RTD حرکت رو به جلو در کاهش, اتوبوس, خدمات راه آهن در شروع ممکن است

منطقه ای حمل و نقل رهبران منطقه در روز سه شنبه در زمان یک گام نزدیک تر به برش اتوبوس و قطار خدمات به عنوان بخشی از تلاش خود را به آدرس آزار دهنده راننده کمبود حمل و نقل آژانس شده است دست و پنجه نرم کردن با چندین سال منجر به لغو اجرا می شود و برافروخته سواران.

اکثر RTD مدیران روشن ساخته است که کاهش خدمات چیزی نبود که آنها می خواستند به دنبال اما اذعان کرد که باید کاری برای مقابله با یک نیروی کار کسری در مسیرهای اتوبوس از 115 رانندگان و کمبود در راه آهن سمت 63 اپراتورهای.

کمبود نیروی کار مجبور است بسیاری از رانندگان به کار در روز منجر به overworked کارکنان و گردش مالی بالا در وسیع حمل و نقل آژانس.

“رابطه جنسی خشن زمان تماس برای تصمیم گیری های دشوار” گفت: مدیر Troy Whitmore که بله رای گیری در روز سه شنبه 12-3 شمارش. “همه ما باید به کار مجدانه برای نگه داشتن این سرویس کاهش موقت به عنوان به عنوان امکان پذیر است.”

این سرویس تغییرات مورد بحث توسط هیئت مدیره جمعه — که دست کشیدن از دو خطوط اتوبوس را کاهش به بیش از یک دوجین دیگر مسیرهای اتوبوس و تاثیر فراوانی بر روی خط D به لیتلتون و R-Line از طریق شفق قطبی — نیاز به رای نهایی در مارس 24 قبل از تبدیل شدن به رسمی.

تنظیمات را به اثر در آوریل 17.

“این است که بهترین نتیجه را از یک سری از زشت جایگزین” مدیر داگ Tisdale گفت: ظالمانه.

Tisdale گفت که “وسواس” بررسی چگونه موثر این تغییرات در هماهنگی با سطح خدمات با پرسنل شماره RTD با یک چشم به داشتن اجرا می شود و مسیرهای ترمیم به سرعت به عنوان ممکن است در آینده.

این پیشنهاد مورد تایید شنبه از شدت کمتری برخوردار است از آنچه شده بود تن به تن با RTD کارکنان در پایان سال 2019. این طرح به نام به حال برای از بین بردن شش مسیرهای اتوبوس و کاهش به 19 نفر دیگر. برخی از کسانی که کاهش و بازسازی شد — مانند 99L و 16L در سمت غرب شهر 157 در آرورا و 403 طریق ارتفاعات در مرتع پرورش احشام — به عنوان بخشی از یک اصلاح طرح پرده برداری در هفته گذشته.

لیست جدید کاهش ذخیره خواهد شد RTD نیاز به پر کردن 43 اپراتور شیفت در روز به عنوان مخالف به 62 روزانه اپراتور شیفت که امر شده اند انجام می شود دور با تحت عمیق تر کاهش پیشنهادی در ماه دسامبر. RTD را مدیر عامل افسر, مایکل فورد هشدار داده است که هیئت مدیره جمعه که خدمات و کاهش نیست “درمان برای همه” برای آژانس کار گلایه.

“این کاهش کمک خواهد کرد که ما را با برخی از تثبیت,” او گفت:.

او گفت: بیشتر موثر حفظ استراتژی است که به طور مستقیم صحبت به زندگی/کار تعادل مسائل بودجه ای این سازمان باید بیشتر توسعه یافته برای حفظ RTD کارکنان از ترک سازمان است. او گفت: 58 راه آهن اپراتورهای آموزش دیده در حال حاضر.

مدیر ناتالی Menten ابراز نگرانی کرد و گفت RTD قصد ندارم به اندازه کافی دور با سرویس کاهش به خصوص پس از آنها اصلاح شد هفته گذشته پس از دو هفته از جلسات عمومی که در طی آن مسافران صحبت کردن در برابر حذف برخی از خطوط اتوبوس.

او گفت که او نمی خواست هیئت مدیره به بازگشت دوباره در یک ماده از ماه ساخت کاهش بیشتر.

“به جای در نظر گرفتن سه گام رو به جلو ما در حال گرفتن یک گام به جلو و من می ترسم این کافی نیست,” او گفت:.

R-Line است که میله میله برای کاهش فرکانس از 15 دقیقه تا 30 دقیقه توجه بسیاری از شنبه بعد از شفق قطبی شهردار مایک کافمن رفت و با اعتراض به هر گونه تغییرات به نور-راه آهن خط. تقریبا هر RTD مدیر گفت: آنها تا به حال گفتگو با شهردار کلرادو سومین شهرستان در طول چند هفته گذشته.

برخی از مدیران را به عقب رانده و اشاره کرد که ridership در R-Line است که عملکرد ضعیفی — با کمتر از 50 boardings در هر ساعت — و که شفق قطبی ساکنان نیاز به گام تا و روی اگر آنها می خواهند RTD برای ادامه دادن خط کامل پشتیبان گیری.

“شما بهتر بود در آینده به جدول” گفت: مدیر جودی Lubow در طول یک بعد از ظهر جلسه پیش از رسمی هیئت مدیره جلسه سه شنبه شب. “تعهدات به طور مشترک در اینجا.”

مدیر کیت ویلیامز گفت: شفق قطبی نیاز به انجام کمک رسانی با ساکنان آن اگر آن را می خواهد را به دست آوردن مجدد فرکانس بالا خدمات در آینده است.

“ما در کسب و کار از قطار در حال حرکت اتومبیل — ما در کسب و کار در حال حرکت, مردم,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im