شیوع کروناویروس: چگونه به نگه داشتن خودتان متناسب با زمانی که قرنطینه

شیوع کروناویروس: چگونه به نگه داشتن خودتان متناسب با زمانی که قرنطینه – شیوه زندگی

به روز شده: May 24, 2020, 11:19 IST | اواسط روز خبرنگار آنلاین | بمبئی

مراقبه این است که بهترین راه برای مراقبت از خود تمام. مدیتیشن باعث می شود زندگی ما را معنی دار تر و فراهم می کند یک درمان طبیعی…

Pic/mid-day guide

عکس/اواسط روز, راهنمای

به عنوان افراد و مقابله با بی سابقه کرونا ویروس قرنطینه بسیاری از تعجب که چگونه به باقی می ماند مناسب و سالم هم از نظر جسمی و ذهنی است. قرنطینه است به احتمال زیاد برای وادار کردن مقدار زیادی از استرس و اضطراب است. ورزش و یا فقط از لحاظ جسمی فعال بودن یک راه بسیار خوبی به سر کردن که استرس.

ساخت و ایمنی از طریق سم ب – پیشگیری از عفونت بذر مطلوب در تنفس از راه بینی. افزایش ایمنی بدن و نگه داشتن دستگاه تنفسی رایگان از بذر & جوجه کشی از ویروس. نفس در داخل و خارج به سرعت 20 تا 30 بار. این گرم کردن بینی خود گذشت. آدنوئید پشت بینی باید یک لنفاوی تخلیه به طوری که آنها را به خوبی تخلیه و ویروس را حذف کنید.

برای تمرینات در طول قرنطینه “Mahabandh” پیشنهاد شده است به عنوان آسانا یوگا در طول این زمان همه گیر. این یوگایی عمل عمده سه bandhas را با هم – jalandhara bandha (چانه قفل) uddiyana bandha (شکم قفل) و ملا bandha (root قفل).

این آسانا باعث یک حس تعادل و افزایش سطح آگاهی و افزایش وضوح ذهنی و قدرت. سلامت جسمی مزایای ‘ماها bandha’ است که آن را ترویج ایمنی را تنظیم عملکرد تیروئید تقویت اندام های داخلی را ترویج قدرت هسته ای و انرژی بدن است.

نشستن در سکوت با ‘Sukhasana و به سادگی اجازه نفس کشیدن رفتن و تنفس به آرامی خوب است. بودن در یک مراقبه مطرح آن دارای اثرات آرامش بخش و همچنین با این نسخهها کار برای ساخت جسمی و تعادل روحی و روانی. آسانا بسیار مفید در کاهش استرس و اضطراب است.

پس از وارد شدن به حالت مانند ‘bhujangasana’ بسیار خوب برای ثبات روانی و همچنین کمک می کند تا از بین بردن استرس و خستگی. و سپس انجام یک وضعیت دو ‘pavana muktasana’ نیز بسیار خوب است چرا که شما نفس از تمام نگرانی های خود را از معده و بین معده و قلب از مانی پورا چاکرا از خلاء خورشیدی plexes.

‘Tadasana’ بسیار خوب عنوان می شود که ثبات به چرخش و استحکام در زمین لنگر انداخته بودن احساس احساس امنیت. این افزایش آگاهی و آهنگ تنفس برای تقویت سیستم تنفسی است. و چاکراها به عنوان در halasana, sarvangasana همه آنها کمک جریان خون به سر و آرام کردن مغز است. به طوری که آنها بهبود فعالیت های عصبی و جریان خون در تنظیم راه به مغز باز خواهد شد تا جنبه های مغز است. که به نوبه خود به باز کردن جنبه های اعتماد به نفس و شخصیت خود را ساخت تقویت شخصیت خود را در مورد اعتقاد خود را بهبود تفکر خلاق فرایند فقط از طریق بهبود عصبی خود را شلیک و بهبود ارتباط خود synapsis.

ماندن متعادل مواد مغذی و ذهنی تیز است که به عنوان مهم به عنوان اقامت جسمی باب روز. نوشیدنی “Kadhas” – یک Kadha است که مخلوطی از پودر زنجبیل tulsi برگ و circumen و نوشیدن آن برای ایجاد ایمنی.

تفکر برای ایجاد ثبات در ذهن خود را. مراقبه این است که بهترین راه برای مراقبت از خود تمام. مدیتیشن باعث می شود زندگی ما را معنی دار تر و فراهم می کند یک درمان طبیعی…

توسط دکتر میکی مهتا – جهانی پیشرو جامع سلامت گورو و شرکت های بزرگ مربی زندگی.

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین, دانلود بازی جدید, mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de