LIV آقا: بازاریابی دیجیتال دیسک های املاک و مستغلات در طول زمان از عدم قطعیت

بسیار تغییر کرده است بیش از چند هفته گذشته است. جهان تا به حال برای انطباق با شیوه جدیدی از زندگی به عنوان ما قرار داده و ما معمولی و روزمره و در انتظار نگه داشته و اولویت بندی بهداشتی و ایمنی برای خوب بیشتر. بسیاری از کسب و کار باید چرخد و به شدت آنلاین عملیات در زمان حاضر به ادامه خدمت مصرف کنندگان است که با تکیه بر آنها. و اگر چه این انتقال ممکن است به طور صاف برای هر صنعت اتخاذ فن آوری های جدید را مجبور کسب و کار و مصرف کنندگان به تغییر عادات خود را و ادغام تکنولوژی به زندگی خود را.

به عنوان ما مشتاقانه منتظر روزهای بهتری پیش رو و مقامات دولتی شروع به بحث در مورد کاهش محدودیت های اجتماعی, این احتمال وجود دارد که بسیاری از این فن آوری یا تکنولوژی نوظهور مهارت باقی خواهد ماند ابزارهای حیاتی.

املاک و مستغلات یک صنعت است که دارای ریشه های عمیق در روابط میان فردی و چهره به چهره تعاملات منتقل شده شامل راه حل های دیجیتال. و در حالی که در حال حاضر وجود دارد بسیاری از ارائه آنلاین برای خرید و فروش خانه, LIV Sotheby بین المللی دارایی غیر منقول (LIV آقا) دیدن بیشتر homebuyers و فروشندگان با تکیه بر دیجیتال در طول این زمان و احتمالا در آینده است.

LIV آقا پیشرو لوکس املاک و مستغلات کارگزاری در کلرادو گزارش می دهد که ترافیک وب سایت خود را بیش از شش هفته گذشته است تا 24.4% در مقایسه با همین بازه زمانی در سال 2019. علاوه بر زمان صرف شده در وب سایت افزایش یافته است 7 درصد. با بسیاری از homebuyers ماندن در داخل کاوش در لیست آنلاین تبدیل به یک منبع اولیه تحقیقات خود را homebuying سفر.

فعالیت های در سیستم عامل رسانه های اجتماعی نیز افزایش یافته است در میان اجتماعی فاصله با توجه به COVID-19. بیش از شش هفته گذشته در مقایسه با همین دوره زمانی در سال گذشته LIV آقا رسانه های اجتماعی و عملکرد افزایش یافته است و 55% در Facebook و چشمگیر 170% در Instagram. چه چیزی بیشتر تبدیل به LIV آقا سایت از لینک های موجود در رسانه های اجتماعی پست افزایش یافته و 76 درصد است. این احتمال زیاد است که با توجه به جدید کمپین های رسانه های اجتماعی است که LIV آقا راه اندازی کرده است برای ترویج فعال لیست. این اعداد نشان می دهد چقدر مهم حضور آنلاین است که برای املاک و مستغلات کسب و کار در حال حاضر.

LIV آقا کارگزاران درک اهمیت ابزارهای آنلاین و با استفاده از آرایه ای از استراتژی های بازاریابی برای انجام این کار است. مجازی نمایش مجازی و باز خانه را تبدیل به یک خیابان را عملا پیاده روی خریداران بالقوه از طریق خانه های که ذکر شده برای فروش. بازاریابی دیجیتال ابزار مانند ایمیل مارکتینگ و همچنین کمک به ارائه لیست حق خریداران صندوق. دیگر ثابت شامل روش های دیجیتال تبلیغات برای گرفتن خریداران و چشم خود را در وب سایت های مورد علاقه رسانه های اجتماعی پست و همچنین تعامل دیجیتال بروشور. این دیجیتال کانال های بازاریابی اجازه می دهد تا خریداران برای ارتباط با موجود خانه را از راحتی از خانه خود را.

حتی پس از گرد و غبار حل و فصل است و روز به روز زندگی بازگشته است به ما “بعد عادی” دیجیتال, ابزار و استراتژی های بازاریابی هنوز هم ممکن است که راه را برای صنعت املاک و مستغلات. LIV آقا به طور مداوم در حال کار برای سرعت بخشیدن به تصویب آن از آخرین تکنولوژی نه تنها انطباق با تغییرات در بازار اما آنها را پیش بینی کنند.

اخبار و سرمقاله کارکنان از دنور پست تا به حال هیچ نقشی در این پست آماده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de