Bosselman: حل I-70 اسکی ترافیک آسان خواهد بود. در اینجا چگونه است.

ما می دانیم چگونه به رفع کلرادو وحشتناک اسکی ترافیک. مشابه مشکلات حل نشده در جای دیگر و راه حل های نه پیچیده است و نه گران. در عین حال هزاران نفر خودشان گیر در خرد کردن روح ترافیک تقریبا هر زمستان آخر هفته.

در ژانویه 17, برای مثال, یک دوست, و من اقدام به ضرب و شتم ترافیک. اما ما نمی ترک در اوایل به اندازه کافی و در نتیجه از 5 و نیم ساعت رفت و آمد بین دنور و Frisco. زمانی که بین 70 کمتر متراکم همان سفر طول می کشد فقط 1 ¼ ساعت.

تجربه ما و دیگر تاخیر طولانی هستند شناخته شده به اسکی بازان, اسکی و حدود 9.5 میلیون گردشگر که بازدید کلرادو کوه هر سال است.

از آنجا که آیزنهاور تونل افتتاح شده در سال 1973 دولت با افزایش جمعیت 128 درصد است. اسکی گسترش یافته است. و در حال حاضر آخر هفته ترافیک متورم به پوچ شکست مفتضحانه است که تکرار هر آخر هفته — و پس از-سال — به عنوان اگر آن را یک مشکل است که هرگز نمی تواند حل شود.

اما یک راه حل کوتاه مدت آسان خواهد بود و این می تواند به احتمال زیاد اجرا شود به عنوان به زودی به عنوان در سال آینده اگر رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس و دیگر مقامات دولتی را وادار به کار در حال حاضر.

من پیشنهاد عظیم گسترش خدمات اتوبوس بین شهرهای دنور-منطقه مترو و اسکی. اتوبوس ها باید برای سواران. و مسیرهای جدید باید بودجه را از طریق تلفات در رانندگان که با استفاده از I-70 در طول دوره اوج.

تلفات باید در قیمت متفاوت است. را افزایش خواهد داد و زمانی که تقاضا بالاترین است برای دلسرد کردن مردم از رانندگی در طول دوره اوج. و اگر مردم می خواهند برای جلوگیری از پرداخت آن اتوبوس ها باید با ارائه سریع و مکرر جایگزین برای رانندگی.

حدود 30,000 وسایل نقلیه حرکت را از طریق I-70 آیزنهاور تونل در روز بدون اسکی آخر هفته ترافیک با توجه به باب ویلسون یک سخنگوی کلرادو بخش حمل و نقل است. اما این تونل می شود چوک نقطه به عنوان ترافیک جهش 50 درصد به حدود 45,000 وسایل نقلیه هر روز هنگامی که مردم سر به کوه در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات.

عوارض طراحی شده برای محدود کردن ترافیک در ابتدا منفور ، اما سیاستمداران باید با فشار رو به جلو به هر حال. هنگامی که مردم ببینید که چگونه به خوبی تراکم اتهامات کار نگرش تغییر به سرعت و به طور چشمگیری با توجه به تجزیه و تحلیل توسط NPR.

در یکی از چندین نمونه, لندن, مقامات شروع به صدا درآمده اند رانندگان زمانی که آنها وارد شهر در زمان اوج. قبل از قیمت گذاری تراکم برنامه های آغاز شده در فوریه 2003 فقط 40 درصد از اهالی لندن تایید شده است. اما در پنج ماه تلفات کاهش ترافیک بسیار است که پشتیبانی شروع به پریدن کرد و به 59٪.

در شهر نیویورک مقامات تصویب مشابه تراکم شارژ. با وجود اختلاف شدید برنامه سال آینده شروع خواهد شد. در کلرادو تلفات خطوط در حال حاضر سرعت ترافیک حتی برای رانندگان که اصلا از آنها استفاده کنید.

در کشش از ایالات متحده 36 بین دنور و تخته سنگ یک tolled express lane شتاب هفته ترافیک در تمام خطوط 10 mph با توجه به CDOT تخمین می زند. در I-70 یک express lane بین امپراتوری و آیداهو چشمه برش متوسط زمان سفر در طول اوج ترافیک در دو غیر tolled خطوط 18 درصد.

اما نه طولانی رانندگان پس از عبور آیداهو چشمه های آب, ترافیک اغلب می آید به یک توقف در پشت مایل از گردش وسایل نقلیه.

با هیچ برنامه ای برای گسترش I-70 تونل وجود دارد تنها یک راه برای کلرادو برای کاهش تراکم ترافیک. ما باید با افزایش تعداد افرادی که حرکت را از طریق تونل ما در حال حاضر.

برای درک اینکه چگونه این امر ممکن است تصور کنید دو اتومبیل و فضای آنها را در یک بزرگراه است. یک اتوبوس که می تواند تا 51 مسافران استفاده می کند که تقریبا همان مقدار از جاده ها است. و حتی زمانی که نیمه پر آن حرکت نمایی مردم بیش از چندین وسایل نقلیه خصوصی.

در واقع CDOT جدید Snowstang خدمات اتوبوس که راه اندازی در ماه دسامبر کشیدن اسکی بازان از اتومبیل. اتوبوس ترک اتحادیه ایستگاه با یک توقف در دنور فدرال مرکز پارک سوار قبل از رفتن به Loveland, Arapahoe, حوضه یا Steamboat. و این سرویس در حال حاضر بیش از ridership انتظارات.

اما این راحت motorcoaches که مجهز به تشک بادی مجهزند صندلی الکتریکی شمع WiFi و آسان برای دسترسی به ذخیره سازی عمل فقط چند بار در هفته. بنابراین اجازه دهید سطح شیب دار آن را.

اسکی اتوبوس باید شروع به چیدن تا مسافر از حداقل سه مکان های دیگر در مترو دنور. تعداد اسکی مقصد باید رشد شامل تمام استراحتگاه.

صد اتوبوس باید اجرا شود در شب جمعه و 300 بیشتر در صبح شنبه. با این که بسیاری از وسایل نقلیه آنها می تواند حرکت هر پنج دقیقه طول دوره اوج نیاز به هیچ کس صبر کنید. در روز شنبه و یکشنبه بعد از ظهر راه می تواند معکوس شود.

و فقط به عنوان تلفات خواهد دلسرد کردن مردم از رانندگی ساخت اتوبوس های رایگان را ارائه می دهند یک انگیزه قوی برای اسکی بازان و snowboarders به خود و دنده خود را بر روی یک اتوبوس.

در آن سال اول برنامه به راحتی می تواند حذف 10,000 اسکی بازان از وسایل نقلیه خصوصی در روز مشغول حتی اگر اتوبوس اجرا نیمه خالی. این اعداد می تواند به جلوگیری از چند ساعت تاخیر در I-70, ساخت سفر سریع تر برای حمل و نقل سواران و رانندگان به طور یکسان.

حمل و نقل عمومی و امکانات حرفه ای, اتوبوس, اپراتور, است که امن رانندگان است. به عنوان هزاران نفر از کاربران جاده حرکت از اتومبیل و اتوبوس و تعدادی از شهروندان و رانندگان که باعث ترافیک-snarling سقوط خواهد کرد پایین. این گسترش جرم حمل و نقل را کاهش آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه ای بیش از حد.

این ایده می تواند به سرعت اجرا. دولت را باید شست تا از شهرداری در طول tolled کشش از بزرگراه. دولت فدرال نیز نیاز به تصویب این طرح است.

قانون فدرال معمولا ممنوع اضافه کردن عوارض موجود و اتوبان. اما کلرادو می تواند تقاضای خود را به اداره فدرال بزرگراه ارزش قیمت گذاری آزمایشی برنامه که اجازه می دهد تا جدید عوارض استفاده می شود که برای مدیریت تراکم.

هر دو محلی و فدرال مصوبات می تواند شتاب اگر فرماندار تنظیم یک شرکت راه اندازی تاریخ برای پروژه و متعهد به ساخت چند تماس به اطمینان حاصل شود این روند در مسیر باقی می ماند.

این برنامه می تواند در گسترش بیش از حد. سیم کشی تا 25000 مسافر در هر روز آسان است تصور کنید. اما دولت نیز باید به کار بر روی یک راه حل دراز مدت.

به عنوان Andra Zeppelin پیشنهاد هفته گذشته در دنور پست, کلرادو, نیاز به رشد آن به شبکه راه آهن در بخشی به دلیل یک قطار می تواند ده برابر بیشتر مسافران از اتوبوس. اما قطار جدید به خطوط می تواند هزینه بسته های پول دولت میلیاردها و ساختمان آنها می تواند یک یا بیشتر از یک دهه است.

تا آن زمان افرادی که تغذیه با اسکی ترافیک باید شروع به گفتن آنها فرماندار و قانونگذاران ایالتی که تراکم قیمت گذاری و گسترش خدمات اتوبوس ارائه یک راه حل آسان به ترافیک در I-70.

اندی Bosselman است که یک روزنامه نگار مستقل و گذشته سردبیر Streetsblog دنور. او را دنبال کنید در توییتر @andybosselman.

برای ارسال یک نامه به سردبیر, درباره این مقاله, ارسال, آنلاین, و یا چک کردن دستورالعمل های ما برای نحوه ارسال از طریق ایمیل و یا پست الکترونیکی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>