هند عطریست با هواپيمايی: مودی ‘جدید هند’ پیروزی

“شجاعت است نه محدود به میدان جنگ و یا ایندیاناپولیس 500 یا شجاعانه ابتلا به یک دزد را در خانه خود. تست های واقعی از شجاعت بسیار ساکت تر. آنها درونی آزمون مانند باقی مانده وفادار زمانی که هیچ کس به دنبال مانند تحمل درد هنگامی که اتاق خالی است مانند ایستاده به تنهایی و هنگامی که شما به اشتباه گفت:” چارلز Swindoll…اگر وجود دارد یک رهبر یک دولتمرد که شایسته اعتبار بیشتر از هر همکار خود را, آن است که هند بی باک نخست وزیر نارندرا مودی که شجاعت فوق العاده ای از محکومیت در این صورت بارها و بارها اتهامات بی اساس توسط یک بین رفته مخالفان ایستاده بود.

کمتر رهبر را پژمرده و تحت فشار نیست اما توانمند مودی. به عنوان اولین دسته از جهان پیشرفته ترین پنج هواپيمايی جت های جنگنده تحت پوشش فاصله تقریبا 7000 کیلومتر برای سفر از فرانسه در ورود در هند در 29 جولای سال 2020 به القاء به نیروی هوایی هند ناوگان در امبلا پایگاه هوایی در هاریانا که هر افتخار هندی, افکار یک منعکس شده در چگونه این رویداد تاریخی ساخته شده است, تشکر به نخست وزیر مودی تعهد تزلزل ناپذیر.شماره 17 طلایی فلش اسکادران از نیروی هوایی هند احیا شد در آماده سازی برای القاء پنج هواپيمايی جت به IAF.طلایی فلش مطرح شد در سال 1951 شده اند و در تعدادی از عملیات مهم را از طریق تاریخ خود از جمله جنگ کارگیل.

این داسو هواپيمايی (به معنای واقعی کلمه به معنی “تند باد” و “پشت سر هم آتش” در بیشتر حس نظامی) فرانسوی است دوقلو-موتور canard delta wing multirole fighter هواپیما طراحی و ساخته شده توسط داسو حمل و نقل هوایی. این هواپيمايی است که به عنوان یک “omnirole” هواپیما توسط داسو. دیوان عالی تمیز دخترک به هواپيمايی معامله در سال گذشته عمده پیروزی برای دولت مودی ساخته شده است که شفافیت در دفاع قراردادهای غیر قابل مذاکره است.مودی بی عیب و نقص صداقت و هیچ تشابه در معاصر هند است. این گریه به دور از سابق کنگره رژیم بنا به گزارش نابکار و معاملات مشکوک در خرید Agusta Westland هلیکوپتر و Pilatus معامله است.بازگشت به هواپيمايی سابق نیروی هوایی هند (IAF) رئیس A. Y. Tipnis که فرماندهی جنگنده ها در هند به پیروزی در جنگ کارگیل به نام مقابله 36 هواپيمايی جت یک تسلط جامع.Tipnis تاکید کرد که هواپيمايی یکی از بهترین هواپیماهای جهان outranking تقریبا تمام معاصر مبارزان در شرایط عملیاتی و قابلیت های ایمنی ویژگی های سهولت بهره برداری و تعمیر و نگهداری.

مقدار زیادی از آب و پرواز در زیر پل در چند سال گذشته است. به عنوان هند بی سابقه در شرایط افزایش قابلیت دفاع هیچ عاقل تفکر هندی نباید فراموش کرد که چگونه کنگره و خود را کاملا بی منطق قلمه راهول گاندی ایجاد شده کاملا بی ربط و ناخواسته بحث بیش از خرید و القای بسیار مورد نیاز هواپيمايی به IAF.

در مارس 2015, نارندرا نخست وزیر اعلام کرده بود خرید 36 هواپيمايی جت پس از گفتگو با فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در سفر به این کشور است. یک معامله نهایی زمانی که اولاند در بازدید از دهلی نو برای شرکت در مراسم روز جمهوری جشن در ماه ژانویه 2016.کنگره به رهبری ایالات مترقی داد (UPA) دولت زمانی که در قدرت بود مذاکره با داسو حمل و نقل هوایی برای 126 هواپيمايی هواپیما. از این 18 جت شد عرضه می شود در یک پرواز به دور از شرایط و 108 بود به تولید در هند همراه با Hindustan Aeronautics Limited (HAL). با این حال بی حال UPA نمی تواند مهر و موم معامله با توجه به تفاوت با هواپيمايی ساز داسو.

در اینجا به 12 پرسش ها و پاسخ های خود را که ناخن راهول گاندی باطل نهفته است و به صراحت اثبات, چگونه هواپيمايی ایران در هند بهترین منافع ملی ایمنی و امنیت.

1) چرا مودی دولت تصمیم به خرید هواپيمايی?

خوب هواپيمايی است غیر قابل انکار در میان جهان پیشرفته ترین جت های جنگنده.برخی از ویژگی های برش لبه از هواپيمايی عبارتند از: (a) افزایش قابل توجهی در عمل شعاع (b) بیشتر بال و بدنه ایستگاه برای حمل سلاح مخازن سوخت (c) طیف سیستم که فوق العاده افزایش نیروی هوایی اسرائیل توانایی در عمل به شدت در دفاع از قلمرو دشمن (d) رادار برد بلند-شهاب هدایت هوا به هوا موشک هوا به تسلط (e) سهولت در تعمیر و نگهداری. هواپيمايی با یک خلبان خودکار, خودکار دریچه گاز و خودرو محوری است که نه تنها خیابان ها جلوتر از Sukhoi Su-30MKI که جنگنده های نیروی اصلی جت خرید بلکه یک جهش کوانتومی در طول میراژ 2000 نیز تولید شده توسط داسو.

2) چگونه است هواپيمايی بسیار مورد نیاز بازی را تغییر ؟

هواپيمايی ویژه به دلیل آن است که یک دوقلو-جت هواپیماهای جنگی زیبا, ماشین با وزن 24, 500 کیلوگرم هنگامی که آن را به طور کامل لود شده و مسلح حدود 9, 900 کیلوگرم هنگامی که آن را خالی با خدمات سقف 50 000 فوت حداکثر پرواز با سرعت 1.8 ماخ یا 750 گره رویکرد با سرعت کمتر از 120 گره و این قسمت یک دهانه بال از 10.9 متر است. این یک دوربرد موشک کروز با یک هدف محدوده 3700 کیلومتر است که می تواند به 4220 کیلومتر با هوا سوختگیری در حالی که F-16 به عنوان مثال یک محدوده کوتاه حمله موشکی با طیف وسیعی از 3700 کیلومتر.این هواپیما در نظر گرفته شده است به انجام air supremacy, نظامی, هوایی, شناسایی پشتیبانی زمینی در عمق اعتصاب ضد کشتی اعتصاب و بازدارندگی هسته ای ماموریت.این هواپیما قادر به حمل طیف وسیعی از سلاح های قوی. اروپایی, موشک ساز MBDA است شهاب beyond visual range air-to-air missile و سر موشک کروز خواهد بود تكیه سلاح های بسته از هواپيمايی جت.

شهاب نسل بعدی BVR air-to-air missile (BVRAAM) طراحی شده به انقلابی air-to-air combat. سلاح های طراحی شده توسط MBDA برای مبارزه با تهدیدات مشترک مواجه انگلستان, آلمان, ایتالیا, فرانسه, اسپانیا و سوئد. علاوه بر این موشک سیستم های هواپيمايی جت خواهد آمد با هند-تغییرات خاص از جمله اسرائیل helmet-mounted نمایش radar warning receivers پایین-گروه jammers 10 ساعته پرواز ضبط داده ها مادون قرمز جستجو و سیستم های ردیابی در میان دیگران. دو F-16s مورد نیاز خواهد بود به مبارزه با یکی هواپيمايی.F-16 یک برد متوسط amraam موشکی در حالی که هواپيمايی بیشتر قدرتمند و دوربرد شهاب, موشک.این Rafales امن توسط هند نیز قوی تر از روسی Su-35 و چین را “Chengdu J-20”.

3) چرا دولت مودی خرید 36 هواپيمايی جت و 126?

بسیاری از کارشناسان دفاع از جمله رئیس دفاع کارمندان (سی دی), Bipin Rawat باید اشاره کرد که اضافی Rafales خواهد بود ارزان تر از کسانی که دستور داد در سال 2016 اگر خرید مبهوت.این است که در درجه اول از آنجا که بخش بزرگی از یورو 1 و 700 میلیون دلار برای پرداخت “هند خاص پیشرفت” را به عنوان اکثریت از هزینه در هر صورت برای تحقیق و توسعه و اصلاح و صدور گواهینامه.از این رو سفارش تنها 36 جت های جنگنده در ابتدا بود قطعا کار درست را انجام دهید. همچنین هزینه راه اندازی پایه و آموزش پایین خواهد آمد با مبهوت خرید. هند تا به حال پرداخت شده برای راه اندازی دو پایگاه برای فقط 36 هواپیما. این پایگاه به راحتی می تواند جای بسیاری از هواپیماهای بعد.

دوباره تصمیم به خرید 36 Rafales رانده شد اضطراری مانند وضعیت با تشکر از سهل انگاری جنایی در طول سال در بخشی از این کنگره به رهبری UPA استقرار.نیروی هوایی هند (IAF) تا به حال تنها حدود 33 اسکادران در برابر تحریم مقاومت 42. که تعداد بیشتر رفت به زیر 31. مذاکره بزرگتر معامله شامل بیشتر جت انتقال تکنولوژی و تولید هواپیما در هند گرفته شده اند زمان طولانی تر.زمانی که مودی با هجوم به قدرت با یک دستور در سال 2014 او مواجه unenviable وظیفه–مذاکرات با داسو برای تهیه هواپيمايی رسیده بود بست و عملا فرو ریخت با توجه به کفایت سابق کنگره به رهبری نظام است. وجود اختلافات بین داسو و Hindustan Aeronautics Limited (HAL) بیش از تولید این هواپیما در هند داده HAL را ناکافی زیرساخت ها از یک سو و از سوی دیگر داسو را خواستار جدول زمانی.

از این رو فشار برای 36 جنگنده به جزر و مد بیش از نگرانی های فوری بود و کاملا درست انجام.هال مورد نیاز 2.7 برابر بیشتر مرد-ساعت در مقایسه با طرف فرانسوی برای ساخت هواپيمايی هواپیما در هند بود و تمایلی به دادن تضمین برای اقلام بلیط بزرگ و از این رو پتانسیل همکاری بین هال و داسو هرگز fructified در کنگره رژیم است.به سرزنش مودی یا BJP تنها به این دلیل که مودی دولت مهر و موم شده یک معامله بزرگ نگه داشتن هند دفاع آمادگی داشته باشید که این کنگره تقدیر به حال مفتضحانه موفق به انجام است بنابراین غیر قابل قبول است.

4) بود HAL کنار?

پاسخ قطعی است ، سابق Air Chief Marshal, BS, Dhanoa در حالی که پاسخ دادن به سوالات در هال بودن چپ در خارج از ایران گفت: HAL شد مجوز تولید می کند و انجام بسیاری از شیپور خاموشی.با استناد به اطلاعات گفت: در مجموع جبران تحت معاملات مختلف در مورد $11.48 میلیارد آن سهم عمده ای بود از این جنگنده ها بود که حدود 9 میلیارد دلار. این HAL تا به حال یک سهم از 400 میلیون دلار است. او همچنین گفت که آن را برای تولید کننده تجهیزات اصلی (نصب شده) را انتخاب کنید خود را جبران همکاران و دولت و نیروی هوایی اسرائیل تا به حال هیچ چیزی برای انجام با آن.

همچنین دولت تصمیم به خرید این جنگندهها را از قفسه ها به دلیل تولید تعداد کمی از جنگجویان را نداشته اند مقرون به صرفه است.در حالی که هال نه استراتژیک جبران شریک آن باقی مانده است یکی از داسو بسیاری از همکاران برای اجرای افست بند همراه با دیگر دولتی و خصوصی متعلق به شرکت.بنابراین با وجود رزرو اولیه آن است که کسب و کار به عنوان معمول است و هیچ بد خون بین هال و داسو.

5) است هواپيمايی مقابله گزاف است ؟

این هواپيمايی مقابله مذاکره با دولت مودی بسیار رقابتی قیمت گذاری شده و گزاف نیست در همه. کنگره ادعا که دولت تهیه هر یک هواپیما در هزینه بیش از Rs 1, 670 کرور روپیه در برابر 526 تومان کرور روپیه نهایی توسط دولت UPA زمانی که آن را مذاکره یک معامله برای خرید 126 هواپيمايی جت. اما طبق اسناد به ازای هر واحد هزینه یک هواپيمايی جت در مقابله مذاکره با دولت مودی پس از مصرف به حساب هزینه از سلاح های تعمیر و نگهداری, شبیه سازی, تعمیر و پشتیبانی و کمک های فنی با این نسخهها کار به حدود Rs 1, 646 کرور. به ازای هر واحد هزینه در معامله که UPA بود مذاکره کرده اند به تومان 1, 705 کرور اگر همه فوق الذکر ویژگی های اضافی اضافه شده بود.در مثل به مثل اساس مودی دولت thetefore ذخیره 59 تومان کرور روپیه در هر هواپیما در مقایسه با آنچه که کنگره قصد داشت انجام دهد.مودی دولت در واقع موفق به صرفه جویی در پول با وجود هزینه های بیش از Rs 9, 855 بیشتر در هند خاص پیشرفت های درخواست شده توسط نیروی هوایی.

نکته مهم مقابله با مذاکره با کنگره به رهبری UPA بود به سادگی یک پوسته معامله در هوا با بی حد و حصر سست به پایان می رسد و بیشتر در طبیعت “” وانیل خالص هواپیما در حالی که این معامله در نهایت consumnated توسط مودی دولت برای Rafales که یک بسته کامل–به طور کامل مسلح و weaponised مشترک هواپیما سیستم مجهز به هر دو “جبهه” را انتخاب کنید.

دوباره سند قرار داده شده توسط بی جی پی به رهبری NDA دولت قبل از apex دادگاه گفت: “این تصریح کرد که فرآیند تدارکات به عنوان گذاشته و در دفاع از روش های خرید (DPP)-2013 شد و به دنبال آن در تهیه 36 هواپيمايی هواپیما”.

به وضوح جان کنگره electorally مغلوب کرده بود به خوردن پای فروتن زمانی که دادگاه عالی rubbished اتهامات کاذب در قیمت گذاری توسط راهول گاندی.در راهول گاندی”s اتهام بی اساس که هواپيمايی قیمت ها تشدید شد, در طول NDA قانون نسبت به UPA قانون اریک Trappier مدیر عامل شرکت داسو گفت: شرکت او در واقع به حال ساخته شده تخفیف در حدود 9 درصد نسبت به اصلی قیمت گذاری شده است.

همچنین قطر خریداری آن Rafales در $292 میلیون در هر واحد مصر خریداری شده به همان جنگنده برای $246 میلیون نفر در هر واحد و هند پرداخت می شود $243 میلیون نفر است. هزینه برای هند بسیار رقابتی و اتهامات از دولت مودی پرداخت شیب قیمت ها به سادگی ساخته و پرداخته تخیل بازیگوش ذهن.

علاوه بر این هند تضمین کرده است که این هواپیما آن را از فرانسه نه تنها شامل تعمیر و نگهداری و پشتیبانی آموزش سلاح بلکه هند خاص پیشرفت به مبارزان. این تغییرات که نیروی هوایی اسرائیل خواستار اضافه شده به هزینه های جنگنده. اما با وجود این ویژگی های اضافی که Rafales فروخته شده به هند را بر خلاف کسانی که فروخته شده به قطر و مصر این کشور را به پرداخت قیمت بالاتر از هندوستان, در مثل به مثل بر اساس.این معامله همچنین دارای یک بند برای 50 درصد جبران شود. این یعنی 50% از آنچه داسو را بدست آورده (50 ٪ از حدود Rs 59, 000 کرور) از معامله خواهد شد سرمایه گذاری در هند به افزایش به محلی دفاع ساخت.تنبل و clueless در راهول گاندی و کنگره همیشه مظنه قیمت برهنه هواپیما ارائه شده در اواخر دهه 2000 و حاضر به حساب تورم و ساخته شده در هزینه تشدید.

“قیمت از 36 بود که دقیقا همان زمانی که شما در مقایسه با 18 شل و ول. 36 توسط دو از 18 تا آنجا که من نگران آن شده اند باید دو برابر قیمت. اما به دلیل آن بود که دولت به دولت وجود دارد برخی از مذاکره من تا به حال به کاهش قیمت 9 درصد. قیمت هواپيمايی در flyaway بیماری است که کمتر از گران قیمت در 36 قرارداد از 126 قرارداد گفت: “اریک Trappier مدیر عامل شرکت داسو در پاسخ به راهول گاندی خطرناکی بیهوده و بیمعنی اتهامات که بعدها افشا و خنثی با کمتر از هند apex دادگاه.

6) آیا مودی دولت دور زدن هر گونه دفاع تدارکات مربوط به روش در حالی که امضای معامله ؟

قرارداد امضا شد و مطابق با دفاع از روش های خرید (DPP) سال 2013 قرار داده و در محل توسط دولت UPA. با توجه به این سند بین دولتی توافق نیازی به تصویب از دفاع تدارکات هیئت مدیره دفاع کسب شورا و کابینه کمیته امنیتی است. بخش هایی از این سند که مقابله با اینتر-دولت موافقت نامه را می توان در مقالات 71 و 72.

7) نقش اعتماد هوافضا فن آوری های با مسئولیت محدود (RATL) در معامله است ؟

تکیه هوافضا نیست جایگزینی HAL در معامله. RATL انتخاب شد توسط داسو که رایگان برای انتخاب شرکای خود در هند برای اجرای افست بند صرفا بر اساس ملاحظات تجاری به عنوان آن تلقی می شود مناسب است. در اکثر کسب و کار آن است که همیشه حق نصب شده برای تصمیم گیری خود را جبران همکاران و ایضا مورد بود در اینجا نیز هست.پس چرا brouhaha?همچنین دولت اجرا شرکت هایی مانند دفاع از تحقیقات و توسعه سازمان (DRDO) و هال همراه با چند دیگر شرکت های خصوصی نیز بخشی از داسو را جبران اعدام با DRDO گرفتن سهم.این سرمایه گذاری مشترک داسو تکیه هوافضا با مسئولیت محدود (DRAL) ایجاد شده در فوریه 10, 2017. دیگر همکاری امضا شده با شرکت های دیگر مانند BTSL, DEFSYS جنبشی ماهیندرا, Maini, SAMTEL.

دوباره مذاکرات در حال انجام با یک صد فرد دیگر شرکای بالقوه طبق بیانیه توسط داسو حمل و نقل هوایی.چرا کنگره و راهول گاندی تنها RATL زمانی که کوانتوم افست قرارداد خواهد شد که به کار گرفته شده توسط RATL خواهد بود به سختی به 3 درصد از کل افست قرارداد به ارزش تومان 30, 000-کرور? یک مصالحه مخالفت و بخش های زیادی از سمت چپ متمایل رسانه ها می خواستم برای ایجاد این تصور که تکیه هوافضا بزرگترین ذینفع از داسو حمل و نقل هوایی را جبران قراردادهای, در حالی که در واقعیت آن است که فقط یکی در میان بسیاری از بازیکنان در این مورد.

اریک Trappier مدیر عامل شرکت داسو نیز گفت: آنها “آزادانه انتخاب” اعتماد هوافضا به عنوان او می خواست به در شارژ از روند صنعتی در این شرکت که تولید کننده قطعات از فرانسه هواپیما در هند است.”من سرمایه گذاری پول خود را به امکانات اینجا در هند و همکاران من در بر داشت, ” او اضافه شده است.

او در ادامه گفت:”ما یک تجربه طولانی با حزب کنگره. ما در برخورد اول با هند در سال 1953 با نهرو و دیگر نخست وزیران. ما کار کرده اند با هند است. ما در حال کار برای هر حزب. ما در حال تامین محصولات استراتژیک مانند جنگنده به نیروی هوایی هند (IAF) و دولت هند. این چیزی است که مهم است”.

Trappier این توضیحات به طور کامل در زمان شین خاموش راهول گاندی مالا فیده اتهامات و ثابت کرد که برای داسو پیوستن به دست با آنیل Ambani تکیه هوافضا بود دیگر تصمیم گیری کسب و کار و نه چیزی بیشتر.

زمانی که فشار بیشتر به دلیل داسو انتخاب از اعتماد به عنوان جبران شریک زندگی که تا به حال هیچ تجربه در تولید جت های جنگنده Trappier روشن است که پول سرمایه گذاری شده بود و نه رفتن به تکیه به طور مستقیم اما در یک سرمایه گذاری مشترک (JV) که شامل داسو.

“ما در حال قرار دادن پول در اعتماد. پول رفتن به JV. من می دانم که چگونه به رایگان در مورد نحوه تولید و مردم است. من مهندسان و کارگران از داسو که مصرف سرب به عنوان دور به عنوان صنعتی بخشی از این توافق نگران است. در همان زمان, من یک شرکت هندی مانند اعتماد است که قرار دادن پول به این JV به عنوان آنها می خواهند به توسعه کشور است. بنابراین این شرکت در حال رفتن به می دانم که چگونه به تولید هواپیما”, اضافه شده Trappier.

به قطع یک داستان کوتاه قبل از آنیل Ambani را به تصویر آمد دفاع بازوی تکیه متعلق به Mukesh Ambani حال کردن با داسو در سال 2012 حتی خیلی قبل از مودی دولت به عهده گرفت ، اما Mukesh Ambani تکیه نه دنبال دفاع از خود در کسب و کار پس از 2014 و برادرش آنیل Ambani شرکت اعتماد هوافضا فن آوری های با مسئولیت محدود (RATL) گره خورده است تا پس از آن با داسو برای اجرای افست بند پس از این قرارداد امضا شد.

8) چه نقش DRAL?

این داسو-تکیه تسهیلات ساخت Dhirubhai Ambani فناوری پارک واقع در میهن SEZ مجاور ناگپور فرودگاه بین المللی. تحت این سرمایه گذاری مشترک (51% متعلق به تکیه زیرساخت ها و 49 درصد توسط داسو حمل و نقل هوایی) تسهیلات خواهد ساخت اجزای مختلف از جبران تعهد متصل به خرید 36 Rafales از فرانسه امضا شده بین دو دولت در ماه سپتامبر 2016.

DRAL خواهد ساخت قطعات برای میراث فالکون 2000 سری عمران جت ساخته شده توسط داسو حمل و نقل هوایی و در نتیجه تبدیل خواهد شد بخشی از زنجیره عرضه جهانی آن. این اولین گام در حال انتظار برای رسیدن به در سال های آینده امکان راه اندازی نهایی مونتاژ هواپيمايی و شاهین هواپیما.

این سرمایه گذاری مشترک نیز نشان دهنده بی نظیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) توسط داسو حمل و نقل هوایی بیش از 100 میلیون یورو بزرگترین چنین دفاع سرمایه گذاری مستقیم خارجی در یک محل در هند.

این DRAL تسهیلات را نیز آموزش هزاران نفر از کارگران ماهر در حمل و نقل هوایی مونتاژ و ادغام و منجر به ایجاد اشتغال در ناگپور و مناطق اطراف آن. آن را نیز جذب و خانه آلی اکوسیستم بیش از 200 MSMEs به حفظ جزء و نجوم تولید نیازهای هواپيمايی و شاهین جت.داسو حمل و نقل هوایی رئیس آقای Eric Trappier اعلام کرد که “این بنیاد تخمگذار سنگ نشان می دهد داسو شرکت تعهد به اجرای نخست وزیر مودی “در هند” برنامه. آن را می دهد که 65 سال-طولانی قوی انجمن داسو-حمل و نقل هوایی در هند یک حرکت جدید.

9) توسط آنیل Ambani شرکت بزرگترین ذینفع از اختلافهای?آیا هواپيمايی معامله افزایش را در هند ؟

پاسخ به بخش 1 است شدید ، پاسخ به 2 بخش قطعی است, بله.جبران تحت هواپيمايی مقابله تقسیم شده بین چهار شرکت داسو که خواهد ساخت قاب های هوا و ادغام هواپیما با تجهیزات از شرکت های مختلف دیگر; تالس که خواهد ساخت رادار و نجوم; Safran که خواهد ساخت موتور و الکترونیک; و MBDA مسئول سلاح.به عنوان معامله به ارزش حدود Rs 59, 000 کرور روپیه جبران کار کردن به اطراف 30, 000 کرور (کمی بیش از 50%).این داسو است که مسئول اجرای شیپور خاموشی به ارزش 6, 500 کرور روپیه با توجه به درجه مارشال R. Nambiar, بود که عنوان مذاکرات با داسو برای هواپيمايی مبارزان در طول UPA عصر.

مدیر عامل شرکت داسو در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه تا به حال روشن به زودی پس از Mediapart گزارش اضافه شده به سردرگمی است که سرمایه گذاری مشترک با تکیه دیدار خواهد کرد تنها حدود 10 درصد از جبران الزامی است.آنیل Ambani تکیه هوافضا نیز تنها حدود 3 درصد از جبران تومان ارزش 30, 000 کرور. داسو اعتماد سرمایه گذاری مشترک را ببینید سرمایه گذاری در حدود 845 تومان کرور روپیه (€100 میلیون). سرمایه گذاری خواهد شد و بنا به گزارش ها تولید قطعات داسو را جت فالکون. مقدار کمی نیز سرمایه گذاری توسط تالس که راه اندازی یک خط مونتاژ به تولید نجوم و رادار.متعلق به دولت شرکت هایی مانند دفاع از تحقیقات و توسعه سازمان (DRDO) و هال نیز سرمایه گذاری است. گزارش ها می گویند که موتور و الکترونیک ساز Safran خواهد شد سرمایه گذاری در هر دو شرکت. در حالی که DRDO ممکن است دریافت بودجه برای احیای Kaveri موتور جت برنامه HAL است به احتمال زیاد برای ورود به یک سرمایه گذاری مشترک با این شرکت برای ساخت هلیکوپتر موتور. دولت دیگر متعلق به شرکت بهارات الکترونیک محدود است به احتمال زیاد به دریافت بخشی از پای از تالس.این حقایق ویترین چگونه این معامله نه تنها افزایش “را در هند” ابتکار بلکه debunks کنگره قلمه راهول گاندی بدنام ادعا می کند که هواپيمايی معامله شد مذاکره به نفع آنیل Ambani شرکت.

10) آیا حسابرسی و حسابرس کل (CAG) است, گزارش, پشتیبانی کردن مودی دولت ایستاده است ؟

بله CAG گزارش یافته ها موید این مودی دولت ایستاده است که تحت اینتر دولت توافق (IGA), شرایط بهتر شده بود به دست آورد از نظر قیمت بهتر نگهداری بهتر و شرایط بهتر برنامه تحویل.قیمت 36 هواپيمايی هواپیما در سال 2016 معامله شد 2.86% پایین تر از مقایسه قیمت بر اساس UPA-مذاکره معامله طبق CAG.قابل مقایسه با قیمت های سال 2015 (تراز قیمت) وارد شد در با استفاده از یک افزایش قیمت فرمول به ماه ژوئن سال 2007 پیشنهاد.در هواپيمايی هند خاص پیشرفت (ISE) که هزینه بیش از €1.3 میلیارد دلار از €7.87 میلیارد معامله CAG اظهار داشت که وجود دارد صرفه جویی جامد 17.08%.این CAG همچنین اشاره کرد که بهبود از یک ماه در تحویل برنامه در سال 2016 قرارداد (71 ماه به جای 72 ماه برای زودتر پیشنهاد).این CAG همچنین مشاهده شده است که در رابطه با بانک تضمین می کند هر چند دولت فرانسه بود نه توافق به حساب سپردن آن ادعا کرده بود که “تضمین در حال حاضر ارائه شده توسط دولت فرانسه شدند گسترده و بی سابقه است.”

11) آیا کنگره مبنای مشروعیت فساد در دفاع معاملات?

وجود دارد بی حد و حصر گزارش در مالکیت عمومی است که نشان می دهد در هیچ شرایط نامشخص است که نه فقط حزب کنگره اما آن است که بسیار کنگره فرهنگ است که بیشتر منحط. برای چند دهه حزب ساخته شده دفاع بخش دن از کارگزاران و واسطه ها.بدنام فروشنده اسلحه سانجی Bhandari بنا به گزارش ها نزدیک محرم از رابرت Vadra شده است با یک سیلی chargesheet توسط هند اجرای مدیریت (ED).یکی دیگر از نمونه بارز بسیار بدخیم واسطه مسیحی میشل از VVIP هلی کوپتر کلاهبرداری رسوایی بود که مشتاقانه به استقبال و شناخته شده به “برای اولین بار از خانواده کنگره”. میشل در حال حاضر در Tihar زندان به لطف دولت مودی که به او تحویل در سال 2018 از امارات متحده عربی. میشل به تازگی نقل مکان کرد دادگاه عالی دهلی نو به دنبال وثیقه بر این اساس که او مستعد ابتلا به انقباض COVID-19 در زندان است. اد و بانک مرکزی مخالفت خود را با قرار وثیقه نرم افزار–تحت “مودی Raaj” فاسد را به وضوح هیچ جایی برای پنهان کردن.

این شرم آور است که در 2004-14 زمانی که یکی از هند همسایگان اضافه شده 400 جنگنده هواپیما به ناوگان خود و دیگر همسایه افزایش ناوگان خود را از هواپیماهای جنگنده که بسیاری از آنها به ترتيب 4 و 5 نسل هواپیماهای جنگنده کنگره led UPA, بنا به گزارش ها متوقف شد, دفاع تهیه می خواهم از یک “معامله” در کاهش و کمیسیون.

12) آیا دیوان عالی کشور به دخترک تمیز به مودی دولت ؟

بله در یک تاریخی قضاوت دیوان عالی کشور در تاریخ 14 نوامبر سال 2019 به دولت نارندرا کاملا تمیز دخترک در تدارک 36 هواپيمايی جت های جنگنده از فرانسه و اخراج تمام دادخواست به دنبال یک جهت به ابتکارات به ثبت نام یک شاه به اتهام بی نظمی در معامله است.یک نیمکت به رهبری و سپس رئیس دادگستری Ranjan Gogoi وجود دارد گفت: هیچ مناسبت به شک فرایند تصمیم گیری در چند میلیارد دلار معامله شد. در موضوع جبران شریک نیمکت نیز متشکل از قضات S K کال و K M یوسف گفت: هیچ شواهدی از تجاری پارتی بازی به هر نهاد خصوصی. دیوان عالی کشور نیز گفته شده است وجود دارد یک ضرورت برای هواپیماهای جنگنده و کشور نمیتواند بدون جت.

این CJI که خواندن حکم برای سه قاضی نیمکت گفت: هیچ دلیل داشت به دخالت در فرایند تهیه برای جت های جنگنده. راس دادگاه گفت: آن است که کار به دادگاه برای مقابله با مقایسه ای جزئیات قیمت گذاری شده است.آن گفت: آن را پیدا کند و هیچ توجهی توجه به تداخل با موضوع خرید, قیمت گذاری و جبران همکاران. دادگاه راس با اشاره به نیاز برای القای 4 و 5 نسل از هواپیماهای جنگنده مانند هواپيمايی در نیروی هوایی هند.آن اضافه شده است که هیچ سوال مطرح شد با توجه به خرید زمانی که معامله نهایی توسط مودی دولت در سال 2016. سوال در جت معامله مطرح شد تنها پس از سابق فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه با یک بیانیه. که نمی توان بر اساس بررسی قضایی.

دادگاه گفت: آن را نمی توانید وادار کردن دولت به تهیه 126 یا 36 جت های جنگنده. که بستگی به تصمیم دولت. حکم تلفظ شد در دسته ای از درخواست به دنبال یک دادگاه نظارت پروب به معامله.مدافع M L Sharma اولین درخواست در مورد. بعد یک وکیل Vineet Julia منتقل شده بود راس دادگاه با درخواست دادگاه-نظارت پروب به معامله. AAP رهبر سانجی سینگ نیز ثبت دادخواست در برابر جت جنگنده معامله است.پس از سه دادخواست واصل شد سابق اتحادیه وزیران Yashwant سینها و آرون Shourie رانده شده توسط چیزی جز احشایی نفرت مودی همراه با اجاره-علت فعال و مدافع Prashant بوشان نقل مکان کرد دادگاه راس با یک درخواست برای یک جهت به ابتکارات به ثبت نام یک شاه به اتهام بی نظمی در معامله است.بسیار بی اعتبار Prashant بوشان در حال حاضر رو به اهانت به دادگاه علیه او که باید بگویم افراد زیادی در مورد او اندک توجه به قانون و شنیع دستور کار است.

نتيجهگيری: مسئله این است که هواپيمايی ماده شنیده شد threadbare توسط SC که در ابتدا گفت که آن را نمی خواهد نگاه هزینه را به دولت ارائه itemised شکستن در پوشش مهر و موم. دادگاه تایید معامله در روش بیش از حد با دولت مودی جزئیات مذاکرات و اشاره به این که UPA موفق به حل و فصل اختلافات بین هواپيمايی ساز داسو و هال بیش از ساعت مرد و هزینه برای تولید این جنگنده در هند.ارسال دیوان عالی کشور حکم که به صراحت تایید مودی تصمیم دولت برای خرید هواپيمايی جت های جنگنده, راهول گاندی بود به مناقصه عذرخواهی بی قید و شرط حزب کنگره از دست داده و هر چه اعتبار کمی در آن بود و به پایان رسید تا به دنبال مانند یک دسته از خرده charlatans. واضح است که القای هواپيمايی جت های جنگنده بی سابقه است نقطه عطف تحت رهبری نخست وزیر نارندرا مودی به سرعت در حال رشد هند-فرانسه دفاع همکاری است.

“قبل از سال 2014 فساد نهادینه شد. امروز صداقت نهادینه شده است” گفت: نخست وزیر نارندرا سال گذشته در میان یک نظرسنجی انتخاباتی است.این کلمات در واقع ضبط جوهر مودی خستگی ناپذیر تعهد به شفافیت با تحمل صفر برای فساد. “زمان خنثی می کند و همه چیز را تغییر دهید. با شجاعت و ابتکار عمل رهبران تغییر چیزهایی که گفت: “جسی جکسون.با وجود عمومی فوق العاده موشکافی یک برنامه محور مخالفت با ملا فیده قصد و رسانه ها بود که چاقو را برای او نخست وزیر مودی نیست چشمک زدن حتی یک بار.در نهایت هند برنده مودی شجاعت برنده و هواپيمايی همه برای تبدیل شدن به یک تعویض بازی در هند دفاع چشم انداز است.

این هواپيمايی Timeline—

Dec 30, 2002: دفاع پروسه های تدارکات (DPP) به تصویب رسید برای ساده کردن فرآیند

Aug 28, 2007: وزارت دفاع مسائل درخواست پیشنهاد برای خرید از 126 MMRCA (متوسط چند نقش هواپیماهای جنگی) مبارزان

Sep 4, 2008: آنیل Ambani-led اعتماد گروه شامل تکیه هوافضا فن آوری های با مسئولیت محدود (RATL)

مارس 2011: نیروی هوایی کوتاه-لیست هواپيمايی و Eurofighter جت

Jan 30, 2012: داسو حمل و نقل هوایی را هواپيمايی هواپیما می آید تا با بالاترین پیشنهاد

Mar 13, 2014 در: کار به اشتراک گذاری توافقنامه امضا شده بین هال و داسو حمل و نقل هوایی که تحت آن آنها مسئول 70 درصد و 30 درصد از کار به ترتيب 108 هواپیما

Aug 8, 2014: سابق وزیر دفاع و اواخر آرون برآورده شدهاست مجلس می گوید که 18 لینک مستقیم ‘پرواز-دور هواپیما انتظار برای تحویل در ماه 3-4 سال از امضای قرارداد; باقی مانده 108 هواپیما تحویل داده می شود و در هفت سال آینده

Apr 8, 2015: پس از آن وزیر امور خارجه می گوید بحث های مفصل در جریان بین داسو وزارت دفاع و هال

Apr 10: قرارداد جدید برای کسب 36 مستقیم ‘پرواز-دور هواپیما از فرانسه اعلام کرد

Jan 26, 2016: هند و فرانسه به امضا تفاهمنامه برای 36 هواپيمايی هواپیما

Sep 23: بین دولتی امضا شده توسط دولت مودی

Nov 18: دولت مودی متحده در مجلس است که هزینه هر هواپيمايی هواپیما به حدود 670 تومان کرور روپیه است و تمام هواپیما تحویل داده خواهد شد توسط مارس 2022

Dec 31, 2016: داسو حمل و نقل هوایی سالانه گزارش نشان می دهد که قیمت واقعی پرداخت می شود 36 هواپیما در حدود 60 تومان, 000 کرور بیش از دو برابر این دولت اعلام قیمت در مجلس

Mar 13, 2018: پیل در دیوان عالی کشور (SC) به دنبال مستقل از حمله به مرکز تصمیم به تهیه 36 هواپيمايی جت های جنگنده از فرانسه و افشای هزینه های درگیر در معامله قبل از مجلس

Sep 5, 2018: SC موافق به گوش پیل به دنبال ماندن در هواپيمايی جت جنگنده معامله

Oct 8, 2018: SC موافق به شنیدن در اکتبر 10 تازه پیل به دنبال جهت به مرکز به فایل در پوشش مهر و موم شده’ جزئیات این توافق برای خرید 36 هواپيمايی جت های جنگنده

Oct 10, 2018: SC می پرسد مرکز به ارائه جزئیات فرایند تصمیم گیری در هواپيمايی جت جنگنده معامله در پوشش مهر و موم

Oct 24, 2018: سابق اتحادیه وزیران Yashwant سینها و آرون Shourie و فعال-وکیل Prashant بوشان حرکت در انگلستان به دنبال ثبت نام از شاه به هواپيمايی جت جنگنده معامله

Oct 31, 2018: SC می پرسد مرکز به محل آن را در پوشش مهر و موم ظرف مدت 10 روز قیمت گذاری اطلاعات از 36 هواپيمايی جت های جنگنده

Nov 12, 2018: مرکز اماکن جزئیات قیمت از 36 هواپيمايی جت های جنگنده در پوشش مهر و موم قبل از SC; آن را نیز می دهد جزئیات اقداماتی که منجر به بحثها هواپيمايی معامله

Nov 14, 2018: SC ذخایر قضاوت در درخواست به دنبال دادگاه-نظارت پروب در هواپيمايی معامله

Dec 14, 2018: SC می گوید هیچ مناسبت به شک در فرایند تصمیم گیری از دولت مودی و رد تمام دادخواست ها به دنبال جهت به ابتکارات به ثبت نام یک شاه به اتهام بی نظمی در جت معامله

Jan 2, 2019: سینها, Shourie و بوشان حرکت SC به دنبال بررسی آن در دسامبر 14, قضاوت

Feb 26, 2019: SC موافق به شنیدن نقد و بررسی دادخواست در دادگاه باز

Mar 13, 2019: دولت می گوید SC که اسناد و مدارک ثبت شده توسط بررسی دادخواهان حساس به امنیت ملی

Apr 10, 2019: SC رد مرکز اعتراض و ادعا امتیاز بیش اسناد دادخواهان به دنبال نقد و بررسی

Apr 12, 2019: BJP MP Meenakshi Lekhi حرکت SC برابر راهول گاندی به اشتباه نسبت خود را ‘chowkidar chor hai’ سخنان در هواپيمايی به دادگاه راس

Apr 23, 2019: SC مسائل تحقیر توجه به راهول گاندی برای اظهارات خود در هواپيمايی حکم

مارس 8, 2019: راهول گاندی مناقصات بی قید و شرط عذرخواهی در SC

مارس 10, 2019: SC ذخایر حکم در بررسی درخواست و تحقیر دادخواست

Oct 8, 2019: وزیر دفاع Rajnath Singh, به طور رسمی دریافت اولین هواپيمايی جت جنگنده ساخته شده برای نیروی هوایی هند (IAF) در FrancNov 14, 2019: SC رد نقد و بررسی درخواست در برابر حکم آن در هواپيمايی معامله را رد مشاجره که وجود دارد نیاز به ثبت نام یک شاه در ارتباط با خرید 36 جنگنده از شرکت فرانسوی داسو حمل و نقل هوایی

29 جولای 2020: دولت از-هنر 4.5 نسل هواپيمايی جت است که می تواند تقریبا دو برابر سرعت صوت با سرعت 1.8 ماخ زمین در امبلا پایگاه هوایی در هاریانا. با آن چند نقش قابلیت های از جمله جنگ الکترونیک هوایی, دفاع, پشتیبانی زمینی و در عمق اعتصاب های هواپيمايی آشنایی برتری هوایی به نیروی هوایی هند مارک یک نقطه عطف در هند دفاع قابلیت های زیر برجسته رهبری نخست وزیر نارندرا مودی که تنها فکر عزم آورده بسیار در پی پس از هواپيمايی به هند است.

Ms Sanju Verma است یک اقتصاددان ارشد سخنگوی BJP بمبئی و بهترین فروش نویسنده کتاب “حقیقت و جرات Name مودی پویا”.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de