شیوع کروناویروس: مواد غذایی به مصرف است که کمک به افزایش ایمنی برای مبارزه با COVID-19

شیوع کروناویروس: مواد غذایی به مصرف است که کمک به افزایش ایمنی برای مبارزه با COVID-19 – شیوه زندگی

به روز شده: May 21, 2020, 12:47 IST | اواسط روز خبرنگار آنلاین | بمبئی

بهترین راه برای محافظت از خود است و به دنبال عادات ساده مثل خواب و ورزش و پیدا کردن بهترین راه برای کاهش استرس موثر سیستم ایمنی بدن است.

The image has been used for representational purposes only

تصویر استفاده شده است بازنمودی مقاصد

با گسترش جهانی coronavirus در رعد و برق سرعت آن را ضروری است برای داشتن یک سیستم ایمنی قوی برای مبارزه با آن به طور موثر. همانطور که در حال حاضر وجود دارد هیچ درمان پزشکی برای این بیماری همه گیر. این افراد هنوز هم می تواند اطمینان حاصل شود مهم بهداشتی و مواد غذایی سالم الگوی مصرف برای حفظ سیستم ایمنی بدن در صورتی بهداشت و جلوگیری از عفونت. خوشبختانه طبیعت به ما داده است فراوانی از مواد غذایی است که باعث تقویت احشاء و نگه می دارد و یک سالم است.

بهترین راه برای محافظت از خود است و به دنبال عادات ساده مثل خواب و ورزش و پیدا کردن بهترین راه برای کاهش استرس موثر سیستم ایمنی بدن است. مواد غذایی ما را تحت تاثیر قرار بدن و از این رو سیستم ایمنی بدن, برای پاسخ و بنابراین مهم است که برای کمک به سیستم ایمنی بدن مبارزه با کروناویروس.

اضافه در زیر برخی از بهترین مواد غذایی است که می تواند کمک به تقویت سیستم ایمنی:

1. سیر

سیر حاوی یک ترکیب مهم به نام “آلیسین” است که کمک می کند تا در مبارزه با میکروب ها و افزایش سیستم ایمنی بدن.

راه هایی برای مصرف:

• اضافه کردن آن را در سوپ و ادویه کاری
• له شدن آن و خوردن خام آن

2. زنجبیل
زنجبیل یک آنتی اکسیدان قوی است که ثابت شده است به تقویت سیستم ایمنی بدن. این شامل بسیاری از ویتامین ها که برخی از آنها, منیزیم, آهن, روی و کلسیم می باشد. زنجبیل همچنین کمک می کند تا برای کشتن ویروس ها است که باعث سرماخوردگی شده است گفت: برای مبارزه با لرز و تب است.

راه هایی برای مصرف:

• اضافه کردن آن را به خود قهوه/چای
• مخلوط آن با عسل و خوردن آن
• تهیه یک معجون زنجبیل و رازیانه و مصرف آن

3. رسوراترول

رسوراترول یک سیاهرگ ها ترکیب موجود در برخی گیاهان و شناخته شده است که دارای خواص آنتی اکسیدان است. مواد غذایی مانند بادام زمینی و پسته و توت فرنگی و زغال اخته و انگور و غیره. حاوی رسوراترول.

راه هایی برای مصرف:

• جویدن غذا موارد ذکر شده در بالا

4. بار رژیم غذایی خود را با ویتامین C
غذاهای غنی از ویتامین C مانند املا فلفل و کلم بروکلی, سیب, کیوی, لیمو, پرتقال و غیره. یافت می تواند مفید باشد در اضافه کردن سیستم ایمنی بدن است.

راه هایی برای مصرف:

• تهیه سالاد میوه.
• خوردن آنها را در کل و نه در آب شکل.

5. گیاهان
Tulsi پونه و رزماری برای تقویت سیستم ایمنی بدن

راه هایی برای مصرف:

• خوردن 1-2 tulsi برگ روزانه
• اضافه کردن tulsi برگ چای یا آب جوش با برگ tulsi
• اضافه کردن پونه کوهی به سالاد خود را
• اضافه کردن روغن رزماری به خمیر خود را و یا به روغن برای سرخ کردن استفاده می شود
• استنشاق آنها

6. روي و سلنيوم
غذاهای غنی از روی و سلنیوم مانند بادام و بادام هندی (بدون نمک) دانه آفتابگردان, دانه کدو موثر ایمنی بوستر.

راه هایی برای مصرف:

• اندک اندک خوردن در آنها
• صدر پخته, سبزیجات با آنها

7. پروبیوتیک و غذاهای تخمیر شده
این مواد غذایی به حفظ و ترویج رشد باکتری های روده و به نوبه خود در تقویت یک ایمنی.

راه هایی برای مصرف:

• شامل dosas idlis و dhoklas در رژیم غذایی خود را
• شامل کشک/ماست برای ساخت باکتری های خوب

این است که در واقع مهم برای ایمن ماندن و با کمک کامل پخت و پز. از جمله این مواد غذایی در رژیم غذایی شما کمک می کند تا افزایش ایمنی در حالی که به بالا اهمیت به تغذیه. مواد غذایی و در نتیجه نقش بزرگترین نقش را در پیشگیری از عفونت های ویروسی است.

توسط Snehal Nanivadekar دستیار مدیر کل –QHSE در Elior هند

گرفتن در آخرین جنایت ملی و بین المللی Hatke, اخبار اینجا. همچنین, دانلود بازی جدید, mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

داستان بعدی

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de