مستند راهنمایی: چگونه به نگه داشتن غذا چنگال را در بررسی

مستند راهنمایی: چگونه به نگه داشتن غذا چنگال را در چک – شیوه زندگی

انتشار: Jun 12, 2020, 12:42 IST | سرپرستان | دهلی نو

دکتر Shikha Mahajan جامع تغذیه و بنیانگذار رژیم غذایی تریبون سهام راهنمایی و او را به مهار خود را از چنگال گرسنگی

حفظ معمول در رژیم غذایی خود را و خواب مناسب می تواند کمک به نگه داشتن نگه داشتن یک چک در چنگال گرسنگی. دکتر Shikha Mahajan جامع تغذیه و بنیانگذار رژیم غذایی تریبون سهام راهنمایی و او را به مهار خود را از چنگال گرسنگی.

فله تا وعده های غذایی خود را

وجود دارد مقدار زیادی از شواهد که به صورت فله-و یا فیبر-کاهش اشتها. بنابراین افزایش مقدار بیشتری فیبر مواد غذایی مانند میوه ها و سبزیجات و غلات سبوس دار و حبوبات است. این مواد غذایی نیز تمایل به داشتن یک محتوای آب بالا است که کمک می کند تا نگه داشتن شما احساس کامل.

خنک کردن اشتها خود را با سوپ

یک کاسه سوپ و یا مبتنی بر سبزیجات سوپ (سرد یا گرم) برای یک دوره اصلی و شما احتمالا خودتان پیدا کنید از خوردن کمتر از کل کالری که در آن وعده غذایی. خامه یا چربی بالا سوپ نیاز به درخواست برای این کار — چوب با کم کال با فیبر بالا مانند انتخاب وماکارونی و یا گیاهی-لوبیا نوع سوپ.

بحران اشتها خود را دور با یک سالاد

یک مطالعه نشان داد که زمانی که مردم تا به حال بیش از اندازه (سه فنجان) و کم کالری (100 کالری) سالاد قبل از ناهار خوردند 12 درصد کمتر کالری در وعده غذایی. پس از آنها تا به حال کوچکتر سالاد (1 1/2 فنجان و 50 کالری) آنها خوردند 7 درصد کمتر کالری به طور کلی. را مشابه سالاد مورد استفاده در مطالعه: بازی شیر یا خط کاهو و هویج و گوجه فرنگی و کرفس و خیار را با هم و بالا با چربی یا کم چربی پانسمان. اما مراقب باشید چرب سالاد! خوردن بالا-کالری, سالاد حتی یک کوچکتر می تواند ما را تشویق به خوردن بیشتر کالری در وعده غذایی از اگر ما خوردند هیچ سالاد ندارند.

بماند

کمی تنوع در وعده های غذایی ما خوب است و حتی سالم. اما داشتن چندین دوره در طول یک وعده غذایی می تواند منجر شما به پایین مسیر نادرست. اضافه کردن دوره های اضافی را به وعده غذایی خود را (مگر اینکه از آن است که یک سالاد کم کالری یا براث-نوع سوپ) معمولا افزایش کل کالری که مصرف می کنید که برای وعده غذایی.

ترش دور چنگال گرسنگی

یک پرتقال یا گریپ فروت در هر روز کمک می کند تا نگه داشتن اشتها دور. تحقیقات نشان می دهد که کم کالری غذاهای گیاهی که سرشار از فیبر محلول — مانند پرتقال و گریپ فروت — کمک به ما احساس فولر سریع تر و نگه داشتن قند خون ثابت است. این ترجمه را بهتر کنترل اشتها. از 20 بیشتر دوست خوب میوه ها و سبزیجات پرتقال و گریپ فروت بالاترین در فیبر!

دریافت شیر

افزایش مصرف خود را از لبنیات کم چرب ممکن است یک راه خوب برای گرفتن بیشتر از دو پروتئین که تصور می شود اشتها سرکوبگران — آب پنیر و کازئین. و نوشیدن شیر نیز می تواند به خصوص موثر است. یک مطالعه اخیر نشان داد که آب پنیر — بخش مایع شیر — بهتر بود در کاهش اشتها از کازئین

برخی از چربی با کربوهیدرات خود را

هنگامی که ما غذا خوردن چربی هورمونی به نام لپتین منتشر شده است از سلول های چربی. این است که اغلب یک چیز خوب در زمانی که ما در حال صحبت کردن در مورد مقدار متوسط ، مطالعات نشان داده اند که کمبود لپتین (به دلیل واقعا رژیم غذایی کم چربی) می تواند باعث اشتهای سيری. بدیهی است که ما مایل به امتحان کنید و انجام درست مخالف آن است. اما این بدان معنا نیست که ما باید همیشه انتخاب هیدروکسیلاسیون. تحقیقات نشان داده است یک فرکانس بسیار بالاتر از چاقی در میان مردم است که خوردن یک رژیم غذایی با چربی بالا از میان کسانی که خوردن یک رژیم غذایی است .

لذت بردن از برخی از سویا

سویا پیشنهاد پروتئین و چربی در کنار کربوهیدرات ها. که به تنهایی نشان می دهد که دانه های سویا هستند رضایت بخش تر و بیشتر احتمال دارد به ماندن اشتهای ما در بالای همه چیز از بسیاری از غذاهای گیاهی. اما یک مطالعه اخیر در موش نشان می دهد که یک جزء خاص در دانه های سویا دارای قطعی سرکوب اشتها کیفیت.

آجیل

آجیل را به شما احساس رضایت خود را به دلیل پروتئین و فیبر هستند. یک زن و شوهر از کسانی که ویتامین و مواد معدنی غنی از قطعات را نگه دارید و شما بین وعده های غذایی. اما نگه داشتن که تعداد انگشت شماری کوچک: آجیل سرشار از چربی البته آن را سالم اشباع نوع است.

آهسته شما در حال غذا خوردن بیش از حد سریع

آن را طول می کشد و حداقل 20 دقیقه برای مغز خود را به دریافت این پیام است که معده خود را به طور رسمی “راحت” به این معنی است که شما باید به جلوگیری از خوردن. اگر شما به آرامی غذا خوردن مغز می شود و شانس خود را برای گرفتن معده و شما کمتر احتمال دارد به پرخوری.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de