مبارزه با یک بیماری همه گیر در ذهن

مبارزه با یک بیماری همه گیر در ذهن و شیوه زندگی

به روز شده: Mar 29, 2020, 10:27 IST | جین Borges | بمبئی

برای بسیاری از ما انزوا است که یک محرک و مستند های لجستیکی پرش از روی مانع. برای کسانی که مبارزه با بهداشت روانی شرایط آن را احساس می کند “مثل این است که در یک اتاق که کاهش هر روز در اطراف من”

Illustration/ Uday Mohite

تصویر/ Uday Mohite

ده دقیقه قبل از ما برنامه ریزی تلفنی چت با تینا Fernandes این نویسنده دریافت SOS از او در WhatsApp: “به او اعلام اورژانس؟” Fernandes تا به حال کشف شده در رسانه های اجتماعی در مورد نخست وزیر نارندرا آدرس به این کشور برای دومین بار در کمتر از یک هفته. آخرین بار او تحمیل #JanataCurfew 14 ساعت ملی مستند. در حال حاضر پس از خواندن یک الکی “اخبار” داستان آنلاین ذکر شده که چگونه هند بود و آماده برای مواقع اضطراری Fernandes انتظار چیزی بیشتر وحشتناک است.

Fernandes, 32 اذعان می کند که این حالت ناراحتی پیدا کرده است دائم در ذهن او به خصوص پس او شروع به کار از خانه تا دو هفته پیش.

بمبئی-بر اساس مطالب, نویسنده, تشخیص داده شد با مخلوط اضطراب-اختلال افسردگی (MADD) در سال 2016 در حالی که او در اروپا به دنبال تحصیل. علائم نوسان از حالات بالا از شادی و اعتماد به نفس به بی جا استرس جایی که او می خواهم تجربه تنگی نفس و تپش قلب شدید. در این مرحله او می خواهم در تلاش برای خارج شدن از رختخواب. این بود تنها پس از به دنبال کمک روانپزشکی که او توسعه یک روال که شامل یوگا و پیاده روی های طولانی در هر روز. “این به من کمک کرد تا آرام شود.”

Fernandes بازگشت به بمبئی در سال گذشته و یک کار با یک رسانه خانه در پایین پارل. در اینجا او در بر داشت یکی دیگر از صرفه جویی در زندگی روزمره—ثابت ساعت کار می کند. این بدان معنی است که او از خواب بیدار در زمان خوردن وعده های غذایی در فواصل منظم و خواب قبل از 10 pm. “من در یک مکان شاد” او سهام. و سپس تاج ترساندن زده وادار کردن دولت به اجرای اقدامات سختگیرانه برای حفظ جمعیت در چک. هیچ چیز همان است.

Fernandes مانند دیگران مقابله ای با سلامت روانی شرایط خودش را می یابد در حال مبارزه. اجتماعی فاصله و انزوا که به نظر می رسد تنها سلاح در حال حاضر به مبارزه با این بیماری همه گیر در حال گرفتن تلفات. “به طور ناگهانی آن را احساس می کند مانند [من به دام افتاده در] یک اتاق که در حال کوچکتر شدن است با اکسیژن تهی با روز می گوید:” Lekha Rane یک ساعت حرفه ای تشخیص بالینی اضطراب هستند.

بیست و سه سال از تاریخ S است که به دنبال مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش در یک دانشگاه در بنگلور. “من باید کلی اختلال اضطراب که بدان معنی است که همه چیز و هر چیزی می تواند مرا مضطرب می گوید:” دختربچه که شد از جیپور و به تنهایی زندگی می کند دور از خانه, در یک آپارتمان در شهر. دانشگاه تعطیل در مارس 6 و دانشجویان درخواست شد به ترک. “پدر و مادر من هم اصرار داشت که من به خانه بازگشت. اما اضطراب در لگد و بسیار فکر ترک خانه و سوار شدن به یک پرواز به من وحشت.”

با تمام دوستان خود را با داشتن چپ, تاریخ خود را سپری کرده است از ماه قفل شده است تا در تخت او را. “هر روز یک چالش است. هیچ روال بنابراین من به طور مداوم به فکر کردن در مورد پدر و مادر من که قدیمی هستند و در معرض این بیماری است. آن را ساخته شده من خراب,” او می گوید.

Mumbai-based Rachana Iyer, who heads corporate social responsibility at a leading financial institution, lives with a mental health condition that “manifests itself in extreme mood swings, bouts of depression and low distress tolerance”. Iyer has launched a peer support group on WhatsApp called, The Mind Knows No Lockdown
بر اساس بمبئی-Rachana Iyer که سر مسئولیت اجتماعی شرکت ها در برجسته موسسه مالی و زندگی با یک بیماری روانی است که “آشکار خود را در نوسانات خلقی شدید حملات افسردگی و کم تحمل پریشانی”. Iyer راه اندازی کرده است یک همکار پشتیبانی گروه در واتساپ به نام ذهن می داند هیچ مستند

داشتن حمایت اجتماعی می تواند آن را آسان, احساس, Keenan Dias, 35, یک بمبئی مبتنی بر فروش حرفه ای است. تشخیص داده شده در ژانویه سال گذشته با دو قطبی II اختلال Dias علائم طیف وسیعی از شیدایی خفیف به افسردگی قسمت. پس از تشخیص خود Dias نشده بود یک قسمت اما مستند به این معنی است که کار خود را و بدنسازی برنامه رفته اند برای یک بازی شیر یا خط. “این می تواند بلافاصله تحت تاثیر قرار خلق و خوی. اما چون من زندگی با خانواده من شده اند قادر به کنار آمدن. در واقع من تا به حال فرصتی برای کار در خارج از کشور اما با شرایط من من نیاز به حمایت برای حفظ خودم هم. در حال حاضر که من می توانم پیوند بهتر است.” Dias نیز نگه می دارد یک دفتر خاطرات خلق و خوی که در آن او می نویسد افکار خود را پایین. همیشه از او شروع به تمرین های اجتماعی فاصله گرفتن او شده است و نوشتن نامه به دوستان ، “البته, شما نیاز به داروهای خود را در زمان. شما نمی توانیم به جست و خیز به ویژه هنگامی که همه چیز در اطراف به نظر می رسد به سقوط از هم جدا.”

اما دسترسی به داروهای دیگر پرش از روی مانع. در اوایل این هفته اواسط روز گزارش شده بود که به دلیل بیماران روانی ندارد تازه نسخه از پزشک خود آنها در تلاش بودند برای دریافت دارو در داروخانه ها. در حالی که ماهاراشترا نظام پزشکی (MMC) اجازه داده است برای ارسال نسخه آنلاین روانپزشکان می گویند داروخانه ها نیاز به دستورالعمل از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای پذیرش نسخه نرم. هفته گذشته آمریکا سازمان بهداشت ملی داد در بیماری های روانی (نامی) در آن آنلاین راهنمای منابع برای مقابله طول همه گیر و انزوا و پیشنهاد کرده بود که روان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به 90 روز لوازم مقابل 60 یا 30 روز عرضه به بیماران خود را.

Vrushali Reddy, 23, یک تحلیلگر داده های از Gurugram است دو قطبی و اختلال شخصیت مرزی که اثرات راه او را درک خودش است. ردی تایید می کند که او مواجه با کمبود داروهای اما می افزاید: “با شرایط من فکر پله به خرید دارو بیش از حد می تواند وحشتناک. دارو نیاز روزانه گرفته شود و در یک ساعت خاص.”

او در نهایت رفتن به داروخانه های این هفته است. “در اینجا دوباره مشکل این است که داروخانه ها تمایل به احتیاط از شما با دادن دارو با دوز بالاتر بدون نسخه از آنجا که همیشه وجود دارد خطر مصرف بیش از حد.”

اما این همه تلخ. بهداشت پزشکان غیر انتفاعی و مشاوران گرد هم آمده اند به منظور تسهیل کمک, آنلاین, جلسات درمانی و پشتیبانی گروه.

بر اساس بمبئی-Rachana Iyer که سر مسئولیت اجتماعی شرکت ها در یک موسسه مالی و زندگی با یک بیماری است که “آشکار خود را در نوسانات خلقی شدید حملات افسردگی و کم تحمل پریشانی”. تشخیص دو سال پیش Iyer, بهداشت روانی, مدافع کار کرده است در خودش نگه داشتن ذهنی و جسمی مناسب است. “من یک فرد اجتماعی و کار من شامل بسیاری از سفر در سراسر هند به مناطق شهری و روستایی,” او می گوید. آن در حال حاضر به توقف آمده است. “من همچنین پیدا کردن آن سخت به cooped در خانه; آن را به ارمغان آورده است من ورزش منظم در ورزشگاه متوقف شد. در ابتدا, من استفاده می شود به اضطراب عصبانی و مضطرب با آنچه اتفاق می افتد در اطراف ما” می گوید: Iyer 30. او یاد گرفته است به کانال درد مولد.

Naina Shahri, counselling psychologist and associate at The Alternative Story →
Naina شهری مشاوره روانشناس و دانشیار در جایگزین داستان

چهارشنبه گذشته Iyer راه اندازی پشتیبانی نظیر گروه در واتساپ به نام ذهن می داند هیچ مستند. “نیاز به آن افزایش یافته است از تجربه خود من از انزوای اجتماعی. همه ما رو به خود ما عجیب و غریب چالش در طول مستند. هدف از این رسانه های اجتماعی چالش این است که برای حمایت از هر یک از دیگر با وجود اجتماعی فاصله گرفتن بیشتر در هماهنگی با خودمان است. من این را به عنوان یک فرصت برای رفتن به سمت داخل به تأمل و اتخاذ عادات خوب و شیوه های. وجود دارد هیچ بزرگ یا کوچک هدف” او می گوید.

در این گروه که در حال حاضر دارای 21 عضو از سراسر جهان از جمله پاکستان و نیجریه و استرالیا هر فرد سهام خود اهداف برای هر یک از 21 روز های به روز رسانی در پیشرفت در پایان هر روز. “از مرطوب کننده به طور منظم به فکر بودن نفس ما برای گرفتن ورزش در به خواب خوب و نه در غذا خوردن شراب خواری—همه این اهداف مهم هستند و این زمان خوبی برای تعریف آنچه که ما می خواهید برای رسیدن به در 21 روز مستند. البته تحول و ذهن تسلط بر زمان طول می کشد اما ما قطعا می تواند با استفاده از انزوا مجبور به فشار خودمان را به اجازه دهید ذهن ما غلبه اضطراب منفی صداها و غم و اندوه” امید Iyer.

این گروه دارای یک قانون ، اعضای نمی توانید بحث در مورد اخبار منفی شایعات سهم به جلو یا تصویب قضاوت در هر یک از دیگر اهداف است. “همه ما در حال حاضر بیش از حد بسیاری از گروه ما بخشی از وجود دارد به اندازه کافی درهم و برهمی. انگیزه بود برای ایجاد یک محیط امن و فضای مقدس برای همه ما برای حمایت از هر یک از دیگر.”

سلامت روان و خدمات جایگزین داستان فراهم می کند که به صورت آفلاین و همچنین مشاوره آنلاین نقل مکان کرد درمان آن آنلاین در حال حاضر. جمعه گذشته Paras Sharma بنیانگذار و روان, بهداشت حرفه ای, میزبانی آنلاین دیدار که در آن او در مورد آنچه در آن به معنی برای زندگی در قرنطینه. Naina شهری مشاوره روانشناس و دانشیار در جایگزین داستان می گوید که شده است وجود دارد افزایش در تعداد خریداران برای درمان و از مردم خواسته شد به خود شده است. “مردم به طور کلی احساس اضطراب. وجود عدم قطعیت بیش از آنچه در چند هفته آینده خواهد بود. مردم مطمئن نیستید اگر آنها باید به خانه سفر یا اقامت قرار داده است. بسیاری از ما می ترسند چگونه ما را دریافت کنید از طریق مستند بدون نیاز به اندازه کافی مواد غذایی یا داروهای,” او می گوید.

Shishir Joshi, CEO, Project Mumbai, has launched a 12-hour helpline →
Shishir جوشی, مدیر عامل شرکت پروژه بمبئی راه اندازی کرده است تا 12 ساعت خط تلفن

Surabhi Dand, یک روان درمانگر تمرین جایگزین شفا درمان با انجام هدایت مراقبه شفا جلسات در واتساپ با طیف وسیعی از پیام ها و audiobytes. “ما نشستن در مکان های مختلف و در مجموع تفکر در 10 pm. آن را به کمک به مردم در حفظ تعادل و تقویت اعتماد به نفس خود را. احساسات منفی و ترس تاثیر ایمنی است.”

یکی از طرح های که گرفته شده در یک راه بزرگ است 12 ساعت خط تلفن سرویس آغاز شده توسط Shishir جوشی, مدیر عامل و موسس غیر انتفاعی, پروژه, Mumbai. رایگان مشاوران در تماس با مرکز شامل یک تیم از 50 آموزش مشاوران کار از 8 صبح تا 8 ساعت در سراسر زبان از جمله Marathi, Hindi English, Gujarati, Malayalam, Punjabi و کانادا. Joshi راه اندازی غیر انتفاعی 18 ماه پیش با بهداشت روانی برنامه در BMC مدارس. “این [بهداشت روان] نبود خاک بیگانه. این شده است یکی از اشتیاق ما فاصله است. از آنجا که من در BMC کمیساریای وظیفه نیروی من فکر کردم به من اجازه دهید نگاهی به شکاف. من متوجه شدم که اگر من شخصا تجربه استرس چه بیشتر آسیب پذیر احساس می شود در حال حاضر.” هر تماس تلفنی طول می کشد 15 دقیقه و هر یک مشاور با این نسخهها کار در شش ساعت تغییر. “این یک خط تلفن برای کوروناویروس. ما در اینجا برای سلامتی روحی بنابراین کار ما این است که به ارائه راه حل. ما ادامه خواهد داد و با این کار تا وضعیت آن.”

Malvika Fernandes یک مشاور است که منجر به سلامت روان برنامه برای پروژه بمبئی می گوید او دریافت به طور متوسط 15 تماس های روزانه, برخی از ما از سرخپوستان جوان که خود را نگران پدر و مادر سالمند برگشت به صفحه اصلی. “در حال حاضر ما اذعان همه احساسات. وجود خواهد داشت افرادی که به شدت آسیب دیده و دیگران که فقط خوب انجام می دهند. هر گونه و هر احساس است معتبر و مشروع است.” در چند نوبت که Fernandes احساس می کند که تماس گیرنده نیاز به حرفه ای درمان او می گذرد ارجاع اعداد از پایگاه داده خود را.

Surabhi Dand, certified pranic healer and psychotherapist, conducts guided healing meditation sessions on WhatsApp at 10 pm, every day →
Surabhi Dand, گواهی, پرانیک شفا دهنده و روان انجام هدایت مراقبه شفا جلسات در واتساپ در 10 ساعت هر روز

Dr Kersi Chavda تمرین روانپزشک و مشاور در Laney بیمارستان ملی می گوید این زمان به “ایالات روانی”. او می گوید: “تلاش برای بهبود روابط و انجام یک روانپزشک مراجعه کنید و اگر وجود دارد مسائل روانی در خانواده در حال اجرا به جای پرداخت توجه به بسیاری از مزخرف که پرواز در اطراف در رسانه های اجتماعی.”

شهری می گوید که این بار این چنین هستند که مردم در حال رفتن به احساس عصبی و از دست داد. “شاهد گسترده بیماری و مرگ و انزوا شرایط است که می تواند به طور طبیعی مطرح کردن سوالات در مورد وجود انسان است. بسیاری از مردم من صحبت به حال تجربه وجودی احساس وحشت و نگرانی. من می خواهم به آنها بگویم که این یک تجربه مشترک است و هیچ کس به تنهایی در احساس است.”

برخی از اسامی تغییر داده شده اند در صورت درخواست.

شش مرحله برای روان, تناسب اندام

1 خاموش از خبر بد: اگر شما احساس ضعف اخبار خلاص از آن در حالی که برای. خاموش کردن گوشی و تلویزیون و انجام یک فعالیت است که نیاز به توجه و تعامل کمک خواهد کرد.

2 همیشه در ارتباط ماندن با دوستان و بستگان: اگر شما از WiFi و یا اینترنت تماس تصویری با دوستان و بررسی در مورد چگونه آنها در حال انجام است. به آنها بگویید آنچه شما بوده ام به.
انزوا اغلب زمین است برای سلامت روانی نگرانی به رشد است.

3 روال: امروز مشخص می شود با قطعیت و یکی از راه های احساس در کنترل است بدانید که چگونه روز خود را به نظر می رسد. این طبیعی است که برای برنامه برای دریافت مختل زمانی که ما در خانه هستند. در این فرایند ما خواب و خوردن روال ممکن است تحت تاثیر قرار است که در مجموع اثرات روانی ما خوب بودن.

4 مرزهای تعیین شده با کار: کار از خانه می تواند نشت به زمان خود را به انجام کارهای دیگر. ما ممکن است احساس ما بیشتر از ما در حال صرفه جویی در زمان رفت و آمد اما در مقابل ، این ممکن است منجر به خستگی.

5 تقسیم کار خانه وظایف: بسیاری از زنان خسته هستند چون کارهای خانگی در نظر گرفته می شوند به مسئولیت خود و به دلیل تشدید خانه کمک می کند تا در حال و نه در آینده به کار می کنند. تقسیم وظایف کمک خواهد کرد که اعضای تناسب مسئولیت را به برنامه روزانه خود را.

6 درگیر در مراقبت از خود: این یک اصطلاح است که اغلب مورد بحث و ضروری است به این زمان. مراقبت از خود می تواند نگاه های متفاوت برای افراد متفاوت است. برخی از مردم ممکن است مانند روزنامه نگاری و برخی ممکن است به یک شکل از هنر برای بیان احساسات; برای برخی از آن ممکن است کار کردن. را انتخاب کنید هر آنچه شما می خواهم به انجام است.
Naina شهری مشاوره روانشناس و دانشیار در جایگزین داستان

به کجا برای دریافت کمک

رایگان مشاوره: غیر انتفاعی پروژه بمبئی مشاوران در دسترس هستند برای واتساپ تماس در زبان های مختلف.
برای خط تلفن تعداد بازدید projectmumbai.org

آنلاین درمان: جایگزین داستان است که در حال حاضر ارائه فردی و سازمانی رفاه خدمات آنلاین.
بازدید alternativestory.در

50
تعداد خط تلفن شماره در دسترس ساخته شده توسط پروژه بمبئی روزانه در چندین زبان

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و همچنین یک راهنمای کامل در بمبئی از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر شهر در اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im