Hindustan Unilever به رها کردن بحث برانگیز برچسب ‘نمایشگاه’ از گل سرسبد نام تجاری ‘Fair & Lovely’

Hindustan Unilever محدود (پدرم) است که با هدف برای کل یک نام تجاری جدید تعریف از آن گل سرسبد نام تجاری با کلمه `عادلانه` در محصول این شرکت در بیانیه ای گفت: در روز پنج شنبه.

نام جدید هنوز در انتظار مصوبات قانونی و شرکت است که انتظار می رود تغییر نام در چند ماه.

“با توجه به جلو با نام تجاری سفر به سوی فراگیر تر چشم انداز زیبایی این شرکت متوقف خواهد شد با استفاده از کلمه ‘عادلانه’ در نام تجاری ‘Fair & Lovely’,” پدرم گفت: در آزادی مطبوعات.

این شرکت حذف خواهد شد کلمات مانند “نمایشگاه/انصاف’, ‘سفید/سفید’ و ‘نور/روشن’ که می تواند حاکی از تغییر و تحول نسبت به پوست روشن است.

“با نام تجاری چشم انداز است به اتخاذ یک رویکرد جامع برای زیبایی است که مراقبت برای مردم است که باید فراگیر و متنوع – برای همه در همه جا. با نام تجاری متعهد به جشن تمام پوست” به آن اضافه شده است.

برند و مشهور است که تایید آن استقبال چندین مجادلات خود را برای تجلیل از پوست سفید به عنوان مظهر زیبایی و برخی از تبلیغات خود را متهم به نژادپرست بودن در گذشته است.

به اصلاح اشتباهات خود را با نام تجاری ارتباطی نقل مکان کرد و دور از منافع و انصاف و سفید و پوست روشن نسبت به تب و تاب بودن, حتی تن پوست شفافیت و درخشندگی که جامع اقدامات پوست سالم در اوایل سال 2019.

همچنین گفت که این تغییر رویکرد خود نسبت به تبلیغات این برنامه شامل زنان از تن های مختلف پوست.

“ما در حال ساخت ما محصولات مراقبت از پوست نمونه کارها بیشتر فراگیر و می خواهید خود را برای رهبری جشن متنوع تر تجسم زیبایی. در سال 2019 ما حذف دو رو cameo به عنوان به خوبی به عنوان سایه ای از راهنماهای بسته بندی عادلانه و دوست داشتنی و با نام تجاری ارتباطات پیشرفت از انصاف به تب و تاب بودن که جامع تر و فراگیر اندازه گیری از پوست سالم است. این تغییرات به خوبی دریافت شده توسط مصرف کنندگان ما. ما در حال حاضر اعلام کند که ما را حذف کلمه “عادلانه” از نام تجاری ما Fair & Lovely. جدید با نام در انتظار مصوبات قانونی و بسته با تجدید نظر نام و نام خانوادگی در دسترس خواهد بود در بازار در چند ماه آینده” Sanjiv مهتا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل به پدرم گفت.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de