موزه هنر دنور, Norman Rockwell گذشته نگر مکان هنرمند در مرکز مترقی 20th-century فکر

نورمن راکول را “مشکل ما همه با زندگی” 1963 روغن روی بوم 36 اینچ 58 اینچ است. (ارائه شده توسط موزه هنر دنور)

“نورمن راکول: تصور آزادی” می گوید داستان از یک نقاش که تسلط قانع کننده قدرت هنر و اعزام آنها را به عنوان یک نیروی خوب است.

که ساده از فقط-افتتاح نمایشگاه در موزه هنر دنور و قطعا کاهش راکول تاثیر در قرن 20th فرهنگ پاپ. اما وسیع نشان می دهد توسعه یک روایت که در اطراف ایده و چوب با آن محور آن ارائه شده بر راکول را پدیداری محبوب “چهار آزادی” نقاشی و پس از آن تا exhaustively, با, بعد, تصاویر, تبلیغ, حقوق مدنی, حقوق بشر جهانی و حقوق صاحبان سهام.

استدلال قانع کننده است و درس گفت: از طریق صدها نفر از نقاشی و پوستر و دیگر اشیاء توسط راکول و همسالان خود قانع کننده است. بسیار وجود دارد به مانند “تصور آزادی است.”

بخشی از آن می آید از Rockwell امضا احساسات و توانایی های خود را به منظور جلب شخصیت های یک بیننده نمی تواند کمک کند اما عشق و ببینید جامعه خود را آشکار در این دلیر بچه های بازیگوش سگ و جدی کارگران است که به نظر می رسد ترین-معروف روی جلد “شنبه شب پست” از سال 1916 به سال 1963. وجود دارد بیش از 300 را پوشش می دهد در زمانی که مجله گردش خون صدر 4 میلیون و آنها ساخته شده راکول یک ستاره است.

آنها همچنین به تهدید میراث او به عنوان یک هنرمند. برای دهه راکول نوشته شده بود به عنوان باهوش تصویرگر محبوب اما بسیار سبک وزن است.

اخیرا و به خصوص پس از این مرگ در سال 1978 در سن 84 بوده است وجود دارد یک تعریف از قد و قامت خود را رانده شده توسط احترام منتقدان که اشاره کرده اند که هر دو خود را نقاشی توانایی ریشه در شکوه و رمانتیک رئالیسم و محتوای غنی از تصاویر خود را از آمریکا. در یک نقطه راکول به مقصد بود یک هنر تاریخچه پاورقی در حال حاضر او یک ثابت در بالا ردیف موزه ها. این زمان نمایشگاه می رسد در دنور پس از توقف در موزه هنرهای زیبای هوستون, دانشگاه جورج واشنگتن, موزه و دیگر تاسیس موسسات.

این نشان می دهد که توسط نورمن راکول موزه در استوک بریج, Mass., که دارای سهام زیادی از Rockwell کار و مواد آرشیوی و ساخته شده است آن را یک ماموریت برای گسترش میراث او. این نمایشگاه مونتاژ با هدف نگهداری صوتی به جای آن قرار داده است به جلو توسط یک تیم است که پرداخت می شود به ترویج راکول شهرت.

این بدان معنا نیست که نشان می دهد فاقد اصالت. آن را می سازد صدا استدلال اما لازم است زمینه. و برای این نمایشگاه زمینه همه چیز است.

“تصور آزادی” محلی سازمان یافته توسط سد تیموتی Standring است نادر که در آن مخلوط بسیاری از تاریخ با بسیاری از هنر و در زمان احساس می کند بیشتر شبیه به تاریخچه موزه کرایه; وجود دارد مازاد از متن و یک معامله خوب از مواد مرتبط با ایجاد نشده راکول. که ممکن است نامطلوب برای سد به طور منظم اما همه چیز را همگام سازی می کند تا به سادگی و لزوما.

آن را بسیار مهم می دانم که رئیس جمهور فرانکلین روزولت تا به حال شده است در تلاش, در اوایل جنگ جهانی دوم برای ساخت ایالات متحده برای حمایت از درگیری های نظامی است که بسیاری از آمریکایی ها در نظر گرفته اروپایی مشکل است. فرانکلین تلاش های به هم بزنید تا شور و شوق افتاده بود کوتاه, از جمله یک کمپین تبلیغاتی بر اساس اطراف “چهار اساسی آزادی” تشکیل شده است که استدلال خود را برای جنگ است.

“آزادی از ترس” 1943 روغن روی بوم, 45 سانتی متر با 35 اینچ. (ارائه شده توسط موزه هنر دنور)

هنرمندان در پا برای بزرگ کردن پیام در میان آنها راکول که با استفاده از آنها به عنوان الهام بخش برای چهار سال 1943 نقاشی های نفت: “آزادی بیان” به تصویر می کشد تنها مخالف صحبت کردن ذهن خود را در شورای شهر جلسه; “آزادی عبادت” نمایش آرایه ای از مؤمنان دعا side-by-side در یک خانه از عبادت; “آزادی از نیاز” با چند نسل خانواده نشسته به بخشنده جشن; و “آزادی از ترس ، “با یک زن و شوهر جوان tucking فرزندان خود را به راحتی به تخت.

نقاشی های حیرت زده تودهها. ده هزار نفر از تجدید چاپ توزیع شد و کوارتت به عنوان تصاویری برای تلاش به فروش جنگ اوراق قرضه. آنها جمعیت زیادی را به خود جلب کرد و سرمایه گذاری های عظیم در یک تور در سراسر ایالات متحده (توقف در دنور در تاریخ 1 مه 1944). آنها با الهام از غلیان احساسات بیان هنری از جمله سمفونی نوشته شده توسط آهنگساز رابرت راسل بنت که بازی می کند در پس زمینه از موزه فعلی نشان می دهد.

مربوط به: موزه هنر دنور مجموعه بازگشایی, تاریخ, جدید پروتکل های ایمنی

سطحی که در آن راکول نقاشی های الهام گرفته از خانواده ها برای فرستادن پسر خود را به جنگ بحی — Pearl Harbor insignificantly ذکر شده در اینجا تا به حال چیزی برای انجام با آن — اما راکول کار شد و یک نیروی قدرتمند است.

نه فقط در ابتدا, اما از طریق این مدت به عنوان راکول در ادامه به تصاویر که مستند مبارزه یک ملت در جنگ. این بدن از کار خود را به بهترین و نمایشگاه شامل به خوبی ویرایش شدند.

“آزادی از می” سال 1943 روغن روی بوم, 45 سانتی متر با 35 اینچ. (حسن نیت ارائه میدهد تصویر از موزه هنر دنور)

که شامل یک بخش از تصاویر زنان وارد نیروی کار به عنوان مردان ناپدید شد و سری خود را بر اطراف شخصیت داستانی خصوصی ویلی Gillis بیچاره مرد جوان yanked از معصومیت بر روی خط مقدم. وجود دارد لحظات سیاسی درخشش در این بخش از نمایشگاه از جمله “صندلی طور کلی” به تصویر می کشد که پدر سه فعال سربازان نظارت بر رادیو گزارش از عملیات نظامی و “اخبار جنگ” که دارای چهار مردان نشسته اند همین اطراف یک رادیو در یک تیره رنگ کسی که شام میخورد جایی در امریکا است. تنظیمات شدت طبیعی — گربه های اویزان در پدر غذاخوری طبقه پوشش داده شده است در دوده — اما تنش قابل لمس است.

در اینجا راکول خود را تبدیل احساساتی برس به اسناد غنی از لحظه ای پر از نکات دقیق وظریف و تراژدی. قانع کننده ترین کار در این نمایش در سال 1945 “بازگشت به Civvies,” به تصویر می کشد که یک خلبان نیروی هوایی پس از بازگشت به خانه خود را از نبرد در تلاش خود را با توجه به قدیمی; دست و پا بیش از حد کوتاه است. صحنه است که به شدت زیبا است.

اما در همان زمان سودا. راکول بود کاملا آگاه است که این کشور شد و سوخت آن در جنگ با مردان بودند که فقط یک smidge فراتر از دوران کودکی است. او در بر داشت عجیب شایستگی راه برای یادآوری این کشور را وحشتناک خونین قربانی.

با تاثیر از “چهار آزادی” روشن راکول آمد به درک توانایی کار خود را برای دستکاری افکار و به نمایشگاه می رود برای نشان دادن تبدیل آن به سمت دیگر شایسته باعث می شود.

نمایش نتیجه گیری با یک سری از آگاه نقاشی های راکول ساخته شده در دهه 1960 آن را مترقی می ایستد. رئیس در میان آنها است که سال 1963 را “مشکل ما همه با زندگی” که یک داستان مصور در “نگاه” مجله در مورد مدرسه لغو تبعیض نژادی مشخص در جنوب. بر اساس یک رویداد واقعی, Rockwell به تصویر می کشد روبی, پل ها, سیاه و سفید, شش کودک که همراهی به مدرسه توسط ایالات متحده مارشال.

یک بار دیگر این موضوع غیر قابل مقاومت است — پل یک دختر کوچک در حلق جوراب مچ پا — اما این وضعیت مرگبار جدی به عنوان او می سازد راه خود را به یک سفید مدرسه. راکول تساوی ما با شیرینی و سپس stuns ما با مشقت و واقعیت است.

بدون شک او می تواند تغییر جهت دادن به saccharine خاک. وجود دارد تند و تلخ نقاشی مانند سال 1968 را “حق می دانم” به تصویر می کشد فرهنگی مجموعه از شهروند خیره به پایین صندلی خالی است که به معنای نشان دادن قدرت دولت. نقاشی کیفرخواست از یک دولت بود که خودداری اطلاعات در جنگ ویتنام از مردم است.

“قانون طلایی,” 1961 روغن روی بوم, 44 اینچ 39 اینچ. (ارائه شده توسط موزه هنر دنور)

اما نیز وجود دارد 1966 را “JFK میراث: سپاه صلح” با بیش از حد بت جمهور احاطه شده توسط بیش از حد آرمانی انتخاب پیروان خود را; و در سال 1961 در “شنبه شب پست” تصویر “قانون طلایی” که بعدها تبدیل به یک موزاییک از سازمان ملل متحد ساخت.

نقاشی به تصویر می کشد دریا بشریت — به نمایندگی از مردم از اقوام مختلف و اعتقادات مذهبی — همه جمع شده در اطراف متن “آیا نزد دیگر به عنوان شما می توانید آنها را نزد شما انجام دهد.” قطعه ای است که به خوبی در نظر گرفته شده هر چند نگاه کردن به آن از طریق یک 2020 لنز پر از نژادی استعارههای.

در آن زمان راکول تلاش از طرف حقوق بشر کمک تغییر شهرت خود را قرار داده و یک تصویرگر که در آن در نظر گرفته شده و از مد افتاده را به فوری از بحثهای روز است.

آنها کمک به این نمایشگاه بیش از حد که می رسد در وسط سیاه زندگی ماده یک جنبش است که یک بار دیگر مجبور سخت مکالمات در مورد نژاد و طبقه به جریان اصلی.

“حق می دانم” 1968 روغن روی بوم 29 اینچ 54 اینچ است. (ارائه شده توسط موزه هنر دنور)

آن را آسان به فشار راکول به این دسته از “مرده های سفید” که امتیاز آنها اجازه داد برای موفقیت در دنیای هنر و تجارت و که حال و روز ارتباط نسبتا به سوال نامیده می شود.

“تصور آزادی” می پرسد بینندگان به مقاومت در برابر است که می خواهیم. آن را به اندازه کافی جامد است که بسیاری خواهد شد.

عضویت در خبرنامه هفتگی ما در برای دریافت اخبار سرگرمی ارسال مستقیم به صندوق پستی خود را.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de