آن را یک ‘Du’: ترک آن را به ریحانا به بهگزارش خود انزوا سبک در حالی که در مرحله یک مد اول


Illustration for article titled Its a Du: Leave It to Rihanna to Epitomize Self-Isolation Style While Staging a Fashion First

تصویر: استیون کلاین (British Vogue/Condé Nast)

اگر ما به عنوان مورد نیاز دیگر بهانه ای نیست برای سبک ما مو در حالی که خود منزوی, ریحانا فراهم کرده است. با او بیشتر اخير رواج پوشش 32 ساله نماد مد, سرگرم کننده و مغول به ما یادآوری او همیشه یک قدم جلوتر از عمده فرهنگی لحظه ورزشی durag (نیز از روی علاقه به عنوان شناخته شده “انجام کهنه”) برای آخرین دور از پوشش عکس. ظاهر این فرهنگی خاص و لوازم جانبی در پوشش است اولین بار در مجله تاریخ و به عنوان نویسنده Funmi Fetto یادداشت ها به طور گسترده و مقاله در durag میراث و ارتباط آن را بیش از فقط یک بیانیه مد.

هنگامی که یک پارچه نیست و فقط یک پارچه? زمانی که شروع زندگی در سر سیاه زن برده. هدف نهایی از durag هنگامی که آن را در ابتدا تصور می شد نه در مورد انتخاب و نه عملکرد. آن را به اجرا گذاشته شد یک روش برای سرکوب زنان زیبایی و متمایز خود را پست تر و پایین تر وضعیت به عنوان کارگران.

امروز durag یک تکرار سر پارچه birthed در ظلم و ستم جشن فرهنگ سیاه و سفید. ستایش فضائل آن هستند هنرمندانی که رنگ آن نوازندگان که نوشتن آهنگ ها در مورد این جشنواره اختصاص داده شده به آن و Instagram حساب دنیا به آن خدمت می کنند. آلوده پارچه اصلاح شده به عنوان نمادی از زیبایی یک دال سبک فرسوده در خیابان های باریک و گربه روی فرش قرمز… و در حال حاضر در یک قدرتمند mic-رها کردن لحظه durag ساخت اولین حضور خود را در مارس سال 2020 پوشش از رواجفرسوده توسط ریحانا.

تبلیغات

در زندگی روزانه ما به طور کلی شناخته شده durag بهترین عنوان موج کلاه از انتخاب برای مردان سیاه و سفید در سراسر امریکا و فراتر از آن اما برای همه فرهنگی آن ارتباط و علاقه آشنایی ریحانا با پوشیدن هر پایه عرضه زیبایی پیدا کنید. به احتمال زیاد به محض رواج-شایستگی های مدل durag بالای سر او ایجاد شده توسط مشهور milliner Stephen Jonesکه نه تنها همکار دیرین از ستاره است اما طراحی کلاه برای کمتر از خانواده سلطنتی بریتانیا شناخته شده به عنوان مورد علاقه در حال حاضر-ارشد سابق سلطنتی Meghan Markle.

در این زمینه ارتفاع این عملکرد مورد بوده که بدنام شدن, جرم, شرور و اهریمن و تمسخر توسط بسیاری از خارج از فرهنگ سیاه و سفید (و برخی از درون)—به مد مدل وضعیت به نظر می رسد التماس برای تخصیص است. اما به عنوان Fetto توضیح می دهد حضور خود را در یکی از مد ترین مقدس انتشارات است, اعتبار, با این حال.

محبوبیت durags در میان مردان سیاه می گوید: مد روانشناس Shakaila فوربس-بل است که از نزدیک مربوط به راه سیاه و ارزش های جامعه و جامعه است. “کسانی که اهل تفریح و بازی, توییتر, ویدئوها, که در آن مردان جوان دور هم جمع به باز کردن خود durags برای ‘موج چک’ هستند یک عهد به راه و مد تعامل برای متحد کردن جامعه سیاه و سفید”. که گفت:, نظافت لوازم جانبی است دانلود نر و ماده. زنان نیز با استفاده از durags در همان راه آنها با استفاده از روسری ابریشم و bonnets فرسوده به رختخواب به عنوان یک راه به “وضع” لبه حفظ, مدل مو و حفظ رطوبت. برای شایانی Kimora یک لا مبتنی بر طراح است که راه اندازی شده شما آراستهیک دست ساز طیف وسیعی از کریستال و تاب durags در سال 2019 آن را نشان دهنده بیش از یک مو و لوازم جانبی. “آنها را به یک موضع برای هر دو سیاسی و اجتماعی مسائل مربوط به فرهنگ ما و آنها شورش علیه کاذب روایت قرار داده است که افرادی مثل من در یک قبر نقطه ضعف است.”

در حالی که ریحانا است که نه تنها افراد مشهور را به durag به تصفیه فضاهای این نیز نیست اولین بار او را به انجام این کار است. آن را یک “Rih-du” اگر شما خواهد شد اما کسانی که میرم طولانی تحسین ستاره sartorial سبک به یاد داشته باشید و به محض سنگ-کریستال مش لباس او را به افتخار به عنوان نماد مد در سال 2014 CFDA Awards صدر با چه سبک او یوسف پس از آن به نام “کریستال durag.”

Fashion Icon award recipient Rihanna attends the winners walk during the 2014 CFDA fashion awards on June 2, 2014, in New York City.

نماد مد دریافت کننده جایزه ریحانا در مراسم برندگان پیاده روی در طول 2014 CFDA مد جوایز در ژوئن 2, 2014 در شهر نیویورک است.
عکس: لری Busacca (گتی ایماژ)

تبلیغات

در سال 2016 او را لرزاند لوازم جانبی این بار پوشیدن مش نسخه به انجام در MTV Video Music Awards که در آن او بود و پذیرش آن سال را پیشتاز جایزه. به عنوان Fetto می نویسد: “یک ماه بعد او را به او نشان دادم بهار/تابستان 2017 Fenty x Puma مجموعه در هفته مد نیویورک با مدل های ورزشی durags خود را در آب نبات های رنگی و جلال.”

Rihanna performs onstage during the 2016 MTV Video Music Awards on August 28, 2016, in New York City.

ریحانا انجام روی صحنه در طول سال 2016 MTV Video Music Awards در آگوست 28, 2016 در شهر نیویورک است.
عکس: مایکل Loccisano (گتی ایماژ)

تبلیغات

بنابراین هیچ…ریحانا جدید نیست به این, او درست به این. اما به عنوان پوشش مصاحبه نشان می دهد او همچنین مبتکر البته گاهی اوقات یک بی خبر یکی است. مغز در پشت Fenty زیبایی که استراتژیک می نویسد: “همه کپی برای وب سایت, محصول, توضیحات, محصول, نام, به نام رنگ…” ابراز تعجب است که با نام تجاری موجب استراتژیک زمانه. “من شوکه توسط مردم گفت:” آه خدای من چه ساخته شده شما فکر می کنم ساخت آرایش برای سیاه و سفید؟” او می گوید:. “من مانند” چه ؟ شما فکر می کنید این شد که یک استراتژی بازاریابی? مثل من یک نابغه هستید؟’ آن را تکان دهنده ترین زمان.”

“سپس آن را تبدیل به ناامیدی که این پیشگامانه در حال حاضر” او ادامه داد. “در ذهن من این بود که فقط طبیعی است.”

تبلیغات

شاید این انتخاب به حرمت (و دوباره) که بارها ناسزا اما خستگی ناپذیر عادی durag آمد به طور طبیعی به ریحانا. وجود دارد قطعا هیچ زمانی بهتر برای آن از هم اکنون و شاید هیچ کس بهتر از آن را به پوشش از رواج است. در واقع editor-in-chief ادوارد lonely planet می دهد Rih اعتبار کامل برای ایده خود را در مارس سال 2020 نامه سردبیر.

“من همیشه فکر می کنم که من می بینم یک durag بر روی جلد وگ? هیچ خواننده, من,” او می نویسد. “اگر چه قوی این نماد از زندگی خود حفظ مقاومت و اصالت—دارای جایگاه مهمی در فرهنگ عامه آن است که به ندرت مشاهده شده از طریق منشور از مد بالا. در عین حال در اینجا ما بیشتر aspirational و زیبا durag. چگونه هیجان انگیز است.”

تبلیغات

“در آن طول می کشد یک فرد فوق العاده جاذبه به جلو چنین لحظه” او می افزاید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im