داخل جراحی

داخل جراحی – زندگی

به روز شده: Apr 05, 2020, 08:20 IST | Gitanjali Chandrasekharan | بمبئی

ایمنی و یا بدن مکانيسم دفاعی است که به طور ناگهانی تحت تمرکز. در اینجا همه چیز شما فکر می کنید شما می دانستید در مورد سیستم ایمنی بدن شما و آنچه شما در واقع باید بدانید

بسیار اخیر علاوه بر منوی یک رستوران شهر شده است ایمنی laddoo یک وگان, gluten-free, آیتم های ساخته شده از زردچوبه شکر زرد, زنجبیل و فلفل سیاه. ما نمی پرسید اما به نظر می رسد احتمال وجود دارد که در یک پست-Coronavirus جهان laddoos مخلوط سبز و آب میوه که بسته پانچ و وعده بهتر دفاع در برابر یک ویروس مرگبار در حال از دستور.

و در عین حال چه ما واقعا در مورد سیستم ایمنی بدن ما?

به سادگی توضیح داد: به عنوان بدن دفاع مکانیسم این است که یک سیستم پیچیده متشکل از ساختارهای بیولوژیکی است که محافظت از بدن در برابر بیماری است. مدیر سابق پیشرفته مرکز درمان و آموزش و پژوهش در سرطان در یادبود تاتا مرکز Dr Shubhada Chiplunkar می گوید: سیستم ایمنی بدن شامل دو اسلحه. اولین ذاتی خط دفاعی است که از سلول ساخته شده است که در حال حاضر در پوشش مخاط دهان و دستگاه گوارش مسیر. “هنگامی که یک پاتوژن—ویروس ها و باکتری ها یا انگل—می آید به بدن از طریق این مسیرهای ذاتی سلول های الکترونیکی.g.سلولهای کشنده طبيعی و گاما دلتا سلول های T به طور مستقیم ببینید پاتوژن و حمله به آن است.” بازوی دوم از سیستم ایمنی تطبیقی بازو می گوید: Dr Chiplunkar شکسته شدن پاتوژن به قطعات کوچک این پپتید و این ارائه شده به CD4 و CD8 T حفاظت از سلول های بدن با جلوگیری از رشد خود را با نصب یک حمله در سلول های آلوده.

Dr Om Srivastava رئیس Jaslok بیمارستان بیماری های عفونی بخش می گوید: یک سیستم ایمنی قوی به این معنا نیست که یک عفونت نخواهد بود که در حال حاضر در بدن است. “اگر شما را تصادفی مقطع از 100 نفر شما را پیدا خواهد کرد که 70-80 در حال حمل باسیل سل, اما نه همه آلوده هستند چرا که سیستم ایمنی بدن خود را عملکرد. اما در صورتی که تابع می افتد حتی 20 درصد آنها خواهد قرارداد این بیماری است.”

و به همین دلیل است که یک فرد سیستم ایمنی بدن ضعیف تر از دیگری است ؟ وجود دارد برخی از عوامل است که تعیین این. ژنتیک یکی است. دیگر شیوه زندگی است و دولت از ذهن است. “برخی از عوامل اساسی تاثیر سیستم اگر بدن دچار کم آبی و یا اگر آن را گرفتن خواب کافی است. توتون و تنباکو استفاده و استرس نیز آن را تحت تاثیر قرار. هر سلول در رکاب مغز/ذهن و اگر ذهن بی قراری و یا مغز به هم ریخته این سیگنالینگ بیش از حد خواهد بود و مبهم.”

Firooza Raazvi
Firooza Raazvi

چه نشانه ای از ضعف ایمنی ؟ ابتلا به سرماخوردگی ؟ نه واقعا می گوید Dr Srivastava. آزمون این است که اگر بدن شما قادر به انجام آنچه در آن نیاز به انجام است. اگر شما نیاز به کار هشت ساعت در روز و می توانید انجام دهید که شما را به اوج ایمنی. از خودتان بپرسید: آیا شما مناسب برای آنچه شما می خواهید به انجام?

چگونه شما می دانید اگر خود ایمنی است که به اندازه کافی خوب ؟ یکی از اولین گام می گوید: Dr Srivastava, برای دریافت سالانه تست بعد از اینکه شما آمار سن 40 به خود را اندازه گیری سلول های سفید خون. آن را نشانه ای از تعداد سلولهای T در بدن شما است. “خوب تعداد بدان معنا نیست که شما نمی توانید یک بیماری است اما آن را به شما بگویم که در آن شما ایستاده از نظر تعداد.”

بنابراین می توانید یک افزایش ایمنی ؟

او می گوید: انتخاب شیوه زندگی مانند سیگار کشیدن و اعتیاد به الکل, تنباکو استفاده و اگر یک عضو است که در حال حاضر تحت تاثیر عوامل دیگر است که می تواند سازش سیستم ایمنی بدن است. ورزش و یک رژیم غذایی مغذی کمک خواهد کرد. در حالی که فواید زردچوبه به خوبی شناخته شده است, چقدر باید به شما یک سوال باقی می ماند. در حالی که نیم قاشق چای خوری کار را برای کسی دیگر ممکن است نیاز به بیشتر. “اگر من می بینم کسی از نتایج آزمون و می دانم که می گویند که آنها راه رفتن به مدت 45 دقیقه دو بار در روز بسته به نتایج من می تواند تجویز کند که آیا آنها نیاز به افزایش پیاده… اما این که تا چه حد از آن است.”

و در عین حال یوگا است که هیچ قرص برای ایمنی. Rajvi مهتا باروری, زیست شناس, دانش آموز Iyengar yoga و سردبیر مجله یوگا Rahasya می گوید: مطالعات مختلف اثبات شده اثر یوگا در کمک به بدن زخم التیام یابد. برای مثال او اشاره به یک مه 2014 گزارش های موجود در PubMed که در بر داشت که بیش از 12 هفته دوره بیماران مبتلا به سرطان پستان که تمرین Iyengar yoga نشان داد کاهش در فعالیت التهابی در بدن است. “ما را دیده اند که یوگا باعث کاهش راه مردم درک استرس و در نتیجه کمک به پزشکان غلبه بر افسردگی و اضطراب است.”

اما ارشد Iyengar Yoga معلم Firooza Razvi اشاره می کند که در حالی که برخی از asanas کمک خواهد کرد که با ایمنی نمی تواند آنها را تجویز به عنوان یکی خواهد یک دارو است. “شما را به تمرین روزانه و با توجه به شرایط خود ما را هدایت شما را به یک عمل است که مناسب شما. حتی پس از آن را شش ماه به شروع به نشان دادن اثر.”

Amrita Kaur
آمریتا Kaur

آمریتا Kaur, آیورودا یک آشپز می گوید در حالی که کلمه ایمنی به نظر نمی رسد در آیورودا کلمه که توصیف آن نزدیک است ojas یعنی انرژی و زنده دلی. “و تمرکز سلامتی خوب است که به بدن در هضم مناسب. اعتقاد بر این است که اگر ama یعنی سموم از بدن حذف آن خواهد شد بیماری رایگان است.” برخی از گام های اساسی عبارتند از: خوردن مواد غذایی فرآوری شده و بسته بندی در تنها محلی تازه و فصلی و سبزیجات از جمله مواد غذایی تلخ مانند چریش و karela که کمک به سم زدایی در رژیم غذایی خود را. “شما می توانید haldi به خودتان افزایش می دهد. اما haldi محلول در چربی آن باید به حال در شب با شیر است. اگر شما گیاهخوار هستند و با شیر بادام یا شیر سویا به جای آن از آب و اضافه کردن برخی از فلفل کمک می کند که بدن جذب زردچوبه.”

حتی زیر آیورودا شیوه غذا خوردن آگاهانه و بدون صحبت کردن با کسی و یا چسب به روی صفحه نمایش شروع خواهد شد نشان دادن نتایج تنها پس از دو هفته یا بیشتر. “من شروع به احساس سبک تر و زمانی که من روشن می گوید:” Kaur.

بنابراین هیچ تصادفی زردچوبه اسپرسو یا یک laddoo نمی خواهد انجام این ترفند. سیستم شما نیاز به یک برنامه بلند مدت و چه زمانی بهتر از حالا به نمودار آن و چوب به آن ،

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و همچنین یک راهنمای کامل در بمبئی از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر شهر در اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im