آمازون در مقابل Flipkart که به تسلط بر بازار تجارت الکترونیک در هند

با انقلاب دیجیتال در هند آمد e-commerce بخش به طور کامل تبدیل راه مصرف کنندگان به خرید اقلام در تمام بخش های. این بخش دیدم سهم عادلانه خود را از یو پی اس و فراز زندگی در دهه گذشته با کمترین امتیاز در صورت تغییر سیاست در مورد تخفیف عمیق و فروشنده انحصار و بلندترین قله در قالب دولت اجازه می دهد سرمایه گذاری مستقیم خارجی سرمایه گذاری تا 100٪. در حالی که این صنعت رشد کند در اطراف اواسط سال گذشته آن را در نهایت به دست آورد آن جای پا و رشد به ردیف دوم و سوم شهرستانها. Flipkart و آمازون را به عنوان غول پیشرو بسته است. داشتن یک نگاه دقیق تر به خود می توانید به ما بگویید که زیادی در مورد این صنعت به عنوان یک کل.

این مسابقه به بیش از حد محلی

این دو شرکت همچنان به رفتن سر به سر در سال گذشته در تلاش خود را برای گرفتن یک غالب قطعه از سهم بازار است. با آمازون تازه وارد مواد غذایی و مواد غذایی تحویل فضای Flipkart خود را اعلام کرد برنامه جدید FarmerMart به آمازون یک اجرا برای پول خود را. در حالی که این برنامه هنوز راه اندازی می شود, آن را در حال حاضر یک تهدید بزرگ به موجود تجارت الکترونیکی اشخاص که در عمل همان فضا مانند Liscious و FreshToHome آن را به عنوان برنامه ای برای فروش محصولات گوشت به عنوان به خوبی. روشن است که با این عرضه دو مارک قصد وارد کردن بیش از حد بازار محلی که دستگیر شده توسط امثال Swiggy, Grofers و Bigbasket در حال حاضر به منظور سرمایه گذاری در تا کنون بکر ردیف دوم و ردیف سوم بازار و حتی بیشتر. علاوه بر این آمازون به دست آورد و یک قطعه از آینده گروه آینده کوپن که در عمل سوپرمارکت زنجیره ای مانند BigBazaar و EasyDay در آنچه که به وضوح تلاش برای شتاب بیشتر مصرف کنندگان از آفلاین پسند ردیف دوم و ردیف سوم شهرستانها. این نهاد با نام تجاری منحصر به فرد خالص ایمنی از آن خود ساخت – اگر نتواند به تصرف خود در ردیف دوم و ردیف سوم مخاطبان از طریق آن تجارت الکترونیکی خود را سرمایه گذاری می تواند آن را قطعا انجام این کار از طریق دیجیتال فروشگاه های زنجیره ای مرتبط با مارک های که مصرف کنندگان در حال حاضر می دانیم و اعتماد است.

گرفتن هند OTT سهم بازار

آمازون نخست اسیر مخاطبان در سراسر کشور با چند زبانه بر روی تقاضا محتوا با محتوای اصلی آن را یکی از محبوب ترین OTT سیستم عامل در هند. با OTT صنعت هنوز در مراحل ابتدایی PwC تخمین می زند که از آن خواهد شد ارزش 11,970 Cr توسط 2023 به همین دلیل است که ما شاهد بیش از 30 سیستم عامل جدید پدیدار فقط در 3 سال. جدید به بازار اما مشخص نیست به جای کسی را گرفتن توسط آمازون Flipkart اعلام کرد خود را OTT پلت فرم این سال اطلاع رسانی به مخاطبان است که آن را به تاخت و تاز کردن به این صنعت توسط جریان مجاز مطالب از دیزنی و Balaji.

پس از راه اندازی جداگانه تصویری tab در آن تجارت برنامه Flipkart گرفته است یک رویکرد متفاوت نسبت به آمازون (که جداگانه نخست تصویری برنامه) احتمالا برای کمک به راحت تر کشف خود تصویری ارائه برای کاربران خود را پس از آن بسیار جدید در حال حاضر. من انتظار Flipkart به راه اندازی یک برنامه جداگانه برای OTT ارائه در سال 2020 به خصوص برای تلویزیون های هوشمند و دستگاه های اکوسیستم بسیار شبیه Facebook دیده بان. این قطعا دیدن این دو مارک رقابت را به نفع خود بیشتر سهم بازار را در این فضا است. Flipkart محتوای پلت فرم آزاد بودن قطعا الهام بخش بالا بینندگان, تعداد, اما, نهایت کیفیت را نشان می دهد ارائه شده ممکن است به عنوان قوی عامل تصمیم گیری برای بینندگان انتخاب بین پرداخت برای نخست و یا جمع آوری 300 سکه در Flipkart برای ورود به برنامه های وفاداری است که به آنها امکان دسترسی به آنها را نشان می دهد. همانطور که در حال حاضر با آن ارائه آخرین شنیدن سونو یک پادکست برنامه ارائه می دهد که محتوای اصلی در زبان هندی و انگلیسی, آمازون است که قطعا منجر به راه در نظر داشتن دو مطالب متنوع سیستم عامل است.

Flipkart طول می کشد سرب در درآمد

هر چند این دو مارک به نظر می رسد که تا به حال یک سفر مشابه در سال 2019 سال دیدم در خانه رشد Flipkart جلب بیشتر درآمد از آمازون. اما از سوی دیگر آمازون لذت بردم بالاتر نرخ رشد 82 درصد در حالی که Flipkart تنها شاهد نرخ رشد 47 درصد. Flipkart نیز تحت سلطه بازار گوشی های هوشمند از نظر بودجه تلفن بخش در حالی که آمازون رهبری راه را برای گوشی های حق بیمه.

دو مارک نیز برگزار شد جشن فروش از 29 سپتامبر 04 اکتبر در طی آن آنها عناوین ساخته شده برای یک کالا ناخالص ارزش (GMV) بیش از 3 میلیارد دلار. اما حتی در این مسابقه Flipkart شارژ جلوتر از آمازون با یک 60-62% مستقل و به اشتراک گذاری این GMV. جالب است که یک تکه بزرگ از این فروش آمد از ردیف دوم شهرستانها اثبات یک بار دیگر که آینده همه چیز دیجیتال نهفته در این بازارهای بکر.

مد – یک طرفه امر

با مد و زیبایی بخش مسلط ترین e-commerce, فروش, آن مهم است برای دو مارک برای تقویت جای پای خود را در این بازار خاص. Flipkart البته قوی ساخته شده است پایه و اساس با ادغام myntra نیست و Jabong. بیشتر آنها استراتژیک تثبیت کاربران خود را بین دو علامت های تجاری با محدود کردن تخفیف در Jabong و انحراف کاربران از Jabong به myntra نیست بیش از چند سال گذشته در نهایت قبل از خاموش کردن Jabong پلت فرم در اوایل این ماه. از سوی دیگر آمازون استوار تنها در آمازون مد که نیاز به بهبود زیادی هر دو از یک کاتالوگ و همچنین تجربه کاربر چشم انداز. به عنوان یک نتیجه, ما می توانیم انتظار برای دیدن Flipkart مسابقه پیش رو در عین حال یکی دیگر از بخش.

این ممکن است جالب توجه است که آمازون در مذاکرات به دست آوردن Jabong برگشت در سال 2014 است اما معامله نمی رفتن را از طریق و در نهایت Flipkart را myntra نیست به پایان رسید تا دستیابی به Jabong در سال 2016.

موانع

حتی با این تحولات 2019 شد گلگون سال برای صنعت تجارت الکترونیکی. با وزارت تجارت اعلام مقررات جدید است که دیکته کردن راه تجارت الکترونیکی سیستم عامل اجرا کسب و کار خود را از سال تا به حال شروع سنگی به حداقل می گویند. برخی مقررات مانند disallowing e-tailers از فروش محصولات ارائه شده توسط مارک آنها را عملا مجبور آمازون به وصله پینه کردن آن کاتالوگ آنلاین با Cloudtail آن بزرگترین فروشنده که متعلق به غول. با مقررات منع e-tailers از منابع بیش از 25 درصد از محصولات از یک فروشنده ارائه عمیق-تخفیف و ایجاد انحصارات با فروشندگان و یا مارک های هر دو شرکت آمازون و Flipkart تا به حال به طراحی مجدد مدل کسب و کار خود را وفق دهند که آنها را در حالی که همچنین قرار دادن در درخواست برای ثبات بیشتر در سیاست.

چه 2020 نگه می دارد برای صنعت تجارت الکترونیک

با دولت هند ارائه یک چارچوب جدید برای جلوگیری از مرزی جریان داده ها تنظیم مالیات تسهیل رشد اقتصاد دیجیتال و قرار دادن یک توقف به محصول جعل و تقلب دو مارک باید فوق العاده انعطاف پذیر در این سال است. اگر آنها در حال حاضر به ایجاد تغییرات قابل توجهی به فعالیت های خود و تنظیم آنها ممکن است پیدا کردن خود را در همان موقعیت یک بار دیگر. با دو كردن به چند راه مانند hyper-محلی تحویل OTT, سیستم عامل, کیف پول الکترونیکی و بیشتر آنها باید مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی داده ها به منظور پایه یک شانس برای رقابت در یکی از بزرگترین تجارت الکترونیک در بازارهای جهان – هند.

هر چند سال 2020 ممکن است برخی از آشفتگی در قالب این تغییرات دهه در تمام جادوها اخبار مثبت برای تجارت الکترونیکی بخش با پتانسیل بازارهای بکر و فقط در حال انتظار برای مهار می شود. بزرگترین چالش ممکن است در قالب اعتماد به تجارت الکترونیک سرمایه گذاری به عنوان شرکت قطعا قرار دادن در بودجه سنگین برای به دست آوردن شتاب در بازار آن به دیر مطلب. بیشتر بخوانید درباره Flipkart در مقابل آمازون تجارت الکترونیکی در بازار هند است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im