معتاد به تماشای نشان می دهد و فیلم. هیچ کس از این به عنوان یک اعتیاد است. می توان آن را. من فکر می کنم من باید موفق به صرفه جویی در سلامت عقل و زمان است.”

Sahana Rai gave up all OTT subscriptions since she realised that they were interfering with work
Sahana رای داد تا همه OTT اشتراک پس از او متوجه شد که آنها تداخل با کار

شکستن آن را پایین

  • Netflix بکشد هزینه های 749 تومان در هر ماه در حالی که آمازون نخست هزینه های R999 برای یک سال. HotStar هزینه های R1,499 یک ماه.
  • Spotify در حق بیمه شما هزینه 699 تومان برای یک سال تمام در حالی که Saavn می آید به R399 یک سال است.
  • StyleCracker ماهانه هزینه عضویت Rs 1,999 یک ماه که شامل نکاتی از سبک.
  • آبی Tokai اشتراک می آید در سه varaitions—تحویل شش تومان 2,200, 12 برای 4,350 تومان و 24 برای 8,600 تومان.

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و یک راهنمای کامل از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر بمبئی. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK