Ryan Newman دیتونا 500 تصادف را نشان می دهد مسابقه هرگز واقعا امن

شهر ساحلی دایتونای فلوریدا. — Dale Earnhardt مرگ در دامان نهایی از دیتونا 500 ممکن است ذخیره Ryan Newman زندگی.

Earnhardt درگذشت 19 سال پیش جمعه همان روز Roush Fenway مسابقه گفت: نیومن بیدار می شد و صحبت با پزشکان و خانواده به دنبال خود دلخراش تصادف در آخرین دامان بزرگترین مسابقه سال.

Earnhardt درگذشت فورا زمانی که او ضربه دیوار در Daytona International Speedway در آنچه که در نظر گرفته تاریکترین روز در نسکار تاریخ است. این باعث یک واکنش زنجیره ای از پیشرفت های ایمنی به بدن تحریم قرار داده عظیم تاکید بر حفاظت از آن رانندگان است.

پس از آن نامطلوب بود که نیومن رفت هوابرد در دامان نهایی از شنبه شب بارش باران-موکول دیتونا 500 — گریم یادآوری است که اتومبیل های مسابقه در 200 مایل در ساعت اینچ به دور از رانندگان دیگر هرگز امن است.

نیومن گرفته بود تنها به این منجر شود که همکار فورد راننده Ryan Blaney دریافت یک فشار بزرگ از دنی Hamlin قرار داده است که Blaney در نیومن را سپر. که در آن نقطه Blaney گفت: تنها هدف او این بود برای فشار نیومن در سراسر خط پایان به طوری فورد راننده را ضرب و شتم Hamlin در یک تویوتا. به جای خود, ضربه گیر, هرگز قفل به درستی و پرتاب Blaney داد نیومن باعث او را به نوبه خود به سمت راست و ضربه دیوار. ماشین خود بدبختانه رفت هوابرد و حفر شد دوباره در درب توسط راننده دیگر. که دومین ضربه ارسال می شود این خودرو بیشتر به هوا قبل از آن در نهایت فرود آمد در آن هود و تضعیف سمت خط پایان در Daytona International Speedway.

خود را در نقطه نقطه التماس کرد با نیومن در در-ماشین رادیو “با من صحبت زمانی که شما می توانید دوستان” اما هیچ کلمه آمد و از راننده.

یک صنعت به طوری عادت کرده اند بیش از دو دهه گذشته به دیدن رانندگان صعود از اتومبیل های مچاله به سختی و با یک خراش برگزار می شود نفس خود را به عنوان آن را در زمان نزدیک به 20 دقیقه 42 ساله به حذف از ماشین. آن را یکی دیگر از دو ساعت قبل از نسکار گفت: نیومن در بیماری جدی در یک بیمارستان با غیر تهدید کننده زندگی صدمات.

Roush Fenway مسابقه گفت: نیومن “بیدار است و صحبت کردن با خانواده و پزشکان. رایان و خانواده اش ابراز قدردانی خود را برای نگرانی و پیام های صمیمانه از سراسر کشور است. آنها سپاسگزار برای حمایت بی دریغ از نسکار جامعه و فراتر از آن.”

هیچ اطلاعاتی داده شد در صدمات خاص.

این ترساندن نسکار dodged برای 19 سال است. کارل ادواردز میره به یک حصار در آلاباما در سال 2009 صعود از سوختن خرابه و سپس سرش می دویم. در سراسر خط پایان برای تکمیل این مسابقه است. Kyle Larson در سال 2009 Xfinity سری مسابقه پرواز به دیتونا نرده و راه می رفت دور صدمه ندیده حتی اگر مقابل نیمی از ماشین خود را به طور کامل دور زده.

Kyle Busch سقوط به دیوار بتنی در دیتونا روز قبل از 500 در سال 2015. او را شکست و هر دو پا خود را و هنوز هم قادر به دریافت خود را از ماشین. پنج ماه بعد Austin دیلون پاره پاره کردن یک بخش از دیتونا شمشیربازی فرود آمد وارونه در تخریب اتومبیل مسابقه و پس از او کشیده شد به ایمنی توسط اعضای تیم او flapped هر دو دست در هوا برای جمعیت در ادای احترام به امضا جشن مرحوم گاو سوار خط فراست.

شاید آن ایجاد حس کاذب امنیت در اتومبیل های امروز, چرا که بسیاری از رانندگان به دور از بسیاری از حوادث است.

“شماره یک چیزی که نسکار همیشه قرار داده است از ایمنی قبل از مسابقه شما رو به یک ماشین که امن” گفت: Hamlin که رفت به پیروزی سوم خود را دیتونا 500 در پنج سال گذشته است. “شما رو به تمام تجهیزات خود را که امن و ورزش شده است بسیار خوش شانس نیست که هر چیزی عجایب یا عجیب و غریب اتفاق می افتد برای سال های بسیاری ، اما بسیاری از, که به دلیل توسعه و مداوم در تلاش برای ایجاد همه چیز بهتر و امن تر است.

“من از ستاره خوش شانس من هر روز که من آمد در ورزش وقتی که من انجام داد.”

فقط پنج سال قبل از Hamlin وارد صحنه Earnhardt چهارم راننده به مرگ یک basilar جمجمه شکستگی در هشت ماه طول. آدم خرده کشته شد در سال 2000 سقوط در نیوهمپشایر صرف چند صد متری از جایی که کنی ایروین تا به حال منجر به مرگ تاثیر دو ماه بعد. تونی Roper کشته شد در ماه اکتبر در یک تصادف در تگزاس است.

اما Earnhardt مرگ تکان داد ورزش به هسته اصلی آن است. هفت بار قهرمان شد سخت ترین انسان کسی می دانستند و بدون تصادف و رفتن به ادعای Intimidator.

تنها Earnhardt شد قدیمی مدرسه مسابقه هنوز هم با استفاده از خود را ترجیح روال. او عینک سفارشی رو باز کلاه پایین نشسته در صندلی خود را در یک موقعیت است که تقریبا نگاه به عنوان اگر او پشت بخوابید و گفته تنظیم خود را از کمربند ایمنی توصیه می شود نصب و راه اندازی تنظیمات به یک موقعیت است که مناسب سطح راحتی خود را.

نسکار عمل به سرعت و حدس و گمان بیش از Earnhardt را کمربندهای رهبری تیم را به حرکت از سنتی پنج تا شش نقطه مهار ایمنی.

نسکار نیز تشویق درایور آن برای شروع پوشیدن سر-و-گردن داری سیستم و در ماه اوت آن سال 41 43 رانندگان در این زمینه در میشیگان با استفاده از آنها. دستگاه ساخته شده بود و نه اجباری تا سال 2001 پس از بلز اسکندر کشته شد در یک ARCA نژاد در شارلوت. تونی استوارت در برابر دستگاه به خاطر او استدلال از آن ساخته شده او احساس ترس در ماشین اما نسکار حاضر به او اجازه دهید در مسیر تا او را بر خویشتن.

هانس دستگاه در حال حاضر اجباری در تقریبا در هر حرفه ای مسابقه سری از فرمول یک به IndyCar و حتی مسابقه خاک.

Indianapolis Motor Speedway در حال حاضر در حال توسعه شده است نرمتر دیوار و نسکار در نهایت در هیئت مدیره با این روند پس از Earnhardt مرگ است. اگر چه امن تر موانع اعتبار به IndyCar توسعه نسکار کمک به هزینه های تحقیقاتی و شروع به نصب و راه اندازی در گوشه و کنار در آهنگ های خود را. نرمتر دیوار به آرامی به مناطق بیشتری از آهنگ های زیر بازدید سخت توسط جف گوردون Sadler الیوت و دیگر بالا ستاره. پس از Busch شکست پاهای خود را در دیتونا با هدف قرار دادن یک قسمت از دیوار محافظت نشده با انرژی جذب فوم نسکار افزایش نصب و راه اندازی اندازه گیری ایمنی در کل سری.

نسکار نیز شروع نیاز به مهار صندلی – بیشتر از یک پارک تفریحی سوار-راه اندازی سبک از سنتی صندلی ماشین. توسعه انجام شد به منظور بهبود کلاه داری و سیستم های ایمنی کابین خلبان.

سپس آمد و در سال 2006 این خودرو از فردا, ساخته شده به طور خاص به عنوان امن ترین سهام خودرو تا کنون به اجرا در نسکار. این خودرو تا به حال انرژی جذب فوم در درب و سخت تر له مناطق. ماشین بود یک تانک طراحی شده برای نگه داشتن رانندگان زنده است.

ماشین جایگزین شد توسط “ژنرال 6” در سال 2014 با یک شاسی جدید تغییرات زیبایی و آن را جایگزین خواهد شد در سال آینده توسط “نسل بعدی” ماشین طراحی شده برای کاهش هزینه ها و بهبود رقابت و تولید کنندگان دسترسی گسترده تر به شناسایی شخصی. از آن خواهد شد به عنوان امن به عنوان NASCAR می توانید آن را ساخت اما هیچ نوآوری می تواند تضمین ایمنی از هر راننده.

“ما می دانیم که خطرات” خوان پابلو مونتویا گفت: آسوشیتد پرس در روز سه شنبه. مونتویا در سال 2012 ناودان به یک جت خشک کن در دیتونا در برخورد است که باعث فوری سنگ اسمانی بزرگ و دشوار کلمبیا کمرویی راه رفتن به دور از صحنه است.

اما مونتویا آیا راه دور به عنوان کوری LaJoie دوشنبه شب پس از ضربه نیومن پرواز ماشین به طور مستقیم در سمت راننده است. LaJoie خودرو آتش گرفت اما او قادر به گرفتن بر روی مسیر که در آن او کاهش یافته و به زانو خود را و منتظر پرسنل پزشکی.

این چیزی است که همه منتظر با نیومن, بیش از حد, اما در طول زمان آن بود و در نظر گرفتن ایمنی خدمه به حضور خود را لغو و با سکوت خود در رادیو بود شوم. Hamlin تیم بود که به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار برای جشن پیروزی اما تیم صاحب Joe Gibbs اصرار آنها تا به حال هیچ ایده نیومن وضعیت جدی بود.

“اگر شما فکر می کنم در مورد تمام wrecks که ما تا به حال بیش از گذشته من نمی دانم که چگونه بسیاری از شماره سالها و برخی از آنها نگاه واقعی و جدی بوده ایم به طوری خوش شانس” گیبس گفت. “شرکت در ورزش و چیزهایی که در آن وجود دارد برخی از خطر … در راه است که آنچه (رانندگان) مورد هیجان زده. ما می دانیم چه اتفاقی می افتد. شما فقط نمی رویایی است که آن اتفاق می افتد.”

نیومن به نظر می رسد به بهبود امداد خوش آمدید روز پس از نسکار ویترین رویداد به پایان رسید در وحشت است. نیومن خوش شانس بود; جاستین ویلسون در یک کشنده IndyCar 2015 fluke زمانی که یک قسمت شکسته از رهبر منعکس در مسیر و آمار او را در سر نزدیک به 18 مواضع و برگشت در ترافیک.

نیومن حادثه بخشی از هیجان است که تساوی طرفداران به ورزش و عجله آدرنالین است که سوخت رانندگان است. که او جان سالم به در برده است زیرا بدون توقف کار بر روی ایمنی برای نزدیک به دو دهه است. که هرگز به پایان خواهد رسید.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de