پویا زرق و برق سیاه و سفید زنان در انتظار بازدم

در تئودور Witcher فیلم Love Jonesدر یک لحظه از اهل تفریح و بازی اذیت کردن بین دختر جوزی (Lisa Nicole Carson) می گوید نینا (Nia Long) که بدبینی در مورد عشق است که به آرامی او را صدا ” مانند تری مک میلان بود.” نینا خنده و تماس او سرد و ناراحت نیست اما کمی مضطرب است که مشکلات خود را به نظر می رسد کمی بیش از حد شبیه به کسانی که در مواجهه با زنان در McMillan کار است. خط بود گفت: در سال 1997 تقریبا دو سال پس از اکران فیلم در انتظار بازدمنویسنده را بیشتر مورد تحسین قرار گرفته کار تبدیل به یک فیلم دست ثابت از بازیگر-کارگردان فارست ویتاکر. وجود دارد بسیاری است که حق را در مورد انطباق; جامد اسکریپت با استعداد بازیگران و خیره کننده soundtrack اما یکی از برجسته ترین جزئیات انتخاب سبک.

از طرح هندسی تاپ و ساختاری طلا و جواهر به هدبند و محصول تاپ تمام شد کاملا مناسب و با دقت انتخاب را با توجه به هر دو شخصیت و بینندگان که گله به تماشای این فیلم منجر به یک جعبه اداره کل ساخته شده است که تقریبا شش برابر آن مبلغ 16 میلیون بودجه. در تمام راه های زیبایی شناسی از زنان شکل گرفته و تعریف شده مد—در حالی که مجبور بودن به وجود خارج از فرهنگ پاپ—در انتظار بازدم اتصالات و لذیذ ادای احترام به متنوع و پویا زرق و برق سیاه و سفید زنان است. به تازگی Netflix اعلام کرد که این فیلم در نهایت در دسترس در سایت و بنابراین من دوباره آن را تماشا کردند—برای دومین بار در این سال در یک صفحه نمایش بسیار بزرگتر از کامپیوتر من و احساس نوظهور قدردانی اهسته و با شکوه به نظر می رسد در کنار گسترده و خشک فضا آریزونا.

این فیلم شروع می شود چند ساعت قبل از سال جدید با ساوانا (ویتنی هوستون) بسته شدن فاصله بین دنور و آریزونا در تبدیل خوانده شده را با بالا و پایین فر پیچیده زیر یک شل بستن شال گردن. او مونولوگ شامل امیدوار است برای رابطه بهتر چشم انداز در کویر شهرستان که همچنین به او نزدیک ترین دوستان—Bernadine (Angela Bassett), رابین (Lela Rochon) و گلوریا (Loretta Devine). هر چهار در نقاط شکسته انتقال در خود عاشقانه زندگی اما دل خود را باز باقی می ماند اوراق قرضه خود را از دوستی بی دریغ و لباس خود را انعکاسی از زنان که سبک نشان دهنده شخصیت و خلق و خو و آرمان. به عنوان جشن گرفتن در جریان حرکت دوربین به گلوریا های زحمتکش مادر تنها که زرد ابریشمی headwrap است که یک پاپ از رنگ طراوت و سپس به رابین در راحت اندازه سه راه سفید نشان او آسان رفتن طبیعت به Bernadine نشسته با غرور در توری و الماس با pained دانش است که ظاهر همه چیز. بینندگان قدم به سال جدید با ساوانا که ورود به آریزونا زندگی اجتماعی به پایان می رسد با او در یک شکل آغوش اسپاگتی بند لباس نشان دادن کسی که همیشه امید برای بهترین اما تنها خود را در شرایط خود.

Illustration for article titled The Dynamic Glamour of Black Women in iWaiting to Exhale/i

تحت هدایت طراح صحنه و لباس جودی L. رسکین هر قطعه انتخاب شد با توجه به خصیصه های ذاتی هر یک از زن در حالی که همچنین قرار دادن آنها بصورتی پایدار و محکم در عرصه کلاسیک سینمایی به نظر می رسد. رابین کتانی سفید لباس با ران-چرا شکاف شد مسائل رویاهای صدر با سر midriff قابل مشاهده از طریق cutouts که گره در بالا و پایین در یک الماس شکل گیری است. های مختلف تکرار این لباس ساخته شده راه خود را به مد Nova, Pretty Little چیز می گذرد و تعداد بیشماری از سایت های ساخته شده سریع مد برای مصرف انبوه و مستمر جریان از قلب و چشم emojis. اما من هنوز برای دیدن کسی که پوشیدن این نگاه در راه است که باعث می شود من فراموش Rochon عینک آن را برای اولین بار و تروی بود یک راست پانک برای گرفتن او را به برخی از wack خانه حزب در یک جا که خیره کننده است. او به عنوان تکیه توسط درب به فکر یک بار دیگر در حال سقوط برای یک مرد صرفا بر اساس شهوانی پتانسیل رابین که در لباس یک نگاه به ایستادن در کنار آدری هپبورن, سیاه شماره در صبحانه در تیفانی.

Illustration for article titled The Dynamic Glamour of Black Women in iWaiting to Exhale/i

در یک Flix مصاحبه در مدت کوتاهی پس از اکران باست ارائه شده به این صراحت به صورت جدی پاسخ وقتی پرسیده شد که چه چیزی آن را مانند به عنوان بخشی از یک نیروگاه گروه از زنان: “تمام دوربین ها همه چراغ آنها بر شما. آنها در زنان است. و این داستان است که ما در حال گفتن است که در مورد ما.” برای سازندگان پشت صحنه این واقعیت است که این بازیگران خواهد بود در حال حاضر در هر قاب به معنای آن است که برترین آنها نشان داده شود و با همان عشق و مراقبت از خود را که با شخصیت ها نوشته شده بود. ویتاکر و فیلمبردار, Toyomichi Kurita gorgeously روشن های مختلف complexions آنها سیاه پوست, برجسته, رژ لب, سایه قهوه ای رنگی عکس مس-toned قرمز عمیق و تسکین دهنده بنفش. اواخر آرایش هنرمند ایتالیایی فلوید که کار دیده می شود در بسیاری از Queen Latifah را بازدید از شکر قهوه ای به گذشته تعطیلشد مسئول Angela Bassett های خیره کننده چهره. به عنوان یک بازی یک شخصیت خیانت و بدرفتاری توسط شوهر او تا به حال یک بار عاشق باست به عنوان Bernadine معطوف به لحظه از خشم غیر منتظره شادی و نوظهور تمایل گاهی اوقات به طور همزمان. احساسات او بودند نوسانی در افراط و فلوید به او تقریبا لامپ های رشته ای, نگاهی به تصویر بکشد آتشین شدت.

Illustration for article titled The Dynamic Glamour of Black Women in iWaiting to Exhale/i

بیش از یک منتقد فیلم با برچسب فیلم “escapist” چیزی برای تماشا و ماهوت پاک کن زدن شما به دور از خستگی و یکنواختی. اما به نظر می رسد که تقلیل, قرار دادن فیلم در چیزی از عرصه فانتزی زمانی که آن را بسیار مستحکم در زندگی پیچیده از زنان در آن به دنبال نشان دادن زنانی که نویسنده McMillan دیده بود میان او دایره دوستان و تجارب خود را. هر زمان که من به تماشای این فیلم, من شده اند بسیار حاضر و hyper-آگاهی از اتفاقات روی صفحه نمایش. توجه به زیبایی شناسی از زنانگی بصری همراه با صدای هویج, Chaka, Toni, آرتا, Mary J., Cece, Chanté, SWV و TLC و چگونه چنین هدفمند گزینش فضا تنها می تواند منجر به شما احساس ترین عمدی از احساسات در حال بنابراین با قاطعیت قرار داده شده در مرکز صحنه.

Illustration for article titled The Dynamic Glamour of Black Women in iWaiting to Exhale/i

آن را به خوبی گام فیلم و دوربین همچنان در آن منجر هنرپیشه های زن دادن به آنها وقت اجازه دهید کلمات خود را غرق در حالی که همچنین اجازه دادن به سبک خود را انتخاب تنفس. پس از Bernadine جدایی از “نادرست نفوذ” خانم ها’ شب شبیه رفتن به یک نوار و حوزه عدم وجود گزینه های. Tucked دور در یک غرفه گلوریا گروه ترکیبی از بنفش و, اسطو خودوس عادی, رابین طرف جاروب حاشیه دوخته شده است با دو درخشان barrettes زوج با یک آتشین قرمز بافته شده بالا برای مطابقت با ساوانا به همان اندازه روشن جارچی که تکمیل برنی طلا بدون آستین بالا و دستکاری دامن سیاه و سفید. تعداد زیادی از فیلم, محبوب ترین, عکسهای ویژگی همه چهار زن که آیا در نوار و یا بر روی نیمکت لبخند درخشان در گاه به گاه لباس و مخملی با شمع روشن برای اضافه کردن یک رنگ طلایی.

به عنوان یک فیلمساز Whitaker درک قدرت تصاویری همراه با عمل و پس از هر صحنه به یاد ماندنی آمد دست در دست با فوق العاده لباس. زمانی که Bernadine بود که سوزاندن زباله در حالی که در یک لباس سفید و توری bodysuit; و یا زمانی که گلوریا شد جلسه بعدی همسایه درب برای اولین بار در یک طرح سیاه و سفید peplum بلوز با چند رنگ گردنبند. رابین تنگ نارنجی لباس گردن پالهنگ به دنبال “یک زن سفید می توانید خود را ببخشید, کون” تلافی. و ساوانا در نهایت خروج او ازدواج عاشق در حالی که decked در رنگ بنفش دکمههای پایین کت و شلوار. حتی در آسیب پذیر ترین زمانی که به اشتراک گذاری وعده های شکسته از کسانی که آنها را می خواهم اعتماد و انتخاب آنها به آن همه لباس های خود را به عنوان یک یادآوری است که حتی با درد بسیار به دنبال خوب چیزی بود که آنها تصمیم به انجام خود را. این کمک برای در حالی که کمی است و این روشن ترین طول ساوانا و رابین استخر بعد با دومی در سینه گل دست کت و شلوار حمام که سفید بابونه همسان ساوانا بالا waisted شلوار و ساده حرکت شبیه چمچه زنی گردن t-پیراهن.

Illustration for article titled The Dynamic Glamour of Black Women in iWaiting to Exhale/i

در انتظار بازدم وجود دارد در خیلی کوچک کانن شامل فیلم های اختصاص داده شده به spotlighting سیاه زنانی که می خواستم به عاشق تا آنجا که آنها می خواستند به انجام مشاغل. هنگامی که آن را به مد می آید آن را به تنهایی می ایستد به عنوان چیزی است که اجازه شخصیت های آن به از آن لذت ببرید با مد بود غریب و به لذت در عمل خودتان آماده برای جهان است. این یک بصری نوای سیاه femme زیبایی شناسی و مانند Bernadine نشسته با نوار پس از اولین بار او را طلاق محاکمه مد بود خود مطمئن دردسر اجرا شده و با دقت انتخاب شده به هر دو زره پوش و یک مقدمه است.

Illustration for article titled The Dynamic Glamour of Black Women in iWaiting to Exhale/i


Tarisai Ngangura یک روزنامه نگار و عکاس مستند سیاه و سفید زندگی می کند در سراسر جهان. پیدا کردن او را در توییتر @FungaiSJ.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im