تشکر. بابی راش اینجا نیست برای مسابقه بر اساس Coronavirus اطلاعات غلط


Illustration for article titled Rep. Bobby Rush Isnt Here For Race-Based Coronavirus Misinformation

عکس: الکس ونگ (گتی ایماژ)

کنگره تشکر. بابی راش است که در اینجا برای گسترش اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس بحران—به خصوص نژاد-بر اساس اطلاعات غلط.

CNBC گزارش داد که عجله شدت انتقاد کرد در اجرائی از Facebook و توییتر در روز جمعه اجازه دیجیتال خود را با فضاهای مورد استفاده قرار گیرد به عنوان تبلیغات مراکز به صورت نادرست و اغلب نژادپرستانه اطلاعات ذکر به طور خاص افشا ادعا می کنند که افراد سیاه و سفید سیستم ایمنی بدن به ویروس.

تبلیغات

“من شده اند عمیقا نا امید برای دیدن نمونه های بی شماری از اطلاعات غلط و کاملا دروغ تبلیغ بر روی خود سیستم عامل” راش نوشت: در نامه ای به مدیران عامل خواست که چگونه آنها در حال مبارزه با “مسابقه مبتنی بر هدف قرار دادن و آزار و اذیت.” “علاوه بر این بسیاری از این اطلاعات غلط نیز منتقل نژادپرستانه تم و زبان — به معنای واقعی کلمه با اضافه کردن توهین به جراحت.”

راش نیز صحبت از پیامدهای مردم از رنگ به عنوان یک نتیجه از این ادعاهای دروغین در حال گسترش است.

“از جمله خصوصیات منجر به مسابقه مبتنی بر خشونت در سراسر جهان و اقدام به آرامش خاصی گروههای نژادی به یک خطرناک از امنیت کاذب در مورد حساسیت خود را به این بیماری” راش نوشت.

راش با اشاره به جمعه جیر انگلیسی-آمریکایی برنامه نویس کامپیوتر و تاجر جان مک آفی گفت: “Coronavirus نمی تواند حمله مردم سیاه و سفید به دلیل آن است که یک ویروس است.”

تبلیغات

ایلینوی از حزب دموکرات با برچسب توییتر و مدیر عامل شرکت جک دورسی در یک پست درخواست “دقیقا چه شما انجام می دهند در مورد این نوع از اطلاعات غلط آشکار?” با عجله گفت: در توییتر. “با اجازه دادن به این دروغ به گسترش شما همدست در هر آسیبی که ممکن است رنج می برد توسط اعضای جامعه به عنوان یک نتیجه است.”

تبلیغات

با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری وب سایت, “بیماری می تواند هر کسی را بیمار بدون در نظر گرفتن نژاد یا قومیت.” این ایده که ملانین در پوست ما به عنوان یک ویروس بادگیر ترک ما سیاه و قهوه ای مردم ایمنی بدن به بیماری همه گیر کوروناویروس پشتیبانی شده توسط صفر شواهد.

برای آنچه در آن ارزش آن را ندارد به نظر می رسد که Facebook و توییتر گرفته اند برخی از اقدامات برای مبارزه با این بی معنی است.

تبلیغات

از CNBC:

Facebook, Twitter و دیگر شرکت های فن آوری در حال حاضر گرفته شده اقدامات پیشگیرانهمانند هدایت کاربران به منابع قابل اعتماد از اطلاعات در مورد این ویروسبه مبارزه با اطلاعات غلط و مضر دیگر شیوه های مربوط به COVID-19 در سیستم عامل خود را. این شرکت در میان یک گروه از تکنولوژی همسالان است که شرکت در یک جلسه با سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای پیدا کردن یک راه برای کاهش گسترش اطلاعات غلط آنلاین, CNBC که قبلا گزارش شد. این شرکت همچنین گزارش شرکت در تماس با کاخ سفید در این هفته به بحث در مورد موضوعات مشابه.

تبلیغات

CNBC همچنین گزارش داد که هر دو غول رسانه های اجتماعی باید اذعان کرد که آنها را دریافت راش نامه اما نه شرکت صادر شده در پاسخ ،

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de