چگونه یوگا کمک می کند تا با مسائل مربوط به سلامت روان

چگونه یوگا کمک می کند تا با مسائل مربوط به سلامت روان – سبک زندگی

به روز شده: فوریه 19, 2020, 15:53 IST | اواسط روز خبرنگار آنلاین | بمبئی

یوگا بدن را افزایش می دهد آگاهی باعث کاهش تنش عضلانی تقویت توجه و تمرکز و آرام و مراکز سیستم عصبی

This picture has been used for representational purpose

این تصویر استفاده شده است بازنمودی هدف

یوگا به طور خاص بسیار خوب برای سلامت روانی است. یوگا به ارمغان می آورد شما را به نقطه ثبات زیرا زمانی که شما وارد حالت شما لنگر با گرانش. هنگامی که شما لنگر با جاذبه حس آرامش روانی اتفاق می افتد اگر چه از لحاظ جسمی شما در یک وضعیت. وجود دارد برخی از نوع روانی آزادی که اتفاق می افتد. تمرکز خود را از نگرانی های خود را از تنش خود را از نگرانی های خود از عاطفی لطمه می زند و حرکت می کند در این وضعیت. در حالی که در وضعیت شما به عنوان تنفس در یک ریتم و شما به عنوان گردش به خوبی در بدن تمام نگرانی های خود را منتشر می شوند.

عاطفی صدمه دیده و درد منتشر شده است. با گردش خون و تنفس ریتمیک شما شروع به دیدن راه حل ها و به عنوان مثبت هورمون اکسی توسین, اندورفین,, سروتونین منتشر شده در بدن است. اعتماد به نفس خود را رشد می کند قدرت درونی خود را رشد می کند ذهنی شما تبدیل به, خوش بین, عاطفی وجود دارد شناور.

بنابراین نشستن در وضعیت یوگا در سکوت برای شروع با ‘sukhasana و به سادگی اجازه نفس رفتن و تنفس به آرامی خوب است. بودن در یک مراقبه مطرح آن دارای اثرات آرامش بخش و همچنین با این نسخهها کار برای ساخت یک جسمی و تعادل روحی و روانی. آسانا بسیار مفید در کاهش استرس و اضطراب است.

پس از وارد شدن به حالت مانند ‘bhujangasana’ بسیار خوب برای ثبات روانی و همچنین کمک می کند تا از بین بردن استرس و خستگی. و سپس انجام یک وضعیت دو ‘pavana muktasana’ نیز بسیار خوب است چرا که شما نفس از تمام نگرانی های خود را از معده و بین معده و قلب از مانی پورا چاکرا از خلاء خورشیدی plexes.

‘Tadasana’ بسیار خوب عنوان می شود که ثبات به چرخش و استحکام در زمین لنگر انداخته بودن احساس احساس امنیت. این افزایش آگاهی و آهنگ تنفس برای تقویت سیستم تنفسی است. و چاکراها به عنوان در halasana, sarvangasana همه آنها کمک جریان خون به سر و آرام کردن مغز است. به طوری که آنها بهبود فعالیت های عصبی و جریان خون در تنظیم راه به مغز باز خواهد شد تا جنبه های مغز است. که به نوبه خود به باز کردن جنبه های اعتماد به نفس و شخصیت خود را ساخت تقویت شخصیت خود را در مورد اعتقاد خود را بهبود تفکر خلاق فرایند فقط از طریق بهبود عصبی خود را شلیک و بهبود ارتباط خود synapsis.

یوگا و پیاده روی خوب است که به رایگان ذهنی و یا آزادی ذهنی آزاد عاطفی. اما مطمئن شوید که شما در حال قدم زدن در فضای باز بر روی چمن زیر درخت آسمان باز در نزدیکی دریا و نسیم انتشار تمام گره از بدن گره از ذهن گره از روح خود let go, let go, let go درس یوگا. جدا جدا جدا با همه چیز خارج وصل و اتصال همه چیز را در داخل حرکت خود را مرجع در داخل به سعادت و آرامش خود را تکه تکه تکه خواهد شد ترجمه به صلح است.

به طور کلی یوگا بدن را افزایش می دهد آگاهی باعث کاهش تنش عضلانی تقویت توجه و تمرکز و آرام و مراکز سیستم عصبی است.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. به جز تغییر در تیتر داستان ارائه شده است “AS-IS” “به عنوان در دسترس بدون هیچ گونه تایید و یا ویرایش از طرف ما. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی.


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>