دیدار سازندگان افزایش مارک @Raps و @Channelfoods

دیدار سازندگان افزایش مارک @Raps و @Channelfoods – شیوه زندگی

به روز شده: May 16, 2020, 19:08 IST | همکاری محتوا | بمبئی

این دو مارک یک چیز مشترک اند-آنها عمدی تلاش های مربوطه خود را صاحب Blackcard رسانه

شما ممکن است در سراسر آمده بسیار ویروسی غذا ویدیو در Instagram کاوش صفحه و متوجه شده بود آن را آپلود توسط یک حساب کاربری به نام ChannelFoods. و یا شما ممکن است متوجه یک بحث پست بسیار لجوج درک هیپ هاپ صنعت توسط @Raps (instagram.com/raps). این دو مارک یک چیز مشترک اند – آنها عمدی تلاش های مربوطه خود را صاحب Blackcard رسانه ها.

بر خلاف بسیاری از برندها هستند که به تنهایی و به طور مستقل متعلق به Blackcard رسانه های گرفته شده همه چیز یک گام بیشتر با ساخت یک سیستم سازگار با محیط زیست از رسانه ها علامت های تجاری از طریق سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Instagram, و توییتر. دلیل شما خود را ببینید و مطالب خود را در کاوش صفحه است که صاحبان پشت Blackcard رسانه ها به صراحت به مخاطبان است که به احتمال زیاد به شرکت و یا به اشتراک گذاری محتوا. ما نشستیم با یکی از موسسان Karan (همچنین به عنوان شناخته شده Wayne سینگ) به درک خود را پیش بینی.

چه هدف از Blackcard رسانه ها ؟

هدف اصلی ما این است که برای اتصال با نسل جدیدی از مخاطبان که به دنبال مطالب به تعامل با. ما می خواهیم برای ایجاد مطالب شگفت انگیز است که یک shareability عامل آن نیز صادق است به هسته اصلی آن است. ما به دنبال ساخت مارک های با ارزش است که حفظ خواهد شد در زمان و سنی به خوبی در بالا امروز سیستم عامل رسانه های اجتماعی و حتی دارای قدرت نفوذ به فراتر از بر روی موفقیت سیستم عامل است. چگونه آن را همه آغاز, آیا شما بچه ها فقط یک روز از خواب بیدار و تصمیم می گیرید شما می خواهید برای ایجاد یک هیپ هاپ و مواد غذایی صفحه ؟ *خنده* ما در واقع در حال یک گروه از پرشور سازندگان و متفکرین که می خواستم برای انجام کاری بیشتر با رسانه های اجتماعی. فرد در کنار من در اتوبوس ممکن است استفاده از آنها Instagram برای دوست و به اشتراک گذاری مطالب با دیگران و یا اتصال خود را با خانواده و دوستان است اما پس از آن وجود دارد افرادی مثل من که با دیدن رسانه های اجتماعی صرفا به عنوان یک ابزار است که می تواند تا حد زیادی شما مشوق هایی برای رسیدن به اهداف خود. من در اطراف من عموزاده بودند که عمدتا گانگستر و در مقابل جنبه های زندگی. از طریق آنها من ساخته شده است یک سنگین اعتیاد به هیپ هاپ از زمانی که من احتمالا 3 سال است. پس از آن همیشه در خون من بود و من به اندازه کافی خوش شانس برای ساخت یک تیم است که گرفته شده brand @Raps به یک سطح کاملا دیگر.

این مواد غذایی نام تجاری ChannelFoods نیز بیرون آمد صرفا از روی علاقه بودن یک foodie. من به دست آورد که با نام تجاری در مراحل بسیار اولیه آن حدود 80.000 پیروان و در واقع دست به یک همکار بازاریابی ، او به من کمک کرد این نام تجاری به یک میلیون دنبالکننده در تنها یک سال با بیش از 30 میلیون هفتگی برداشت و 20 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در پست های ما. هنگامی که یک گروه خوب از ما متوجه همه ما در حال ایجاد این شگفت انگیز از مارک های ما تصمیم به همکاری و ایجاد Blackcard رسانه ها. ما یک هدف مشترک در ذهن و اعمال نفوذ هر یک از دیگر مهارت ها و منابع به طور چشمگیری به ما کمک کرد تسریع در راه ما را به پیروزی.

پس چگونه بسیاری از مردم هستند در این شرکت در حال حاضر ؟

چه آغاز شده به عنوان یک گروه از دوستان در حال حاضر یک تیم از 12 نفر. ما زرنگ و فقط گرفتن آغاز شده است. تیم ما متشکل از فیلمسازان و طراحان و بازاریابان و روزنامه نگاران.

بنابراین آنچه که در آینده برای شما بچه ها در حال حاضر ؟

در سال 2020 ما به دنبال برای رفتن به سر در ساختمان raps. ما در حال حاضر به دست آورد بسیاری از کشش از رکورد برچسب ها و خواننده های رپ که جدولها در بالا 20 در بیلبورد. وجود دارد چند منابع ما مشغول به کار بودند در گرد هم آوردن و در حال حاضر با نام تجاری آماده را به سطح بعدی. انتظار برای دیدن و شنیدن این نام بسیار بیشتری در آینده است.

تا آنجا که ChannelFoods می رود و ما در حال همکاری با یک تعداد انگشت شماری از سرآشپزها و خود ما در خانه سازندگان برای ایجاد دستور العمل جنسی با یک فرمت است که هر کس می داند و دوست دارد اما این کراوات با یک پیچ و تاب و بررسی دستور العمل های است که اغلب با توجه به کانون توجه است. ما همچنین یک زیبایی با نام تجاری و یک نام تجاری لوکس, اما ما به شما به اشتراک گذاشتن این جزئیات پس از آن زمان.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im