Facebook به همراه ویژگی های جدید است که به اطلاع مردم های اطلاعات غلط در COVID-19

در تلاش برای حاوی اطلاعات غلط در coronavirus همه گیر غول شبکه های اجتماعی Facebook در روز پنج شنبه تاکید کرد که آن را به زودی شروع به نشان دادن پیام ها در اخبار تغذیه به افرادی که قبلا با درگیر اطلاعات غلط است که در حال حاضر حذف شده از پلت فرم. آنها همچنین نشان داده شده اطلاعات صحیح ،

در یک Facebook, پست, مارک زوکربرگ مدیر عامل گفت که ویژگی های جدید به نام دریافت حقایق را کم ارزش کردن اطلاعات غلط در مورد COVID-19 بحران است. این خواهد بود که بخشی از یک بخش از شرکت COVID-19 مرکز اطلاعات شامل مقالات نوشته شده توسط این واقعیت مستقل-چک کردن شرکای.

“ما نیز در حال راه اندازی یک ویژگی جدید به نام دریافت حقایق یک بخش از ما COVID-19 مرکز اطلاعات شامل مقالات نوشته شده توسط این واقعیت مستقل-چک کردن شرکای رد کردن اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس. ما نیز به زودی شروع به نشان دادن پیام ها در اخبار برای افرادی که قبلا درگیر با مضر اطلاعات غلط مربوط به COVID-19 است که ما پس از حذف اتصال آنها را با اطلاعات دقیق” مدیر عامل نوشت.

او در ادامه افزود که بیش از 2 میلیارد نفر در Facebook و تصویر شرکت های پلت فرم Instagram شده اند هدایت می شوید معتبر سلامت منابع است.

“در Facebook و Instagram, ما در حال حاضر کارگردانی بیش از 2 میلیارد نفر به معتبر منابع سلامت از طریق ما COVID-19 مرکز اطلاعات و آموزشی pop-ups با بیش از 350 میلیون نفر از طریق کلیک کردن برای کسب اطلاعات بیشتر. ما همچنین در ادامه تلاش های ما برای کاهش اطلاعات غلط. از آغاز ماه مارس گسترش داده ایم ما از واقعیت-چک کردن پوشش به بیش از یک دوجین کشورهای جدید و در حال حاضر با بیش از 60 واقعیت-چک کردن سازمان است که در نقد و بررسی مطالب در بیش از 50 زبان” پست اضافه شده است.

زوکربرگ همچنین توضیح داد که یک قطعه از محتوا گرفته خواهد شد را از پلت فرم اگر آن را حاوی اطلاعات غلط است که می تواند منجر به قریب الوقوع آسیب فیزیکی. “ما در نظر گرفته شود صدها هزار قطعه از اطلاعات غلط مربوط به COVID-19 از جمله نظریه مثل نوشیدن آب ژاول درمان ویروس و یا فیزیکی که فاصله بی اثر است در جلوگیری از این بیماری از گسترش است.”

“برای دیگر اطلاعات غلط پس از آن دارای غلط توسط واقعیت-چکرز ما کاهش توزیع آن اعمال برچسب های هشدار دهنده با زمینه بیشتر و پیدا کردن موارد تکراری. در ماه مارس ما نمایش داده می شود هشدار در مورد 40 میلیون پست های مربوط به Covid-19 مبتنی بر 4,000 مقالات نوشته شده توسط این واقعیت مستقل-چکرز. وقتی مردم را دیدم کسانی که برچسب های هشدار دهنده 95% از زمان آنها را در برای مشاهده محتوای اصلی” او در ادامه اضافه شده است.

در هند مطبوعاتی اداره اطلاعات شده است واقعیت-چک کردن رسانه های اجتماعی پست های که در حال پخش اخبار جعلی و رد کردن آنها را از طریق کانال های مختلف. همچنین خواست مردم به این باور چنین پیام و تنها اعتماد offiial اطلاعات ارائه شده توسط govenrment.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de