چگونه یوگا می تواند کمک به اعتصاب تعادل کار و زندگی

چگونه یوگا می تواند کمک به اعتصاب تعادل کار و زندگی – سبک زندگی

به روز شده: فوریه 04, 2020, 14:13 IST | اواسط روز خبرنگار آنلاین | بمبئی

در اینجا برخی از فلسفه و راه زندگی است که یوگا به شدت معتقد است که همچنین می تواند کمک به اعتصاب سالم تعادل کار و زندگی

This picture has been used for representational purposes.

این تصویر استفاده شده است بازنمودی اهداف است.

یوگا خیلی بیشتر از آنچه که شما تجربه در گیر است. در واقع یوگا چیزی است که شما نیز باید دور با شما off-the-mat. آن است که قطعا نه در مورد یک ساعت که شما انجام آساناهای و pranayamas اما در مورد ساخت یوگا یک راه زندگی است.

Patanjali Yoga Sutras بحث در مورد Sukha و Stirtha بنابراین ما باید سعی کنید در مورد این شادی و ثبات نه تنها در ما asanas بلکه در ما روز به روز زندگی. ما آنقدر مشغول کار ما است که ما فراموش می کنیم که کار فقط بخشی از زندگی ما چیزی است که ما به یک استاندارد زندگی و برای حمایت از ما خانواده است. اگر ما صرف مقدار زیادی از زمان کار فقط و عدم توجه به خانواده ما و سلامت, پس چه نقطه ای از درآمد پول ؟ پیدا کردن Sthirata (ثبات) در کار خود را و اجازه دهید زندگی شخصی خود را به شما Sukha (شادی).

در اینجا برخی از فلسفه و راه زندگی است که یوگا به شدت معتقد است که همچنین می تواند کمک به اعتصاب سالم تعادل کار و زندگی:

1. Vairagya (جدا شدن): این بخش است که شما باید از کار خود را. هر فرد خاص Dharmas (وظایف) که او باید انجام دهد. هنگامی که شما در محل کار تمرکز تنها در کار خود را و خود را در 100 ٪ است. لحظه به لحظه شما را به خانه خود را سعی کنید به ترک همه کار و کار مرتبط با استرس در گام درب. را در مورد این Vairagya و شما در حال حاضر متوجه سالم تغییر در تعادل کار و زندگی.

2. پرانایاما: برخی از پرانایاما شیوه های است که برای کمک به destress هستند نادی-Shodhan پرانایاما و تنفس شکمی. این شیوه کمک به شما سریع سم زدایی به طوری که شما قادر به فکر می کنم در یک شیوه ای منطقی و حفظ تعادل صحیح بین دو چیز.

3. Asanas: تمام asanas می توانید تلقین مربوطه عاطفی خوبی در ذهن خود را. اما تعداد کمی از asanas واقعا می تواند کمک به تمرکز و تعادل است. آنها را نه تنها کار بر روی بدن فیزیکی بلکه ذهنی و عاطفی. سعی کنید که شامل Talasana Pawan Mukhtasana ایستاده تنوع Hastapadangustasana و Garudasana در عمل روزانه خود را متوجه یک تفاوت در چشم انداز خود را.

4. آن: عمل آگاهانه آرامش و یا آن می تواند کمک به جوانی از سر گرفتن ذهن-بدن پیچیده است. آن را می توانید حذف ریشه دار از استرس های فیزیکی و روانی و عاطفی سطوح. موجب خروج شما با یک مقدار روشن و متعادل فکر می روند. فقط این عمل ساده می تواند به شما کمک کند به اعتصاب تعادل کار و زندگی.

5. داخل کردن: فقط مانند “شما چیزی هستید که می خورید” چه شما فکر می کنید در داخل قطعا می تواند منعکس کننده در خارج. بنابراین اگر شما مبارک افکار شما ملزم به شاد و سالم و چشم انداز در زندگی است. تنها یک فرد خوشحال است که قادر به مدیریت و تعادل در همه چیز است که وجود دارد در صفحه خود را.

سعی کنید به ترکیب این پایه یوگایی تکنیک ها و فلسفه در زندگی روزانه خود را. به زودی شما قطعا قادر خواهد بود به اعتصاب تعادل بین زندگی کاری و زندگی شخصی.

توسط دکتر Hansaji Jayadeva Yogendra – مدیر موسسه یوگا.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>