بمبئی Coronavirus: دست گر? آموخته هنر خود فشرده سازی

بمبئی Coronavirus: دست گر? آموخته هنر خود-فشرده سازی – شیوه زندگی

به روز شده: Jun 21, 2020, 08:34 IST | Ela دس | بمبئی

در غیاب فیزیکی بازدید از چشمه های معدنی و فیزیوتراپی مراکز سه کارشناسان به اشتراک گذاری راه هایی برای کاهش درد مشترک

Illustrations/Uday Mohite

تصاویر/Uday Mohite

در طول این بی سابقه ای در برابر ما شروع به انطباق با عادات ما بنا به روال جدید به ارمغان آورد در مورد کار از خانه ورزش در داخل خانه و در نظر گرفتن کارهای خانگی و در غیاب کمک کند. در حالی که برای بسیاری از ما این ممکن است به ما حس هدف ما مستعد ابتلا به درد عضلات جراحات جزئی یا کلی درد.

Dr Harshada Rajadhyaksha, Sushmita Sarangi, Tamara Zweck
Dr Harshada by sat, Sushmita Sarangi و تامارا Zweck

و از آنجایی که ما هنوز قادر به مشاهده مورد علاقه ما چشمه های معدنی و یا اعتماد فیزیوتراپیست ها برای کمک به آرامش عضلات ما در اینجا نکاتی برای در خانه ماساژ در موقت.

ضروری ماساژ

“به عنوان یک عمل به طور کلی باید نگاهی به برخی از زمان در یک روز به شارژ و rewire خود. و حتی بیشتر از آن در حال حاضر می گوید:” Sushmita Sarangi عمومی, مدیر Jiva و نیو&nau, هندی, هتل ها شرکت می باشد. “غرقه شدن در یک ماساژ خود را تغذیه و آبرسانی پوست شما تن عضلات خود آرامش سیستم عصبی و سم زدایی و تجدید سلول های خود را و ارگان ها.” برای هر نوع از ماساژ به او توصیه می کند با استفاده از هر دو سرد فشرده روغن کنجد و یا روغن نارگیل.

برای ماساژ پا

1 آماده سازی یک وان آب داغ و یا سطل بزرگ آب (حدود 38-40°C) و خیس خوردن پای خود را در آن به مدت 10 دقیقه.

For a foot massage

2 پس از خیس خوردن مالیدن چند قطره از روغن را در کف پای خود را (ساده katori می تواند مالش را در حرکت دایره ای).

For a foot massage

3 در ادامه به درخواست نفت در مچ پا و ماهیچه های ساق پا و زانو در گسترده شرکت دایره سکته مغزی است.

برای ماساژ سر

For a head massage

1 بریزید و چند قطره از ولرم و روغن روی تاج از سر خود را و به آرامی ضربه بزنید.

For a head massage

2 حرکت انگشت خود را در سراسر پیشانی و نسبت به پوست سر شما در حرکت دایره ای.

For a head massage

3 ادامه همین حرکت را در دو طرف سر خود معابد و گردن از گردن.

For a head massage

4 آرامی یدک کش در اطراف گوش خود را برای افزایش گردش خون.

5 پایان ماساژ با فشردن گردن و عضلات شانه را تسکین سیستم عصبی.

درد بودن خانه نشین

“داشته باشیم که ما در حال های موجود در فضاهای کوچکتر از ما استفاده می شود. این نیاز به یک عمل متفاوت از عضلات بنابراین آن را خوب احساس می کنم برخی از تنش و گونه از آنجا که این بار جدید و یا انتظار در بدن می گوید:” تامارا Zweck, مدیر, ورزشی و دستی فیزیوتراپیست 206 مطلوب جنبش است.

بازتاب ران فشار

Reflexology for a hip strain

1 نگه دارید و پای چپ خود را در دامان خود. استفاده از انگشتان دست خود را و یا انگشت شست برای پیدا کردن منطقه حساس در داخل لبه پای خود را بین پاشنه و بالا نقطه خود را قوس پا خود را.

2 هنگامی که شما پیدا کردن یک نقطه حساس به فشار در آن (آن را ندارد به عنوان سخت به عنوان فیزیوتراپی یا ماساژ درمانگر هل) و نگه دارید به مدت 20 ثانیه و سپس انتشار و فشار دوباره.

3 ادامه برای 5-10 دقیقه شناسایی دیگر نقاط حساس نیز هست.

برای تمام عضلات گونه

For all muscle strains

1 اساسی بطری آب داغ پیچیده شده در یک حوله نازک یا بالش مورد نیز یک راه عالی برای کاهش فشار عضلانی. درخواست در تیره و تار منطقه برای 5-10 دقیقه در یک زمان.

ارسال یک خانه تمرین

“ورزش ضروری است برای حفاظت و ایمنی سلامت جسمی و روحی ما می گوید:” Dr Harshada by sat, موسس, Prakruti علوم ورزشی و فیزیوتراپی درمانگاه. “هنگامی که کار انجام شده توسط خودتان در خانه واقع بینانه در ارزیابی سطح آمادگی جسمانی فعلی خود را. ورزش نیاز به شما را به چالش فراتر از منطقه راحتی خود موثر باشد اما سطح شدت یا زمان صرف شده در ورزش دارد به طوری که بدن می تواند به نفع و بازیابی از آن به راحتی. ببینید که شدت باقی می ماند فقط کمی خارج از منطقه راحتی خود را—شما نمی خواهید به خارج برای درمان آسیب در حال حاضر” او توصیه می کند.

برای مشکل زانو

یک مشکل شایع است قدامی زانو درد ناشی از نشستن بیش از حد طولانی در یک موقعیت و یا بیش از حد بالا رفتن از پله ها چمباتمه lunging یا جارو خانه.

1 را فشار دهید و ماساژ عضلات اطراف زانو کلاه به بسیج آن است.

2 Rub یخ در اطراف کلاه, کشش همسترینگ, گوساله و چهار سر ران برای کاهش درد.

برای گردن درد

For neck aches

افرادی که در حال کار در خانه در تمام طول روز بر روی رایانه های خود را توسعه عضلات تراپزيوس تنگی و اسپاسم. این است که تشدید استرس روانی مربوط به چالش های دیگر از زندگی است.

1 را فشار دهید بر روی درد نقاط ماشه ای در عضلات تراپزيوس تا درد را برطرف می کند.

For neck aches

2 به آرامی رول منطقه در صورت گرد و اعمال فشار در طول عضله است.

For neck aches

3 مخلوط کردن عضلات بین انگشت شست و انگشتان دست و فشردن آن در فواصل منظم.

For neck aches

4 اضافه کردن یک کشش عضلات تراپزيوس چند بار در روز و درخواست گرم یا کمپرس سرد پس از.

برای درد آرنج

تنیس آرنج ناشی از استفاده بیش از حد از مچ دست و عضلات اکستانسور که شما احساس می کنید هر زمان شما را یک مشت و یا نگه داشتن یک شی. بسیاری از آنها رنج می برند از این حق در حال حاضر با توجه به سایر کارهای خانه, شستشو و عروق و با استفاده از صفحه کلید.

1 آرامی فشار انگشت شست خود را روی نقطه ای که دردناک است و به آرامی دایره آن را در اطراف.

2 انتشار و تکرار چهار-پنج بار و ماساژ یخ بر روی آن دو-سه بار در روز.

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و یک راهنمای کامل از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر بمبئی. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK