شما به خوردن بیشتر در طول مستند?

شما به خوردن بیشتر در طول مستند? – شیوه زندگی

به روز شده: مارس 10, سال 2020, 08:49 IST | جین Borges | بمبئی

بنابراین بسیاری از ما از یک رابطه عشق و نفرت با مواد غذایی است. اما برای خواران عاطفی آشپزخانه را تبدیل به یک فضای سمی

هر کس Instagram و Facebook جدول زمانی—نه فقط آشپز و مواد غذایی وبلاگ نویسان—پر از مواد غذایی عکس. اولین بار, آشپز که فقط در مورد کامل dal khichdi در ابتدای این مستند در حال حاضر به اشتراک گذاری به روز رسانی در مرغ عسل و aam ras poori. تجربی دستور العمل های بیش از حد در حال برداشت توسط ده. و ناگهان—اگر کسی متوجه نشده هنوز—کربوهیدرات-لود نان موز تبدیل به یک #COVIDBaking fad: Instagram 14 لاخ #bananabread پست تا تاریخ و شماره در حال رشد لحظه به لحظه; به طوری که یک کاربر توییتر مجبور شد به بپرسید: آیا COVID-19 اسپانسر شده از طرف نان موز?

که پخت و پز تبدیل به یک تازه کشف شده سرگرمی برای بسیاری از افراد تنها به این معنی است که همه در حال خوردن و زیادی است. اما برای برخی مانند روابط عمومی حرفه ای Simran Chettiar غذا چیزی است که آوردن آسایش که در آن هر چیز دیگری شکست خورده است. چند ماه قبل از شیوع کروناویروس 21 ساله آغاز شده بود که کار کردن در سالن ورزش های محلی در Vasai, ریختن نزدیک به 10 کیلو. “با وجود من گیج کننده ساعت کار من خواهد یدکی حداقل 45 دقیقه برای بدنسازی, حتی اگر آن را در اواخر شب” او به یاد می آورد. او برنامه رژیم غذایی که chalked توسط مربی شخصی او شامل مقدار زیادی از پروتئین مانند تخم مرغ و سوپ و سبزی. “من ساخته شده خود من وعده های غذایی چرا که من نمی خواهم به طبخ به طور جداگانه برای من. سلامت من تا به حال تبدیل به اولویت است.” اما مستند قرار داده تشخیصی در همه چیز. برای شروع Chettiar رفت و آمد-کار-ورزشگاه معمول رفت از ماشین چین دهنده. که پناه با او کار پدر و مادر و خواهر و برادر برای اولین بار در سال نیز نگران کننده است. “من سعی کردم به احساس انگیزه برای یک یا دو هفته اما این مستند آغاز شده به من” او ، این زمانی است که مواد غذایی برای نجات او آمد. “من شروع به binging بر روی ویفر chivda شکلات و بیسکویت است که مجهز در خانه. من رفت و برگشت به آن را تقریبا در هر ساعت. و از آنجا که من خواب تنها در 3 هستم این روزها من حق خوردن تا پس از آن. آن را می سازد به من احساس خوب و گناه در همان زمان.”

PR professional Simran Chettiar, who lost nearly 10 kilos before the lockdown, has gained it back largely due to emotional eating
روابط عمومی حرفه ای Simran Chettiar که از دست رفته نزدیک به 10 کیلو قبل از این مستند به دست آورده و آن را به عقب تا حد زیادی به دلیل خوردن احساسی

Chettiar آگاه است از داشتن تبدیل به احساسی خوار. “من هراس دارم چک کردن مقیاس توزین آنجا که من می دانم, من به هر چیز که من خیلی سخت به از دست دادن.”

رسیدن به غذا به خصوص کربوهیدرات به راحتی خود را در موقعیت های چالش برانگیز است که داده می شود می گوید: Amreen شیخ سر متخصص تغذیه و متخصص تغذیه Wockhardt بیمارستان. “خستگی مرکب استرس شدید است که ما به نوبه خود به مواد غذایی است.”

Maitreyi Bokil, nutritionist and exercise physiologist; Blessy Chettiar, yoga teacher and meditation practitioner
Maitreyi Bokil متخصص تغذیه و فیزیولوژیست ورزشی; Blessy Chettiar یوگا و مدیتیشن پزشک

پونا-بر اساس تغذیه و فیزیولوژیست ورزشی Maitreyi Bokil و سرزنش ما “خوردن احساسی” گرایش در این مجموعه مکانیک از مغز است. “مغز کار می کند در برخی از انتقال دهنده های عصبی. هنگامی که ما در ورزش یک ماده شیمیایی به نام اندروفین منتشر شده است که باعث می شود شما احساس خوب است. همین دلیل است که شما بازگشت به ورزش. تماس با ما آن را ورزشکاران را بالا. به طور مشابه دیگری وجود دارد که مغز و اعصاب-فرستنده به نام دوپامین که منتشر شده است هر زمان که ما چیزی است که آرامش و یا خوشحال.” هنگامی که شما حوصله تاکید یا عصبانی دوپامین سطح پایین هستند. “اگر برخی مواد غذایی باعث می شود شما شاد شما بازگشت به آن است. آن را تا به چیزی برای انجام با اشتیاق آن را فقط یک انجمن ساخته شده توسط مغز است. شما خوردن آنچه شما غذا خوردن به دوپامین بالا,” او می گوید. مواد غذایی با ترکیب مناسب از بحران عطر و طعم و مزه می تواند ما را به سلول های مغز پاپ, انتشار سطوح بالای دوپامین. رفتار شیرین و چیپس سقوط در این دسته است. “همچنین برای برخی از این دلیل, در فرهنگ عامه, در خانه ماندن است که در ارتباط با binging و ولع مصرف. و ما تمایل به لینک آن را به راحتی حتی زمانی که که این مورد نیست.”

Bokil می گوید که اگر هر چیزی, مستند دوره در حال رفتن به سخت ترین برای کسانی که با جدی اختلالات خوردن.

Parul Parmar, 33 بود که مبتلا به اختلال خوردن شراب خواری زمانی که او در اواخر نوجوانی. هر زمان که او احساس عاطفی ضعف او تبدیل به رشته فرنگی پاستا یا چیزی مورد پسند. Parmar تا به حال فقط در مورد شروع به مقابله با این بیماری پس از حضور در یک مدیتیشن دوره در سال گذشته است. “اما از آنجا که من محدود به خانه من 24×7 وجود دارد چیزی برای منحرف کردن من از هوس. من سند چشم انداز از غذا خوردن و حتی مزه آن است. این احساس فقط ترک نخواهد کرد تا زمانی که البته من چیزی خورده.”

Parul Parmar, 33, who was diagnosed with binge eating disorder in her late teens, is finding it hard to cope with the lockdown. “I have visions of food, of eating and even tasting it. That feeling just won’t leave, until of course I have eaten something,” she says
Parul Parmar, 33, که مبتلا به اختلال خوردن شراب خواری در اواخر نوجوانی است پیدا کردن آن سخت به مقابله با مستند. “من باید سند چشم انداز از غذا خوردن و حتی مزه آن است. این احساس فقط ترک نخواهد کرد تا زمانی که البته من چیزی خورده” او می گوید:

نتایج حاصل از خوردن شراب خواری به خصوص در این مستند می تواند مضر باشد چرا که “نه تنها مردم مصرف کالری و عدم فعالیت فیزیکی بدان معنی است که ما نمی سوزاندن آنها.” این افزایش وزن می تواند منجر به بیماری های متابولیک مانند چاقی و دیابت و فشار خون می گوید:” شیخ اضافه کرد که در چند هفته گذشته او متوجه شده است که بیماران خود را به عمد پرش جلسات زیرا هیچ کس در خلق و خوی برای رژیم غذایی و یا خوردن سالم.

معلم یوگا و مدیتیشن پزشک Blessy Chettiar می گوید که تمرین مدیتیشن با تمرکز حواس می تواند کمک به مدیریت خوردن احساسی. “واقعا با توجه به آنچه شما غذا خوردن شما به طور خودکار کنترل می خواهیم به شراب خواری و خوردن تنها تا شما کامل” او می گوید. یک راه خوب برای شروع زمانی که شما طلب غذا برای یک لحظه و سوال اگر شما می خواهید به غذا خوردن به دلیل “اصرار طبیعی و یا به عنوان یک پاسخ عاطفی”. “هنگامی که گرسنه غذا خوردن بخش های کوچکتر و دور از همه حواس او را پرت. قدردانی از مواد غذایی در مقابل شما به آرامی غذا خوردن و شامل تمام حواس خود را در حالی که جویدن کامل,” او می گوید.

صفحه اصلی تمرینات به حفظ تناسب اندام شما

ورزش دانشمند Benafsha Gazdar می گوید که راه رفتن در اطراف خانه انجام می دهند نور در نقطه دویدن و پریدن جک برای حدود 10 دقیقه در هر دو یا سه ساعت می تواند اطمینان حاصل شود که شما در حال فعال از طریق روز. “این آسان تمرینات و کم تاثیر و آسیب,” او می گوید.

Manasi Shintre-Rajadhakshya
Manasi Shintre-Rajadhakshya

بر اساس بمبئی-ورزش و اسکلتی-عضلانی فیزیوتراپی Manasi Shintre-Rajadhakshya اجرا می شود که بدن در آزمایشگاه و ناتوانی نشان می دهد ترکیب ترکیبی از اجزای مختلف تناسب اندام مانند تقویت کشش قلبی به روال ورزش خود را. “تقویت می تواند انجام شود با استفاده از بطری های پر شده با آب و وزن بدن تمرینات مانند squats فشار یو پی اس lunges تخته و supermans. برای کشش سعی کنید وضعیت yogic یا عادی سرد به پایین امتداد برگزار شد برای دیگر انجام می شود و در بیشتر تکرار. قلبی را می توان از طریق تمرینات HIIT رقص زومبا و پرش.”

محدود کردن غذا خوردن احساسی

  • اضافه کردن آیتم از ارزش سلامت به لیست مواد غذایی خود را
  • همین حالا بیش از سهام خود را در آشپزخانه
  • خوردن یک صبحانه سنگین در عرض یک ساعت از بیدار شدن از خواب
  • نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز
  • باید 3 سالم وعده های غذایی و 2 میان وعده به پهلو ولع مصرف
  • مصرف چای سبز به جای آب میوه و کولا

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و یک راهنمای کامل از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر بمبئی. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de