مهمان تفسیر: تغییر معنی دار نیاز به شناخت نژادپرستی را همه گیر

همراه با بسیاری دیگر Ive been عاطفی زده مرگ غم انگیز جورج فلوید. توجهی کر تظاهرات علیه قتل فلوید و دیگر مردم سیاه و سفید توسط پلیس به تازگی به درستی ارتباط کسانی که قتل با عمیقا تثبیت شده نژاد پرستی است که همچنان آلوده به کشور ما است. به فریاد و شعارهای در خیابان های مربوط به درد و نا امیدی که نژاد پرستی هنوز هم بازده, دوباره, دیگر, سیاه, مرد Rayshard بروکس کاهش یافت و به پلیس در آتلانتا.

زمانی که من در کلاس پنجم, معلم من تماس با من بومی میراث glared در توصیف اولین مردمان این کشور به عنوان “وحشی” که سزاوار فتح شود. در طول زندگی من از جمله به تازگی من تحمل مشابه اگر چه نه همیشه به عنوان پرهیاهو و نژادپرستانه indignities به دلیل ویژگی با توجه به بومی و Chicano هویت. با تجربیات من در من باقی می ماند با احتیاط از ماموران اداره مهاجرت که ممکن است تک, من خارج می شود و به خصوص کاوش در مورد تابعیت و یا پلیس در خود من تقریبا همه سفید محله که ممکن است کنجکاو در مورد دلایل برای من وجود دارد.

در این گفت من کاملا آگاه از موقعیت امتیاز و قدرت به عنوان رئیس دانشکده حقوق و نزدیک بود که به عنوان آسیب پذیر به نژادپرستی را indignities و تراژدی به عنوان دیگر سیاه و سفید و یا قهوه ای مردم که به دلیل. اما من نیز آگاه تا چه حد نژاد پرستی می رسد.

نژادپرستی ریشه در الگوی تفکر و اثرات آن ها تقویت شده با بی تفاوتی و یا جهل. نژادپرستی آنچنانی بر تفاوت و همکاران که تفاوت با حقارت یا صفات نامطلوب. نگاه به گذشته این الگوی تفکر تولید توجیه برای سرقت از بومی زمین و برده داری به ساخت کشور آشکارا قوانین تبعیض آمیز و شیوه های, و بیشتر. در طول زمان آن را افزایش داد به ملی روایت از عظمت تا حد زیادی به خروج از تجارب مبارزات و سهم مردم از رنگ در حالی که طرح ریزی یک هویت ملی تعریف می کند که آنها را به دیگران است.

بی تفاوتی و یا جهل در مورد تاریخی و مداوم اعمال نژادپرستی اجازه می دهد اثرات آنها به طور نرمال در ترتیبات اجتماعی و نهادهای عمومی. این کشور در آموزشی و سایر موسسات تمایل به غیرانتقادی در آغوش و تکرار تاریخی ناقص ملی روایت آغاز می شود که با زائران و حمل یک تم سفید سرنوشت ملی. بی تفاوتی و جهل در حال تثبیت, ساخت غالب بازیگران بی حس به کشور واقعی گذشته; نابینا به لینک که بین گذشته و معایب مواجه شده و مردم دیگر از رنگ امروز; و قادر به تصور ما نهاد که واقعا منعکس کننده چند نژادی, چند فرهنگی آمریکا است.

امروز نژادپرستی که می بیند مردم سیاه و سفید به عنوان پست تر یا ناقص – از جمله در حس دیدن مردان سیاه و سفید به عنوان مستعد ابتلا به خطرناک – است که نادان یا بی تفاوت نسبت به واقعیت خود است و می تواند کشنده برای آنها را دیده ایم. اما نژاد پرستی وجود دارد فراتر از پلیس و آشکار خشونت در نتیجه سیاه و سفید و دیگر مردم رنگ رنج indignities به طور مستمر و به طور نامتناسبی در پله پایین تر سلسله مراتب اجتماعی و دسترسی به فرصت است. بی تفاوتی و جهل در مورد نژاد پرستی به خصوص فراگیر است و می تواند دیده می شود در کار روزانه حفظ ساختار اشکال و مغایرت از مردم از رنگ و تحمیل indignities در آنها با حفظ بدنام توهین آمیز الگوهای تعامل اجتماعی و نمادها.

من خوشحالم که به عنوان خوانده شده که دنور استاپلتون محله خود را با تغییر نام آن روشن و سیگنال رسیده از فاصله از اسم را Klan مملو از نژاد پرستی. همه نمادها که شجره نامه موظف است به رنگ سفید برتری باید به همین ترتیب دور انداخته. موسسات آموزشی باید نقش ویژه ای برای نه تنها چرخید جمله نمادهای اما برای اصلاح ملی به روایت یکی از گنجاندن یک گام اساسی برای ریشه کن کردن نژاد پرستی.

لحظه ای که ما زندگی می کنند تماس های رهبران ما و همه ما به یک آگاهی نژادپرستی را همه گیر و تجدید تعهد به این کشور تاسیس وعده عدالت و برابری به معنای واقعی کلمه ،

James S. Anaya است که دین از دانشگاه کلرادو مدرسه قانون است. او آموخته است و نوشته شده است به طور گسترده بین المللی حقوق بشر و مسائل مربوط به مردمان بومی. از سال 2008 تا سال 2014 او به عنوان گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد حقوق مردمان بومی.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de