Swiggy مقابل Zomato: نبرد هند بزرگترین غذایی خبرخوان

غذا تحویل صنعت به عنوان یکی از بزرگترین سیستم عامل های آنلاین با چندین شرکت جدید شروع در یک دهه گذشته است. شکل بازار در حال تغییر است با یک سرعت فوق العاده خطرناک با بازیکنان مانند Swiggy, Zomato, Foodpanda حال بارگذاری می خورد و بسیاری از دیگران است. با این بازیکنان در صنعت مواد غذایی در بازار صنعت شکوفایی است و نه فقط در مترو اما در ردیف دوم و سوم شهرستانها نیز هست. کسب و کار از ارائه و سفارش آنلاین مواد غذایی در حال تغییر است با رشد سریع و اینها جذب سرمایه گذاری قابل توجهی. اما افزایش رقابت و رشد ناپایدار سیاست باعث شده است که برخی از تلفات در طول راه به عنوان به خوبی. شرکت هایی مانند خوردن تازه و TinyOwl مجبور به تعطیل به دلیل تلفات گسترده. حتی FoodPanda یک غول غذایی تحویل بازار در دسترس در 13 کشور که رفت و از طریق های متعدد خریداری برای اولین بار توسط قهرمان تحویل و سپس توسط OLA است پیدا کردن آن دشوار است برای زنده ماندن در آنلاین تحویل مواد غذایی در بازار.

به عنوان دهه تساوی به نزدیک ما شروع به دیدن برخی از نشانه هایی از تثبیت در بازار است که دستخوش چند تغییر در شرایط استفاده از استراتژی ها و روش های عملیاتی. دهه قطعا متعلق به دو بالا آمدن در فضا Swiggy و Zomato. حتی اگر بارگذاری می خورد, یک بازیکن نسبتا جدید در بازار هند موفق به ساخت قابل ملاحظه دندانه در بازار از نظر روزانه سفارشات ما باید نگاهی به در چگونه دو غول فضایی شانس در سال 2019 به منظور دریافت یک تصویر واضح تر از جایی که این صنعت عنوان شده است.

یک شروع امیدوار کننده به سال

نسبت به پایان سال 2018 هر دو Swiggy و Zomato وارد بسیار vaunted اسب شاخدار راه اندازی گروه با انتظارات برای سال 2019 برای هر دو شرکت بالا رفتن سرسام آور با تشکر از این توسعه است. این دو شرکت آغاز شده مثبت با ترکیب ماهانه سفارشات عبور از 50 میلیون مارک و درآمد برای دو رفتن تا به عنوان به خوبی. Swiggy است که به راحتی پلت فرم با تعداد بالاتر از روزانه سفارشات با بیش از 1.5 میلیون روزانه سفارشات به Zomato 1.2 میلیون. بسیاری از این می توان به الگوهای رشد از این دو شرکت. در حالی که Swiggy تصمیم به ادامه به چین گسترش آن در سال 2019 با تحویل و لجستیک طرف Zomato گسترش یافته به فضای رسانه ها با تقویت آن تبلیغات بال و اضافه کردن یک جریان خدمات.

Swiggy راه اندازی Swiggy فروشگاه در تلاش برای تاخت و تاز کردن به آمازون-مانند بازار و آغاز آن برنامه آزمایشی پس از همکاری با بیش از 3500 فروشگاه های محلی در Gurugram. این برند همچنین تاسیس شرکت کسب و کار و روابط با نام های پیشرو مانند نگهبان داروسازی, بهداشت هنگ کنگ کشتی, آپولو, داروخانه سرخس N گلبرگ و Liscious. Zomato از سوی دیگر با تمرکز بر توسعه یک اکوسیستم کامل برای foodies در کشور با تحویل و ناهار خوردن-از گزینه های در دسترس برای کاربران و جریان از مواد غذایی را نشان می دهد در Zomato برنامه اضافه کردن یکی دیگر از ابعاد به این شرکت ارائه شده است.

برای مقابله با چالش های

در حالی که رشد برنامه های این دو شرکت را در حال حاضر یک تصویر مثبت از بزرگترین چالش های آغاز شده در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای روشن به عنوان سال رفت و با هر دو Zomato و Swiggy در حال حاضر نیاز به حرکت به سمت سودآوری است. در یک مسابقه به افزایش خود را در بازار سهام این شرکت ها شده است به ظاهر سوزاندن از طریق نقدی با Zomato گزارش از دست دادن بیش از ₹ از 1000 کرور و Swiggy گرفتن آمار در مورد ₹ 2,300 کرور. عمیق تنزیل به عنوان یک سیاست کمک به دست آوردن شرکت های گسترده ای جای پایی در بازار, اما آن نیز منجر به تلفات سنگین. در سال 2019 هر دو Swiggy و Zomato آغاز شده و در نظر گرفتن چند مرحله نسبت به توقف تخفیف عمیق سیاست. این به نوبه خود منجر به رشد خود را plateauing با مشتریان جدید اثبات سخت تر به جذب بدون تخفیف عمیق است.

یکی دیگر از نقطه ضعف از تخفیف عمیق آمد در قالب بدنام #خروج مبارزات انتخاباتی آغاز شده توسط انجمن ملی رستوران از هند (NRAI). تعدادی از رستوران ها تصمیم گرفتند به شکستن روابط با مواد غذایی مجموعه با استناد به این که تنزیل سیاست شدند و قرار دادن فشار بیشتری بر این رستوران ها در یک صنعت است که در حال حاضر در حال مبارزه با تورم و رقابت است. Swiggy پاسخ با توافق به یک میز گرد بین رهبری خود و NRAI در حالی که Zomato در پاسخ به توهین آمیز اعتقاد داشتند که رستوران را هیچ چاره ای جز خزیدن به آنها. Zomato پاسخ در آن زمان تلقی شد حساس و علامت مردم و این شرکت هنوز به طور کامل بهبود از شکست مفتضحانه.

تعدادی از رستوران ها باید به تدریج دوباره نیروهای با جمع آوری بیش از چند ماه گذشته و منابع و حتی گزارش شده تقریبا 20 درصد افزایش در کسب و کار به لطف طلا برنامه اجرا شده توسط این شرکت برای ناهار خوردن در مشتریان است. این فقط می رود برای نشان دادن این نوع از وابستگی های تشکیل شده در تحویل مواد غذایی فضا توسط Zomato و Swiggy که تنها می تواند جواب خوبی برای این شرکت ها در حال رفتن به جلو.

کاوش در سرزمین های جدید

صحبت از تحولات مثبت در میان بزرگترین روند 2019 شد رشد این برندها در ردیف دوم و سوم شهرستانها. اقتصاد هند رشد می کند فراتر از مترو این شهرها نشان داده اند تقریبا هفت برابر رشد نسبت به شهرهای بزرگ که در آن رشد تقریبا flatlining. هر دو Swiggy و Zomato شنود گذاشته به این رشد نه هوشمندانه در حال گسترش به شهرستانها مانند کنپور Ludhiana Shillong پوشکر و بسیاری دیگر. Swiggy گرفته است یک گام بیشتر در نفوذ به لایه دوم و سوم بازار با رفتن بیش از حد محلی و بستن با فروشگاه های محلی برای تحویل از آیتم های خانگی. ارائه خدمات است که قادر به تحویل از Kiranas خواهد شد نه تنها کمک به افزایش دوباره مرتب نرخ از مشتریان موجود اما همچنین ممکن است افزایش منابع بهره برداری از تحویل تیم با توجه به این که مواد غذایی را می توان دسته ای تحویل به تحویل انتظار نیست زمان واقعی مانند دستور غذا. علاوه بر این, آن همچنین کمک به آنها را صاف قله ها و فرورفتگی ها در مواد غذایی و تحویل سفارشات (از طریق بار ناهار و شام) است که نمونه ای از یک رستوران غذا شرکت تحویل در نتیجه بهبود هزینه و منبع بهره برداری.

2020: چه چیزی در فروشگاه

هر دو این شرکت ها به دنبال راه پیش رو با امید به عنوان اعداد نقطه به سمت رشد در پایگاه کاربر خود را, اما پس از انجام این ضرر و زیان است. به عنوان Zomato گسترش اکوسیستم خود را با درآمد مدل های متشکل از جریانهای چندگانه مانند تبلیغات, تحویل, ناهار خوردن-و در حال حاضر جریان مدیریت نیز بنا به گزارش ها به دنبال در آوردن نوآوری به تحویل مواد غذایی در فضا با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین. پس از دستیابی به TechEagle نوآوری یک لکنو بر اساس start-up در سال 2018 این شرکت شده است بررسی احتمالات از هواپیماهای بدون سرنشین بر اساس تحویل در منظور به دست آوردن لبه بیش از رقبای خود از نظر تجربه کاربر. در حالی که آن را خوب به نظر میرسد بیشتر شبیه به یک شیرین کاری روابط عمومی از چیزی که در واقع می تواند به حل مشکل تحویل برای آنها طولانی مدت است.

برای Swiggy, Swiggy فروشگاه ها نشان می دهد یک فرصت بزرگ در سال آینده به عنوان بنگلور شرکت بر اساس به نظر می رسد به منظور افزایش خود را تحویل و تدارکات تخصص به رقابت با امثال Grofers و آمازون است.

در سال 2020 بزرگترین تمرکز باید روی برش نصب ضرر و زیان در حالی که حفظ نرخ رشد برای هر دو Swiggy و Zomato. به عنوان دو شرکت شروع به حرکت به دور از عمیق تنزیل و آلی نسبت به گسترش خدمات خود کاربر احتباس رفتن به کلید. وجود دارد برخی از مورموری از بارگذاری می خورد کاوش در گزینه قرار دادن کسب و کار خود را برای فروش در ماه های آینده با Zomato که شایعه شده بود در مذاکرات برای همان. اگر این فروش است که از طریق آن را ببینید Zomato مسابقه جلوتر از Swiggy وقتی که می آید به پایه مشتری دادن آن را به یک پلت فرم برای گسترش اکوسیستم پیش بینی های این تیم و حتی بیشتر. غذایی-تکنولوژی بازار است که میله میله به ارزش 4 میلیارد دلار تا سال 2020 به این معنی که سال آینده برگزار خواهد شد سطوح بالاتری از رشد و رقابت برای این مارک. سال جدید تنظیم شده است را در مورد تعدادی از چالش های جدید با امثال آمازون و اعتماد foraying به تحویل مواد غذایی در فضا. هر دو Swiggy و Zomato برگزاری یک مزیت قابل توجهی بیش از کسانی که تازه در حال حاضر دستگیر شده یک سهم از بازار اما در حال حاضر چالش خواهد بود برای حفظ این مزیت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de