کافمن: RTD سرویس کاهش از خط در شفق

بدون شک RTD در تلاش است با آخرین بحران مداوم کمبود اپراتورهای حمل و نقل و راه حل این است که یک کاهش عظیم در خدمات.

ما آن را دریافت کنید. عادلانه موقت سرویس کاهش حس را به عنوان راه حل کوتاه مدت است. چه معنا ندارد این است که چرا منطقه ای حمل و نقل منطقه نورد طرح خود را بدون پرسیدن شفق جامعه چه ممکن است بهترین خدمت به شهر ما RTD مشتریان و حمل و نقل ما را در آینده.

شفق قطبی است که در منطقه مترو دومین جمعیت مالیات دهندگان بودجه RTD. اما ما در حال حاضر در مواجهه با برخی از عمیق ترین کاهش از هر شهرداری در RTD خدمات منطقه است.

دیگر هیچ خط راه آهن نور است که هدف برای چنین کاهش شدید در خدمات. در واقع هیچ کاهش پیشنهادی برای A, B, E, F, G, L و W خطوط و سرویس های آخر هفته افزایش خواهد داد در C خط. پنج دقیقه ای میانگین فرکانس R خط جنوب شرقی گسترش از لینکلن ایستگاه جنوبی خواهد ماند قرار داده با تشکر از بودجه فدرال حکم اما سپس آهسته به هر 30 دقیقه در آرورا اگر این طرح کاهش دست نخورده باقی می ماند.

ما می گویند “نه” به سرویس کاهش در R خط و مسیرهای اتوبوس 153 و 157.

شهر و RTD سرمایه گذاری صدها میلیون دلار را به نور راه آهن به مترو منطقه شرقی راهرو. R خط ساخته شده بود به عنوان بخشی از یک بزرگتر سیستم–کسی که مردم را به فرودگاه عمده بهداشت و درمان نهادهای کلیدی مراکز کار و به توپی از مرکز شهر دنور.

Ridership در خطوط دیگر بالاتر است چرا که دیگر خطوط به خوبی تاسیس شده است. در عین حال ridership در R Line — ساخته شده بدون استفاده از بودجه فدرال — نگهداری کند اما رشد مداوم مسیر از یک روز با حدود 6,500 اختصاصی روزانه سواران به طور متوسط. خط است 6.2% ridership افزایش در سال گذشته است که بالاترین در میان تمام RTD نور خطوط راه آهن.

مردم را مجبور به نقل مکان کرد 5,500 خانه های جدید ساخته شده است در کنار R خط ایستگاه در شفق قطبی را در آغوش تحرک و آزادی است. کارفرمایان در امتداد خط پرداخت صدها هزار دلار در حمل و نقل عبور برای تشویق ridership و کاهش تراکم منطقه ای. توسعه دهندگان را غرق صدها میلیون دلار در توسعه حمل و نقل محور در این تحقیق خط.

کاهش فرکانس برای هر 30 دقیقه خواهد یک اثر سرما در ridership و توسعه آینده. چرا که هر کسی منتظر است که مدتها مگر اینکه آنها هیچ انتخاب است ؟ و این است که عادلانه به ما آسیب پذیر ترین مردم که هیچ گزینه ای دیگر اما به سوار RTD?

این همان پرسش است که ما بخواهید برای ساکنان که تکیه بر مسیر اتوبوس 157 تنها مسیر مستقیم از R خط به جامعه دانشکده شفق قطبی و باکلی پایگاه نیروی هوایی و مسیر اتوبوس 153 که حمل و نقل دانش آموزان به Hinkley دروازه و دودی تپه مدارس هر روز و عمده شمالی-جنوبی اتوبوس شریانی برای شهرستان.

تحت طرح 157 خواهد بود به طور کامل حذف و 153 اجرا خواهد شد تنها در هر 30 دقیقه. این غیر قابل قبول است برای دانش آموزان سربازی پرسنل و شهروندان و ساکنان مجاور محله که تکیه بر این مسیرها برای رسیدن به مدرسه و محل کار.

آن را تنها چند ماه پس از من در زمان کار به عنوان شفق قطبی شهردار اما من شده اند در اطراف به اندازه کافی بلند — به عنوان یک شفق قطبی ساکن به عنوان یک گذشته کنگره برای 6 کنگره منطقه و به عنوان یک جانباز — به دانستن آنچه R معنی خط برای این شهر و منطقه و آنچه که این مسیرهای اتوبوس معنی برای جامعه ما است.

از نظر ما RTD به یک شریک در زمان های خوب و بد. و ما درخواست RTD به ملاقات با ما را در جدول. بیایید تا با برخی از راه حل های که واقعا حمایت جامعه ما RTD مشتریان و آینده حمل و نقل در آرورا و مترو-گسترده است.

مایک کافمن است که شهردار از شفق قطبی و سابق کنگره.

برای ارسال یک نامه به سردبیر, درباره این مقاله, ارسال, آنلاین, و یا چک کردن دستورالعمل های ما برای نحوه ارسال از طریق ایمیل و یا پست الکترونیکی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>