این BeyHive آرزو بر ستاره و Beyoncé به نظر می رسد در #DisneyFamilySingalong


Beyonce Knowles-Carter attends the European Premiere of Disney’s “The Lion King” on July 14, 2019 in London, England.

Beyonce Knowles-کارتر حضور در اروپا والاتر از دیزنی “شیر شاه” در 14 ژوئیه سال 2019 در لندن, انگلستان.
عکس: گرت Cattermole (گتی ایماژ برای دیزنی)

پادشاه بازگشته است.

Beyoncé Knowles-کارتر کسی است که به ندرت باعث می شود ظاهر مگر اینکه او معتقد است آن را به ارزش زمان خود. او پرداخت می شود بی شماری جایزه مراسم را dustiest از گرد و غبار و دارای پرستیژ به دور با آن.

تبلیغات

به همین دلیل آن را بسیار تعجب هنگامی که ما او را دیدم چهره خندان پاپ تا بر روی صفحه نمایش در طول دوشنبه شب #DisneyFamilySingalong در ABC.

بیانسه؟! تیفانی “نیویورک” پولارد Gif
Gif: GIPHY

تبلیغات

“من می خواهم به اختصاص این آهنگ به تمام بهداشت و درمان کارگران مشغول به کار خستگی ناپذیر برای ما امن نگه دارید. ما تا حد زیادی قدردانی شما” بیع آغاز شده و قبل از شروع سریع تفسیر “When You Wish Upon A Star” (پینوکیو) که تقریبا motherfucking تم آهنگ های کلاسیک دیزنی فیلم عصر.

“لطفا به خانواده خود تنگ لطفا امن – آیا نمی دهد تا امید ما میخوایم از این طریق دریافت کنید. خدا شما را برکت دهد” شیر شاه (2019) ستاره به این نتیجه رسیدند.

به طور طبیعی همه استقبال از این دیزنی معجزه با آغوش باز.

تبلیغات

پس از این بود که حلال تعجب همه شد در شکل گیری.

تبلیغات

آن را کاملا یک لحظه واقع است. فکر می کنم در مورد آن: Beyoncé یکی از معدود افرادی است که هنوز هم قابل قبول تعارض برنامه ریزی (واقعا فقط “من احساس نمی مانند آن”) هنگامی که مردم را به استفاده از این واقعیت است که هر کس در خانه در حال حاضر به دست درازی به مرزهای خود و ربودن وقت خود را. و او هنوز هم نشان داد.

بیع نیست فقط سیاه, کون, دیزنی زاج سفید برای ظاهر. Corbin Bleu و Monique Coleman از دبیرستان موزیکال پیوست بازیگران در ویژه مراسم singalong بسیار به موقع “ما همه در این با هم” و Amber Riley (پری دریایی کوچک زندگی می کنند!) wowed در خانه مخاطبان با نسخه خود را از “Let It Go” از منجمد.

تبلیغات

تبلیغات

سحر و جادو از دیزنی واقعی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de