مشترک مورد بحث سرهم بندی کردن مشارکت تیفانی Haddish و حفظ ارتباط در حالی که قرنطینه


Illustration for article titled Common Discusses Bumble Partnership, Tiffany Haddish, and Maintaining Connections While Quarantined

عکس: Jason مندز (گتی ایماژ)

یکی از دلخراش ترین اثرات COVID-19 همه گیر فقدان چهره به چهره تعامل با خانواده و دوستان است. در حالی که تماس های تلفنی و چت تصویری خدمات مانند FaceTime زوم و HouseParty کمک کرده اند ما حفظ روابط در این دوره برخی ممکن است به دنبال ساخت چند روابط خود را به دلیل عشق نیست همیشه در مستند.

تبلیغات

بر این اساس قدمت سرهم بندی کردن برنامه اجرا کرده است نوآوری های جدید به منظور کمک به افراد برای یافتن شرکای بالقوه مانند گسترش فاصله خود فیلتر اجازه می دهد تا مسابقات در سراسر کشور جدید یادداشت های صوتی و پیام رسانی صوتی و خود را “مجازی تاریخ” نشان برای کسانی که نمی توانید صبر کنید تا زمانی که قرنطینه به پایان می رسد احتمالا دیدار که کسی خاص.

به نمایش گذاشتن, چگونه یک “مجازی تاریخ” آثار سرهم بندی کردن همکاری با نوازنده و بازیگر مشترک و کمدین و بازیگر تیفانی Haddish برای یک کمپین است که نه تنها تشویق مجازی ارتباطات به منظور مبارزه با تنهایی اما به بازگشت به پزشکی کارگران مهمان نوازی کارگران و کسب و کارهای کوچک شده اند که آمار به خصوص با کروناویروس با توجه به کمبود در شخص خدمات.

تبلیغات

این شایعه مشهور زن و شوهر اهدا $50,000 در کمک های مالی به کسب و کار در صنعت مواد غذایی در سراسر امریکا از طریق سرهم بندی کردن جامعه کمک های مالی برنامه که بخشی از کسب و کار خود ابتکار “سرهم بندی کردن Bizz.” این نرم افزار کاربران می توانند نامزد کسب و کارهای کوچک نیاز به انتخاب سرهم بندی کردن برای حمایت پولی. از طریق این برنامه این شرکت همچنین با ارائه نزدیک به 1 میلیون دلار به کسب و کارهای کوچک در 11 کشور و برای هر مجازی تاریخ’ نشان اضافه شده به سرهم بندی کردن مشخصات کاربر, خدمات اهدای $1 به این که COVID-19 صندوق همبستگی که به سرهم بندی کردن قبلا اهدا $100,000.

در یک چت با ریشه مشترک توضیح داد که او در ابتدا امضا برای کمپین زیرا او فکر کردم این امر می تواند سرگرم کننده را به یک تاریخ به طور کامل بیش از چت تصویری. اما بعد از دیدن اجتماعی و مالی ویرانی ناشی از COVID-19 او می دانست که آن را حتی بیشتر مهم است به گسترش برخی از عشق.

“من احساس می کردم که اگر [تیفانی و من] آورده ما معتبر خودشان به تاریخ پس شاید ما می تواند برخی از شادی و خوشبختی برای دیگران” که برنده اسکار گفت: از افکار اولیه در مورد مبارزات انتخاباتی. “اما وجود دارد برخی از درد و رنج در جریان است. من واقعا دعا برای جهان بهتر خواهد بود…من به رسمیت شناخته شده است که این می تواند کمک به درمان مردم و الهام بخش مردم و آنها را به لبخند و را از عشق به خود قلب و روح و روان. من تو را دیدم بسیاری از فقط انرژی مثبت در اطراف انجام [مبارزه].”

تبلیغات

بدیهی است که برقراری ارتباط است که سرهم بندی کردن M. O. در حالی که شایعات را swirled که مشترک و Haddish شده اند یک فرد مورد واقعا برای برخی از زمان در حال رشد هستند و تشویق سالم مجازی روابط در طول این بار تلاش.

در روزهای منتهی به تاریخ مجازی با شایع در دختران سفر ستاره از او پرسید که طرفداران و پیروان رسانه های اجتماعی به او کمک کند کشف کردن که چگونه برای آماده سازی از چیدن از لباس او را به چه رنگ رژ لب او باید سنگ. مشترک تحویل یک دسته گل به Haddish و آنها خوردن یک وعده غذایی رقصید و با هم به تماشای یک فیلم, همه در درون برنامه. آنها همچنین با ارسال غذا از کسب و کارهای کوچک خود را در زادگاه–2 سنت لا و د اصلی را از کوره در تیفانی بومی لس آنجلس و فضیلت رستوران مشترک را از شیکاگو به بهداشت و درمان کارگران در خط مقدم از COVID-19.

تبلیغات

“[تیفانی] دهکدهای یک قلب زیبا و [می تواند] احساس می کنید که حتی از طریق Bumble” مشترک می گوید از تاریخ خود را که او ستایش برای او عمق حس شوخ طبعی و روح واقعی. “او همه را به فیلم های انیمیشن و او نیز صحبت کردن در مورد حمایت از جامعه کسب و کار و کسب و کار…من که سرگرم کننده, اما من هم یک صمیمیت و ارامش از تاریخ مجازی که دوست داشتم.” و بله, زمانی که همه چیز باز کردن دوباره او می گوید: او در حال رفتن به او را در یک *مناسب* تاریخ.

تبلیغات

با توجه به آزادی مطبوعات سرهم بندی کردن در نرم افزار چت تصویری با ویژگی دیده 56 درصد افزایش در سطح جهانی در طول هفته پایان مارس 27 نسبت به هفته پایان مارس 13, که نشان می دهد چقدر مهم مجازی اتصالات در حال تبدیل شدن. این فقط برای روابط عاشقانه اما افلاطونی آنهایی که به عنوان خوبی. رایج معتقد است که اجتماعی فاصله مقررات از قضا انجام شگفتی برای مردم را به هم نزدیک همانطور که مردم در حال یادگیری در مورد اهمیت جامعه, خانواده و روابط سالم در طول این زمان در داخل خانه.

“من فکر می کنم من شروع به ارزش افراد دیگر زمان و حتی بیشتر و من سپاسگزار برای این روابط است که من,” او توضیح می دهد. “من در یک زوم تماس با من و من عموزاده و مادر من و دختر من است. مادر بزرگ من رو به دیدن او نوه و نوه بزرگ همه در یک بار و آن چیزی است که او تا به حال دیده نشده در من نمی دانم که [چگونه]…من احساس می کنم ما در حال اتصال معنوی در راه های مختلف در راه های جدید و ما ارزش هر یک از دیگر بیشتر است.”

تبلیغات

در حالی که ما می دانیم که این اجتماعی فاصله احتیاطی نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای مشترک معتقد است که انسان ها را به دور خود درس و پیاده سازی شخصی تغییر زمانی که یک صورت ظاهر نظم دوباره بازسازی شده است در سراسر جهان. برای مثال او معتقد است که او شروع به کم کردن سرعت و به جای عجله به محل کار و انجام کارها او را با تمرکز بر سکون و ساده لذت در زندگی خود را در طول این زمان.

نگه داشتن این واقعیت در ذهن, آن را مانند به نظر می رسد هیچ موسیقی جدید در خط لوله مشترک که قرنطینه آسانسور. اما او نمی تواند این خرابی برای اعطا به جای در نظر گرفتن یک لحظه تأمل دارد که چگونه او را به دست آورده مناسب برای استراحت. (“این بسیار برای من چون من همیشه عاشق مولد” او می خندد.)

تبلیغات

اولین اصلی-برچسب پروژه مثل آب برای شکلات فقط تبدیل 20 سال و 12 آلبوم استودیویی اجازه دهید عشق منتشر شد در ماه اوت سال 2019. در طول دهه های طولانی زندگی حرفه ای او را متوجه چقدر مهم است به فروتن بدون در نظر گرفتن آنچه که او انجام شده که شامل سه جایزه گرمی و یک جایزه اسکار و تولید و اعتبارات اقدام و کشت و جامعه-محور پروژه های مانند خود غیرانتفاعی بنیاد بشود در کمک به محروم, جوانان, زمینه های مشترک.

“یکی از چیزهایی که من تمایل بسیاری برای یادگیری و بهتر” او توضیح می دهد. “موفقیت این است که واقعا یک مسیر. آن را مانند شما در رسیدن به برخی از جایزه و یا مقدار مشخصی از پول و یا یک مقدار مشخصی از رکورد فروش و سپس متوقف شود. اگر شما یک هنرمند و شما عاشق هنر شما می خواهید به انجام این کار تا زمانی که شما ترک این سیاره جسمی و پس از آن امیدوارم کار شما خواهد گذشته خود را فراتر از حضور فیزیکی. 20 سال است. این یک برکت و رحمت است. شما می دانید ؟ همه می توانم بگویم این است که من احساس می کنم ممنون و پر برکت است.”

تبلیغات

با همه چیز در رفتن در جهان مهم است به ماندن در قدردانی و کمک به کسانی که نیاز به یک دست کمک می کند. در حالی که کمی عاشقانه از سرهم بندی کردن ممکن است اضافه شده به مشترک را دلچسب لیست موفقیت های او را حتی بیشتر هیجان زده برای دیدن چگونه تعاملات به عنوان یک کل برای بهتر را تغییر دهید به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

“ما در حفظ و گفت: ‘اجازه بازگشت [به زندگی قبل از قرنطینه],” او می گوید. “من شده فکر کردن در مورد چگونه ما این است که طبیعی است. می توان آن را بهتر است اما ما می تواند از این به بعد بهتر بیش از حد. ما باید توانایی و من معتقدم که ما به شما می دانید ؟ همه چیز ممکن است به عنوان راحت به عنوان آنها [بودند] اما من فکر می کنم ما در حال رفتن به ایجاد ارتباطات اجتماعی است که [هستند] رفتن به ما را به سطوح بالاتر در راه ما درمان هر یک از دیگر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im