بازداشت خانگی

بازداشت خانگی – شیوه زندگی

به روز شده: Jul 26, 2020, 15:07 IST | جین Borges | بمبئی

شش عکاسان دوباره صمیمی فضاهای خانه های خود و نرم مناظر و صداها را از آنها شاهد از پنجره خود را به تصرف mundaneness از زندگی زندگی می کردند در طول مستند

برگزاری به لحظات نامتجانس

Bl

توسط Nitesh Mohanty

خانه جایی است که Nitesh Mohanty زندگی می کردند مختلفی زندگی می کند. عشق و شادی و همراهی و غم و اندوه و مرگ آمد و رفت, گاهی اوقات overstaying حضور خود و در موارد دیگر ترک بسیار به سرعت. این ناپایداری است که Mohanty ساخته شده است که صلح با.

قبل از او به احمدآباد از بمبئی به صندلی تهیه خلاق ارتباطات در برنامه میکا او شد پرستار به اواخر خود را, همسر, Diya که تشخیص داده شد با astrocytoma در سال 2007. او سرانجام در سال 2018 است. برای بخش قابل توجهی از 10 سال زمانی که همسر خود را مبارزه با سرطان Mohanty شده بود توسط او بالین است. “این ایده از خانه هرگز بیش از حد دور یا بیگانه. من راحت ترین در خانه چون من به سختی گام برای ایجاد تصاویر. من فکر می کردم که چه خانه ارائه می دهد همچنان زنده است به اندازه کافی برای من به سوال اطلاعات کمی که من می تواند متوجه شود از طریق لنز من,” او می گوید.

زمانی که این بیماری همه گیر افتاد, آن را احساس نمی خارج از عادی. “من در حال حاضر انجام می شود یک بیت اجتماعی فاصله در حالی که من یک پرستار و نیست که در یک زندگی اجتماعی است.”

درست است که در حال حاضر او تا به حال نقل مکان کرد و شهرستانها. و خانه او اشغال کرده بود ، “این ایده را یکپارچه و گسترده خود را از یک فصل است که من بخشی از, به, جدید
فصل است که من در زندگی از طریق چارچوب های مختلف.”

اگر چیزی وجود دارد که او در تلاش برای ایجاد حس از آن بود که تفاوت بین زندگی در یک خانه و یک خانه. “…اگر بمبئی بود و اگر این فقط یک خانه است که من در تلاش برای زندگی? یا من در تلاش برای ایجاد یک اتاق کوچک برای میل به این دیوار های لخت و فضای هستم اشغالگر با یک دوست و شریک؟”

Nitesh Mohanty
Nitesh Mohanty

این مکالمه جدید و کنجکاوی با این ایده به نام خانه و آنچه در آن به معنی به او در حال حاضر—پس از داشتن یک زندگی که در آن شما باید از دست عزیزترین کسی به شما—به هنگام تولد به یک مستند با مضمون سری از تصاویر که Mohanty به درستی با عنوان, این نیز بگذرد. این بخشی از Guldasta یک پروژه آنلاین است که ویترین شخصی صداها و روایات در قالب کلمات و تصاویر و ویدئوها و zines.

“ما یک انتخاب نیست اما به این قبول. و این واقعیت است که آن را گذرا می دهد ما بیشتر امیدوارم.”

یک عکس سیاه و سفید از یک جفت دست های مطرح شده در برابر یک دیوار سفید است که در کنار یک پرنده در حال پرواز دیده می شود از بالکن یک آپارتمان. یکی دیگر از تصویر یک زن در چرم گاومیش chuckling در اتاق خواب زوج با یک عکس از یک قاش کردن نور خورشید بر روی دیوار از یک unlit اتاق. “به عنوان کسی که در تلاش برای درک رسانه, عکاسی من بیشتر شده است برگزاری مفرد لحظات است که من دغدغه تا حد زیادی. این زمان در اطراف, زمانی که من در قرار دادن [مستند] داستان هم من آگاهانه در مورد آنچه اتفاق می افتد زمانی که دو تصاویر متفاوت شروع به صحبت با یکدیگر. این هم می تواند آغاز یک حس طنز و یا هماهنگی یا فقط در مجاورت. چرا که در زندگی همه چیز قرار داد. شما ممکن است بخواهید به نگه داشتن به یک چیز و یا ایده در تکینگی اما همیشه در تراز وسط قرار دارد با چیز دیگری و در حالی که در صورت عدم وجود چیزی دیگری از آن می توانید یک خطی خواندن لحظه ای به شما ارائه می دهیم کنار فکر بعدی به آن آغاز یک مکالمه جالب می گوید:” Mohanty اضافه کرد: “همه این لحظات به ضرب گلوله کشته شدند به صورت جداگانه و بدون آگاهانه ایده از جفت شدن آنها بعد از آن. بنابراین در حالی که تصویر از دست مطرح شده است هیچ چیز جادویی در مورد آن لحظه ای که شما جفت آن را با یک پرنده آن را در مورد انسان حسرت به مجموعه رایگان است.”

دنبال https://www.instagram.com/nimo_obscura/

ساخت خاطرات با acha

Acha

توسط Athul پراساد

Achan. Acha. پدر. این کلمه همان معنی اما التماس ایده های بسیاری برای سفر عکاس Athul پراساد. بر خلاف مادرش که او را به عنوان دوست خود را acha است که شخص او به نظر می رسد تا. احترام و نسل فاصله باید همیشه آن را دشوار برای پراساد به برگزاری یک گفتگو با او. Acha نیز دارد. برای کسی که زندگی نسبتا تند و تلخ زندگی پراساد می گوید: او 68 سال پدر تنها اسراف شده است رویای خانه او ساخته شده برای خانواده اش در زادگاه خود Trivandrum حق در سراسر آبا و اجدادی خود را اموال.

در هفته دوم ماه مارس, فقط قبل از این مستند بر اساس بمبئی-پراساد که دارای زندگی نسبتا peripatetic زندگی بین دولتها و کشورها و هتل خود را با همه چیز است که به نمایندگی از خود acha. او بود و از دیدن او مهتر پسر در استرالیا. این بدان معنی است که پراساد که تا به حال رفته بود با پدر خود در حال حاضر می تواند cooped با او.

نتیجه این است که یک سری از غور و تعمق عکس که پراساد می گوید, او را قادر به دیدن پدر خود را در یک نور متفاوت است. “من شده اند دور از خانه برای نزدیک به هفت سال و هر بار من آمد آن را فقط برای چند روز. این بوده است که طولانی ترین من شده اند در خانه پدر من ساخته شده است هفت سال پیش. و آن را حقیقی چون پدر من و من تا به حال زندگی می کردند در چنین نزدیکی” سهام پراساد.

Athul Prasad
Athul پراساد

آن بود که او تصادفا یک پشته از خانواده آلبوم عکس با بسیاری از تصاویر گرفته شده توسط پدرش که او متوجه شدم که چگونه او تا به حال مستند خانواده خود به خصوص در او. “من همیشه اجتناب شود گرفتن عکس خانوادگی, چرا که من نمی خواهم زندگی حرفه ای من به نفوذ به فضای شخصی. در عین حال من می دانستم که این لحظه با پدر من قصد ندارم به عقب می آیند. من می خواستم برای حفظ این حافظه است.”

دوباره تصور کنید آنچه در آن ممکن است به گرفتن عکس بر روی فیلم مانند پدرش انجام داده بود زمانی که پراساد بودم او ضبط دیجیتال صفحه نمایش خود را DSLR و شروع به تیراندازی پدر خود را به عنوان او رفت و در مورد دنیوی فعالیت های روزمره از خواب, چک کردن گوشی خود را و یا فقط lounging در صندلی خود را. او را به بازگشت به, تصاویر, تنها, بعد, به طوری که او نمی تواند با رشوه دادن به عنوان تصویر او کلیک آنها که به جز دوربین هیچ چیز در آمد و بین او و موضوع. “در برخی از نقطه, پدر و همچنین شروع به احساس می کنید در مورد آن هیجان زده و آن را تبدیل به یک پیوند ورزش برای ما. من شروع این پروژه در ماه آوریل است. در زمانی که او رشد ریش او بود که از من خواست برای گرفتن یک عکس از او. با تشکر از این عکس و آن را به من کمک کرد متقاطع موانع با acha. رابطه ما تبدیل شده است شادی بخش به حداقل می گویند,” او می گوید. “مهمتر از همه, من می خواستم برای انجام این کار برای خودم, به طوری که من می تواند مزه این زمان زمانی که من بازگشت به آن در آینده است.”

دنبال https://www.instagram.com/athulprasad/

بمبئی در یک ماه نمودار

moom

توسط هاشم Badani

این تلسکوپ در غیر این صورت یک ابزار استفاده می شود برای دیدن دور و غیر قابل دسترس اشیاء تبدیل به یک پل است که به کمک بمبئی عکاس هاشم Badani متقاطع و خود را ببینید, پیری پدر و مادر است.

چند روز قبل از این مستند Badani و همسرش بازدید, قوانین خود را در Mahalaxmi. “سپس مستند اتفاق افتاده است و دلیل آن است که یک دردار ساختمان و جنبش بوده و محدود ما تصمیم به اقامت وجود دارد در حالی که می گوید:” Bandra ساکن ، به عنوان روز نورد به هفته Badani شد به طور فزاینده ای نوستالژیک در مورد خانه و پدر و مادر خود زندگی می کنند که در چند کیلومتری در همسایه Byculla. “من نمی تواند بروید و ببینید آنها قدیمی هستند و آن را یک خطر به ارزش مصرف” او به یاد می آورد. که این مستند همزمان با ماه مقدس رمضان که Badani می گوید که “بسیار مناسب” برای خانواده او آرزوی خانه بیشتر از همیشه. چه بود و اطمینان داشت که او می تواند پدر و مادر خود را’ خانه از این منطقه پناه از Mahalaxmi ساختمان. “این مستند تا به حال اریب همه حس جهت و فاصله. من در زندگی به اندازه کافی نزدیک به پدر و مادر من به نقطه ذره است که خانه خود را, اما دورتر از من تا کنون بوده است در هر راه دیگر. نمی شود توسط سمت خود را زمانی که آنها مورد نیاز من بیشتر اضافه شده به من گناه و نا امیدی است.” خود را مستند عکس-سری که او بعدها در Instagram, بود در پاسخ به این.

Badani قرض گرفته شده از یک تلسکوپ از یک دوست, و راه اندازی آن بر روی تراس و سعی کردم به نقطه خود را Byculla صفحه اصلی. “حتی اگر خانه بود واقعا دور من می توانم آن را ببینید. بنابراین من به نام من افتاد و از او خواست تا به بالکن. من قادر به نقطه او هر چند او فقط یک ذره. و این تبدیل به یک روال از طریق ماه رمضان—عجیب و غریب حالت از ارتباطات است. او می خواهم آمد هر شب و من می خواهم عکس های خود را از طریق تلسکوپ. این احساس فیزیکی برخی از اعتبار قادر به دیدن پدر و مادرم در زمان واقعی است.”

Hashim Badani
هاشم Badani

در این میان, او در بر داشت خود را جمع آوری یادآوری در مورد این شهر که او را احاطه کرده. “واقعیت این است که ما یک بندر و دریا است هرگز دور که پدرم در آن به کار رفت [Sewri] و برخی از مکان های من در. بیشتر عکس های من ساخته شده من بیشتر احساس نیاز به مناسب همه چیز را به چیزی بزرگتر. شاید آن ماه است. شاید عجیب آرامش ما به دنبال از سنت هنگامی که بار سخت” Badani بعد در Instagram. او سپس این تصاویر در یک ماه نمودار. “این نماینده از چیزهای مختلف است. آن گرفته شده است در طول ماه رمضان و به پایان رسید در عید فطر پس از رویت ماه است.”

شبکه ای از تلسکوپ تصاویر, او می گوید: یک نقشه از بسیاری از چیزها, اما بیشتر از همه آن را در راه خانه است. “به عنوان یک عکاس مستند من همیشه با تعامل فضاهای شهری. اما به دلیل شرایطی که من تا به حال به طور ناگهانی بوده است بیگانه از آن است. این یک راه خوب برای تغذیه به آن خاطرات است.

آن را به من به دنبال به بیرون از درون خانه.”

دنبال https://www.instagram.com/hashimbadani/

خواب و اشتیاق از خانه

Men

توسط Menty Jamir

من نمی دانم وقتی که من به خانه بروم.” این یک سوال است که گرفتار دهلی نو-بر اساس Menty Jamir برای چهار ماه گذشته و سهوا رخنه کرد به او عکاسی است. یک تصویر از او را خیره به یک fogged, حمام, بعد از یک دوش سایه از دست او رقص در برابر مرطوب کاشی پراکنده رشته از مو پرواز مانند سرکش شاخه های یک درخت و یک سینه بند دار با قلاب. این تصاویر از اشتیاق و حسرت می گوید Jamir که اصل را تحسین کرد از Nagaland.

زمانی که مستند اعلام شد, Jamir را نگران مادر خواسته بود او را به بازگشت به خانه, به طوری که او می تواند با خانواده است. “من شده اند دور از خانه, از آنجایی که من 15 و تصور نمی توانستم خودم را در گیر بودن با پدر و مادر من برای یک مدت زمان طولانی. من نگران بود که ما استدلال می کنند به طور مداوم و می خواهد که با قرار دادن فشار بر رابطه ما,” او می گوید. این تصمیم اما به زودی او را ترک پشيمان. “یکی از چیزهایی که من دوست داشتم انجام شد و پله برای راه رفتن و یا اجرا به محله پارک. گاهی اوقات من می خواهم دراز کشیدن بر روی چمن و به سادگی خیره به آسمان و تماشای پرندگان پرواز کنند.” کسانی که تجملات کوچک شده بود ربوده دور.

Cooped در خانه او را تعقیب سایه خود او در بر داشت خودش فکر بسیار اغلب. “من حتی شروع به رویای آن را—صرف زمان با پدر و مادر و خواهر و برادر و دوستان است. در شهر من وجود دارد موارد [از COVID-19] هنوز و مردم در مورد زندگی خود را به طور معمول. من پشیمان نمی روم وقتی که من می تواند و یا باید می گوید:” Jamir. داستان خود را بیش از حد پیدا کرده است در این مستند با مضمون سری Guldasta.

Menty Jamir

در اینجا Jamir مشترک عکس او کلیک بیش از یک سال گذشته متضاد و گاهی کنار آن با زندگی در داخل خانه به برجسته پارادوکس به دام افتاده. “من سوئیچ روشن و خاموش و خاموش. من می خوانم من شنا, من غرق. من برای رسیدن به نور است که نه چندان دور تنها به ملاقات با من ترس است. سکوت در زمان آه ناشناس احساسات… من منعکس من یاد من باقی می ماند,” او می نویسد.

کار بر روی این پروژه بیان افکار خود و شکل دادن به تنهایی او بود تجربه کرده او را به مقابله او می گوید:. “در حال حاضر آن را فقط به من صحبت کردن به من و گیاهان در روز و روز را. در عین حال من می دانم که من نیز در ساخت چیزی معنی دار و زیبا کنار.” این یک داستان او می گوید که ارزش حفظ و که او را به یاد داشته باشید هنگامی که او در می یابد راه خود را به خانه.

دنبال https://www.instagram.com/menty___jamir/

پیدا کردن زیبایی در یکنواختی

Rishita Sharma

توسط Rishita Sharma

آن را در عکاس Mayank آستن صوفی را Instagram جدول زمانی @thedelhiwalla که 20 سال آسام مبتنی بر دانشجوی مهندسی Rishita شارما در بر داشت کوچک او را لحظه ای از شهرت. یک پرتره از یک دوست بود که از دیدن او در خانه و چه کسی او را زده بود در حالی که او زل زده در خارج از پنجره و بستن موهای خود را در یک مستی سست شد و به اشتراک گذاشته شده توسط صوفی در صفحه خود. شارما که خود آموخته عکاس و به دنبال آن به عنوان یک سرگرمی صرف چند هفته گذشته در داخل خانه ساخت حس از آنچه در آن است به در خانه. او که زندگی در همان مستعمره و بازدیدکننده داشته است او اغلب یک موضوع تکراری و مادر او در حالی که او در حال آماده شدن ترشی در تراس و یا دراز کشیدن بر روی زمین و یا پخت و پز در آشپزخانه. “من واقعا دوست دارم تیراندازی در خارج از منزل اما با مستند من ناگهان خودم را در خانه اما که همچنین به من کمک کرد تا به دنبال راه های جدید برای بیان خودم” سهام Sharma. “من تصاویر بیشتر در مورد گرفتن یکنواختی زندگی روزانه من و افرادی که بخشی از آن هستند. به نظر من آنها عادی هستند, اما من فکر می کنم این معمولی است که من برای پیدا کردن زیبا ترین.” این عکس ها که او به اشتراک گذاشته شده در Instagram رسیدگی, ترکیبی از عکس گرفته شده بر روی DSLR Redmi note 6 و آی فون. “اما من فکر می کنم آن را مناسب برای گرفتن عکس در گوشی, چون من نمی خواهم افراد من می دانم که آنها در حال کلیک. در آن طول می کشد به دور از واقعی بودن تصویر” او می افزاید. این مستند او می گوید: اگر هر چیزی ساخته شده است که او بیشتر ناظر در مورد چیزهایی که او تا به حال گرفته شده برای اعطا مانند گوشه های پنهان در خانه او که نگاه های مختلف در زمان های مختلف روز. “و چون زندگی من در آسام است که همیشه بسیار زیبا آن آشنایی خود را به زحمت به دوربین من.”

Rishita Sharma
Rishita Sharma

دنبال https://www.instagram.com/rishitaa_18/

رعایت بی جان

Pic

توسط Ritesh Uttamchandani

اضطراب است که می آید با انزوا هیچ غریبه ای به Ritesh Uttamchandani. مستقل عکاس بمبئی-بر اساس Uttamchandani صرف مهم—اگر نه مهم—زمان در درون چهار دیوار خانه خود را نه یک بار بلکه سه بار در دهه گذشته است. یکی از اولین بود و دراز کشیده. یک حادثه و پس از یک عمل جراحی را ترک کرده بود او را به خانه محدود به مدت 10 ماه. مثال دوم شد و در سال 2018 زمانی که او در میان چاپ و نشر اولین کتاب عکس گربه قرمز و داستان های دیگر که نیاز به سرمایه گذاری از هر دو عاطفی کار و بسیاری از انسان ساعت. “من استفاده می شود به رعایت صمیمی فضاهای خانه من” او ، و هنوز مستند نیست کاملا مناسب به انزوا روایت عمدتا به دلیل آن تحمیل شده بر او را. Uttamchandani شده است که زندگی با خواهر خود را برای چهار ماه گذشته می گوید: تجربه شد disorienting حداقل در ابتدا.

Ritesh Uttamchandani. PIC COURTESY/Vipurva Parikh
Ritesh Uttamchandani. حسن نیت ارائه میدهد عکس/Vipurva Parikh

“درست قبل از مستند من شروع به کار بر روی دومین کتاب عکس و من امیدوار بودم این را من مشغول نگه دارید برای چند ماه آینده. و سپس ناگهان همه برنامه های من تا به حال به هیچ” او سهام. در حالی که معاصران او را دیدم این مستند به عنوان یک فرصت برای پر مشغله خود را با دوربین های خود Uttamchandani که همچنین یک عکاس خبری برای یک بار “احساس نمی نیاز به overstretch خودم”. او اجتناب شود گرفتن عکس با گوشی خود و یا DSLR و اگر و هنگامی که او انجام داد این عکس به نظر می رسید “mopey” مثل دولت خود را از ذهن است. “اما عکاسان غریزی با طبیعت است. من عمدا ساختمان بصری روایت اما چون من فکر کردن در مورد همه چیز در اطراف من نمی توانستم خودم را متوقف کند یا نه.” الگوهای خود را, خواهر, مو کاهش یافته است بیش از این گرد و غبار در خانه در حالی که جارو کف bareness خود دردار مستعمره و همسایه خود که می خواهم مذهبی گام در یک PPE کیت هر شب به طوری که سگ خود را می تواند یک شب پیاده روی مشاهدات ساخته شده است که راه خود را به عکس های خود را. اما یکی که با او باقی ماند بود در حالی که خودش چای یک روز صبح. “من تا به حال سمت چپ چای به جوش و سپس با عجله در اواسط راه های دیگری برای انجام ماموریت در خانه. زمانی که من بازگشت به ریختن خودم چای, چای پتی [پودر چای] در handi حال عجیب گرد هم می آیند به شکل نقشه هند است. این خیلی عجیب است که من تا به حال به گرفتن یک عکس از آن می گوید:” Uttamchandani. “برای من, آن را نیز منعکس شده وضعیت ما به عنوان یک ملت هستند. با هر دولت پس قوانین خاص خود را برای دستگیری از گسترش این ویروس یکی می شود یک حس بالکانیزه از این کشور است. هند جوش است حتی اگر به آرامی.”

دنبال https://www.instagram.com/riteshuttamchandani/

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و یک راهنمای کامل از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر بمبئی. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

loading image

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de