برخورد با مشکلات ارتوپدی در طول مستند

برخورد با مشکلات ارتوپدی در طول مستند – زندگی

به روز رسانی: 28 مه سال 2020, 11:27 IST | سرپرستان | دهلی نو

Dr Malhan لیست کردن چند چیز شما می توانید در خانه انجام دهید برای کاهش درد ناشی از محدود فعالیت فیزیکی و بی حالی و راحتی زندگی می کنند

This picture has been used for representation purpose

این تصویر استفاده شده است برای نمایندگی هدف

جریان پان هند مستند نه تنها بدبختانه وارونه عاطفی ما خوب بودن اما همچنین دارای یک پیش بینی نشده بر روی ما تاثیر فیزیکی یکی بیش از حد به خصوص وقتی که می آید به تحرک.

زندگی تغییر کرده است, قبل از آن مردم می تواند در مورد کارهای خود به کار زمان را برای یک کمی ورزش بگیر تا با دوستان و همسالان; آنها در حال حاضر قادر به انجام این کار. این فوق العاده محدود حرکت فیزیکی و در حالی. عدم حرکت فیزیکی دارای تاثیر مستقیم بر توده عضلانی خود را که اثرات سوخت و ساز خود را بطور قابل ملاحظهای کاهش سوخت و ساز بدن منجر به افزایش وزن که بیشتر بار ما مفاصل, می گوید دکتر Kaushal Malhan مدیر ارتوپدی و جراحی تعویض مفصل, جراح, Fortis بیمارستان Mulund.

“درد مفاصل و عضلات نیز می تواند تجربه انجام کارهای روزمره یا فعالیت های است که شما نمی اغلب قبل از انجام مانند نشستن چهار زانو بر روی زمین خم شدن از کمر در حالی که تمیز کردن و یا پخت و پز بلند کردن وزنه های سنگین و غیره. مشاهده شده است که کاهش حرکت فیزیکی منجر به افزایش درد در کمر و پشت پا زانو و لگن” تاکید متخصص.

Dr Malhan لیست کردن چند چیز شما می توانید در خانه انجام دهید برای کاهش درد ناشی از محدود فعالیت فیزیکی و بی حالی و راحتی زندگی می کنند:

سعی کنید به نگه داشتن خود را فعال; در حال حرکت است که به سادگی کافی نیست; انجام برخی از اساسی کشش. اطمینان حاصل شود شما در هر عضلات پشت و پاها. این را مطمئن شوید که شما فعال باقی بماند و به نفع کل بدن

در صورتی که شما قادر به انجام هر گونه حرکات کششی ورزش و یا تجربه ناراحتی شما ممکن است استفاده از یک بسته برای تسکین/شل شدن عضلات است که اغلب محکم بسته شده

کسانی که در حال حاضر دچار درد مفاصل را بهره مند از کشش و تحرک بدن است. یکی ممکن است استفاده از کمربند و یا انواع دیگر پشتیبانی می کند. اگر شما لازم نیست که یک کمربند شما می توانید با استفاده از یک پارچه و کراوات آن را در اطراف منطقه که در آن شما تجربه درد

اعضای خانواده سالمندان می توانید با استفاده از حمایت های خارجی مانند چوب یا واکر اگر آنها تجربه دشواری در راه رفتن

متناوبا با استفاده از گرم و سرد بسته در مناطق دردناک نیز ممکن است مفید باشد

اگر شما تجربه ورم زانو و سپس شما می توانید کراوات یک پارچه یا کرپ پانسمان اطراف آن است. شما همچنین ممکن است استفاده از زانو به همین

توجه به وضعیت خود را – نه رکود; در حالی که خم شدن, جلوگیری از خم شدن از کمر مطمئن شوید که به تدریج راست از زانو

همچنین مهم است به مصرف یک رژیم غذایی سالم است که مفید به عضلات و استخوان را بهبود می بخشد سلامت – شامل سبزیجات سبز مانند کلم بروکلی, اسفناج, گوجه فرنگی, فلفل که افزایش مقاومت در برابر عفونت. زنجبیل, زردچوبه, املا و سیر همچنین کمک به افزایش ایمنی

دریافت بقیه به همان اندازه که مورد نیاز نیست بیش از استرس بدن خود را اگر شما احساس می کنید خسته شده اید و یا تجربه نوعی از درد

اگر مشکل همچنان ادامه دارد و به شما تجربه درد یا ناراحتی لطفا به دنبال کمک های پزشکی فوری و بدون اتلاف وقت در زمانی که می آید برای مقابله با مشکلاتی از این قبیل.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار

این داستان شده است منابع از یک شخص ثالث همزمان خوراک سازمان. اواسط روز می پذیرد و هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال آن قابلیت اعتماد و قابلیت اطمینان داده ها را از متن. اواسط روز مدیریت/اواسط روز است.com ذخایر حق تنها به تغییر و حذف و یا حذف (بدون اطلاع قبلی) محتوا در آن اختیار مطلق به هر دلیلی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>