قهرمانان از فمینیستی داستان

قهرمانان از فمینیستی داستان – سبک زندگی

به روز شده: Mar 08, 2020, 08:38 IST | جین بورخس P Vatsalya, Prutha Bhosle انجو Maskeri, Gitanjali Chandrasekharan | بمبئی

در این موضوع که همزمان با روز بین المللی زنان در حال جمع ولگرد اما داستان های لذت بخش از شن تخیل پیشرو و خونین کار سخت است. برای استارت, دیدار با زنان 5 مدل نقش است که می خواهم شما را به دیدار خود مدل نقش.

Ruby Hembrom, Shreya Ila Anusaya, Lara Jesani

یاقوت Hembrom Shreya Ila Anusaya لارا Jesani

‘نمی بینم معلول با ترحم و دلسوزی و یا به عنوان قهرمان و الهام بخش’

pic

Shreya Ila Anasuya, 30
سردبیر مجله دیجیتال پوست داستان

من نوشتن است از آنجایی که من بود جوان. اما آن را در اواخر نوجوانی است که من شروع به کار در زمینه حقوق بشر به ویژه در جنسیت و تمایلات جنسی. مانند بسیاری از افراد دیگر فکر نمی در مورد معلولیت به عنوان یک مسئله فی نفسه به دلیل آن چیزی است که بخشی از گفتمان عمومی در راه است که جنسيت در حال حاضر تبدیل شده است.

اگر من تا به حال تجربه کرده مزمن بیماری و زندگی با یک روانی ناتوانی من فقط شروع به طور فعال به فکر می کنم و یاد بگیرند که در مورد آن در حالی که در حال ویرایش وبلاگ از تمایلات جنسی و ناتوانی در نقطه نظر بمبئی در سال 2016.

ضربه پشت این وبلاگ بود که صدای افراد معلول برجسته برجسته و تقویت شده. نیز وجود دارد یک خاص تقاطع ما به دنبال. وجود دارد مقدار زیادی از ننگ در اطراف این ایده از افراد معلول به عنوان روابط جنسی و عاشقانه موجودات. ما می خواستیم به آدرس که تابو و برای شکستن برخی از اسطوره ها از هم جدا با گفتن داستان واقعی افراد معلول و آوردن به جلو تجربیات خود خواسته و سرخوردگی. ما شروع به راه اندازی داستان به افراد مبتلا به معلولیت همراه با برخی از گزارش. پس این وبلاگ شروع به انجام به خوبی ما را درک نیاز به آن را به خود هویت و یک سال بعد ما دوباره راه اندازی شد به عنوان یک نشریه دیجیتال به نام پوست داستان به تازگی منتشر شده به عنوان یک کتاب است.

زبان مرکزی است به آنچه که ما انجام دهد. در واقع من ساخته سبک-راهنمای از ابتدا. جامعه تمایل به نگاه افراد معلول از دو لنز: برای اولین بار از لنز ترحم یا دلسوزی و این که در آن بسیاری از تمسخر می آید; و دوم به عنوان قهرمان و یا الهام بخش. که همچنین توهین چرا که شما در حال انجماد اساسا این فرد را به یک قاب است که راحت به شما. ما مشی است که ما با استفاده از فرد-زبان اول و خجالتی نیست و دور از واژگان از ناتوانی است. ما نیز قبول ندارند با استفاده از کلمه “divyang”. ما فکر می کنم آن است که مهربان است و راه كليشه اي افراد با ناتوانی است. آن را کاملا حیاتی به استفاده از زبان حساس به دلیل ableist تهمت باطل بشریت و تجربیات این گروه متنوع از مردم است.

داشتن کار در پوست داستان من شروع به درک راه است که در آن زن ستیزی و ableism بازی کردن در رابطه با هر یک از دیگر در زندگی زنان و عجیب و غریب مردمی معلول است. مهمتر از همه یاد گرفتم که چگونه متنوع ناتوانی آن است به همین دلیل است که ما نمی توانیم homogenise تجربه.

Antara Telang پشتیبانی از Shreya Ila Anasuya

pic

Telang یک متخصص ارتباطات نویسنده و تصویرگر که در آدرس جنسيت و ناتوانی در کار او

‘در مارس 8, یکی است که اغلب وسوسه را کامل شکل زن در یک پایه قرار دادن: به فدا کردن مادر, مراقبت, دختر زیبا ، پس از آن کسانی که متعلق به فوقانی طبقه cisgender یا غیر فعال جوامع هستند یا درمان به عنوان نهایی الهام بخش و یا یک نهاد به احساس متاسفم برای. ما نیاز به افرادی مانند Anusuya که زنان اجازه جنسيت nonconforming مردمی و افراد معلول را به مرکز صحنه را به خود روایت’

همانطور که به جین Borges

‘کردم خوابگاه حکومت آرام در دهلی’

A night march by Pinjra Tod in the North Campus area of Delhi University on September 23, 2016. PIC/Getty Imagesیک شب در ماه مارس توسط Pinjra Tod در شمال پردیس منطقه از دانشگاه دهلی در سپتامبر 23, 2016. عکس/گتی ایماژ

ناتاشا Narwal,31
عضو Pinjra Tod و محقق

جنبش آغاز شد و در سال 2015 که جامع دولت با صدور اطلاعیه قطع تعدادی از اواخر شب برای دانش آموزان. این عقب متوجه باعث دهلی کمیسیون برای زنان (DCW) برای suo motu cognisance از این موضوع و از دولت به خود را توضیح دهید. دانش آموزان در سراسر دهلی نو دانشگاه با استفاده از این تخته به collectivise به خاطر خواستار بهتر حقوق برابر برای خود. ما می خواستیم را به چالش نهادی مردسالاری در دانشگاهها و منطق از امنیت کاذب caging زنان است. یک jan sunwai (مردم را از شنیدن) برگزار شد Jantar Mantar که در آن حدود 500 جمع شده بودند و صحبت در مورد ما نارضایتی ها و تجارب زنان به عنوان دانش آموزان است.

یک درخواست فرستاده شده به DCW همراه با دانشجويان امضا و گزارش برشمردن تمام شکایات که جمع آوری شد. این است که چگونه Pinjra Tod آغاز شد و دامنه آن گسترش فراتر از دفاع از امن و مقرون به صرفه و غیر تبعیض آمیز خوابگاهها به همچنین صحبت کردن در مورد آزار و اذیت جنسی در دانشگاه ها و نیاز دموکراتیک ICCs اخلاقی, پلیس, دسترسی به حمل و نقل عمومی هزینه افزایش خصوصیسازی آموزش و پرورش ، در نهایت ما در رابطه با مبارزه با تلاش برای کنترل زنان تمایلات جنسی به عنوان ابزاری برای حفظ ساختاری وضع موجود. محدودیت در فضاهای دانشگاه در حال صرف جلوه ای از مشکلات در جامعه بزرگتر که در آن طبقه طبقه و مردسالاری در تعامل با یکدیگر به شکل سفت و سخت و غیر قابل دسترس موانع برای دانش آموزان.

ما شده اند با برگزاری تظاهرات به فشار برای ما خواسته و برای ایجاد فشار از روی زمین. ما در بر داشت قدرت و به عنوان یک جمعی به جای صرفا با تکیه بر نهادهای دولتی دخالت کنند. با Pinjra مرگ, چه آغاز شده به عنوان یک شل رهبر جمعی است و در حال حاضر تکامل یافته به یک ساختار سه لایه سازمان است. وجود دارد در سطح کالج تیم یک هماهنگ کننده بدن, و بدن بالاتر از آن است که تمرکز بر اجرای این دستور از هماهنگ کننده بدن در ساختار یافته تر به شیوه ای مانند تخصیص مسئولیت های تماس برای جلسات و غیره.

ما ایجاد یک تاثیر در سطوح مختلف. در دانشگاه های مختلف مانند میراندا خانه و دانشگاه پنجاب به حکومت تحمیل شده بر دانشجويان شده اند آرام است. وجود دارد, تعاونی زنان در سراسر کالج ها و دانشگاه ها و در حال حاضر این تعاونی افزایش مسائل مختلف علاوه بر خود چرا که ما در يک جدا مبارزه است. در حال حاضر بسیاری از اعضای تیم ما درگیر در تلاش های امدادی و واقعیت-پیدا کردن صلح و تیم های که در حال کمک به قربانیان خشونت که در گرفت در دهلی نو. که می شود گفت هر سیاست و تصمیم یک جنسیتی تاثیر و ما به عنوان زنان نیاز به سازماندهی بهتر به دفاع از خودمان و رهایی از ستم.

Kavita کریشنان پشتیبانی از Pinjra Tod

pic

کریشنان است وزیر هند همه زنان مترقی انجمن و عضو شاخص بهای مصرف کننده-ML

‘Pinjra Tod باعث می شود این نکته مهم است که محدودیت در آزادی زنان و تحرک را ترویج ایمنی است اما در واقع یک شکل از تبعیض و حتی خشونت’

همانطور که به P Vatsalya

‘طرح برای تشویق بیشتر transgenders به مطالعه’

pic

Sarang Punekar, 25
اولین تغییر جنسیت دانش آموز برای تحصیل در Savitribai Phule دانشگاه پونا

سفر من به تبدیل شدن به یک دانش آموز در Savitribai Phule دانشگاه پونا (SPPU است) یکی است. در اصل از اوسا—چهارم بزرگترین شهرستان در Marathwada منطقه منتقل کردم به پونا در سال 2013. دو سال بعد پس از من به پایان رسید من لیسانس مدیریت بازرگانی (BBA) من بخشی از محلی transgender community.

برای حداقل یک سال من مشغول به کار در بخش صدور صورت حساب از چند بیمارستان ملی در پونا خود را. اما چیزهایی که هرگز آسان است. من در مواجه با بسیاری از آزار و اذیت و هرگز پذیرفته شدن توسط دیگران. بنابراین پس از یک سال تحمل بسیار زیاد شکنجه من سمت چپ ، با هیچ انتخاب دیگری من به طور فعال به پیوست محلی transgenders, که من را به رقص در عروسی ها و توابع دیگر در شهرستان.

اما ظرف شش ماه متوجه شدم به هدر رفتن من استعداد و زمان وجود دارد. با خودم می گفتم که نباید این کار را انجام. پس در اطراف 2017, یک دوست از بمبی-دهلی قرار داده و من در تماس با دکتر Anagha Tambe در پونا تیم اول دانشگاه یا دانشکده. من به او گفتم من می خواستم به مطالعه چیزی به طوری که نسل آینده از فراجنسیتی جامعه سود برده است. من می خواستم آنها را به صورت مشکلات من تا به حال این همه در حالی که.

قبل از تصمیم گیری در این, من شروع به رفتن به مطالعات زنان مرکز در Ambedkar Bhavan از SPPU برای دو ماه. و همه چیز را احساس lai bhaari (بسیار خوب). آنها استفاده می شود برای دیدن همه مسائل از انواع لنز. بنابراین تصمیم گرفته شده. من می تواند انجام کارشناسی ارشد جنسیت و فرهنگ و توسعه. نه یک بار من در صورت هر گونه تبعیض در پردیس در واقع این فاز شده است و بسیار با انگیزه است.

در حال حاضر که البته تقریبا نزدیک شدن به پایان خود من نیز در حال آماده شدن برای International English Language Testing System (IELTS). این طرح به دانشگاهیان تا بیشتر و بیشتر نما تشویق دانش آموزان به کتاب. من ممکن است تدریس جامعه شناسی و یا کار در سایر مطالعات زنان مرکز در سراسر کشور است.

وجود دارد یکی دیگر از برنامه. در حالی که من اصلا دلسرد کار MLA Supriya Sule انجام داده است در نوشتن سیاست برای جامعه ما احساس می کنم transgenders نیاز به کسی از میان آنها به هدایت آنها در آینده است. من معتقدم تنها کسی که رفته از طریق درد ما می تواند درک آنچه در سیاست نیاز به معرفی می شود به طوری که transperson گدایی در خیابان می تواند امید برای آینده ای بهتر. بنابراین من هرگز به ترک فعالیت خود ادامه خواهد داد و به مبارزه برای حقوق مردم از جامعه ما است.

Disha انگشت کوچک شیخ پشتیبانی از Sarang Punekar

pic

قرائت ترتیل اولین فرد تراجنسیتی منصوب شود به عنوان سخنگوی دولت از Vanchit Bahujan Aghadi در سال 2019

“من می خواهم بیشتر مردم به دانستن در مورد Punekar و چگونه در چنین سن جوانی او در تلاش است برای تشویق دیگران از جامعه به آموزش و پرورش به طور جدی’

همانطور که به Prutha Bhosle

‘مشارکت زنان اتحادش را تغییر ادراک از تظاهرات’

pic

لارا Jesani, 35
مستقل litigator زمان کمک شده بمبئی ضد کا معترضان مبارزه با جنگ حقوقی

من شده است با یک وکیل برای بیش از یک دهه گذشته دو سال و نیم من نسبت به جذب داوطلب در حقوق بشر است. من به طور عمده به مسائل مربوط به آزادی های مدنی و حقوق دموکراتیک به خصوص برای انجام با آزادی بیان و آزادی اجتماعات و حق اعتراض. به عنوان بخشی از یک دادخواهی مدنی بیش از کا NRC و NPR, من شده اند بخشی از مخالفان بر این اساس که آن را خلاف قانون اساسی است. ما به تازگی ثبت یک دادخواست در برابر آن در دیوان عالی کشور است که شنیده بودن.

در این تظاهرات که در بمبئی پلیس در ابتدا تعاونی و دادن مجوز است. اما در دو ماه گذشته این همکاری کاهش یافته و وجود داشته اند بازداشت خودسرانه و دپو حتی زمانی که آن را آمد به شمع vigils که برگزار شد به محکوم کردن خشونت در دهلی نو. من خودم متهم شده است در دو فیرث. یکی از اولین بار بود که در طول دروازه تظاهرات صورت گرفت که در تاریخ 5 ژانویه بود که خود به خود جمع که نبود سازماندهی شده توسط هر کسی در خاص است. بر آن شدیم تا در رسانه های اجتماعی و مردم فرود آمد وجود دارد. هنگامی که مردم بازداشت شدند ارشد مدافع Mihir دسای و من به آنها منتشر شد. در مثال دوم من حتی در حال حاضر در Hutatma چوک, تظاهرات, اما نام من در شاه. آنها تا به حال فقط برداشت همان نام از آخرین اعتراض و نام آنها را در شاه.

تظاهرات شده اند و تاریخی برای, Mumbai. ما باید همیشه مورد ستایش قرار داد که ‘روح بمبئی که در حال حرکت است و تندرست اما اگر شما از من بپرسید روح واقعی بمبئی پدید آمده در حال حاضر. ما به عنوان یک شهر را آزادی ما به طور جدی و هنگامی که چنین سخت گیرانه قوانین در حال تصویب این جامعه خشمگین. افزایش مشارکت زنان در تظاهرات نیز فوق العاده است. کل فرایند است که زنان رهبری و اتحادش را تغییر ادراک از تظاهرات. آن را آسان تر به هدف و criminalise مردان مسلمان و دیده ایم که در مورد مجازات رومئو جوخه های و عشق و جهاد و دیگر جرایم ناشی از نفرت. اما با بیرون آمدن از آن بسیار دشوار است برای دولت به چشم پوشی از این موج. این زنان در حال صحبت کردن در قانون اساسی زبان و این چیزی است که شما می توانید قلم مو رنگ را کنار بگذارند.

داشتن گفت که آن را دشوار است برای وکلای حقوق بشر به دلیل حمله به سیاست ها و قوانینی که در حمایت از قوانین اجتماعی و رفاه. مثلا بخش 332 از قانون مجازات اسلامی آورده شده است در به طور خاص برای هدف قرار دادن روزنامه نگاران و معترضان چرا که آنها هستند که به مقابله با پلیس است.

چالش دوم این است که موسسات خود را. برای مثال اگر یک قاضی که گذشت ضد دولت قضاوت یا انتقاد دولت آنها بالا حتی اگر collegium آن را توصیه می کند. سپس آنها همچنین انتقال قضات. این یک راه کنترل قضائیه و بنابراین قضات نمی خواهید به تصویب هر رادیکال قضاوت و یا در حمایت از مردم هنگامی که آنها در مبارزه علیه دولت است. آنها می دانند که آنها را تنبیه کنید. این یک اثر سرما.

Sameera خان پشتیبانی از لارا Jesani

pic

خان همکاری نویسنده چرا با تنبلی حرکت کردن? زنان و خطر در بمبئی خیابان

‘مدافع لارا Jesani انجام شده است فوق العاده کار در حوزه حقوق بشر است. او یکی من تماس بگیرید اگر من دستگیر و در یک راهپیمایی اعتراض’

همانطور که به انجو Maskeri

‘Adivasi نوشتن بر روی مسائل دیگر است خوش آمدید’

pic

یاقوت Hembrom, 41
اجرا می شود Adivaani یک خانه چاپ و نشر است که با تمرکز بر داستان هند قبایل

در حالی که من فارغ التحصیل در قانون آن در طول دوره که من متوجه شدم ما نیاز به اتصالات و توصیه به کارآموز و این چیزی بود که من در خانواده و محیط اجتماعی نمی تواند ارائه و پس از فارغ التحصیلی من مشغول به کار در بخش های نامربوط از قبیل صنعت بانکداری و مشتری خدمات و شغل اغلب مرا به دهلی یا Gurugram. اما هر جا من وارد بود آن را به کالج و یا کار من پیدا کردم خودم را به تنها adivasi. در حالی که وجود دارد برخی از در—از شمال بنگال و هند وجود دارد و یکی از شبه جزیره هند یا Chottanagpur منطقه مثل خودم—در این مدرسه وجود ندارد.

گفتم چرا این اتفاق می افتد و نمی دانم چه چیزی به آن را. بعد در حالی که کار در IBM در دهلی نو دوباره آن را به من زده است که حتی در مشاغل وجود دارد هیچ دیگر adivasis. آن است که شرکت ها نمی رفتن به آن مناطق به استخدام و یا در آن است که آنها وجود دارد اما پیدا کردن کسی که واجد شرایط?
من متوجه شدم این بود که احتمالا دومی. و این واقعیت است که من به زبان انگلیسی مدرسه باز کرده بود درها بیشتر برای من. در سال 2009 من ترک کار من و رفت و برگشت به کلکته و فکر کردن در مورد چگونه به گرفتن زبان به مردم در Jharkhand. در ضمن من شروع به کار با سازمان های غیر دولتی در شهر کار می کرد و با قبایل در باغ چای—هر دو Santhals و دیگر adivasi جوامع است.

در اطراف این زمان خواهر من کشف چهار ماه چاپ و نشر دوره و پیشنهاد کرد که من آن را تا. که در سال 2012. در طول این دوره ما معرفي شدند که که از صنعت چاپ و نشر: نویسندگان, شاعران, پرینتر, دانشگاهیان و ناشران. ملاقات ما از ناشران که چاپ شده به طور انحصاری نوشتن برای Dalits و زنان, و من آن را در بر داشت جالب بود که یک فضای خاص برای انواع خاصی از بیان اما هنوز وجود دارد یکی adivasi نام و این شد نقطه اوج از آنچه که من می خواستم برای انجام. و من می خواستم به آن را در فارسی, چرا که نوشتن اشاره کرد.

وقتی که من رفتم به جوامع adivasis گفت: “ما هیچ داستان”. بنابراین من تا به حال به آنها بگویید که داستان زندگی خود را به ارزش گرفتن—که این کتاب را منعکس بسیار غنی از فرهنگ سرایی که آنها تا به حال که من نیاز به آنها را به عقب و آنها را مربوط. تلاش منتقل شده از یک پلت فرم برای ارسال و یکی برای بیان به reassert هویت.

پس از راه اندازی Adivaani شده است وجود دارد برخی از توجه به ما داده و باعث می شود, اما آن را صرف tokenism یا بیشتر ؟ من دعوت به ادبیات جشنواره تنها و تنها برای شرکت در پانل های در ادبیات به حاشیه رانده جوامع است. آن را مانند یک adivasi می توانیم یک نظر از هر چیز دیگری است. Adivasi نوشتن بر روی هر چیزی غیر از خود واقعیت است و نه خوش آمدید و این ناعادلانه است. آیا ما مجاز به نظرات در سیاست ؟

من هنوز هم نتوانسته اند به مقیاس. آن را یک سفر آسان و در واقع من منتشر شده هر کار جدید در دو سال است.

مردم می گویند جمعیت-منبع بودجه. اما من سعی کردم آن را دو بار در حال حاضر و شکست خورده است. و در اینجا به همین دلیل: مردم من می دانم که در رسانه های اجتماعی جوان هستند adivasis آنها اولین نسل تحصیل کرده و ضعیف است. چه چیزی می تواند آنها را به من بدهد? من نیاز به کسی که متفاوت دایره اجتماعی به واقع جلوی این.

Divya Kandukuri پشتیبانی از یاقوت Hembrom

pic

Kandukuri است که یک روزنامه نگار می نویسد در کاست سیاست

‘روبی انجام شده است شگفت آور, واقعی, کار برای سال در حال حاضر, گفتن تاریخ است که پاک شده و نادیده گرفته شده توسط یک فوقانی طبقه و Brahmanical رسانه ای’

همانطور که به Gitanjali Chandrasekharan

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و همچنین یک راهنمای کامل در بمبئی از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر شهر در اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im