این یک اجرای رایگان

این یک اجرای رایگان – شیوه زندگی

به روز شده: Apr 05, 2020, 08:37 IST | نسرین Modak Siddiqi | بمبئی

ملی مستند است گسترده باز درب برای سخاوت. دیدار با کارشناسان که مهارت های خود را در صفر هزینه

از آن آسان است به دروغ در اطراف خانه خود را در سهامی خاص و کاهل هنگامی که شما در حال انجام کار برای بعد. اما چرا استفاده از زمانی که شما در حال صرفه جویی در رفت و آمد به جای گوش دادن به یک داستان دریافت برخی از مشاوره یادگیری یوگا و یا به سادگی تعمیر رژیم غذایی خود را ؟

برخی از بمبئی بهترین و شناخته شده ترین کارشناسان حوزه انجام می دهند چیزهای جالب آنلاین در سراسر مهارت های خود را تنظیم و بر خلاف قبل از آنها در حال ارائه آن به صورت رایگان.

مجازی asanas

زنان محور بازوی یوگا و سلامتی استودیو های زنجیره ای سردستهزنان خواننده اپرا یوگا است که بازیگر و تناسب اندام, آیکون, Malaika Arora به عنوان چهره خود را آغاز کرده است زنده جلسات یوگا ایمنی تقویت کننده ماژول های مفید و تکنیک های تنفس برای کاهش اضطراب و روشن شدن سیستم تنفسی برای هر کسی که می خواهد به کار در خانه است. “جلسات با هدف کمک به مردم برای ساختن خود ایمنی حتی به عنوان آنها در خانه بمانند و در طول این بهداشت جهانی بحران. هدف آن کمک به شما در دستیابی به احساس آرامش در طول نامشخص زمان می گوید:” بنیانگذار Sarvesh Sashi. به غیر از نشان دادن تناسب اندام رژیم و آساناهای آنها نیز میزبانی آنلاین به طور منظم و نور موسیقی جلسات به ارائه بسیار مورد نیاز حواس پرتی.

که در آن: www.sarva.com یا live.sarva.com

به من بگو داستان

Tell me a story

نویسنده و یکشنبه تا اواسط روز نویس Devdutt Pattanaik تفسیر اساطیر برای دوران مدرن. او آمده تا با یک ایده برای تعامل با مخاطبان خود را در حالی که تشویق آنها را. این قصه خواهد بود روایت غیر معمول, نشاط بخشی, داستان از, هندی, ابراهیمی, باستانی و مدرن, اسطوره, 4 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر روزانه در Facebook Live. “من خسته شدم. من متوجه شدم مردم نیز خسته به خصوص خانواده ها است. من عاشق داستان های پس از آن و نه ساده و آشکار است. تنها نظم و انضباط و تکنولوژی مورد نیاز است.”
در حالی که کتاب او نوشته شده است را برای خواندن جالب با چای-زمان قصه نویسنده همچنین تساوی سرگرم کننده تصاویری بر روی کاغذ برای نشان دادن شخصیت و یا یک صحنه—این باعث می شود آن را جذاب برای کودکان نیز هست. این یک روش ساده و قدیمی مدرسه راه از روایت یک داستان است و خود مجازی مخاطبان به طور کامل درگیر است.

که در آن: FacebookLive @devduttmyth

ضرب و شتم بلوز, مامان

Beat the mommy blues

Dr Vanshika Gupta Adukia بارداری و زایمان و شیردهی متخصص و کف لگن فیزیوتراپیست, ارائه رایگان مشاوره آنلاین به زنان باردار در هنگام زایمان و مراقبت از نوزاد. “زنان باردار نگران هستند در این زمان و من در اینجا به آموزش آنها را در مورد اقدامات احتیاطی است که کمک خواهد کرد که آنها اقامت رایگان از عفونت و بحث در مورد گزینه های تحویل داده شده فعلی سناریو به دنبال پس از زايمان مراقبت از. به عنوان یک متخصص این مسئولیت من است به گسترش اطلاعات دقیق” او می افزاید.

که در آن: از طریق اسکایپ/FaceTime در www.therhappy.in

برنامه هفتگی غذا نمودار

Plan weekly meal chart

هفتگی قرنطینه برنامه ریزی سرپرستی افراد مشهور, تغذیه Rujuta Diwekar مناسب برای مرتب سازی رژیم غذایی خود گلایه. این کامل برنامه غذایی برای یک هفته شامل سخاوتمندانه دوز غلات و حبوبات millets و ادویه جات ترشی جات. “من آن را انجام می دهند به دلیل آن است که حداقل من می تواند انجام دهد. من مطمئن هستم که مردم تعجب می کنم که آنچه را در آشپزخانه خود را و می تواند در حال اجرا از ایده ها و صبر و شکیبایی است. من می خواستم به ارائه آنها چیزی است که آنها را به یاد دوران کودکی خود را rekindles خاطرات شادتر بار به ارمغان می آورد شادی و افزایش ایمنی و باعث می شود زمان پرواز می گوید:” Diwekar.

که در آن: Instagram: @rujuta.diwekar

را انتخاب کنید از یک حرفه ای

Choose a career

iDreamCareer مشاوره ارائه دسترسی رایگان به بیش از 1,047 ساعت در عمق حرفه ای برنامه درسی و رایگان آنلاین گروه حرفه ای راهنمایی جلسات به کمک کلاس دوازدهم دانش آموزان در انتخاب بهترین رشته و دانشگاه است. “ایده این است برای کمک به آنها در کاهش تاثیر این بیماری همه گیر در برنامه های خود را. این جلسات انجام خواهد شد گواهی حرفه ای مشاوره کارشناسان که بی طرفانه در پیشنهادات خود را. دانش آموزان باید با استفاده از این اطلاعات و بهترین زمان مستند در خانه می گوید:” Ayush Bansal, موسس و مدیر عامل شرکت.

که در آن: www.iDreamcareer.com

این برنامه غذایی

تمرین: آیا squats و lunges در خانه و یا بازی langdi/لی لی.
وعده غذایی 1 (در حال افزایش): Pista, unsalted و khareek با کمی روغن.
وعده غذایی 2 (صبحانه): Ragi dosa با تفنگ پودر یا ساده dosa.
وعده غذایی 3 (اواسط غذا): خشک نارگیل و شکر زرد با 1-2 dhania دانه.
وعده غذایی 4 (ناهار): Rajma chawal.
غذا 5 (اواسط غذا): Mathri (را در خانه شامل کودکان و نوجوانان در آشپزخانه).
وعده غذایی 6 (اوایل شام): Teekha پوری با achaar.
قبل از خواب: شیر با gulkand و sabja دانه.

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و همچنین یک راهنمای کامل در بمبئی از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر شهر در اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im