دنور هنرمند Raverro Stinnett حرفه ای بود ، سپس او را مورد ضرب و شتم توسط اتحادیه ایستگاه امنیت.

هنرمند Raverro Stinnett پیدا کرده است غیر منتظره اشکال در سیاه و سفید عکاسی که آزمایش با نور و لنز و سرعت شاتر. (ارائه شده توسط RedLine)

هنر این است که ذهنی خلاق و حرفه ای می گویند.

در اینجا چیز دیگری که آنها می گویند در منطقه مترو: Raverro Stinnett ممکن کلرادو بهترین هنرمند ناشناخته است.

“در حالی که همه عجله در اطراف و صحبت کردن بسیار سریع Raverro همیشه به نظر می رسد آرام و جمع آوری شده گفت:” لورا مریج بنیانگذار RedLine مرکز هنر معاصر. “این چیزی است که من از او مجسمه های ظریف. از سوی دیگر خود پرتره بسیار رسا نه تنها در رنگ او را انتخاب می کند اما در چهره. من احساس می کنم او را هدایت خود را در این قطعه است.”

Stinnett موضوع مخالف موضوعی وحدت از achingly دقیق پرتره از حقوق مدنی-عصر آیکون تجربی عکاسی نزدیک. بنابراین آیا وسعت خود از رسانه ها از جمله آبرنگ, گرافیت, 3-D دیجیتال مدل سازی و صنایع کاغذ مجسمه. اما همیشه می آید و به ساده و مستقیم احساسات است.

“کار خود را صحبت می کند برای ما بسیار بشریت در راه های متعدد” گفت: J. C. Futrell یک هنر مربی و شاعر که او نیز می رود به نام پاناما سوتو. “خود را به روش نقطه پرتره از مالکوم ایکس یکی از چیزهای مورد علاقه من تا کنون. این باور نکردنی قطعه با Sharpie و آن را به عنوان واقع بینانه به عنوان شما می خواهم در یک عکس است.”

پرکار و تعیین 52 ساله Stinnett نیز دیده می شود کار خود را جامعی توسط جمع خصوصی که کمتر در مورد به رسمیت شناختن نام و اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت.

“او به فروش می رسد یک تن از آن 3-D کاغذ, مجسمه, این چیزها واقعا انتزاعی نگاه گفت:” توماس “مسیر انحرافی” ایوانز در سطح بین المللی شناخته شده دنور نقاش. “من در واقع همکاری با او و رنگ در بالای آن این پاپ رنگ. … برای او آسمان بود ، او در راه خود را به واقعا ایستاده در زمینه هنر انجام خود را نشان می دهد و فروش بیشتر کار می کنند.”

در 20 آوریل سال 2018 که همه تغییر کرده است.

هنرمند Raverro Stinnett iphotographed در دفاتر خود وکیل در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 در دنور. ظهور استعداد هنرمند Stinnett بود مورد ضرب و شتم توسط RTD سپاه پاسداران در سال 2018 در حالی که در انتظار یک قطار. او پایدار و دائمی آسیب مغزی و روانی ناتوانی و دیگر نمی تواند ایجاد هنر مانند او با استفاده از. (Helen M. Richardson, دنور پست)

یک شب تاریک

هیچ راهی وجود دارد به بحث در مورد Stinett هنر بدون برسمیت شناختن یک واقعیت تلخ است.

کمی بیش از دو سال پیش Stinnett نشسته بود در اتحادیه ایستگاه پس از حضور در یک جشن هنر. مانند هزاران نفر دیگر در مرکز شهر که شب او تا به حال چند نوشیدنی و availing خود را از حمل و نقل عمومی. آن را فقط بعد از نیمه شب.

سپاه پاسداران از متفقین جهانی سرویس های امنیتی این شرکت است که اتحادیه ایستگاه استخدام نمی او به تنهایی ترک.

“اگر آقای Stinnett بود به سادگی در حال انتظار برای قطار خود را نوشته و در RTD و متفقین سیستماتیک کمپین به هدف بی خانمان ها و جوامع از رنگ برای افزایش موشکافی و آزار و اذیت” گفت: Felipe Bohnet-Gomez یکی از Stinnett را وکیل در دنور Rathod Mohamedbhai قانون شرکت.

مهم نیست که Stinnett لباس شد که او نیست باعث دردسر یا این که او نقل مکان کرد و صندلی و مناطق به طور مداوم برای جلوگیری از نگهبانان که او می گوید من کاین او را — همه از آن می توان در RTD امنیتی دوربین فیلم. مهم نیست که او سیاه است.

آنچه مهم است این است که او یک انسان است.

زمانی که Stinnett چپ اتحادیه ایستگاه سه ساعت بعد او دچار آسیب های مغزی پس از اینکه مورد ضرب و شتم در حمام توسط یکی از متفقین پاسداران با توجه به طرح دعوی در دادگاه مدنی واصل حدود دو سال از سالگرد این حادثه است. Stinnett غیر مسلح و مظنون به هیچ جرم و جنایت.

مرتبط با: اتحادیه ایستگاه گارد ضرب دنور هنرمند در انتظار یک قطار در حالی که دیگر نگهبانان تماشا دعوی مدعی

سه نفر از چهار سپاه پاسداران گرفتار در دوربین است که شب مجرم به جرم خود. یکی از خدمت زمان زندان در حالی که دو بر مشروط.

“فراتر از خود کاهش چشم انداز اقتصادی آقای Stinnett صدمات را سرقت کرده و او را از چیزی ضروری تر: اعتماد به نفس خود را و هویت به عنوان یک هنرمند اشتیاق خود را برای ایجاد و با از دست دادن ظرفیت خود را به هنر همان چیزی است که آغشته زندگی خود را با هدف و معنی” جدید دعوی در دادگاه مدنی متحده است. “او را تبدیل به یک فرد شکسته سایه ای از خود سابق خود را.”

در آن زمان Stinnett شد در آستانه تکمیل کامل سوار کمک هزینه تحصیلی به کوه های راکی کالج هنر و طراحی (RMCAD) اما این حادثه او را قادر به نگه دارید تا با ترم Bohnet-Gomez گفت. در حال حاضر او در خارج از مدرسه.

Stinnett است صحبت علنی در مورد این حادثه تا هفته گذشته زمانی که او حاضر به دیدار با او در دفتر وکیل برای دنور پست ،

“Columbine ماندالا” توسط Raverro Stinnett (ارائه شده توسط RedLine)

او در ادامه به تلاش برای ایجاد کار جدید او گفت: از طریق یک ماسک صورت خود را در دست های بی قراری او اسلحه تاشو و آشکار به عنوان او صحبت کرد. او شکست خورده است که در آن.

“به محض این که من شروع به رنگ من فقط نیم تنه را به اشک. که به تنهایی نیروهای من به دور ماندن از آن,” او گفت:. “در حال حاضر من در همان هنری طرز فکر من در آن زمان. مهارت های من یکسان نیست. ذهن من نیست ، … همه تاثیر من تا به حال به سمت بروید-دریافت-’em هنر از بین رفته است.”

مورد توجه چندانی نشده خارج از دنور با وجود آن فاحش جزئیات و رسمی تشخیص پزشکی. نگهبانی که التماس گناه به حمام ضرب و شتم جیمز شکارچی چپ Stinnett ناخودآگاه و به تنهایی. سه دیگر نگهبانان می دانستم که چه اتفاقی می افتد و اجازه آن را به اتفاق می افتد با توجه به طرح دعوی در دادگاه. زمانی که آنها بعد از آن به حمام آمد آنها را دیدم خون تراوش از Stinnett سر با توجه به بیانیه ای که یکی از نگهبانان ساخته شده به اجرای قانون است.

هیچ یک از نگهبانان به نام برای کمک های پزشکی با وجود Stinnett خون و دندان های شکسته. نظارت تصویری نشان داد Stinnett قدم زدن به بیرون از حمام برگزاری یک پانسمان به سر خود را. او سفر هر چند او نمی به یاد داشته باشید که چگونه او را برای وکلا. او خاطره ای از لحظات پس از حمله یا دو روز.

این حادثه تنها گرفتار RTD توجه هنگامی که یکی از Stinnett دوستان در مورد آن نوشته شده در Facebook نزدیک به یک ماه پس از آن اتفاق افتاده است. RTD هرگز جریمه متفقین در ارتباط با جرم و جنایت ادامه داده و برای تحقق آن به طور کلی 58 میلیون دلار تعهد به شرکت که همچنین نظارت های امنیتی مختلف در دنور حوادث. همانطور که از ماه مه سال جاری این شرکت اهدا شد 4 میلیون دلار قرارداد از شهر دنور برای رسیدگی به یک جفت از coronavirus پناهگاه بی خانمان در شمال مرکز شهر Denverite گزارش شده است.

“مشکل با مدنی ما نظام عدالت است که داوران مجبور به قرار دادن یک ارزش دلار در همه چیز و این که مشکل ورزش” گفت: Qusair Mohamedbhai از بنیانگذاران Rathod Mohamedbhai LLC که در تلاش است برای به دست آوردن یک هیئت منصفه برای انجام درست آن. “به خصوص زمانی که شما ارزش نهادن به یک هنرمند کمک به جامعه ما که بی بها است.”

Raverro Stinnett را شلاق برای photorealism آشکار است در کار خود از جمله این براق اما احشایی کره چشم. (ارائه شده توسط RedLine)

دست خالق

متولد در ترنتون, N. J., Stinnett یکی از هشت فرزند یک خانواده نظامی, او گفت:. پدرش یک مهندس هوا فضا بود و به طور خلاصه نقل مکان کرد به خاورمیانه برای آموزش مهندسین و دانشمندان چگونه به ساخت راکت.

Stinnett نیست زندگی آسان. فقر و بی ثباتی و سیستمیک موانع استقبال او هنگامی که او وارد دنور که در آن خانواده اش فرود آمد و پس از چهار سال در خارج از کشور. Stinnett به خیابان ها ریختند به عنوان یک موسیقیدان و هنرمند گرافیتی. او به دنبال کردن و ترسیم آثار از بهترین هنرمندان گرافیتی, تدریس خود را چگونه به ایجاد شکل های مشابه.

“زمانی که من در انجام هنر خیابانی, من در مشکل” Stinnett گفت. “و من نیاز به چیزی دیگری برای انجام این کار علاوه بر این که در مشکل است.”

در همان زمان Stinnett علاقه مند شد و در deejaying کار در کنار نفوذ خدمه است که به کمک مجموعه ای از پایه و اساس برای دنور موسیقی معاصر ،

“زمانی که من در اینجا در ’90s از نیویورک وجود ندارد بسیاری از مردم انجام هیپ-هاپ” گفت: هنر مربی Cutrell, 44. “اما Raverro یکی از این افراد است. وجود دارد مانند خدمه Basementalism با DJ تشخیص افرادی مانند پایین کلید و تنبل Eyez — مبانی دنور هیپ هاپ. بیست سال پیش Raverro بسیار بخشی از این جنبش است.”

ایوانز یک.k.یک. مسیر انحرافی نیز برای اولین بار ملاقات Stinnett زمانی که او یک DJ. ایوانز به سرعت آموخته تکیه بر Stinnett برای مهم گیگابایت است. Stinnett کمک خواهد کرد Evans حفاری را از طریق جعبه سوابق و او حتی ثابت ایوانز ” شکسته گردونه زمانی که مورد نیاز است.

“آن را در Auraria پردیس زمانی که ما هر دو از رفتن به مدرسه وجود دارد” ایوانز گفت: از Stinnett. “من شروع به یک باشگاه به نام Hip-Hop کنگره و من او را به حال DJ بسیاری از رویدادهای ما. آن را فوق العاده سرگرم کننده برای گوش دادن به او چرخش و او مرا به deejaying به عنوان به خوبی. هنگامی که فارغ التحصیل شدم و به سمت دانشگاه می توانم او را دوباره تا حدود هشت سال پیش در RedLine زمانی که او بخشی از رسیدن به استودیو برنامه. من نمی دانم که او (تصویری) هنر در همه.”

RedLine رسیدن به استودیو راه اندازی در سال 2010 به عنوان امن استقبال محل برای افرادی که دچار بی خانمانی برای ایجاد فروشگاه و نمایش هنر خود را. Stinnett که مناسب است که بیل در آن زمان تبدیل به یکی از اولین پذیرندگان.

این زمانی است که مریج — RedLine بنیانگذار — برای اولین بار او مواجه می شوند.

“ما به سرعت دیدم که او تا به حال یک چشم برای هنر” گفت: مریج همچنین تاسیس هنرمند. “سپس ما تو را دیدم که او یک عکاس بنابراین ما شروع به استفاده از او به عکس ما و حوادث. سپس من سقوط در عشق با سه بعدی کاغذ مجسمه. آنها بسیار منحصر به فرد است. در واقع من دوست دارم هنر خود را به طوری که او در مجموعه های خصوصی.”

یک روش نقطه پرتره از مالکوم ایکس را نشان می دهد هنرمند Raverro Stinnett مهارت با بازتولید تصاویر عکاسی با دست. (ارائه شده توسط RedLine)

است که معنی دار با توجه به این که مریج است هنری نیمی از دیوید و لورا مریج پایه و اساس است. شوهر و برادرش پل ایجاد شده داغ جیب (بله این جیب) و مریج خانواده فوربس در سال 2015 به عنوان یک ارزش خالص 1.8 میلیارد.

“او نشئه بود برای دیدن که مردم بسیار علاقه مند به هنر” مریج گفت. “و من در زمان غرور در او قصد بازگشت به مدرسه پس از RedLine نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت است که بورس در RMCAD.”

Stinnett را پیشرفت از DJ به تصویرگر به عکاس و نقاش بود و سخت به دست آمده یکی است. اما هر شخصی خود را در محاکمه او به وضوح اختصاصی زندگی خود را به بیان خلاق دوستان گفت. آن را فقط نمی کلیک کنید تا به او رسیده RedLine.

“آنها تا به حال کار به انتظارنشسته بودند تا برای او” گفت: وکیل Mohamedbhai. او بعدها نشان داد برخی از مورد علاقه خود را با این نسخهها کار توسط Stinnett از نقاشی های امپرسیونیستی به استادانه درست شده پر پر شده, انتزاعی, مناظر. او با افتخار به Stinnett کار در مجموعه شخصی خود را بیش از حد در کنار فرمت های اصلی نقاشی از muralist ایوانز.

“او احتمالا می خواهم دیوانه در من گفت: این اما به تازگی او اهدا بازگشت به RedLine,” Futrell گفت. “این پول که من می دانستم که او ندارد اما او معتقد است که در RedLine و هنرمندان دیگر به همان فرصت او بود. من گفت: “Raverro مرد من نمی توانم این را قبول!’ و او فقط گفت: “شما هیچ انتخاب است.’ “

بدون شکست همه مصاحبه برای این داستان شرح داده شده Stinnett به عنوان نوع و درونگرا قبل و بعد از حمله.
“من همیشه به دنبال او بیرون” مریج گفت. “او بسیار آرام و کار خود را می تواند بسیار ساده و آرام اما از آن است که درجه ای از تسلط که باعث می شود آن را آسان است.”

هنر در واقع تنها فریب است که قابل اعتماد coaxed Stinnett از اعماق های اجتماعی. یک تور خود هدایت خود را از طریق فرایند خلاق را توضیح می دهد — به یک درجه در هر صورت — چگونه او وارد شده و در برخی از خلاقیت خود.

“برای یکی (مجسمه سازی) به طور خاص, من خواب دیدم در مورد چگونه برای قرار دادن آن با هم,” او گفت: “دفاتر وکیل در هفته گذشته سخنرانی خود را متوقف و نامشخص است اما چیدن تا به سرعت به عنوان او صحبت کرد. “این تنها سه پایه چین, اما آن را می سازد این واقعا پیچیده هرم. بنابراین من از خواب بیدار شدم با این ایده و ارسال آن به RedLine برای یکی از خود نشان می دهد.”

آنها پذیرفته شده است. به عنوان او ادامه داد: برای ایجاد Stinnett یافت الهام در کار MIT دانشمند Erik Demaine که همراه با پسر مارتین گردد زیباترین, چشم, غلغلک طرح است. اما Stinnett آن را در زمان یک گام بیشتر است.

“من دو برابر آن را,” او گفت:. “و که به من داد یک طیف گسترده ای از گزینه ها از روش برابر کاغذ به خود ریاضی طراحی شده است. آنها را همان طراحی و تکرار آن و اشکال خود را متصل نیست. در حالی که من فقط یک قطعه بدون درز.”

Stinnett مقایسه آن را به رها کردن یک باند لاستیکی در یک جدول. پیچ و تاب آن را چند بار و سپس تماشای شکل گروه لاستیک به طور طبیعی طول می کشد. این که چگونه او را توصیف مجسمه های او اگر چه منابع برای این داستان در تمسخر عفت به جای اشاره به ذاتی خود را مهارت و مراقبت که آنها را به عنوان پسوند از شخصیت او را.

“من نمی خواهد می گویند وجود دارد سازگار تم” هنرمند ایوانز گفت. “این بیشتر شبیه به یک تنوع متوسط و کیفیت سازگار است. قطعه های مورد علاقه من هستند کاغذی, مجسمه, چرا که من را دیده اند که قبل از. که می تواند واقعا او را مجموعه جدا از بسیاری از دیگر هنرمندان است.”

“من هرگز نمی دانستند چه نتیجه نهایی خواهد بود,” Stinnett گفت: از مجسمه است. “آن را مانند وجود دارد قلب (شکل) در سنگ و من فقط به حال به آن را به تراشه ، آن را بیشتر در مورد آنچه در آن می خواهد به بود.”

که گفت: Stinnett نقاشی و مجسمه سازی و هنر های دیجیتال به راحتی می تواند این کار از سه نفر مختلف. هر یک خود را احساس و قوانین او گفت و نه لزوما تحت تاثیر قرار دیگر.

“من می خواهم مردم را به احساس می کنید آنچه که من احساس می کنم زمانی که من در چیزی” گفت: هنرمند Raverro Stinnett. (ارائه شده توسط RedLine)

مرموز توسط انتخاب

Stinnett توصیف خود را از شخصیت های عمومی و روند کار به عنوان مرموز. او با افتخار قادر به پیدا کردن عکس خود را در اینترنت و از این واقعیت است که هیچ کس می داند که کار او برگزار شد و در بیش از نیم دوجین محترم مجموعه های خصوصی.

اما در زمان خود پس از این حمله Stinnett شور و شوق برای هنر جهان curdled. عمومی نمی مراقبت در مورد هنر خود را زمانی که او هنوز هم به طور منظم در پایان قطعه. آن اهمیت می دهد و حتی کمتر در حال حاضر, او گفت:.

“من می توانم تنها مانند Facebook,” او گفت: او در حال حاضر تا حد زیادی غیر فعال مشخصات هنرمند. “من می خواهم به صرف مقدار زیادی از زمان در یک قطعه پست آن را با یک دسته از غرور و افتخار و من نمی توانستم حتی یک. مردم نمی توانند ببینید که چگونه پیچیده آن واقع است به طوری که آنها نمی تواند درک آنچه در آن طول می کشد به آن را. آن را احتمالا تا حرفه ای به آن نگاه نمی کند مثل من آن را در زیرزمین.”

عدم پیدا کردن ارزش خود در رسانه های اجتماعی غیر معمول نیست. اما مقایسه سیستم ارزش دارد که یک آنالوگ از دنیای واقعی که در آن تصاویری از غذا ها و گربه ها اغلب عاشق تر از پروژه های هنرمندان تمایل رسوخ کردن با روح خود را.

Raverro Stinnett را فریب آمیزی ساده 3D مجسمه با استفاده از یک تکه کاغذ به ایجاد تحت اشکال انتزاعی. (ارائه شده توسط RedLine)

“آنچه من جدا از بسیاری از هنرمندان این است که من یک نبرد DJ. از آنجایی که من 13 سال داشتم به بهترین,” او گفت: با توجه به مسابقات مختلف از او به دست آورده بود. “ما نمی باید کسی وجود دارد به ما نشان میدهد چه باید بکنید. ما تا به حال برای نشستن وجود دارد برای ساعت ها و هفته ماه و سال فقط تلاش برای کشف کردن یک پایه ، من برنده مسابقات چون من تا به حال هیچ انتخاب دیگری است و قطعا انتقال به آثار هنری است. آن را به بهترین من می تواند انجام دهد.”

منتقدان و ممکن است در نهایت آمدن به Stinnett می کنند که آیا او قادر به بازگشت به آن را ایجاد یا نه. اما این اعتصاب او را به عنوان عجیب و غریب که آنچه او در سایه 30 سال پیش است و در حال حاضر آغوش بودن این شهر کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر (نگاه کنید به بازدید دنور پشتیبانی برای شکستن دیوار RiNo هنر منطقه سالانه نقاشی دیواری, رویداد).

“ما رو تعقیب کردن بلوک در 80s و 90s برای آنچه که آنها در حال گرفتن پرداخت به امروز انجام,” او گفت:. “این یک استراتژی بازاریابی است. اگر شما یک مناسب و معقول شما می تواند یک هنرمند وحشتناک و گرفتن مقدار زیادی از توجه. ایده من از دنیای هنر در حال حاضر به طور کامل تغییر از آن. شاید آن بوده است که راه همه زمان ها است.”

هنوز Stinnett سپاسگزار برای RedLine با حمایت و فرصت ها. اگر نه برای آنها گفت: او احتمالا باید یک نام برای خود در چیزی غیر از هنر.

“فقط آنها را به مراقبت در مورد کسی آنها حتی نمی دانند که یک غریبه کامل, که بود و چه بود,” او گفت:. “که بزرگترین چیزی که به سمت من گفت:” من احتمالا می تواند صادقانه زندگی کردن از این است. درست مانند هر دیگر عمده هنرمند.’ “

عضویت در خبرنامه هفتگی ما در برای دریافت اخبار سرگرمی ارسال مستقیم به صندوق پستی خود را.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de