Coronavirus ترساندن: یوگا, تمرین شما می توانید سعی کنید زمانی که در قرنطینه خانه

Coronavirus ترساندن: یوگا, تمرین شما می توانید سعی کنید زمانی که قرنطینه در خانه – سبک زندگی

به روز شده: May 24, 2020, 13:55 IST | اواسط روز خبرنگار آنلاین | بمبئی

در حال قرنطینه در صفحه اصلی به شما می دهد فرصت مناسبی برای مراقبت از سلامت خود و برخی از صرف زمان با خودتان

This picture has been used for representational purpose only

این تصویر استفاده شده است بازنمودی تنها هدف

همیشه از Coronavirus وارد زندگی ما آن را انداخته است همه چیز برای یک بازی شیر یا خط. حق را از ما به سلامت به ما برنامه همه چیز در حال حاضر راه های مختلف از انجام آن است. بسیاری از جمعیت جهان در حال کار از خانه در حال حاضر است که یک روش بسیار خوب برای جلوگیری از ویروس. اما بیا به آن فکر می کنم نیست و همه چیز را در مورد این ویروس این است منفی در حال حاضر است ؟

در حال قرنطینه در صفحه اصلی به شما می دهد فرصت مناسبی برای مراقبت از سلامت خود و برخی از صرف زمان با خودتان. تمام زمانی که شما استفاده می شود به صرف رفت و آمد خود را در حال حاضر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای انجام برخی از یوگا ورزش یا مدیتیشن.

در اینجا سه یوگا است که شما می توانید سعی کنید زمانی که در قرنطینه صفحه اصلی:

1. Ustrasana: این همچنین به عنوان شناخته شده شتر در برخواهد داشت. این آسانا خواهد شد نه تنها کمک به شما برای بهبود وضعیت خود را در حالی که کار از خانه اما همچنین بهبود تنفس ظرفیت. با ثابت ترس و وحشت اطراف این ویروس این آسانا می تواند به شما برخی از تسکین استرس و آرام کردن ذهن.
برای این زانو زدن را بر روی حصیر خود را با انگشتان پا و پاشنه بلند با هم. به تدریج به عقب تکیه و بازوها پشت و همچنین. به آرامی دستان خود را بر روی پاشنه. استنشاق بلند کردن لگن کمر و بدن به سمت بالا و بیرون. اجازه دهید خود را به گردن و سر سقوط. ماندن در این موقعیت برای 5-6 ثانیه و به آرامی آزاد.

2. Gaumukhasana: آسانا کردم این نام به دلیل شباهت قوی است که از گاو ، از آنجا که ریه ها گسترش یافته در این آسانا آن است که به شدت توصیه می شود در طول این زمان به عنوان ما می خواهیم برای بهبود ظرفیت تنفس.

برای رسیدن به این آسانا نشستن با پاهای خود را راست. سپس خم کردن پای چپ و آن را در نزدیکی سمت راست لگن. سپس خم شدن ساق پای راست را بر زانوی چپ خود را به محل آن را در نزدیکی سمت چپ لگن. اجازه دهید زانو پشته در هر یک از دیگر. نگاهی به بازوی راست در بالای سر خود را و بازوی سمت چپ پشت سر خود را از زیر. سعی کنید برای اتصال انگشتان دست خود را پشت در حالی که نگه داشتن سر راست. ماندن در این موقعیت برای یک دقیقه و تکرار آن با این قضیه دست و پا.

3. Trikonasana: مثلث مطرح کمک می کند تا به بهبود تهویه ترقوه منطقه از ریه ها و همچنین باعث می شود ستون فقرات انعطاف پذیر است.

برای trikonasana ایستاده از راست با پای خود را با هم و بازوها در کنار بدن است. استنشاق بلند کردن دستها در جلوی بدن در شانه سطح. بازدم خم شدن به جلو از کمر نگه داشتن ستون فقرات و پاها مستقیم. لمس انگشتان خود را در حالی که نگه داشتن بازوها را راست نگه دارید و به دنبال به جلو. نگه دارید مطرح کنید در حالی که تعلیق نفس خود را برای شش ثانیه است. در حالی که استنشاق بازگشت به موقعیت شروع و استراحت.

سعی کنید به بسیاری از خود را قرنطینه و تمرین یوگا. این را نه تنها نگه داشتن بدن و ریه ها سالم اما همچنین بهبود سیستم ایمنی کلی خود را.

توسط دکتر Hansaji Jayadeva Yogendra – مدیر موسسه یوگا.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im