EPFO راه اندازی چند محل حل و فصل ادعا به تسریع ادعا

برای استفاده بهینه از نیروی کار خود را در طول COVID-19 Pandemic, کارکنان اندیش صندوق سازمان (EPFO) راه اندازی کرده است یک چند محل حل و فصل ادعا تسهیلات.

این مرکز را یک تغییر پارادایم اجازه می دهد EPFO دفاتر به حل و فصل حاضر ادعا می کند از هر یک از دفاتر منطقه ای خود را در سراسر کشور به وزارت کار و اشتغال که تحت آن EPFO می آید گفت.

انواع آنلاین ادعا اندیش صندوق بازنشستگی جزئی برداشت و ادعا و انتقال ادعا می کند می تواند پردازش تحت این رمان ابتکار آن را گفت.

این است که یک جهش بزرگ نسبت به حصول اطمینان از استانداردهای یکنواخت ارائه خدمات در سراسر کشور این وزارتخانه اضافه شده است.

COVID-19 بحران 135 دفاتر منطقه ای از EPFO با سطوح مختلف شدت بسته به موقعیت خود را.

مشاهده شد که هر چند بسیاری از دفاتر در بمبئی تانه هاریانا و چنای مناطق کار با حتی کمتر از اسکلتی کارکنان در حساب COVID-19 همه گیر اما شده است وجود دارد افزایش نامتناسب در ادعای رسید با توجه به تازگی معرفی شده COVID-19 پیشبرد این وزارتخانه گفت.

در نتیجه ادعای تعلیق در این دفاتر افزایش یافت و به سطوح بالاتر منجر به تاخیر در حل و فصل ادعا چرخه در حالی که دیگر دفاتر کار با 50% نیروی کار و با کمک تازگی معرفی خودکار حل و فصل حالت می تواند ادعا دوره حل و فصل پایین به 3 روز برای COVID-19 پیشرفت آن اضافه شده است.

به منظور کاهش تاخیر توسط یکنواخت توزیع حل و فصل ادعای مربوط به حجم کار در سراسر کشور EPFO است نقل مکان کرد به دور از سیستم های موجود جغرافیایی صلاحیت برای ادعای پردازش توسط نورد از چند محل حل و فصل ادعا تسهیلات.

این اجازه خواهد داد که دفاتر با حجم کار کمتر برای به اشتراک گذاشتن بار از دفاتر که جمع شده اند سطح بالاتری از تعلیق با توجه به COVID-19 محدودیت. آن را قادر می سازد برای ردیابی سریع از روند حل و فصل از طریق مناسب ترین تعامل EPFO نیروی کار در تمام دفاتر منطقه ای خود را در سراسر کشور است.

این طرح با هدف افزایش سهولت زندگی تجربه برای اعضای آن به دست آمده است در زمان ثبت. دسته اول از چند محل ادعا می کند تحت این مسیر شکستن پروژه حل و فصل شد برای Gurugram منطقه در ژوئن 10 سال 2020 است. این ادعا از کارکنان مربوط به دفتر منطقه ای از Gurugram منطقه حل و فصل شد توسط EPFO کارکنان مستقر در Chandigarh Ludhiana و Jalandhar دفاتر.

پس از حل و فصل پرداخت ساخته شده از Gurugram به حساب بانکی فرد عضو.

پس از راه اندازی آن ادعا می کند مربوط به ادارات است که سقوط در مهار مناطق در حال توزیع به دفاتر در نقاط دیگر برای پردازش سریع.

کار وزارت مورد ستایش قرار داد راه اندازی چند محل حل و فصل ادعا تسهیلات به عنوان یک گام مهم به سمت اهداف بزرگتر از طلوع بیچهره ادعای پردازش در نتیجه آوردن سطح بیشتری از شفافیت و کارایی و کاهش عضو نارضایتی و سریع حل و فصل حاضر ادعا می کند در خط با نخست وزیر چشم انداز دیجیتال هند است.

“با وجود عملکرد آن در حال منفی نهفته با توجه به COVID-19 محدودیت EPFO افسران و کارکنان از طریق تعهد خود را ثابت و نوآوری شده اند حل و فصل بیش از 80,000 ادعا بالغ بر 270 تومان کرور روپیه در هر روز کاری از تاریخ 1 آوریل سال 2020 است. با چند ادعا می کنند محل تسهیلات EPFO تنظیم شده است برای رسیدن به معیار بالاتر در ارائه خدمات تامین امنیت اجتماعی برای آن بیش از 6 کرور مشترکین در طول زمان بحران” این وزارتخانه در بیانیه ای گفت.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de