اگر وقت شد یک محل

اگر وقت شد یک محل – شیوه زندگی

به روز شده: فوریه 09, 2020, 07:57 IST | Gitanjali Chandrasekharan | بمبئی

… کاشی خواهد بود خود را نشانه. به عنوان یک نمایشگاه در شهر ponders خاطرات بمبئی طبقه ما پیدا کردن بهانه ای برای تمرکز بر روی تاریخ متفاوت ارائه شده توسط استعمار و منافع اقتصادی

Ahura Building on Mancherji Joshi Road, Dadar Parsi Colony, was built in the 1920s. The second floor home of Mahrokh Joshi has two tile patterns. While the hall sports cement tiles of the Minton pattern, the balcony and an inner bedroom have cement tiles of local make, says conservation architect Vikas Dilawari. Pics/Ashish Raje

اهورا ساختمان در Mancherji Joshi جاده تامي Parsi Colony, ساخته شده بود, در 1920s. طبقه دوم خانه Mahrokh جوشی دو الگوهای کاشی. در حالی که سالن ورزشی سیمان و کاشی از Minton الگوی بالکن و یک داخلی اتاق خواب باید سیمان کاشی های محلی را می گوید حفاظت معمار, Vikas Dilawari. عکس/Ashish Raje

در اتاق نشیمن نشسته از او Peddar خانه جاده Marlboro خانه Pushpa کام و پر زرا می گوید تنها زمانی که آنها به کاشی های خود را به آپارتمان یکی از هفت در سال 1938 ساخته شده است ساختمان عمیق تمیز بود زمانی که آنها خریداری شده آن را در سال 1998 است. از آن پس آنها تنها آنها را شسته با آب. هیچ پاک کننده های کف. “اگر وجود دارد یک لکه شما اسکراب آن و در طول زمان آن خواهد شد. اما من هشدار داده شده بود در اوایل به اعمال هر گونه مواد شیمیایی به کف می گوید:” کام و پر زرا نویسنده و روزنامه نگار. شما می خواهم فکر می کنم که کاشی های پس از آن را منعکس ساییدگی و پارگی. این خانه بعد از همه به کام و پر زرا اصرار دارد که کودک و سگ پسند. در عین حال تنها چیزی که کاشی منعکس است فراوان نور خورشید از پنجره های بزرگ.

Ahura Building on Mancherji Joshi Road, Dadar Parsi Colony, was built in the 1920s. The second floor home of Mahrokh Joshi has two tile patterns. While the hall sports cement tiles of the Minton pattern, the balcony and an inner bedroom have cement tiles of local make, says conservation architect Vikas Dilawari. Pics/Ashish Raje

که کام و پر زرا و Raghu یک بانکدار مفتخریم که میراث از خانه کتمان حقیقت خواهد بود. آنها حلقه کردن تاریخ خود را به عنوان آنها را ما در یک تور. ساخته شده توسط معمار کلود بتلی که دیگر با این نسخهها کار در شهرستان شامل بمبئی Gymkhana, Lincoln, خانه و بمبئی ایستگاه مرکزی—آنها می گویند که خانه های ساخته شده در هنر سبک دکو و در ابتدا ساخته شده برای یک بانوی آلمانی که پایان ندارد تا ماندن چرا که او مجبور به ترک این کشور در طول جنگ جهانی دوم است. “جالب است که هر اتاق دارای کاشی گذاشته متفاوت است. در واقع هر یک از آپارتمان ها در ساختمان های ورزشی سبک های مختلف می گوید:” کام و پر زرا. متاسفانه ما می توانید ببینید که برای خودمان چرا که همه ساکنان دیگر را جایگزین آنها را با مدرن هستند.

Marlboro House at Peddar Road is home to Raghu and Pushpa Palat. Atul Kumar, Founder, Art Deco Mumbai Trust, says that in terms of design, what set Art Deco tiles apart was the unique geometry, directionality and nautical elements incorporated. "For instance, if you look at the flooring in marble at the Churchgate's Empress Court lobby, it is abstract. Within it, there is a big black arrow pointing into the gate of the lift," says Kumar, adding that even inside apartments, one often finds design indicators leading to different rooms. "The colours were vibrant because Art Deco was a reflection of early modernism. It was flamboyant, some even call it loud. There were blacks, greys, maroon, red, yellow. The first floor of Court View building opposite Oval Maidan, for instance, is a riot of colours," he adds.. Pics/Pradeep Dhivar
Marlboro خانه در Peddar جاده به Raghu و Pushpa کام و پر زرا. Atul Kumar, موسس, هنر دکو بمبئی اعتماد می گوید که از نظر طراحی و چه مجموعه ای از هنر دکو کاشی جدا شد منحصر به فرد هندسه جهت و دریایی عناصر گنجانیده شده است. “برای مثال اگر شما نگاهی به کف در سنگ مرمر در Churchgate را ملکه دادگاه لابی آن است که انتزاعی است. در درون آن وجود دارد بزرگ سیاه و سفید پیکان با اشاره به دروازه بلند می گوید:” Kumar اضافه کرد که حتی در داخل آپارتمان ها اغلب می یابد طراحی شاخص های پیشرو برای اتاق های مختلف. “رنگ های پر جنب و جوش بودند چرا که هنر دکو بازتابی از اوایل مدرنیسم است. آن را زرق و برق دار, برخی حتی آنرا با صدای بلند. وجود سیاه, خاکستری, maroon, قرمز, زرد. طبقه اول دادگاه نمای ساختمان در مقابل میدان بیضی شکل مثلا یک شورش از رنگ” او می افزاید:.. عکس/Pradeep Dhivar

این Palats نیست بمبئی تنها ساکنان که #thingfortiles. در Colaba گالری هنر Tarq نمایشگاه توسط هنرمند Vishwa شروف با استفاده از کاشی های موجود در بمبئی ساختمان به عنوان یک ابزار برای حدس و گمان در چه زمان و معماری برخورد می کنند. برای این نمایشگاه به نام حماقت اقدامات متن نوشته شده توسط Veeranganakumari Solanki آمده است: “Recontextualization و بازسازی زمان و تغییر دقت ثبت شده در جزئیات عدم تطابق کاشی فرود باقی مانده و خطوط…طبقه تبدیل شدن به الگوی کتابخانههای وقفه در حالی که فرسوده کاشی تبدیل شدن به یک کرونیکل از chanced خاطرات. ویژگی های معماری تبدیل به حامل تغییر و قاب زمان. مواد ترکیب از تغییر fads از سنگ مرمر بتن کوتا سنگ موزاییک کاشی نرده ها و دیوارها و هر یک داستان می گوید از یک فصل در زمان.”

Marlboro House at Peddar Road is home to Raghu and Pushpa Palat. Atul Kumar, Founder, Art Deco Mumbai Trust, says that in terms of design, what set Art Deco tiles apart was the unique geometry, directionality and nautical elements incorporated. "For instance, if you look at the flooring in marble at the Churchgate's Empress Court lobby, it is abstract. Within it, there is a big black arrow pointing into the gate of the lift," says Kumar, adding that even inside apartments, one often finds design indicators leading to different rooms. "The colours were vibrant because Art Deco was a reflection of early modernism. It was flamboyant, some even call it loud. There were blacks, greys, maroon, red, yellow. The first floor of Court View building opposite Oval Maidan, for instance, is a riot of colours," he adds.. Pics/Pradeep Dhivar

شروف, 39 می گوید که کاشی را در زمان خوبی است. “آنها خراش و دیگر زمان و نشانگر آسیب پذیر هستند. که چه منافع من است.” برای این بخش از نمایشگاه او چندین بار به ساختمان های بین نیروی دریایی نگر که در آن او زندگی می کند و Chhatrapati Shivaji Maharaj پایانه رعایت کاشی بر روی راه پله فرود. او نیز ثبت شده که در آن نظر او مسدود شده است با توجه به قرار دادن مبلمان. که ساختمان این هستند شروف نمی خواهد می گویند. Hena Kapadia, Tarq گالری مدیر می گوید: آنها را به حال ساکنان ساختمان آمدن به نمایشگاه و متوجه آنچه نهفته است زیر پای خود را.

Tehmi Terrace was built in 1914. Historian Heta Pandit, whose family owns the Turner Road structure, says it was renamed after her grandmother Tehmina Rustamjee Patel, when the family moved here in 1942. The Grade III heritage structure, says Pandit, has been built in vernacular style—while the essential style is inspired by British architecture, it was built by a Maharashtrian and sports certain Indian features. The floors have Minton tiles in the living room and local clay tiles in the passage areas. Pics/Ashish Raje

Tehmi Terrace was built in 1914. Historian Heta Pandit, whose family owns the Turner Road structure, says it was renamed after her grandmother Tehmina Rustamjee Patel, when the family moved here in 1942. The Grade III heritage structure, says Pandit, has been built in vernacular style—while the essential style is inspired by British architecture, it was built by a Maharashtrian and sports certain Indian features. The floors have Minton tiles in the living room and local clay tiles in the passage areas. Pics/Ashish Raje

Tehmi Terrace was built in 1914. Historian Heta Pandit, whose family owns the Turner Road structure, says it was renamed after her grandmother Tehmina Rustamjee Patel, when the family moved here in 1942. The Grade III heritage structure, says Pandit, has been built in vernacular style—while the essential style is inspired by British architecture, it was built by a Maharashtrian and sports certain Indian features. The floors have Minton tiles in the living room and local clay tiles in the passage areas. Pics/Ashish Raje
Tehmi تراس ساخته شده بود در سال 1914. مورخ حتئ پاندیت که خانواده صاحب ترنر جاده ساختار می گوید آن را تغییر نام داد و پس از مادر بزرگ او Tehmina Rustamjee پاتل زمانی که خانواده در اینجا نقل مکان کرد در سال 1942. کلاس سوم ساختار میراث می گوید: پاندیت ساخته شده در سبک بومی – در حالی که سبک ضروری است که با الهام از انگلیسی معماری آن ساخته شده بود توسط یک Maharashtrian و ورزشی برخی از ویژگی های هندی. طبقه Minton کاشی در اتاق نشیمن و محلی خاک رس کاشی در مناطق عبور. عکس/Ashish Raje

Vishwa Shroff at her exhibition, Folly Measures, at Tarq. Pic/Ashish Raje
Vishwa شروف در نمایشگاه حماقت اقدامات در Tarq. عکس/Ashish Raje

Dhuru Lodge on Dadar's Swatantra Veer Savarakar Road, has been around since the 1800s. "The house was built by our great grandfather Cassinath Dhuru's father Deoji," says Ajit Dhuru, a retired media professional. In the 1930s, the property had a stable for horses as that was the popular mode of transport. Built in typical British villa style, the house was, in the mid-1990s, included in the heritage list as a Grade D structure. However, in a later revision of the list it was taken off. The tiles, says Variava, are clay tiles, possibly imported from England. Pics/Pradeep Dhivar
Dhuru می تسلیم در تامي را Swatantra Veer Savarakar جاده اطراف بوده است 1800s. “خانه ساخته شده توسط ما جد بزرگ Cassinath dhuru می پدر Deoji می گوید:” آجیت dhuru می بازنشسته رسانه حرفه ای است. در 1930s ملک تا به حال پایدار برای اسب است که به عنوان محبوب حالت از حمل و نقل. ساخته شده است در نمونه انگلیسی ویلا به سبک خانه بود در اواسط 1990s گنجانده شده در فهرست میراث به عنوان یک درجه D ، اما در یک بعد از تجدید نظر در لیست آن گرفته شد. کاشی می گوید: Variava هستند رس کاشی احتمالا وارداتی از انگلستان است. عکس/Pradeep Dhivar

Dhuru Lodge on Dadar's Swatantra Veer Savarakar Road, has been around since the 1800s. "The house was built by our great grandfather Cassinath Dhuru's father Deoji," says Ajit Dhuru, a retired media professional. In the 1930s, the property had a stable for horses as that was the popular mode of transport. Built in typical British villa style, the house was, in the mid-1990s, included in the heritage list as a Grade D structure. However, in a later revision of the list it was taken off. The tiles, says Variava, are clay tiles, possibly imported from England. Pics/Pradeep Dhivar

Dhuru Lodge on Dadar's Swatantra Veer Savarakar Road, has been around since the 1800s. "The house was built by our great grandfather Cassinath Dhuru's father Deoji," says Ajit Dhuru, a retired media professional. In the 1930s, the property had a stable for horses as that was the popular mode of transport. Built in typical British villa style, the house was, in the mid-1990s, included in the heritage list as a Grade D structure. However, in a later revision of the list it was taken off. The tiles, says Variava, are clay tiles, possibly imported from England. Pics/Pradeep Dhivar

تاریخ جهان نهفته بمبئی کاشی انتخاب

Firdaus Variava از بهارات کف و کاشی و توضیح می دهد که اولین کاشی در بمبئی بودند کسانی که ساخته شده از سنگ طبیعی. در 1930s ما رو موزاییک سیمانی مرمر نما—کامپوزیت مواد ریخته شده در محل و یا پیش ساخته استفاده شده است که برای کف و دیوار و درمان آن شامل تراشه های سنگ مرمر سنگ گرانیت و شیشه و یا سایر مواد مناسب ریخته و با یک چسب پايه سيماني (برای اتصال شیمیایی), پلیمری (برای اتصال فیزیکی) و یا ترکیبی از هر دو. آن را در 1970s بود که ما رو سرامیک و به دنبال آن سنگ مرمر و کاشی دیوار.

حفاظت معمار, Vikas Dilawari اضافه می کند که هنگامی که صحبت از اواخر قرن 19 است که زمانی که CSMT یا سابق VT ایستگاه و دیگر ساختمان ویکتوریا آمد تا زمانی است که ما شروع به استفاده از Minton کاشی یا ذوب کاشی—برای اولین بار طراحی و توسعه توسط سیسترسیها راهبان در قرن 12th, انگلستان ذوب کاشی یک بحران مواجه است که Henry Tudor VII بسته monastries چون کلیسا حاضر به کمک مالی به او طلاق از کاترین آراگون. هنر شکل احیا شد در 1800s هنری Minton—که اخراج کاشی های مورد استفاده در ساختمان ویکتوریا در انگلستان است. مثلا Rajabai برج بازی یک دست نخورده الگوی ساخت آن را مانند یک فرش. این کاشی ها بسیار محبوب شد و شد در ارتباط با ساختمان ویکتوریا. چه آغاز شده و با ساختمان های عمومی به آرامی شوق با خانه نخبگان اتخاذ همان سبک است.

“وجود دارد بسیار تزئینی نسخه های [از Minton کاشی] و پس از آن بود که ساده نسخه های که شد کمتر تاب. دو هشت ضلعی کاشی از رنگ های مختلف کمتر مزین شد بیشتر شایع در بمبئی خانه. این نیز Minton کاشی.” اما وجود دارد بسیاری از مناطق که تا به حال هیچ, کاشی, برای مثال, طبقه, با, هندی, الگوی سنگ کف. این امر می شده اند فرش شده است. قبل از Minton کف پوش های چوبی رایج بود. نقطه ضعف این بود که این نمی تواند شسته شود. وجود دارد خواهد بود و حفره های زیر زمین خواهد بود یکی دیگر از سقف کاذب از چوب است. این چیزی است که ما می بینیم در Esplanande خانه Dilawari می افزاید. در بمبئی زمانی که رکود اقتصادی به دنبال بین دو جنگ جهانی یعنی در سال 1919 و در سال 1939 نیاز به مواد را سریع تر و مقرون به صرفه و با توجه به Gandhiji را سواراج جنبش تحت فشار قرار دادند نیاز به جایگزین کاشی یعنی سیمان کاشی. Minton الگوهای کاشی در آمد سیمان نسخه مثلا چیزی که ما می بینیم در بهارات کاشی. Dilawari امتیاز به Dr Bhau دجی Lad موزه و می گوید که ویژه نمایشگاه مرکز در طبقه بالای Byculla ساختار ورزشی سیمان کاشی در هنر دکو الگوی سقف این طبقه تعمیر شد در اواخر سال 1920/اوایل دهه 30 است. در حالی که گالری فرش Minton کاشی. هنگامی که ساختمان های جدید شروع به ساخته شده در سال 1930, ’40s و 50s در اطراف بیضی میدان می گوید Dilawari بتن و کاشی مورد استفاده قرار گرفت.

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و همچنین یک راهنمای کامل در بمبئی از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر شهر در اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>