SheaMoisture فقط اعلام کرد که 1 میلیون دلار به صندوق حمایت از زنان از رنگ کارآفرینان تحت تاثیر COVID-19 بحران


Illustration for article titled SheaMoisture Just Announced a $1 Million Fund to Support Women of Color Entrepreneurs Affected by the COVID-19 Crisis

عکس: رابین Marchant (گتی ایماژ)

حاوی رطوبت مدل کسب و کار ساخته شده بود در مفهوم “جامعه تجارت.” در حال حاضر در پی رکود اقتصادی ناشی از شیوع کروناویروس های مراقبت شخصی با نام تجاری است که یک بار دیگر خوب در وعده خود را به تجارت به جامعه اعلام کرد صبح روز چهارشنبه یک میلیون دلار صندوق “برای حمایت از زنان از رنگ کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک نهفته COVID-19.”

به عنوان آزادی مطبوعات از نام تجاری توضیح داد:

صندوق رانده است با نام تجاری طولانی تاسیس جامعه تجارت مدل کسب و کار و هسته باور است که تجارت و reinvesting در جوامع با نام تجاری در خدمت ایجاد فرصت های اقتصادی و استقلال اقتصادی است. نام تجاری همیشه کار برای توانمندسازی زنان تبدیل جوامع و پشتیبانی مبتنی بر هدف کسب و کار است. در حال حاضر بیش از همیشه SheaMoisture متعهد به این ماموریت است.

کمک مالی و حمایتی اقدامات برجسته کردن قدرت از کسب و کارهای کوچک و چگونه آنها کمک به جوامع در حالی که همچنین به حداقل رساندن مالی اختلالات بسیاری در حال تجربه از شیوع جهانی.

تبلیغات

از امروز شروع, آوریل 1 اثرگذارندهها (مثل ما!) شروع به گسترش این کلمه در مورد SheaMoisture جدیدترین تلاش همراه با اطلاعات در مورد نحوه درخواست اولیه 100000 دلار از کمک های مالی که اهدا خواهد شد و به 10 کسب و کار نیاز به حمایت. “همه اقلیت صاحبان کسب و کار کوچک و کارآفرینان از رنگ (از جمله رستوران ها, مهمان نوازی, نظافت, هنرمندان, سلامتی, آموزش, و غیره.) که توانایی تشکیل جوامع آنلاین برای خوب یا توزیع کالا درب به درب (و یا از طریق e-commerce) در حال تشویق به اعمال می شود می گوید:” این نام تجاری است که تصریح می کند که “صاحبان کسب و کار باید نشان دهد که چگونه این جایزه خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش هزینه های خود را و کمک به دیگران است.”

برای این ابتکار SheaMoisture همکاری با ما خرید وبزرگترین بازار برای کسب و کار متعلق به به جایزه تسکین کمک های مالی از طریق آوریل است. “مشارکت خواهد بود مارک جامعه تجارت آنلاین بازار’ در SheaMoisture را Instagram حساب اجازه می دهد تا نام تجاری جامعه به فروشگاه و حمایت از کسانی که کسب و کار” با نام تجاری به ما می گوید.

اما بیشتر وجود دارد: برای تکمیل بودجه SheaMoisture ایجاد کرده از رنگ های کسب و کار الکترونیکی-آزمایشگاه مجازی سری پلت فرم “ارائه دسترسی به منابع آموزشی و مشاوره در مورد چگونه به آماده شدن برای رکود اقتصادی و نحوه برنامه ریزی برای بهبود است.” از آن خواهد شد از ویژگی های سخنرانان از ساعت آفتابی مارک Unilever و کسب و کار آن جامعه است. “هنگامی که یک زن از رنگ کارآفرین آموزش کامل سری او خواهد بود واجد شرایط برای شرکت در یک مسابقه مجازی به صندوق خود را بهبود اقتصادی طرح کسب و کار می گوید:” این نام تجاری است که مدت طولانی است که سرمایه گذاری در توسعه زنان-رهبری کسب و کارو برنامه ریزی برای مقابله با آنها در طول این بحران است.

تبلیغات

“در طول این زمان بی سابقه از تحول کسب و کارهای کوچک هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر می گوید:” کارا سابین که منجر تلاش به عنوان مدیر عامل شرکت SheaMoisture پدر و مادر, شرکت, ساعت آفتابی مارک. “برای SheaMoisture بود که هنگامی که یک کسب و کار کوچک, قدرت جامعه و کارآفرینی است و نزدیک به قلب ما,” او اضافه می کند. “از طریق این صندوق ما متعهد به ارائه به جوامع است که به ما کمک کرد تا تبدیل شدن به ما هستند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im