رضوان عمر: مردی که ساخت Femanji یک نام تجاری بزرگ در رسانه ها انتشار دامنه

رضوان عمر: مردی که ساخت Femanji یک نام تجاری بزرگ در رسانه ها انتشار دامنه – شیوه زندگی

منتشر شده در تاریخ: Feb 27, 2020, 12:52 IST | همکاری محتوا | بمبئی

رضوان عمر تاسیس Femanji چند سال و با تلاش مداوم و قدرتمند بازاریابی در رسانه های اجتماعی او از این جدول برای آن ساخت یک نام تجاری در رسانه ها انتشار دامنه

Radwan Omar

رضوان Omar

رضوان عمر یک جوان رسانه ای حرفه ای است که با استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی به کشتی سوار بر پیروان کمتر از 30 میلیون طرفدار دارد. این کمک خود را رسانه ای شرکت چاپ و نشر شناخته شده به عنوان Femanji. تا پایان سال 2020 او هدفمند به دو برابر تعداد پیروان رسیدن به 50 میلیون پیروان حداقل. او تاسیس این شرکت گفت: چند سال قبل و با تلاش مداوم و قدرتمند بازاریابی در رسانه های اجتماعی او از این جدول برای آن ساخت یک نام تجاری در رسانه ها انتشار دامنه.

سفر خود را به عنوان یک تاجر موفق آغاز شده و در روز کالج خود را که در آن او درگیر در یک کسب و کار است. او سعی و آزمایش ایده های مختلف و دیدم آنها کار خود را با اجرای قوی. به اعتقاد او اجرای هر ایده بسیار حیاتی تر از بیرون آمدن با دیگر. از روز به کالج او می دانست که رسانه های اجتماعی یک ابزار مهم برای ترویج کسب و کار و چیزهای دیگر. از این رو او نگه داشته و تجربه کار با شبکه های اجتماعی مانند Facebook در مدل های مختلف است که می تواند برای کسب و کار خود را.

در حالی که های کسب و کار خود را سرود و راه او توانسته است به شرکت خود را در بالا گفت که درک مخاطبان خود را مهم تر از هر چیز دیگر در کسب و کار. او پس از آن یافت می شود مخاطبان هدف خود را و سپس شروع به سفر خود را به اهرم رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود را. به زودی او قادر به جذب مقدار خوبی از طرفداران و مخاطبان در یک راه بزرگ است. با قدرتمند ایجاد محتوا برای طرفداران خود او قادر به ترویج کسب و کار خود را از خانه بهترین. ایده او این است که برای حفظ مخاطبان خود را اول و سپس محصولات خود را که او احساس می کند بهترین راه برنده شدن مشتریان و رونق کسب و کار با استفاده از رسانه های اجتماعی.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>