یک حزبی از اعضای دنور صنفی معلمان معتقد اکثریت اعضای هیئت مدیره مدرسه را متعهد به انجام بیشتر برای استخدام و حفظ سیاه, معلمان, و برای محافظت از حق خود را به اتحادیه نمایندگی.

دنور انجمن معلمان کلاس درس را سیاه مربیان حزبی برگزار شد کنفرانس خبری پیش از دوشنبه مدرسه جلسه هیئت مدیره که در آن پنج نفر از هفت نفر اعضای هیئت مدیره متعهد به استخدام و حفظ و نگهداری کمیته راه اندازی تا پایان سال است.

دو نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره مدرسه نبودند حاضر در کنفرانس خبری به توضیح دهید که چگونه آنها رای که این موضوع می آید قبل از هیئت مدیره در ماه مارس است.

حدود 4 درصد از دنور عمومی, مدارس, معلمان, سیاه, اینکه 13 درصد از دانش آموزان گفت: مونیکا شکارچی یکی از اعضای هیات موسس از انجمن. معلمان از رنگ اغلب احساس “طرد” و دنور مدارس دولتی انجام نشده به اندازه کافی برای حمایت از آنها, او گفت:.

“کمی به هیچ پیشرفت ساخته شده در منطقه به حل این مسائل” او گفت:.

Jhoni پالمر ارشد در شرق دبیرستان گفت: استخدام و حفظ سیاه معلمان مهم است که برای موفقیت دانش آموزان است. چهار سیاه و معلمان او تا به حال پس از مهد کودک در زمان خاموش فشار او احساس به مبارزه برای یک مکان در مدرسه او, او گفت:.

“هرگز من احساس چپ کردن یا بی احترامی هرگز من را به تعجب می کنم اگر این معلم از من متنفر است به دلیل رنگ پوست من هرگز احساس می کنم مثل من تعلق ندارد در کلاس های خود را,” او گفت:.

کوین Mohatt ویژه به دنور پست

دانشجو Jhoni پالمر صحبت می کند قبل از جلسه دنور مدارس هیئت مدیره آموزش و پرورش در DPS ساختمان دولت در دنور در فوریه. 20, 2020.

اعضای هیئت مدیره که با حضور نیز وعده داده شده به رای دادن به نفع یک سیاست تغییر اجازه می دهد معلمان در نوآوری مدارس — که در آن سیاه و سفید معلمان در DPS نامتناسب کار — فرصت برای رد بخش هایی از نوآوری قصد دارد که آنها را دوست ندارم.

نوآوری در مدارس در حال اجرا توسط این منطقه بر خلاف منشور مدارس, اما می توانید انتخاب کردن از خاص منطقه و دولت قوانین. یک مدرسه باید یک رای در میان معلمان خود را قبل از انتقال به نوآوری وضعیت اما معلمان اغلب احساس می کنند که هیچ چاره ای جز به چانه زنی جمعی و حقوق دیگر را به نگه داشتن شغل خود را منسی گفت: Oso که می آموزد 10-درجه مطالعات اجتماعی در کتابچه راهنمای کاربر دبیرستان. پیشنهاد تغییر خواهد اجازه می دهد تا معلمان برای رای دادن در هر پیشنهاد چشم پوشی به طور جداگانه.

“آنها می گویند اگر شما نمی, رای گیری برای این, ما نمی بودجه انعطاف پذیری و اگر ما نمی تواند بودجه انعطاف پذیری ما را به آتش معلمان 17,” او گفت:.

Oso گفت: در این جلسه اهداف بزرگتر از جمله الزامی مطالعات قومی برای همه دانشجویان, افزایش خدمات مشاوره و حمایت از, از بین بردن پلیس از مدارس و پایان دادن به “تحمل صفر” نظم و انضباط.

“امروز تعهدات یک گام کوچک” او گفت:.

به کنفرانس خبری آمد و حدود یک سال پس از هیئت مدیره مورد تایید بود “سیاه تعالی قطعنامه” که دستور داد تمام DPS مدارس به دانش آموزان سیاه پوست دسترسی به دقیق ترم و به بررسی اطلاعات در مورد عملکرد دانش آموز و نظم و انضباط ارجاع. آن را نیز نیاز معلمان تحت آموزش در مورد ضمنی و تعصب — ناخودآگاه ایده های مردم در مورد گروه های مختلف.

کوین Mohatt ویژه به دنور پست

دنور مدارس دولتی عضو هیئت مدیره Jennifer Bacon, مرکز, تماس همکار DPS اعضای هیئت مدیره برای استخدام معلمان بیشتر از رنگ در دنور مدارس قبل از دیدار از منطقه مدیره در DPS ساختمان دولت در دنور در فوریه. 20, 2020.

قطعنامه آمد بیش از دو سال پس از بیلی گزارش در بر داشت منطقه را پشتیبانی نمی کند سیاه معلمان و دانش آموزان سیاه پوست مجازات شدند بیشتر به شدت از دانش آموزان سفید, در بخشی به دلیل سفید معلمان به نظر می رسید به ترس از آنها.

در DPS, دانش آموزان سیاه پوست به مراتب کمتر از سفید دانش آموزان به انجام در سطح کلاس در ریاضی یا زبان انگلیسی و به طور قابل توجهی کمتر احتمال دارد به فارغ التحصیل در زمان. حدود 68 درصد از آوارگان دانش آموزان فارغ التحصیل شد و در عرض چهار سال 2019 نسبت به 81 درصد از دانش آموزان سفید.

هیئت مدیره و معاون رئیس جمهور Jennifer Bacon, که نشان دهنده منطقه 4 گفت: این قطعنامه به معنای به وضوح نام منطقه سهام مشکلات و شروع یک روند پرداختن به آنها.

“ما می دانستیم که این تنها آغاز بود,” او گفت:. “دانش آموزان ما سزاوار بهتر و بیشتر است.”

DPS سخنگوی خواهد جونز گفت: کارکنان منطقه هستند و مصرف مداوم جلسات آموزشی در مورد ضمنی و تعصب و نحوه آموزش دانش آموزان از فرهنگ های مختلف است. این منطقه نیز در حال انجام است “سهام ممیزی” برای پیدا کردن آنچه در مدارس و دفتر مرکزی می تواند انجام دهد برای پشتیبانی بهتر دانش آموزان سیاه پوست, او گفت:.

“با استفاده از بازخورد از جامعه ما همچنان به تکامل تعریف ما از عدالت برای دانش آموزان سیاه پوست,” او در بیانیه ای گفت.

پیچ Proctor, یک دانش آموز کلاس 10 در دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور در اوایل کالج, گفت که او را ندیده است پیشرفت های زیادی در آوردن سهام به کلاس تاریخ. برای مثال معلمان خواستار آن است که دانش آموزان توجه و رفتار احترام در درس مورد هولوکاست, اما اجازه دهید آنها را دور با قرار دادن سر خود بر روی میز خود زیرا آنها حوصله با تاریخ سیاه, او گفت:.

“معلم باید بگو: قرار دادن سر خود را تا این مسائل مهم است,” او گفت:.”به نظر من چیز کمی مهم است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im