Chickening & Chill: Popeyes دادن است خود را Netflix, رمز عبور, بنابراین شما لازم نیست که برای ربودن پسر عموی خود را


Fried Chicken N Chill

مرغ سرخ شده N سرما
تصویر: Popeyes لوئیزیانا آشپزخانه (YouTube )

بالا بردن دست خود را اگر شما از اعضای خانواده با Netflix بکشد حساب که هر کس دیگری می پرسد برای ورود به ” علت آنها حاضر به صرف $8.99 یک ماه خود را برای اشتراک. *افزایش دست* در حال حاضر بالا بردن دست خود را اگر شما کسی را همیشه درخواست بنابراین شما می توانید دست خود را از جیب من!

خوب اگر شما در حالت دوم شما می توانید در حال حاضر اشکال کل شرکت خود را ببر پادشاه یا خود ساخته ثابت. و نه فقط هر شرکت اما این شرکت پشت یکی از معدود شادی 2020: این Popeyes ساندویچ مرغ! درست Popeyes ارائه آن Netflix رمز عبور برای مشتریان خود. #TheChickening است که هنوز هم پر رونق و حتی به ما در مقابله با کروناویروس همه گیر و انزوا است که همراه با آن است.

تبلیغات

اجتماعی فاصله در آورده با زندگی واقعی انصراف از فرهنگ (به طور جدی, همه چیز لغو شده است و چیزی است که اتفاق می افتد) یعنی ما چیزی جز زمان fam. مثل همیشه Netflix آرایه ای از گزینه های خود را غلغلک دادن سرگرمی های فانتزی.

از Popeyes آزادی مطبوعات از طریق عموزاده ما بیش از بایگانی اطلاعات “به عنوان یک نام تجاری ریشه در جنوب میراث فرهنگی, Popeyes رفتار همه مثل خانواده. و چه خانواده ها انجام دهید ؟ آنها را به اشتراک جریان سرویس کلمه عبور ،

مرغ سرخ شده N سرما / Popeyes آشپزخانه لوئیزیانا (یوتیوب)

چگونه انجام شما دریافت رمز عبور ؟ (شما اصلا درمان این مانند پسر عموی خود را در مادر خود را در کنار و آزار و اذیت آنها در واتساپ برای درخواست رمز عبور خود را.) 

تبلیغات

مراحل به شرح زیر است:

  1. ارسال یک عکس از خودتان را از خوردن Popeyes در توییتر.
  2. مطمئن شوید که به استفاده از هشتگ #ThatPasswordFromPopeyes در توییتر خود عنوان.
  3. شما باید یکی از اولین 1,000 مردم را به ارسال عکس.

که در آن است!

به بایگانی اطلاعات بیشتر نقاط:

Popeyes است که با داشتن یک لحظه در حال حاضر, و اگر شما را خوانده ام, این سایت با حتی کوچکترین نظم شما می دانید چرا. با وجود این موفقیت و این واقعیت است که مواد غذایی سریع صنعت به نظر می رسد خوب انجام می دهند در طول بیماری همه گیر کوروناویروس و این واقعیت است که Popeyes گزارش 35 درصد رشد فروش در Q4 سال 2019 برندها همیشه نگه داشتن نام تجاری بدون توجه به آنچه. بنابراین کلاه ها را به Popeyes برای اجرای یک کمپین است که به طور تصادفی باعث جوانه, پخش كردن, مانند برخی از مرغ سرخ شده زنجیر ما می دانیم.

تبلیغات

هشتگ در حال حاضر poppin’ بنابراین مطمئن شوید که شما موسیقی پاپ در بهترین عکاسی از خود و صدای جیر جیر آنها را ASAP. به عنوان رسمی جیر اعلام یادداشت “محدودیت ها اعمال می شود.” منظورم این است که ما در حال حاضر می دانیم Popeyes ثابت کرده است آن دلاوری در رسانه های اجتماعی فضایی (که اطلاعات شما, این مواد غذایی سریع مرغ های زنجیره ای از راه جدا با آن قبلی ملی آگهی آژانس GSD&M).

ممکن است شانس بود همیشه به نفع شما است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de