با وجود آنچه که در تقویم چینی می گوید: سال 2020 است که در سال بت نه موش. و در حالی که سال بت را تعریف شده توسط COVID-19, میدان نبرد انتخابات متحده و جنگ در کشور ما خیابان ها وجود دارد دیگر مسائل که نیاز به توجه ما بیش از حد.

یکی از این کلرادو خطرناکی بد جاده ها و پل ها.

هفته گذشته حس مشترک موسسه غیر حزبی سازمان پژوهش اختصاص داده شده به حفاظت و ارتقاء کلرادو, اقتصاد, منتشر, تازه, تجزیه و تحلیل در مورد این موضوع.

CSI است که همه حساب شده است نه یک لیبرال فکر می کنم تانک; کاملا مخالف است.

از طریق CSI کمک هزینه تحصیلی اعطا شد تا به هنری Sobanet و بن استین بلند-زمان موضوع کارشناسان امور مالی و حمل و نقل. Sobanet شد بودجه دولت مدیر برای فرمانداران بیل اونز و shive و خدمت در کلرادو کمیسیون حمل و نقل. استین معاون دولت خزانه دار و CFO در کلرادو بخش حمل و نقل است.

این گزارش را پوشش می دهد چگونه ما به زیرساخت های این بحران تاثیر تکنولوژی در حمل و نقل بدترین حالات و برخی از راه های متفکر ما می توانید آدرس این چالش است.

غالب مشکل این است که بسیاری از بودجه می آید از گاز مالیات که متهم هستند یک مقدار صاف در هر گالن است. Unleaded گاز مشمول مالیات شده است در $0.22 هر گالن برای 29 سال گذشته است. کاهش این جریان درآمد تشدید شده است بهره وری سوخت, ظهور اتومبیل های برقی و عمده تغییرات تکنولوژیکی. در ضمن هزینه های آسفالت و بتن و فولاد شده اند و در حال رشد سریع تر از کسانی که کاهش درآمد می توانید نگه دارید تا.

فقط در 10 سال گذشته, 31 متحده پاسخ داده اند و اصلاح حمل و نقل خود را در امور مالی. کلرادو است که در لیست.

نگاه هیچ بیشتر از یوتا به ببینید که چگونه یک جمهوری خواه و سلطه دولت های سرمایه گذاری در زیرساخت ها و گسترش بزرگراه خطوط را مشخص اقتصادی و کیفیت زندگی استفاده.

پس چگونه کلرادو موفقیت پرداختن به چنین مسئله بزرگ در طول یک بیماری همه گیر و یک رکود ؟ Sobanet و استین باید واقع بینانه سه فاز برنامه ریزی.

اولیه “ثبات” فاز را با استفاده از زمان بین در حال حاضر و با پایان دادن به رکود اقتصادی دوباره ارزیابی مربوطه ما درآمد پیش بینی و ترافیک نیاز دارد.

“توانبخشی” فاز معاملات با جمع شدن از تعمیر و نگهداری روزمره مانند پیاده صافی پل تعمیرات تمام چیزهایی که ارزان تر هستند به انجام بیش از انتظار برای چیزی واقعا بزرگ برای شکستن. این پرونده است که سالانه حدود 300 میلیون دلار; تکان دهنده تعداد اما در نظر بگیرید که اگر بزرگراه مالیات بر درآمد از سال 2004 تا به حال نگه داشته تا با رشد جمعیت و هزینه های ساخت و ساز وجود خواهد داشت برخی از $644 میلیون دلار بیشتر در هر سال برای این مشکل است.

این گزارش ارائه می دهد پنج راه برای پرداخت هزینه برای این کار از یک بالاتر مالیات بر درآمد به شارژ کلرادو رانندگان برای هر مایل رانده شده. ده درصد افزایش در مالیات سوخت نیز برای این پرداخت.

نهایی “تحول” فاز را پوشش می دهد پتانسیل گسترش ظرفیت سیستم بر اساس CDOT آخرین ایالت بررسی و سالن های شهر. این بعدی 3.2 میلیارد دلار از نیازهای دهانه از جاده های روستایی تمام راه را به برخی از بزرگترین نقاط درد در بزرگراه بین ایالتی 70. اگر شما پیوند برای این لیست از آن خواهد شد یکی دیگر از هشت سنت در هر گالن (وجود دارد برخی از صرفه جویی اگر شما انجام هر دو مرحله).

Sobanet و استین تشخیص دهد که درخواست از مردم برای پرداخت بیشتر دشوار است و این مسئله شده است در سیاسی خندق برای سال های بسیاری است. در سال 2018 رای دهندگان گفت: هیچ دو بسیار متفاوت پیشنهاد برای مقابله با دولت مشکل حمل و نقل رساندهاند.

حل این زیرساخت بحران های بزرگ سیاسی ، این واقعیت است که CSI قرار دادن به جلو این مطالعه یک علامت مثبت است که مهم رهبران فکری در هر دو طرف راهرو آماده نیست به کنار این موضوع است.

کاغذ بسته با یک بازی دوستانه به چالش های سیاسی و مدنی و رهبران در کشور ما: “ما اعتقاد داریم که نقطه شیرین از یک طرح خوب با متوسط هزینه های قابل مشاهده, پاسخگو نتایج است در قابلیت های سیاسی و مدنی محافل در کلرادو.”

موفقیت نیاز به کسانی پیشرو این تلاش برای کنار گذاشتن تصورات از پیش پنداشته و یا وکالت برای یک حالت خاص, حمل و نقل, یک حالت خاص از سرمایه گذاری و یا اولویت برای یک منطقه خاص. مهم این است که برای کار با هم در راه است که رخ داده است به تاریخ و در نظر بگیرید که برخی از پیشرفت بسیار مفید تر از هیچ است.”

در حال حاضر زمان برای رهبران ما به تکیه و عقب نشینی نمی کند. تعبیر نشد دو بار قبل از رای دهندگان به تصویب آن در سال 1992 توسط یک حاشیه باریک. به عنوان سیاستگذاران در نظر گرفتن مسیر رو به جلو در حمل و نقل فاز سه رویکرد در این مقاله شایستگی توجه جدی است.

داگ Friednash دنور بومی یک شریک قانون شرکت Brownstein هایت Farber و Schreck و رئیس سابق کارکنان برای رژیم صهیونیستی است. shive.

برای ارسال یک نامه به سردبیر, درباره این مقاله, ارسال, آنلاین, و یا چک کردن دستورالعمل های ما برای نحوه ارسال از طریق ایمیل و یا پست الکترونیکی.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de