RTD چهره جدی headwinds به عنوان حمل و نقل آژانس آغاز می شود طولانی خزیدن از coronavirus’ گرفتن

برای اولین بار پس از RTD به طور چشمگیری محدود خدمات در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس بیش از یک ماه پیش حمل و نقل آژانس بازگرداندن سرویس در چندین محبوب خطوط اتوبوس در منطقه مترو.

شروع سهشنبه, فرکانس افزایش خواهد یافت در بسیاری از 15L اجرا می شود که پایین شرق, Colfax, خیابان; در 105 که سفر به بالا و پایین هاوانا در خیابان شفق قطبی; به 121 اجرا می شود که از طریق شفق قطبی در پئوریا خیابان و 40 اجرا می شود که همراه کلرادو بلوار در شرق دنور.

“این اولین بار است که رسمی تغییر به (COVID-19) برنامه” گفت: تینا Jaquez سخنگوی منطقه ای حمل و نقل منطقه با اشاره به شدت کاهش می یابد برنامه که به اثر رفت مارس 19.

در ضمن قصد دارد همچنان به سوی یک ماه سپتامبر افتتاح طولانی تاخیر N-خط راه آهن رفت و آمد کریدور از اتحادیه ایستگاه به Thornton, RTD گفت.

اما این هفته, برنامه تغییر نمی پاک کردن این واقعیت است که حمل و نقل آژانس چهره سخت تقلا کردن دوره نقاهت بعد از یک بیماری همه گیر است که خرد شده ridership حداقل 60 درصد شروع و در اواخر ماه مارس است. ماه آینده آژانس رها شده جمع آوری کرایه در تمام اتوبوس و قطار خطوط به سرعت گسترش coronavirus در حالی که همچنین نیاز است که مسافران مدیره اتوبوس در عقب.

Jaquez گفت: او نمی دانم زمانی که کرایه خواهد بود دوباره بازسازی شد در تمام RTD ،

بزرگتر نشانه ای از جاده ناهموار پیش رو برای RTD به نمایش در آمد هفته گذشته زمانی که آژانس منتشر شد نتایج یک نظرسنجی در آن انجام شده با 2,662 مسافران در اوایل ممکن است با توجه به درک خود را از سطح ایمنی در هنگام سوار حمل و نقل عمومی در طول یک بیماری همه گیر.

پاسخ دهندگان قرار داده RTD در پایین — با تنها 18% پشتیبان گیری از فعالیت های آنها فکر خواهد بود امن برای شریک شدن در طول یک ویروسی همه گیر. پیش از RTD بود و بازدید از دوستان (22%) رفتن به فروشگاه مواد غذایی (31%) بازدید از خانواده (35%) و ورزش در خارج از منزل (78%).

از کسانی که پاسخ دهندگان تا به حال با استفاده از RTD در ماه گذشته سه چهارم گفتند که “صبر کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد با کروناویروس” قبل از سوار و یا به تاخیر می اندازد در یک قطار یا اتوبوس “به طور نامحدود.”

“من شگفت زده در اعتماد به نفس پایین در RTD به دلیل ماهیت (شلوغ حمل و نقل عمومی)” گفت: Lance Longenbohm رئیس اتحادیه است که نشان دهنده بیش از 1000 RTD کارگران است. “هنگامی که شما در یک اتوبوس حتی زمانی که وجود ندارد یک بیماری همه گیر و کسی که بیمار است و هر کس آن را.”

Jaquez گفت: 11 RTD کارکنان قرارداد COVID-19 تا کنون و دیگری دو آزمون در حال بررسی است.

Longenbohm نگرانی در مورد luring سواران به RTD به ویژه پس از گزارش شروع فیلترینگ در ماه گذشته که بسیاری از مردم دچار بی خانمانی شده است سوار اتوبوس و قطار زیرا آنها رایگان است. در واقع در RTD را بررسی چند پاسخ دهندگان ساخته شده و نارضایتی خود را با به اشتراک گذاری یک اتوبوس یا قطار با اعضای بی خانمان جامعه با صدای بلند و روشن است.

“اتوبوس را تبدیل به یک موبایل سرپناه برای بی خانمان ها” نوشت: یک جواب.

“توقف بی خانمان از سوار در اطراف شهرستان در اتوبوس, همه روز” نوشت: یکی دیگر از.

Longenbohm گفت RTD را به حمل و نقل عمومی چیزی است که مردم در حال رفتن به می خواهید برای دریافت دوباره آشنا با دوباره قبل از آنها جریان بازگشت به اتوبوس و قطار.

“ما برای جذب مردم بازگشت,” او گفت:.

مالی طرف RTD مواجه است headwinds آن را به عنوان تلاش برای ایجاد ثبات اولیه آن منبع درآمد فروش و استفاده از مالیات است. مالیات پرداخت کرده اند ضربه عظیم به عنوان خرید و غذا خوردن و خشک در میان دولت-دستور خاموش شدن ناگهانی از کسب و کار در سطح ایالت.

کسب و کار بخش تحقیقات از لیدز مدرسه کسب و کار در دانشگاه کلرادو بولدر قرار دادن با هم یک پیش بینی برای RTD این ماه با در نظر گرفتن اثرات COVID-19.

با RTD داشتن گرفته شده در خرید و فروش و استفاده از مالیات در مجموع $659.4 میلیون دلار در سال 2019 این تعداد تحت یک سناریوی خوش بینانه نخواهد بود همسان و یا بیش از حد تا 2023. متوسط رشد سناریو 2019 مجموعه نمی توان دوباره تا 2026.

تحت بدبینانه ترین سناریو که در آن از بازگشت از این بیماری همه گیر است و راکی جاده RTD نمی دیدن آن 2019 مالیات بر درآمد سطح به دست آورد تا 2036.

“اگر مردم نیست هزینه های, که قطعا تاثیر گذار است بر ما” Jaquez گفت.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de