شب در موزه

شب در موزه – شیوه زندگی

به روز شده: May 12, 2020, 08:15 IST | فیونا فرناندز | بمبئی

در زمانی که ارزش هنری و ارزشمند آثار باستانی نمی تواند تمایل به آنچه که این شهر موزه ها و گالری های انجام شده برای حفاظت از میراث فرهنگی است که ما نمی توانیم به از دست دادن ؟

Anupam Sah, head conservator, CSMVS, examines a sculpture under torchlight. Together with a small team, Sah is living on site to monitor the collections during lockdown. Pic courtesy/ CSMVS

Anupam Sah سر کنسرواتور, CSMVS بررسی یک مجسمه در زیر نور مشعل. همراه با یک تیم کوچک ، Sah زندگی در سایت برای نظارت بر این مجموعه در طول مستند. حسن نیت ارائه میدهد عکس/ CSMVS

Anupam Sah می یابد و آن گفتن که نیاز به ساعت برای هر دو انسان و گرانبها قطعه از هنر است که حفاظت و پیشگیری است. همراه با یک تیم بسیار مهم و پرسنل امنیتی Sah که سر کنسرواتور در Chhatrapati Shivaji Maharaj Vastu Sangrahalaya (CSMVS) شده است زندگی در سایت, تماشای بیش از آن مجموعه بسیار ارزشمند. “ما چیزی به نام ریسک ارزیابی پروتکل که اجرا شد و زمانی که ما متوجه بحران بهداشت و درمان نصب شد. این بیشتر بود از یک هفته قبل از ملی مستند اعلام شد. ما در حال برنامه ریزی اولیه و کمک کرده است.”

توسط اواسط ماه مارس موزه مدیر Sabyasachi Mukherjee که محل اقامت خود را در اموال ریاست یک سری از جلسات به ارزیابی وضعیت و شناسایی عوامل خطر. پروتکل آغاز شد و با تامین امنیت محیطی از موزه و شناسایی کارکنان که در حال توافق برای زندگی در سایت. موزه گالری تمیز کردن داده های واحد برق و آب و هوا و واحد کنترل بررسی می شود. در جریان مرمت ساختمان موزه متوقف شد در مراحل و قفل شد تغییر در برخی از بخش های این ساختمان است. چند اولویت اقلام و آثار باستانی منتقل شدند به عالی امنیت منطقه است.

The Sir JJ School of Art Pottery showcase on the first level of Byculla’s Dr Bhau Daji Lad Museum carries silica gel in bowls to absorb moisture
این آقا JJ دانشکده هنر سفال نمایشگاه در سطح اول Byculla را دکتر Bhau دجی Lad موزه حمل سیلیکا ژل در کاسه به جذب رطوبت

نیم ساعت دور در Byculla در داخل شهر قدیمی ترین موزه—دکتر Bhau دجی Lad شهر موزه (BDL)—یک رویکرد متفاوت به تصویب رسید برای حفاظت از مجموعه. “هنگامی که ما در حال بازسازی این موزه در سال 2007 موزه متخصص Vinod دانیل آمده بود در هیئت مدیره. داشتن کار در دما مربوط به مسائل و مجموعه نگهداری او به ما اطمینان داد که ساختمان میراث فرهنگی و نمایشگاه نمی نیاز به تهویه مطبوع می گوید:” Tasneem مهتا از 163 سال با شکوه استعماری ساختار. مهتا که مدیریت امانت و افتخاری مدیر در BDL, سهام که دانیل پیشنهاد این دلیل بمبئی تجارب ثبات درجه حرارت در تمام طول سال از طریق با حاشیه تغییرات نسبت به می گویند, Delhi. که یک چیز خوب است. مشکل این بود که رطوبت. “همه ما مهر و موم شده, در چوبی, موارد صفحه نمایش نگه دارید و داخل آنها ژل سیلیکا کاسه برای اطمینان از رطوبت در اتمسفر جذب می شود و سطح رطوبت در چک. جدیدتر موارد ساخته شده در کنترل درجه حرارت. نود درصد از اشیاء ما در شکل خوب است. ما می دانستیم که این [مستند] که قرار بود به اتفاق می افتد و در زمان کافی مراقبت,” او می گوید. MD نیز به بمبئی از هند اعتماد ملی برای هنر و میراث فرهنگی (INTACH) یک سازمان غیر انتفاعی است که حفظ میراث فرهنگی با اعتقاد به این که زندگی در هماهنگی با میراث فرهنگی می تواند در افزایش کیفیت زندگی است. در اینجا بیش از حد حساس, آثار باستانی قفل شده بودند در این شرکت از ژل سیلیکا.

در CSMVS زمانی که موزه مهر و موم شده بود آنها بهینه سازی کنترل آب و هوا تنظیمات بین 24 و 25 درجه سانتیگراد “از آنجا که در مورد رطوبت را افزایش می دهد با توجه به پیش بینی نشده heavy rain خطر تراکم می تواند برطرف شود با توجه به محیط بالاتر.” Mukherjee می گوید که این تیم نظارت بر سلامت این مجموعه با شاهین چشم. طبق تاسیس خود, استراتژی آنها باید به تصویب حفاظت پیشگیرانه روش.

Kalpana Shah with daughter Sanjana at Worli’s Gallery Tao Art Gallery. Since their residence is in the same building as the gallery, weekly checks on the inventory have been possible. PIC/ATUL KAMBLE
Kalpana شاه با دختر دختربچه در Worli گالری تائو گالری هنری است. پس از اقامت خود در همان ساختمان به عنوان گالری هفتگی چک در موجودی شده اند ممکن است. عکس/ Atul Kamble

دما و رطوبت همچنین چه بالا شهر گالری های هنری در میان قبل از بستن برای این مستند. “این اساسی به یک سیستم خودکار در محل است که تضمین کنترل آب و هوا حمل. یک ماه از مستند ما تاثیر نمی گذارد” معتقد است Ashvin E Rajagopalan مدیر Piramal موزه هنر.

Worli گالری هنر تائو را Kalpana شاه و دختر, دختربچه تا به حال به در نظر گرفتن ایمنی بیش از 2000 کار می کند در موجودی خود را. “دما و رطوبت در انبار همچنان به کنترل شود و این مجموعه در حال امن از نور خورشید می گوید:” تاریخ گذاری است که درجه حرارت در حال حاضر نگهداری در سرد 20-22 درجه سانتیگراد همان زمانی که گالری عملیاتی شد.

Tasneem Mehta, Dr Bhau Daji Lad Museum
تسنیم مهتا Dr Bhau دجی Lad موزه

طبیعت را به بازی می آید در بسیاری از سطوح بیشتر در به خوبی تهویه CSMVS ساختمان که گسترده ای روح دالان خانه مجسمه های باستانی. “ما در انجام کامل فیزیکی بررسی وضعیت هنر مجموعه هر روز به خاطر وقتی که بازدید کنندگان در حال دور شانس recolonisation توسط میکروارگانیسم ها بالا است. ما پوشش یک بخش روزانه. تلخ ترین deteriorant است که گرد و غبار به دلیل حمل آن همه قارچی و آلاینده های شیمیایی است که می تواند اشیاء اما از آنجا که آب بندی موزه و محدودیت در حرکت وجود دارد مقدار ناچیز از گرد و غبار که فوق العاده است برای دیدن” می گوید: Sah با استناد به فقدان افراد و فضایی آلودگی به عنوان دلایل اصلی. “ترین مجموعه ساخته شد قرن ها پیش در یک دوره که دیدم به مراتب کمتر آلودگی و جمعیت. باید آن را مانند یک فلاش بک برای این اشیاء من تصور کنید!” او می خندد.

Priyasri Patodia, Priyasri Gallery
Priyasri Patodia, Priyasri گالری

در Worli را Priyasri گالری هنر رطوبت گیر نصب شده در منطقه ذخیره سازی. بنیانگذار Priyasi Patodia می گوید آنها خوش شانس به در خانه سرپرست سازمان دیده بان بیش از این مجموعه است. پس از شاه و خانواده زندگی می کند در همان ساختمان که در آن تائو قرار دارد هفتگی چک در موجودی امکان پذیر است. “با این حال ما یک فینال تمیز کردن قبل از قفل و مسدود تمام فروش و جنبش است. ما دوباره بسته بندی شکننده تر کار می کند از رسانه های مخلوط که با استفاده از نخ و چوب و نفت کار می کند که نیاز به مراقبت بیشتری است. ما در جریان نمایشگاه که جشن گالری سالگرد 20th باشد باقی می ماند بر روی صفحه نمایش [قابل مشاهده از خیابان زیر از طریق علامت تجاری سقف بالا ویندوز] که ما نظارت می گوید:” تاریخ.

صاحب Pundole گالری هنر Dadiba Pundole اذعان می کند که مستند او را گرفتار غافل. “خوشبختانه بر خلاف موزه ها و گالری های مقابله با هنر معاصر که در آن مواد پایدار; گردش هوا و قبل از تنظیم دمای سطوح باید اطمینان حاصل شود آثار هستند و در سلامت خوب است.” همکار gallerist Pravina Mecklai نیز برطرف شده است که این مجموعه در Colaba جماعت را در شکل خوب است که با یک کارمند رفتن در هر زمان ممکن است برای بررسی سریع.

Ashvin E Rajagopalan, Piramal Museum of ArtAshvin E Rajagopalan, Piramal موزه هنر

در حالی که هر دو BDL و CSMVS با همکاری گوگل, فرهنگ و هنر خود را گسترده مجموعه های در دسترس برای مشاهده آنلاین برای برخی مانند تائو اگر مستند به گسترش در ماه آینده شاهان را به نوار گالری دیوار و حرکت کار به سهام ،

Sah معتقد است که مانند بسیاری دیگر که در حال ساخت بسیاری از زمان آنها را در دست داشته این مهم است که تیم خود را درگیر در خود و دانش بهبود است. این تیم با استفاده از زمان برای مطالعه داده های دیجیتال و درمان سوابق خود را از 10 سال archives. “ما همچنین رعایت الگوهای حفاظت از. بخش های دیگر از CSMVS با استفاده از این دوره سازنده بیش از حد” او می گوید: “این یک مکان شاد; روحیه بالا است. ما در حال گرفتن به دانستن هر دیگر بهتر است.”

رطوبت شکن

ژل سیلیکا می تواند محافظت از نمایشگاه حاوی عاج و چوب و پارچه یا کاغذ (آلی) به مدت یک ماه. در مورد مواد معدنی مانند فلز و پس از آنها گسترش و قرارداد با توجه به گرما تغییرات سیلیکا ژل نیاز به جای کمتر.

عوامل خطر

پارچه و چوب
حشرات

کاغذ و چرم
قارچ

برنز اشیاء بالا
رطوبت

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و یک راهنمای کامل از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر بمبئی. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de