یک سال پس از آن Blackface رسوایی پرادا موافق به دراز مدت تغییرات ساختاری


عکس: شاتر

“زمانی که من صحبت کردن در مورد پرادا را blackface خط یک سال پیش از من می ترسید که نژاد پرستی در مد بود فقط قرص تلخ ما در مجموع تا به حال به گفت:” Chinyere سقف یک, حقوق مدنی, وکیل با مرکز حقوق قانون اساسیدر روز چهارشنبه. “در حال حاضر من می دانم که صحبت کردن حقیقت به قدرت می تواند منجر به تغییر معنی دار.”

تبلیغات

آن سقف که پس از دیدن blackface-مانند چهره های برجسته نمایش داده می شود پرادا را از فروشگاه گل سرسبد در شهر نیویورک سوهو محله آورده ایتالیایی لوکس, برچسب, بسیار توهین آمیز (و در حال حاضر از بین رفته) “Pradamalia” خط به توجه بین المللی در دسامبر. 2018. در یک Facebook پست که به سرعت رفت و ویروسی سقف ابراز خشم با نام تجاری glib استفاده از حرف, کاریکاتور مانند میمون ها که بسیار شبیه نژادپرستانه تصاویر. به عنوان او سپس اشاره کرد, تصاویر تکرار بسیاری از او می خواهم به تازگی دیده می شود در اسمیتسونیان در موزه ملی تاریخ و فرهنگ.

“تاریخچه همچنان نمی تواند خود را تکرار کنید. سیاه امریکا سزاوار بهتر است. و ما تقاضا بهتر است,” او نوشت.

سقف را اعتراض بخشی از یک لحظه نقطه عطفی در صنعت مد است که در آن لوکس و خانه مد مانند Prada, Gucci, Burberry, Chanel, و بیشتر مجبور شده اند برای مقابله با نه تنها استعارههای آنها را میفروخت به نام “مد” اما عدم تنوع در درون صفوف خود را. Prada است که به سرعت کشیده “Pradamalia” خط از قفسه های آن ایجاد “تنوع شورای” پس از آن blackface شد. بعلاوه پس از شکایت سقف با شهر نیویورک کمیسیون حقوق بشر امروز او اعلام کرد او و با نام تجاری باید به توافق رسیدند که بیشتر خواهد شد و آدرس آن اشتباه. با توجه به انتشار این توافق از نظر نیاز:

• ایجاد اولین کمک هزینه تحصیلی و پرداخت برنامه کارآموزی در پرادا برای اقلیت نژادی و دیگر نمایندگی از گروه های علاقه مند به دنبال استخدام در مد و طراحی;

• نژادی عدالت آموزشی و آموزش در فرصت برابر استخدام قوانین برای پرادا کارکنان از جمله مدیران در شهر نیویورک و میلان در یک reoccurring اساس شش سال;

• تعهد به جذب و حفظ کارکنان کمتر از جمله اقلیت نژادی به موقعیت های سراسر شرکت;

• انتصاب دائم تنوع افسر که وظایف عبارتند از: تقویت پرادا را از سیاست تبعیض تلافی و نژادی سهام و حصول اطمینان از پرادا فعالیت های کسب و کار و استخدام در حال انجام نژادی صورت عادلانه و

• اجرای اجباری و گزارش به نیویورک کمیسیون حقوق بشر برای یک دوره دو سال است.

تبلیغات

آن را یک راکتیو اندازه گیری; یکی که از بسیاری جهات شبیه حرکت های اخیر ساخته شده توسط Gucci که در پاسخ به آن خود blackface رسوایی با ایجاد جدید نقش, ابتکارات و یک “Changemakers” شورای مشورتی است که فقط در ماه گذشته صادر شده یک سری از کمک های مالی به سازمان ها در جوامع محروم. اما به عنوان مد لوکس در بازار نشان می دهد هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت و حتی درمانی تلاش ها در اواخر بهتر از هرگز. اما دیر شده سقف مناسب است: تغییر امکان پذیر است—امیدوارم تلاش خواهم او را چهره مد برای نسل های آینده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>