لاولند شرکت مستقر می بیند سفارشات خود را برای تمام برقی powertrains اوج

رعد و برق سیستم که طراحی و تولید تمام برقی powertrains متوسط و سنگین و وسایل نقلیه خود را گسترش داده نیروی کار و کارخانه خود را. و این شرکت می گوید سفارشات خود را افزایش داده اند حداقل شش بار.

این لاولند بر اساس شرکت که تجهیزات تجاری و دولتی در ناوگان حدود 32 میلیون دلار در انتظار سفارشات مدیر عامل تیم Reeser روز سه شنبه گفت.

“ما در حدود 3 میلیون دلار فروش در سال گذشته و تا به حال برخی از سفارشات در بالای آن است. اما ما در حال حاضر سفارشات برای 32 میلیون دلار,” Reeser گفت.

او گفت که این شرکت به احتمال زیاد تحویل حدود 15 میلیون دلار ارزش سفارشات این سال است. با شروع در ماه ژانویه, برق, سیستم های گسترش آن را در فضا در سابق هیولت-پاکارد/Agilent پردیس به 142,000 فوت مربع از 45,000 فوت مربع.

این شرکت آغاز شد که عامل سه سال پیش افزایش یافته است نیروی کار به 70 نفر از کارمندان 40. این فضای جدید است که مورد استفاده برای تولید powertrains برای فورد ترانزیت E-450 و F-550, کامیون, موتور مربیان و سایر وسایل نقلیه. که آزاد کردن فضا برای این شرکت به کار در خانه در تبدیل احتراق طراحی وسایل نقلیه الکتریکی.

این گیاه همچنین شروع به تولید یک تلفن همراه با شارژر. این شارژر سریع طراحی شده است که نصب شده در یک وسیله نقلیه و یا تریلر و سرعت برای اعزام سریع سرویس های کنار جاده ای و یا قرار داده شده در یک پارکینگ به اتهام ناوگان وسایل نقلیه. شارژر وزن آن در حدود 3500 پوند و مناسب می تواند در پشت یک ون یا تریلر.

Reeser ویژگی های این شرکت رشد چشمگیر برای افزایش فشار به محیط زیست پایدار توسط این شرکت به عنوان آمازون, BP و دیگران.

“و که اغلب شروع می شود با حمل و نقل به دلیل آن است که اغلب یکی از پایین آویزان میوه ها یکی از چیزهایی آشکار است که شما باید برای رفع,” او اضافه شده.

بسیاری از شرکت ها در حال حرکت بوده است بیشتر به سمت خودروهای الکتریکی و کاهش تولید گازهای گلخانه ای Reeser, گفت:, اما coronavirus همه گیر است تأکید حتی بیشتر از ارتباط بین کیفیت هوا و سلامت. او با اشاره به تحقیقات دانشگاه هاروارد بررسی است که آیا آلودگی هوا بدتر شده است COVID-19 شیوع و منجر به مرگ و میر بیشتر.

Reeser معتقد است یکی دیگر از عوامل افزایش بهره در وسایل نقلیه الکتریکی است که حرکت از سوی برخی از شهرهای بزرگ به سمت “صفر-مناطق انتشار” که در آن رانندگان خواهد پرداخت هزینه برای رانندگی با وسایل نقلیه است که با فشار آلاینده ها.

“حتی اگر بسیاری از این مقررات نیست انجام می شود, شرکت ها متوجه می شوند اگر آنها می خواهند به electrify ناوگان خود را, آنها را مجبور به شروع به گرفتن بر روی ارابه موسیقی در حال حاضر. در آن طول می کشد در حالی که برای سفارش وسایل نقلیه” Reeser گفت.

در سال 2019 تنظیم کننده دولت تصویب صفر تولید گازهای گلخانه ای استاندارد است که نیاز به درصد معینی از وسایل نقلیه ارائه شده برای فروش در کلرادو شروع در سال 2023 توان الکتریکی است.

در طول همه گیر, صاعقه, سیستم های باز ماند. آن را در میان کسب و کارهای ضروری به دلیل آن است که ارائه برقی powertrains برای وسایل نقلیه استفاده می شود توسط بیمارستان در کالیفرنیا و وسایل نقلیه حمل و نقل تجهیزات پزشکی.

Reeser گفت: تقاضا از شرکت تحویل رسید که مردم به طور فزاینده ای دستور داد بیشتر محصولات و مواد غذایی آنلاین هنگامی که فروشگاه بسته است. “همه عمده تحویل بسته و تحویل مردم کسب و کار خود را افزایش داده و نیاز خود را برای وسایل نقلیه افزایش یافته است.”

به عنوان یک نتیجه از خود گاز گلخانه ای, گازهای گلخانه ای سر به فلک کشید تا شرکت ها به دنبال تعویض به وسایل نقلیه الکتریکی Reeser, اضافه شده.

از سوی دیگر تعدادی از سواران در اتوبوس های عمومی و شاتل به فرودگاه و اطراف دانشگاه و شرکت دانشگاه ها غوطه ور است و با مدارس و کسب و کار تعطیل و ترس از قرار گرفتن در معرض coronavirus به شدت کاهش مسافرت هوایی. رعد و برق سیستم نشده تا به حال هر گونه سفارشات برای اتوبوس ها و دیگر چند وسایل نقلیه مسافری لغو شد.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de