Harshita Dagha چگونه بازاریابی محتوا می تواند ساخت/صرفه جویی در کسب و کار در COVID بار

Harshita Dagha چگونه بازاریابی محتوا می تواند ساخت/صرفه جویی در کسب و کار در COVID نیوز – شیوه زندگی

منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020, 10:12 IST | همکاری محتوا | بمبئی

Harshita Dagha Maisheri صرفا بر نیاز برای همه کسب و کار هر دو محصول و خدمات دیجیتال برای رفتن مطالب با توجه به COVID وضعیت برای امن امروز و پاداشی فردا.

Harshita Dagha Maisheri

Harshita Dagha Maisheri

Harshita Dagha Maisheri به دنیا آمد و در بمبئی در 20 ماه مه سال 1991 توسط یک روزنامه نگار, نویسنده و نویسنده محتوا شناخته شده برای دستیابی به موفقیت دیجیتال روزنامه نگاری. او صرفا بر نیاز برای همه کسب و کار هر دو محصول و خدمات دیجیتال برای رفتن مطالب با توجه به COVID وضعیت برای امن امروز و پاداشی فردا.

“با همیشه در حال تغییر و نه یک تقاضا دیجیتال صحنه اتصال خود را با تیم کسب و کار و همچنین به عنوان مشتریان خود است بدون وقفه بدون در نظر گرفتن چه شرایطی است – حتی زمانی که آن را یک بیماری همه گیر. آوردن خود را آفلاین تخصص های آنلاین یک راه حل مناسب اگر شما از تیم و مشتریان خود را در محل” می گوید: Harshita.

یکی در میان برترین مطالب نویسندگان در کشور متخصص در شیوه بیان محتوا چگونه می توانید کمک به نجات کشور در صنایع دستی و ارز در بحران “coronavirus است به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار چگونه ما معاشرت مسافرت و کار در دسترس نباشد. حال شرایط سخت است و هیچ یک-la-حالت راه به آن می گویند.

هر دو ستون فقرات و احساسات مربوط به محصول کسب و کار مجروح شده اند و آن را تنها دیجیتال است که واقعا می تواند صرفه جویی در روز. محتوا پادشاه در این مشکل همه گیر ،

نویسنده بیشتر توضیح میدهد: “تمرکز بر روی کانال های آنلاین و ساخت آنها اطلاعات بسته بندی شده کمک می کند فوق العاده است.

در انجام این کار, مارک های این شانس را برای حفظ و یا مقیاس تعهد خود را بیشتر نشان دادن اهمیت تبلیغات محصول.

مشتریان نگاه کردن عناصر است که تعامل بیدار آموزش و روشنگری – جامد روش را به شما ارائه فرصتی برای استفاده قابل توجهی از اجزای تجربی محتوا در وب است.

Coronavirus می دهد یکی دیگر از تست به محتوای سازندگان که پرتاب نور بر اهمیت توجه به روش خارج از متعارف کانال. اجازه دهید مشتریان خود را می دانم که شما هنوز در دسترس و با انگیزه در تمام طول سال 2020 است.

Monetising خود را با نام تجاری محتوای memes, فیلم ها فایلهای دیداری و وبلاگ ها و مطبوعات و یا مقالات در میان دیگران است و در نتیجه فقط یکی از بسیاری از مزایای تغییر آنلاین.”

روزنامه نگار-نویسنده با هدف گسترش طیف از چاپ و نشر دیجیتال. در حالی که در پوشش پانل Femina به عنوان ویژگی های یک روزنامه نگار, او کشف روابط و سلامتی به عنوان بخشی از شیوه زندگی بخش و بیانگر این است که این بخش باید معقول و در محدوده طول همه گیر و همچنین پس از آن.

“وبلاگ ها مواد غذایی در حال رفتن ویروسی. مردم در حال گوگل سلامت و روابط بیش از هر چیز امروز.
FMCG بله اما به عنوان یک شیوه زندگی, متخصص, من پیشنهاد راه اندازی یک کسب و کار با گرایش به سمت سلامتی و روابط است که واقعا یک معامله سودآور است.”

Harshita صعود بیش از 10 جوایز به عنوان نویسنده از سال, روزنامه نگار از سال, مقاله سال و بیشتر برای پیشرو چاپ و نشر. صاحب BeingBlahBlah نمرات بیش از 2 میلیون بازدید در سطح جهانی از جمله ویژگی های HT, Mumbai Mirror غیره با محتوا و همچنین به دست آوردن شناخت در انگلستان و آمریکا و آفریقا داده است که او یک انتخاب آسان برای بالا سازندگان محتوا از سال 2020 است.

او الهام بخش بسیاری از کسانی که در خط نوشتن. برای کمک بیشتر در ارتقاء کسب و کار شما آنلاین: [email protected]

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و یک راهنمای کامل از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر بمبئی. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی.


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>