فوق العاده بودن در یک بشقاب

فوق العاده بودن در یک صفحه – شیوه زندگی

به روز شده: May 31, 2020, 08:14 IST | جین Borges | بمبئی

متخصص تغذیه Kavita دوگان کتاب جدید یک A-Z dictionary باید در خوردن خارق العاده برای مبارزه با بیماری و بهبود سلامتی

وجود دارد هیچ مشکلی در جهان است که مواد غذایی می تواند تعمیر. آن را فقط یک ماده از آنچه شما انتخاب می کنید به خوردن و چقدر می گوید: تغذیه و سلامت جامع مشاور Kavita دوگان که کتاب جدید در روشن شدن رفع آن با مواد غذایی (روپا کتاب), فقط ممکن است آنچه شما نیاز به جزئیات بیشتر در حال حاضر.

یک راهنمای در 40 خارق العاده دوگان مکمل های غذایی دیکشنری با آسان به دنبال راهنمایی و نزدیک به 50 دستور العمل برای بهبود انرژی و همچنین ضربه شروع از دست دادن وزن. که آن را, سیب, موز, خرما, گل کلم, روغن حیوانی و palak و نه فانتزی و گران قیمت-به-تهیه مواد غذایی است که در این کتاب راهنما می آید که کمی تعجب. تنها در اوایل این هفته, گزارش های خبری صحبت کرد که چگونه “سبز تند و تیز” عصرانه اغلب نامیده می شوند به عنوان یک حیاط خلوت مزاحم شد ایجاد علاقه در میان مصرف کنندگان جهانی در میان Coronavirus بحران همانطور که مردم در حال حاضر تبدیل به گیاهی بیشتر گزینه های بیش از گوشت. خرما نیز یک ابر که دوگان توصیه برای آن “ضد سرطان و ضد پیری خواص به لطف lignans ایزوفلاون و ساپونین—تمام غذاهای گیاهی آن است که حاوی”.

Kavita Devgan
Kavita دوگان

“تقریبا هر هفته یک غذای جدید با موفقیت مارک به عنوان یک ابر آیا یا نه آن را سزاوار به مارک و ما پاییز برای حیله نادیده گرفتن محلی می خورد در دسترس ما در کسری از هزینه و می گوید:” دوگان در یک ایمیل ،

خارق العاده او می گوید: ارائه متمرکز—فوق العاده-دوزهای زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی—مواد مغذی است که برای شما خوب هستند. “آنها آنقدر مغذی است که آنها تقریبا مانند یک مکمل. اما البته به مراتب بهتر است. در اینجا مهم است به درک که هر دو مواد مغذی تراکم [مقدار زیادی از یک ماده مغذی] و تنوع [بسیاری بسیاری از مواد مغذی] ضروری به مواد غذایی که به نام “فوق العاده است.” غنای مواد مغذی در مواد غذایی و تعدادی از مواد مغذی مختلف کمک به ما در درک فوق العاده بودن از مواد غذایی خاص است.”

اما خارق العاده در اینجا متوقف نمی. “علاوه بر این به طور منظم مواد مغذی مانند ویتامین یا کلسیم یا پروتئین آنها نیز بسته در آنتی اکسیدان غذاهای گیاهی و فلاونوئیدها است. این سالم ترکیبات شیمیایی وجود دارد که در گیاهان کمک به ایجاد ایمنی گسترش زندگی و جلوگیری از بیماری ها از اتفاق می افتد.”

دوگان اذعان می کند که این اسرار را به غذا خوردن سالم مطرح حتی در آیورودا نیست زمین شکستن در طبیعت است. اما “وابستگی ما به غذاهای فرآوری شده و کمتر از چند ساعت از پخت و پز در خانه” است لازم به یاد بیاورید. “در واقع من فقط تلاش برای تکرار این سن مشترک-حس خوردن است که غرق در حکمت باستانی گفت: به کودکان توسط مادران پس از سپیده دم زمان: خوردن سبزیجات و میوه ها و تمام غذاهای طبیعی است.”

چه دوگان نشان می دهد که تنوع در رژیم غذایی. “همه میوه ها را با برخی از آنها را خوب و ایده آل این مهم است که خوردن دو تا سه وعده روزانه از رنگین کمان [رنگ مختلف میوه]—برای پوشش طیف کاملی از مواد مغذی است که بدن ما نیاز دارد.”

Parippu payasam

Healthy dessert
دسر سالم

مواد تشکیل دهنده
100 گرم parippu یا زرد moong dal
150 گرم شکر زرد
½ فنجان آب
1 قاشق غذاخوری روغن حیوانی
125 میلی لیتر شیر نارگیل
بادام و نارگیل قطعه برای چاشنی زدن

روش
کباب parippu (زرد moong dal) بدون روغن برای 5-6 دقیقه. سپس طبخ با آب جوش. ذوب jaggery با اضافه کردن ½ فنجان آب. در حال حاضر اضافه کردن ذوب jaggery به خوبی پخته شده parippu و خوب هم بزنید. اضافه کردن 1 قاشق غذاخوری روغن حیوانی و خوب مخلوط کنید. اضافه کردن شیر نارگیل و آن را بجوشانید. هنگامی که مخلوط تبخیر شده و به نصف کاهش می دهد, حذف از اجاق گاز است. برای چاشنی زدن سرخ چند بادام و نارگیل قطعات در 1 قاشق چایخوری روغن اضافه کنید و به payasam. خدمت گرم است.

بالا افزایش ایمنی مواد غذایی

Top immunity boosting foods

زردچوبه
Tulsi برگ
سیر
نخود
لیمو
پیاز
هویج
آب (هیدراتاسیون)

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و یک راهنمای کامل از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر بمبئی. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>